Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • cipi_styl

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2008

  • Mesaj Privat
am rezolvat problema prin inlocuirea a doua injectoare si repararea celorlalte doua....(1840 ron)
Skip ads

  • gfx8

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut.

De curios, poti sa-mi zici cu cat ai gasit un injector nou la Z17DTH si de unde le-ai luat? Cati km are masina?
Am si eu aceeasi motorizare si vreau sa stiu la ce sa ma astept pe viitor. Am crezut ca la Astra H injectoarele sunt mai fiabile decat la Ford sau Renault (care sunt recunoscute pt fiabilitatea proasta a injectoarelor) dar vad pe forum ca sunt destui ce au probleme cu injectoarele si la Astra H.
Merci.
  • e_alin

  • Mesaje scrise: 346
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2009

  • Mesaj Privat
@gfx8 -un injector nou se invarte in jur de 500E unu reconditionat vre-o 200E la schimb cu cel rau iar unul second cam 100E, cam acestea erau preturile acum cateva luni cand am cautat eu.
  • cipi_styl

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2008

  • Mesaj Privat
gfx8 a scris:Salut.

De curios, poti sa-mi zici cu cat ai gasit un injector nou la Z17DTH si de unde le-ai luat? Cati km are masina?
Am si eu aceeasi motorizare si vreau sa stiu la ce sa ma astept pe viitor. Am crezut ca la Astra H injectoarele sunt mai fiabile decat la Ford sau Renault (care sunt recunoscute pt fiabilitatea proasta a injectoarelor) dar vad pe forum ca sunt destui ce au probleme cu injectoarele si la Astra H.
Merci.

Reparatia a fost facuta la Radacini motors, ma costat doua injectoare reconditionate cu garantie 2 ani+ reparatia a doua injectoare vechi 1840 ron plus garantie 6 luni la cele vechi!
am fost nevoit sa schimb injectoarele deoarece aveau o erroare de raspuns la partea electrica, de fapt ele mergeau dar nu pulverizau motorina in acelasi timp, din cauza asta imi rontaia motorul si-mi scotea fumul negru cand bagam piciorul in acceleratie.
Parerea mea, si asta este doar a mea, daca ai probleme pe parte de injectie fa in asa fel si mergi la un service care iti si repara injectoarele, asa stii sigur ca ai sa cheltui banii cu folos, deoarece propietarul anterior a reparat injectoarele printr-un service(reprezentata opel) dar nu a reusit aceasta operatiune si a fost sfatuit sa vanda o masina care la 140.000 km este intr-o stare foarte buna! Daca nu ai probleme cu ea acum, fa schimburile de filtre la timp si controleaaza caliatatea motorinei, eu unul am sa o decantez in bidon si pe urma am s-o pun in rezervor
Skip ads

  • vladuca

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2014

  • Mesaj Privat
vad ca nu mai e de actualitate discutia dar poate mai vede cineva si imi spune si mie care a fost rezolvarea ca aceeasi problema se pare ca om si eu.tot asa scoate fum negru si rontaie motorul cam tare si se accelereaza si mai greu decat normal.va astept cu pareri.multumesc mult o zi buna
  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Pai a scris mai sus care era rezolvarea (inlocuirea/repararea injectoarelor).
  • Garcya

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Meriva 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Va salut, am aceleasi probleme cu un injector de pe Meriva 1.7 CDTI 2005, cod motor 17DTH cu injector Denso cod 897-313-8612 si as vrea sa-l schimb cu unul nou iar oferta ce am gasit-o este tot pe Denso dar codul este 8-97376270-3 , vanzatorul spune ca de pe Meriva 2013 a fost dat jos. Se potrivesc sau trebuie exact acel cod care-l am eu ?1 Thanks!

Precizez ca masina merge ok, dar scoate FOARTE MULT fum negru cand calc acceleratia si intre 2 si 3k ture se aude tacanitul la motor foarte puternic.
Pe pest cand a fost anulat injectorul 3, fumul si tacanitul a disparut, la activare a aparut iar.
Sa schimb doar unul sau toate 4 ? sau mai bine reparate ?
Ce pareri aveti ?
  • Garcya

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Meriva 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Revin cu update si cu problema rezolvata ca sa ajute si restul.

Problema a fost la injectorul 3.
Pe calculator cand era anulat, nu mai scotea fum, activat la loc, scotea fum negru.
Am inlocuit injectorul, masina nu mai scoate gram de fum.
Acum "povestea"
Dupa ce am fost informat ca trebuie sa schimb injectorul am decis sa le cumpar pe toate 4, dar nu m-am documentat si am cumparat BOSCH, eu avand DENSO Smile
Pana la urma am luat DENSO, dupa schimbare nu au putut fi programate in calculator, la Meriva 2005.
Am fost la TM la CristiTM si m-a rezolvat imediat, am facut si update de soft si masina merge excelent.
"Rontaitul" specific este inca prezent intre 2-3k turatii, dar mult mai diminuat.
Consumul pentru un drum RO - AT incarcat full a iesit 6-6.5 cu mers constant 140 pe autostrada.

Inainte sa scriu injectoarele in calculator nu vreti sa stiti Smile

Asadar pentru cei cu fum luati-le pe rand, in speranta unei rezolvari mai ieftine, dar parerea mea ca tot la injectoare ajungeti:
Furtun turbo strangulat, spart, etc.
Filtru aer
Aditiv curatare injectoare
Faceti testul pentru injectoare si succes in gasirea altor injectoare ok.
Skip ads

  • Tutunaru Florin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2003 Y20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Am si eu o intrebare, am astra g 1.7cdti motor z17dtl, am scimbat 3 injectoare(intentionam pe toate 4dar pe primul a fost imposibil sa il scot, doar miscat stanga dreapta putin), dupa schimbare ttebuiesc rescrise in calc? Daca da unde pot face asta pt ca am fost la 3 testere si zic ca nu le arata valorile la injectoare, deci nu se scriu.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Daca au un cod scris pe conectorul electric(si sigur au fiind cdti), acel cod se scrie in ecu.
Cele mecanice nu au treaba cu codurile.
  • Tutunaru Florin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2003 Y20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Le-am inlocuit cu acelasi cod de injector, am mai intrebat inca odata si acelasi raspuns l-am primit. Nu se scriu. Am citit si pe forum ca cica nu se scriu . ce sa mai inteleg? . Astazi am vazut ca pe langa un injector era ud fleasca, am dat cu mana si parea motorina, prra era subtire. Mentionez ca udatura era pe sus pe langa garnitura dintre injector si capacul culbutotilor.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Au conector electric? Fa o poza unuia.
Skip ads

  • Tutunaru Florin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2003 Y20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Au , sigur ca au, este cdti.fac imediat si poza, desii am sters cu o carpa
  • Tutunaru Florin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2003 Y20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Au , sigur ca au, este cdti.fac imediat si poza, desii am sters cu o carpa
  • Tutunaru Florin

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2003 Y20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Am facut si poza desii am sters cu carpa bleasca de acolo
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Pe partea unde intra conectorul electric, ai mai multe litere se cifre: corect? Ala e codul de corecție si trebuie scris in ecu.
Referitor la mizerie: daca e motorinã, ori ai crãpat T-ul, ori furtunasele de retur sunt fisurate.
  • geodan0

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Meriva 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2011

  • Mesaj Privat
eu unul din poza nu vad nici un cod deci nu se scrie ca nu are ce.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Priviti cu atentie pe capãtul inspectorului: se vad sa nu niste cifre? Ala din stanga e codul ce trebuie scris.


Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR