Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
are o singura sonda pe termostat..care indica temp in bord!parerea mea este termostatul stricat!am avut problema asemanatoare..doar ca la mine iarna nu prea urca mai mult de 60 de grade,iar bara la bara urca la 98 de grade 100!
si inca ceva..la fel faceam si eu..dadeam drumul la caldura si acul scadea semnificativ pe bord!
e acuma cu termostat bun nu scade sub acea norma de temp 88-90 si bara la bara de 95 nu trece!sincer eu am auzit aceea termocupla doar vara dupa ce opream masina,iar sub capota masinii este trecut 'fan can start any time' deci nu cred ca are comanda din termostat..
Skip ads

  • GianyP

  • Mesaje scrise: 430
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Meriva 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2008

  • Mesaj Privat
La mine are doua sonde pe termostat ,una cu un singur papuc (ptr. ceas bord) iar cealalta sonda are o mufa cu doi pini care atunci cand am scos-o ,s-a aprins la bord indicatorul cu motoras , portocaliu. Pe mine ma roade, cine da comanda la ventilatoare.
  • laur702

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 y25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
pai normal la electro ventilatuare ar trebui sa ai bulbul pe radiator ,din cate stiu eu i pus pe partea din spre sofer a radiatorului , cauta dupa el pe radiator ,sau cauta pe net poze cu radiatorul ca sa afli mai usor undei pus dar pe radiator nu pe motor .
  • mirac

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2009

  • Mesaj Privat
am si eu anumite probleme cu temperatura si in ce sens.omega b an 95 benzina 2000-16V. in primul an nu trecea temp la drum intins de 90 grade.dupa un timp am observat ca incepe sa piarda apa din ce in ce mai multa,pana cand am bagat la un drum bucuresti- baia mare 5 litri de apa.de curs nu am vazut sa curga pe nicaieri si am lasat masina aproape 1 ora sa meraga in gol.am schimbat vasul de expansiune ca parea un pic fisurat si mi-a zis mecanicul sa schimb si robinetul de caldura care nu stiu cum arata.unii zic ca este chiuloasa fisurata altii ca garnitura ar fi beleaua iar altii ca e camasa fisurata
acuma la drum la 140-150 imi ajunge la 95 grade si scade la 92 iar in oras la fel
nu numai ca pierde apa dar nu bag caldura deloc
as vrea va rog sa imi aratati si mie cum arata robinetul de caldura sau un cod cu care sa ma duc la magazin ca am fost la cateva magazine si nu stiau de unde sa il ia
Skip ads

  • sandocan

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2007

  • Mesaj Privat
de curiozitate la omega 2.2dti cam la ce temperatura trebuie sa stea apa mi am pus termostat in sfarsit si sta undeva pe la 90-95 asta pana in 140lm/h k nu am iesit din buc:)
  • danutbenghiu

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Va rog ajutati-ma si pe mine. Am o Astra G din 2000 (Y17DT-motorina) si am o problema cu apa. Curand am fost la munte si in timp ce urcam mi-a urcat apa la 100gr. mentionez ca termocupla pornise, termostatul este nou+capac vas expansiune nou. Ce poate fi? Poate fi pompa de apa? Va rog mult ajutati-ma daca puteti. Stiu ca a-ti vorbit doar de Opel Omega dar sincer nu am gasit alt post in care sa se vorbeasca asa detaliat de problema asta. Va multumesc!
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Smile
in sarcina urca temperatura..sar putea sa fie blocat termostatul
in timp de iarna cat e temperatura?inafara orasului!
daca urca tare putin s-ar putea sa fie termostatul,iar acuma pe timp de vara sa afaca faze de genul ca nu deschide la temp optima!
parca la astra sta la 85 de grade!da mai multe detalii
  • danutbenghiu

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
pai termostatul l-am schimbat toamna trecuta, temperatura la astra ar trebui sa stea la 90gr. in afara orasului nu mi-a urcat peste 90. doar cand am urcat la munte mi-a urcat la 100 gr. si asta am patit-o de 2 ori in aceleasi imprejurari (adica tot pe acelasi traseu cu aceeasi destinatie)
Skip ads

  • danutbenghiu

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
si inca ceva. prima data cand mi-a urcat temperatura la 100 a fost cand afara erau -5 grade si curios este ca am tras putin pe dreapta si si-a revenit la 92 grade
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
atunci dai pace...
asa e la opel...nare nimic..nu ati fa griji!
  • danutbenghiu

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
ms fain de raspunsuri. sper sa fie bine Smile
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
daca nu pierzi antigel sau chestii de genul asta,presiune in vas..nu ati fa probleme,de obicei motoarele opel lucreaza la temp mari in sarcina!
salut
Skip ads

  • GianyP

  • Mesaje scrise: 430
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Meriva 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Hai sa incep cu inceputul.Anul trecut pe primavara am incarcat cu freon deoarece nu-mi mai mergea compresorul. Toate bune dar problema a aparut din nou anul acesta ,fiind nevoit sa reincarc din nou. Dupa ce am bagat freon din nou, mecanicul a descoperit ca nu-mi pleca ventilatorul pe treapta 1 si facea presiune instalatia incat mi-a bubuit o teava. Dupa ce am exclus rezistenta care se ocupa de treapta de viteza redusa, adica tr 1, a aparut o problema si mai mare ,deoarece temperatura apei se ducea la 120 + ca se aprindea si becul rosu. I-am schimbat sonda de temperatura ceas ,dar degeaba. noroc ca a costat doar 17 ron. Am zis sa trec la urmatoarea componenta ca importanta si ca pret adica termocupla. Dupa ce am asteptat o saptamana sa-mi vina din Germania , am inlocuit-o dar degeaba. Am inebunit ,deoarece asta a costat 190 ron. In final am gasit pe cineva care mi-a facut rezistenta care se ocupa de treapta 1 de viteza a ventilatorului de la radiatorul climei, la un pret super, fata de cat costa in magazin si adica 1300 ron deoarece vine cu motorul ventilatorului si este data ca facand parte din el. Acum gata. Imi sta acul la 85 cu clima pornita si la 92 fara clima, dar surpriza abia acum a aparut si adica ventilatoarele mai functioneaza inca 1 min dupa oprirea motorului + ca in compartimentul calculatorului si al releelor mai functioneaza inca un ventilator.
Poate va ajuta ce am scris, ca eu unul cred ca inebuneam daca nu-i dadeam de cap. Evil or Very Mad Acum dorm si eu linistit Very Happy
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ventilatoarele mai merg si la mine dupa ce opresc motorul. Asta numai daca motorul este fierbinte. Am inteles ca este normal si bine acest lucru.
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
e normal sa mearga dupa oprirea motorului!la mine pe scutul de plastic de pe radiator clima.este un lipit un aptipild ''FAN CAN START ANY TIME!'
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Intradevar, ventilatoarele functioneaza si dupa oprirea motorului daca temperatura motorului este ridicata incat sa intre termocupla. Si este un lucru bun, ajuta la o racire treptata.
  • GianyP

  • Mesaje scrise: 430
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Meriva 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Dar in cutia releelor si a calculatorului va functioneaza un ventilator atunci cand aveti contactul pus si apa pe la 50 grade? Mie da. Smile
  • e_vasalos

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1995 x25xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Aceasi probleme de temperatura le am avut si eu.
Am fost pe la toate reprezentante si fiecare dadea cu parere...
Am schimbat radiatorul, termostatul, pompa de apa, etc... si problema persista. Pina a venit unul la mine si mi a spus ca indiferent ce schimb masina tot asa va lucra la temperaturi mari. M-am gandat ca asa o fi si am plecat la drum lung in strainatate. Fiind vara si destul de cald afara moturul a ridicat temperatora de am mers numai in rosu! Bineinteles cu foarte multe opriri ca sa se mai receasca dar se pare ca nu suficiente. Am ajuns intr-un sat cu segmenti topiti la un service de colt, micut si uitat de dumnezeu. Ei au cheamat un electrician din satul vecin care lucrase in Germania. Omul era tacut si avea o figura de ziceai ca habar n-are de nimic. Dupa ce s-a uitat vreun sfert de ora la masina de la indepartare, gandandu-se, s-a apropriat si a inceput sa caute toate firele din instalatia electrica. Dupa 20 de minute, a lasat toate instrumentele din mana, s-a dus inauntru si a venit fluturand o siguranta de 20. M-a cheamat si a inceput sa mi explice: La compartimentul motor in cutia de sigurante-relee exista niste locasuri goale. Unul dintre aceste locasuri nu avea voie sa fie gol pentru ca acolo venea o siguranta care controleaza al-doilea ventilator din radiator. Sigur zice cineva ti-a scos siguranta din loc ca sa tot repari masina!
Nu imi venea sa cred ca de la o mica siguranta puteam sa imi distrug masina. Masina nu a fost decit la reprezentanta din clipa in care am cumparat-o. Morala: nu va luati dupa hainele si doar dupa omul!
Din clipa acea problema s-a rezolvat si niciodata nu am mai avut probleme cu temperatura.
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
ok, daca imi spui ca masina a fost in Romania la reprezentante sau service, atunci NU E DE MIRARE! Merita sa pui ce ai scris si pe topicul cu reprezentate din Romania de la discutii diverse, poate se va trage un semnal de alarma: cand omul duce masina sa ii si supervizeze pe netrebnici! Morala? Duceti masinile afara si reparati-le, zic din propria experienta si a altora (Mercedes)
P.S.: Mi-ai dat de gandit sa verific si reverific toate sigurantele din bord si motor! 10x m8
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR