Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Nucleara

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Salutare. Am o problema cu masina. Am un Opel Vectra 2003 2.2DTI Automatic.
Cand motorul e rece imi porneste greu , nici nu se aprine becul bujiilor din bord , adica se aprinde cand are chef ,
cate odata se aprinde cateodata nu. Am schimbat bujiile si releul dar aceleasi probleme. Cand motorul e cald porneste la sfert de cheie , dar cand e rece trebuie sa ii dau mult la automat. E posibil sa fie vre-un fir ceva? sa nu faca contact? cine ma poate ajuta. multumesc

Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
edit by Stefan Tolos.

02.03.2011 20:53:55
Skip ads

  • radu_mp

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2010

  • Mesaj Privat
La tester ai fost?Ti se aprinde engine check in bord(becul galben)?
  • scurtu andrei

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Omega 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2011

  • Mesaj Privat
salut problema cu pornirea se rezolva foarte usor schimba furtunul de retur nu mai ermetizeaza cum trebue si prinde aer
  • scurtu andrei

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Omega 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2011

  • Mesaj Privat
am avut aceeasi problema si asa am rezolvat
Skip ads

  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Nucleara: Salut si bine ai venit! Daca martorul nu functioneaza corect si ai schimbat bujiile si releul atunci problema e fie din cablaje fie din contact. Parerea mea este ca trebuie sa scoti releul si sa vezi daca vine curent la el cand pui contactul si ar trebui sa se aprinda bujiile. Daca vine curent repeti operatiunea si daca nu sunt probleme atunci ai ceva cabluri intrerupte dupa releu, daca nu vine curent atunci trebuie sa cauti intre contact si releu. Cred ca poti face verificarea asta cu o simpla lampa de control. Restul instalatiei electrice functioneaza normal sau mai e ceva in paralel, vreun martor care ar trebui sa se aprinda la contact si nu se aprinde? Daca nu te pricepi mergi la un electrician sa-ti verifice cablajele si contactul... Succes!

scurtu andrei: Bine ai venit! Foloseste functia modifica si nu mai fi asa sigur ca e de la furtunul ala cand spune clar ca martorul de la bujii functioneaza haotic.... scuze pentru interventie... Succes!
  • marele_pitik

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Nucleara a scris:Salutare. Am o problema cu masina. Am un Opel Vectra 2003 2.2DTI Automatic.
Cand motorul e rece imi porneste greu , nici nu se aprine becul bujiilor din bord , adica se aprinde cand are chef ,
cate odata se aprinde cateodata nu. Am schimbat bujiile si releul dar aceleasi probleme. Cand motorul e cald porneste la sfert de cheie , dar cand e rece trebuie sa ii dau mult la automat. E posibil sa fie vre-un fir ceva? sa nu faca contact? cine ma poate ajuta. multumesc

Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
edit by Stefan Tolos.

02.03.2011 20:53:55



Nucleara.. cel mai simplu mod de a afla daca este vorba de dezamorsare este urmatorul:
Dai la automat(am inteles ca invarte mai mult la prima pornire), imediat ce motorul a pornit in relanti, opresti si dai din nou la automat, daca porneste repede este vorba de dezamorsare, daca porneste la fel de greu cauti problema in alta parte: bujii, releu, cablaje, contact.....
multa bafta
  • Nucleara

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2011

  • Mesaj Privat
asa cred si eu..sa fie problema de la cabluri...dar inca ceva ce e straniu.. in momentul cand scot senzorul de la termocupla (cred) becu la bujii ramane mai mult timp aprins , si cand il pun inapoi iar se aprinde 1 secunda....
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Ma depaseste problema ta, nu vad ce legatura ar avea termocupla cu bujiile, incearca sa faci niste poze la senzorul pe care il decuplezi si sa explici mai concret cat sta becu aprins, cand se aprinde, etc. Nu fii zgarcit la cuvinte daca vrei sa gasesti rezolvarea. Verifica si tu pe la sigurante poate gasesti ceva topit si face scurt. Mult succes!
  • Nucleara

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2011

  • Mesaj Privat
pai ma refer la senzorul ala care in momentul cand se incalzeste motorul porneste ventilatorul , ala daca il scot de acolo becu` la bujii sta mai mult aprins....dar cand il pun inapoi iar se aprinde cand are chef....sincer nici eu nu stiu ce legatura ar avea intre ele.....la tester cand am fost imi zicea ca am ceva probleme la bujii....dar nici testerul ala nu ma lamurit...el zice de toate circuitele ce tin de bujii..adica bujiile , releul , cabluri sau computerul de bord....uite azi dimineata cand am plecat la munca becu a stat aprins 2 minute , si seara cand am plecat de la munca becu` a stat aprins pana sau stins celelalte...e prima oara cand sta asa mult aprins...si normal ca a pornit la sfert ce cheie....e posibil sa fie vreun cablu ceva....sau nu stiu. Am chemat si un mecanic...si nici el nu stie ce ar putea fi....

a si pt cine stie sa ma lamureasca si pe mine....cand am fost la tester mi-a dat urmatoarele erori
P0340 , P1590 , P0380 . Eu nu sunt in romania sunt in alta tara....si testul lam facut in aceasta tara si sincer nu inteleg ce inseamna astea....daca stie cineva sa imi spuna in romaneste...sa inteleg si eu:)

Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos

03.03.2011 19:33:33

  • marele_pitik

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Nucleara a scris:pai ma refer la senzorul ala care in momentul cand se incalzeste motorul porneste ventilatorul , ala daca il scot de acolo becu` la bujii sta mai mult aprins....dar cand il pun inapoi iar se aprinde cand are chef....sincer nici eu nu stiu ce legatura ar avea intre ele.....la tester cand am fost imi zicea ca am ceva probleme la bujii....dar nici testerul ala nu ma lamurit...el zice de toate circuitele ce tin de bujii..adica bujiile , releul , cabluri sau computerul de bord....uite azi dimineata cand am plecat la munca becu a stat aprins 2 minute , si seara cand am plecat de la munca becu` a stat aprins pana sau stins celelalte...e prima oara cand sta asa mult aprins...si normal ca a pornit la sfert ce cheie....e posibil sa fie vreun cablu ceva....sau nu stiu. Am chemat si un mecanic...si nici el nu stie ce ar putea fi....

a si pt cine stie sa ma lamureasca si pe mine....cand am fost la tester mi-a dat urmatoarele erori
P0340 , P1590 , P0380 . Eu nu sunt in romania sunt in alta tara....si testul lam facut in aceasta tara si sincer nu inteleg ce inseamna astea....daca stie cineva sa imi spuna in romaneste...sa inteleg si eu:)

Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos

03.03.2011 19:33:33



nici eu nu inteleg care este de fapt chestia la tine cu termocupla si bujiile, este totusi posibil sa incurci putin senzorii Smile

codurile tale sunt urmatuarele:
P0340 Camshaft Position Sensor Circuit Malfunction (senzorul de la axul cu came, verifica intai mufa, apoi daca nu e de la ea schimba tot senzorul)
P0380 Glow Plug/Heater Circuit "A" Malfunction (una sau mai multe bujii nu iti lucreaza)

Am dat o cautare si l-am gasit in sfarsit:
P1590 si inseamna "Ignition Switch, supply voltage - out of limits", cauza posibila find cablajul, bateria sau alternatorul...


concluzia o tragi si tu Wink
multa bafta
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR