Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • pletero

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 fsi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2006

  • Mesaj Privat
salut ! am o problema(?) cu opelina mea.... ce simptome? pai am fost la mare si nu am reusit sa -i dau decat 150 cu pedala la fund, am ajuns si la 160 dar greu si cand a trebuit sa mai si opresc..... deci pana la 150 ia bine viteza dar de acolo in sus..... pauza.... sa fie limitata? sa aiba probleme la pedala de acceleratie? alte simptome ar mai fi, se tureaza cand iau piciorul de pe acceleratie ca sa schimb vitezele si parca daca slabesc apasarea la acceleratie are asa o smucitura ... nu stiu cum sa ma exprim.... oricum este ceva incomod sa conduci cu suturi.... si cateodata parca mananca jar are un demaraj si niste reprize... dar repet cateodata am fost la tester si totul pare ok nici o eroare stocata nimic toti parametrii ok ,insa randamentul este mic la motor, ce ar insemna asta nu stiu.... voi ce ziceti? unde sa ma mai duc si ce sa fac? ce sa mai verific? cica ar trebui sa reglez avansul la aprindere, cum se face asta nimeni nu stie,ca pe aparat arata bine toti parametrii sfatuiti-ma ce sa mai fac ce sa mai incerc poate ati avut si vreunii dintre voi simptomele astea.... va multumessc!

astra caravan y17dti motor an 2003 ulei ,filtre schimbate recent (1000km) este inculpata...
Skip ads

  • roadrunner79

  • Mesaje scrise: 226
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2006

  • Mesaj Privat
si la mine apare problema asta - pierde putere. n-am reusit sa-mi dau seama ce se-ntampla. trebuie sapat mai adanc...
mai e un topic deschis pe tema asta.
vezi aici: https://www.clubopel.com/vie...;highlight=#77287
se pare ca e "boala generala"
  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
@pletero

Ca n-ai atins o viteza mai mare nu trebuie sa-ti faci griji...atat poate motorul Y17DT, spre deosebire de altii care cu acelasi motor au prins 180-190 km/h (vezi https://www.clubopel.com/vie...=6847&start=0 ).

Alte motive ar putea fi si calitatea indoielnica a motorinei cu care ai alimentat, bagaje multe....

daca slabesc apasarea la acceleratie are asa o smucitura ... nu stiu cum sa ma exprim.... oricum este ceva incomod sa conduci cu suturi....
tot motorina sau stilul de condus.
  • mironbad

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
da poate fi si motorina pe care o folosesti, este posibil sa fie mai sprintena cu un anumit tip de motorina si mai puturoasa cu un alt tip, si eu am momente cand am impresia ca trage mai greu; despre partea cu zmuciturile pe care ti le da le am si eu cateodata, nu cred ca este un motiv de ingrijorare
Skip ads

  • pletero

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 fsi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2006

  • Mesaj Privat
motorina este euro 4 de la petrom, alta mai buna de unde?.... am ajuns si la 160 dar greu, poate mai lua dar nu eram singur pe strada(autostrada)si treceam naibi de bucuresti.... Very Happy iatr faza cu 180 190 cu acelasi motor??? daca in carte zice 175 max ,cum ajungi la 190? eu unul nu cred ce se lauda unii....nu va suparati pe mine....ideea este ca nu vreau sa treaca loganul pe langa mine Crying or Very sad , trebuie sa aflu ce nu e bine de nu ajunge la 175 macar cat zice neamtul ca stie
  • Sebi_Marius

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Ma scuzati ca ma bag fara sa dau o rezolutie la problema enuntata dar mi-a placut faza cu Loganul care trece pe langa opel...Eu inca nu am vazut Logan care sa treaca pe langa mine la viteze mai mari de 140. Nu ca nu ar prinde Loganul mai mult de 140, insa prima si ultima oara cand nu am lasat un Logan sa ma depaseasca(asta e, am fost nesimtit), s-a petrecut in felul urmator: aveam 100, asta cu Loganul(1.6) statea in fundul meu cu farurile aprinse si tot astepta sa ma dribleze(veneau cateva masini din sensul alalalt), eu am inceput sa-i dau talpa doar sa vad daca-i fac fata si am ajuns la 150, moment in care s-a lasat batut si a incetinit. Am lasat-o si eu mai moale pt ca nu ma grabea nimeni si atunci am vazut, dupa depasire, ca era Logan 1.6...Eu zic ca la cuplul unui Astra 1.7 DTI doar daca vrei lasi un Logan sa te depaseasca....
  • pletero

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 fsi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2006

  • Mesaj Privat
deci sebi asta s-a intamplat aveam 140 si mi-a facut loganul cu farurile, m-am dat pe banda 1 si asta e, era un logan de 1.4!!!!!!!!!! problema mea este la opelina si am postat pooate stie cineva ce ar putea fi.....
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Mergi singur in masina si fara bagaje si vezi daca se duce mai sus, desi nu prea vad rostul dar ca sa scapi tu de fetisul asta.
Logánul la 14ö este aproape la capatul turometrului Very Happy
Skip ads

  • manfred

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1998 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Cand nu mai poate....pe la ce temperatura ajunge apa?
  • virgil

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2005

  • Mesaj Privat
nu cumva mergi cam subturat prin oras???
adica 1500-2000?
daca da, schimba-ti stilul de condus si schimba vitezele pe la 2800-3000; o sa vezi rezultatele dupa 2, 3 zile si o sa-ti placa.
daca nu, motorina sau debitmetrul. (incearca si motorina euro 5 de la omv, o sa-ti consume mai mult dar o sa se miste un pic mai bine)
  • Sebi_Marius

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Nu are treaba cu temperatura. Eu cand aveam 5500 rot/min la 170 nu imi fierbea motorul. Temperatura era aceeasi ca si cand mergeam normal. Parerea mea:
-filtrul de aer
-filtrul de motorina
-debitmetrul
Am un amic care si-a schimbat debitmetrul de curand, tot la o Astra 1.7DTI, si mi-a zis ca nu si-a recunoscut masina...Iar daca la tine se manifesta "cand merge bine cand se chinuie", poate sa tina de debitmetrul...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Vezi ca la Agila ai un post cu debitmetre
Vezi filtru aer, bujii, injectoare, MAP, EGR

Cu Logan care este fortos si viteaz sa stiti ca se poate. Acum ca m-am intors din Grecia pot sa va spun ca erau doi zurlii de PH care au facut raliu prin BG, nu am avut nicio sansa sa stau in spatele lor. Unul din ei era un Logan si cind i-a oprit politia aveau 160 in localitate. Nu mai spun ca a plouat non stop si panarama asta de masina depasea tot ce intilnea in cale. Efectiv erau cam nebuni mai ales ca Loganul nu are atitea sisteme de siguranta...
Skip ads

  • pletero

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 fsi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2006

  • Mesaj Privat
virgil zici ca daca schimb pe la 2000-3000 o sa fie altceva? incerc si asta , oricum nu merg decat cu 3 viteze in oras nu am unde sa o dau pe a 4-a ca m-a luat radarul cu 65 si de abea dadusem pe a4-a ,filtrele sant schimbate toate si uleiul si distributia totul numai debitmetrul nu ca costa mult si daca nu este de la el ce fac? stau cu el in casa? loganul totusi are 180 pe bord si noi cu astrele 220 si ne face golanul? asta numai in romania se poate intampla.... Embarassed


sebi nici in veci nu poti avea tu la 5500 turatii ---170 la ora ?!!!???!??!?!? poate vreo 280 la ora!!!!!!!!!!! eu la 160 aveam 3400 sau 3500 ....... 5500 in a 5-a nu o sa prinzi niciodata poate cu masina suspendata Very Happy sorry nu m-am putut abtine.....

totusi ziceti ca ar fi de la debitmetru? se poate curata sau se schimba?
  • mironbad

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ba da poate avea 5500 ture la 170 km/h pt ca are opel corsa dupa cate vad eu motor 1,2 benzina, tu ai alt motor si alta cutie de viteza, la diesel cutia de viteze este mai lunga
  • BAC

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Incearca sa cureti debimetrul. Acum doua zile l-am dat jos si am dat cu WD40 pe lamele alea ce se vad inauntru apoi am clatit cu diluant. Nu am atins nici o suparafata metalica cu mana, am spalat doar capatul. Masina e mai vioaie acum.
  • Sebi_Marius

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Oh, ba da, am avut 5500 rot/min la 170. Si nu era deloc suspendata masina. Nu stiu daca mai mergea deoarece n-am mai avut tupeul sa tina pedala apasata. Intotdeauna, la astfel de viteze, incepi sa te apropii mai tare de viata de apoi, Doamne fereste!
Diesel-ul e normal sa mearga la turatii mai joase la viteze mari. D-aia mi-asa dori si eu un diesel...
Chestia cu Opel are 220 pe bord iar Logan doar 180 e puerila. Totul se bazeaza pe date tehnice si pe cat de bun e soferul sau are chef sa-si "arda" masina. Spre comparatie:

Logan Opel Astra 17.DTI
64Kw 55Kw
128Nm 168Nm
175km/h 170-175Km/h
0-100 in 11.5s 0-100 in 14s
Parerea mea e ca opelul astra o sa recupereze cele 3.5s cand se va ajunge la viteze mai mari de 130, datorita cuplului. Poate gresesc si nu ma supar sa ma contraziceti. Oricum, cred ca nu ar trebui sa comparam motoarele cu turbina cu astea aspirate...
  • eu
  • ***
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Eu am zis mereu ca astfel de comparatii (motoare aspirate cu motoare supraalimentate si motoare diesel cu motoare pe benzina etc ) nu isi au rostul.
Si pentru cine nu crede Loganul chiar merge cu 170 (am mers eu) si poate si mai mult. Pe bune. Problema este cum sta pe drum la viteza aia ca motorul poate dupa parerea mea si 190 dar restul masinii se comporta "ciudat" Laughing
  • pletero

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 fsi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2006

  • Mesaj Privat
scuze sebi nu am vazut ca ai benzinara Sad oricum ce trebuie sa fac? se desface usor debitmetrul asta? am sanse sa stric ceva? daca il curat rezolv ceva, sii pentru cat timp? ca banuiesc ca nu este vorba de mizerie ci de niste lamele care se decalibreaza probabil si da informatii .... naspa... ma nici nemtii nu fac masini sa nu umbli 10 ani la ele Sad ...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Vezi ce scrie aici :
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
Am sa mai adaug si eu ceva dar momentan sunt cam ocupat.
Debitmetrul l-am curatat si eu cu n solutii de mai multe ori dar pina la urma am dat 650 ron pe unul nou, ca al meu era defect nu murdar.
  • Sebi_Marius

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2005

  • Mesaj Privat
pletero a scris:scuze sebi nu am vazut ca ai benzinara Sad oricum ce trebuie sa fac? se desface usor debitmetrul asta? am sanse sa stric ceva? daca il curat rezolv ceva, sii pentru cat timp? ca banuiesc ca nu este vorba de mizerie ci de niste lamele care se decalibreaza probabil si da informatii .... naspa... ma nici nemtii nu fac masini sa nu umbli 10 ani la ele Sad ...


Uite, eu am papat un debitmetru de curand! Tragea el sa moara dar eu l-am ajutat, adica l-am curatat ca ghiolbanul. Am atins senzorul si l-am decalibrat. Dupa asta nu a mai mers ca lumea motorul, nu ma mai intelegeam cu el:ba murea, ba accelera ca nebunul. Eram pe drum, intr-o buna zi, asta dupa marea smecherie facuta de mine, si ma chinuiam sa tin motorul in viata cu acceleratia. Ei bine, din ce tragea sa moara dintr-o data a luat-o la goana masina...Deci, daca vrei sa-l cureti, doar baga-l in spirt! Fara scobitori cu vata, fara surubelnite bagate la senzor, fara aer comprimat, aproape fara sa faci ceva brutal. Si dupa aia lasa-l sa se usuce si vezi cum merge. Altfel, 6.5 bulioane!!!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR