Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • irinel_g

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2002 Y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Acum 2 zile dupa ce am pornit masina (Astra G 1.7ydt) si am incercat sa rotesc volanu am observat ca am ramas fara servo, dupa cateva secunde si-a revenit.Pe seara s-a aprins beculetu rosu cu bateria si nu mai aveam deloc servodirectie. Azi dimineata am pornit-o, a mers vro 2 minute, dupa care a inceput sa varieze turatia, sa nu se mai accelereze.Dupa ce am oprit-o nu a mai pornit deloc. Ce poate fi?
Skip ads

  • Luciani67

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2005

  • Mesaj Privat
bateria , sau a murit sau e numai descarcata si atunci verifica incarcarea...
  • irinel_g

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2002 Y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2006

  • Mesaj Privat
bateria invarte electromotoru, nu da semne de oboseala (deocamdata), dar masina tot nu porneste...nici nu pot sa ajung la un service si mai e si duminica...adica bateria sa aiba curent suficient sa invarta electromotoru dar nu si pentru alti consumatori care sa-i asigure functionarea?-ma indoiesc...
  • irinel_g

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2002 Y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2006

  • Mesaj Privat
daca sunt arse diodele si regulatoru de la alternator sa nu mai porneasca (am trecut prin niste balti uriase dupa ploaia de ieri)?
Skip ads

  • cretu-v

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 y 17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2006

  • Mesaj Privat
sigur alternatorul este problema pe el este o pomopa de vacum care iti actioneza servo ,acolo cauta buba
  • sorin ion

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2005

  • Mesaj Privat
am aceeasi problema si nu am vrut sa mai deschid un nou subiect
sambata noaptea am incercat fara succes sa pornesc motorul insa bateria era moarta.presupunerea mea estew urmatoarea:ori am lasat vreun consumator deschis ori nu mai funct. alternatorul si am mers pe baterie pana am terminat-o
am pus bat pe redresor cca 12 ore iar azi dimineata am pornit-o insa aceeasi problema simbol baterie aprins in bord iar volanul merge ff greu .
sa fie din alternator, puntea de diode sau ce o fi?
am sa merg la electrician maine dimineata dar pana atunci nu am stare
  • Bl@ckice

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Salut. Aceeasi problema am am avut-o si eu. Mai mult ca sigur este alternatorul....sau mai bine zis puntea cu diode si releu.....Daca nu te descurci sa-l dai jos da-mi un pm si o sa-ti explic ce si cum.
  • Octav

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Total de acord cu Bl@ckice, problemele vostre sunt in legatura cu alternatorul. Probabil ca la trecerea prin balti a cam baut apa si s-a inecat. Daca aveti noroc poate nu schimbati releul ci numai diodele. Iar in cazul in care releul vi se pare cam scump(daca e defect Crying or Very sad ) puteti adapta relee de dacie.
E cam aceeasi chestie care se facea cu cativa ani in urma la Olcit.
Bafta!!!
Skip ads

  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Sui cam cum crezi tu ca se poate adapta releul de dacie daca nu sunt indiscret?
pt ca din ce am vazut eu la alternatorul hitachi de pe 1.7 releul e o chestie care vine prinsa cu puntea de diode si periile colectoare in interiorul carcasei , plus ca e o chestie capsulata. La oltcit o fi mers nu zic nu dar aici releul e electronic, asa ca nu mai da sfaturi la altii daca nu te pricepi, pt ca isi strica masinile mai tare decat sunt.
Sfatul meu e sa se duca la un electrician auto sa schimbe si puntea si regulatorul odata pt ca in timp pica si regulatorul si iar trebuie sa plateasca manopera care e aprox 80 - 100 ron. Pe mine m-a costat tot 320 ron. Bafta
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
pe mine m-au costat piesele 500 de mii si manopera un bax de cola la 2l Smile
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cam difera pretul la piese la masinile dupa 2000 fta de cele de inainte
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Diodele de la alternator sunt boala lui Y17 DT . Simptomele sunt specifice iar becul la baterie indica si alte simptome .
Skip ads

  • Octav

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Desi sunt economist am ceva studii in domeniul respectiv (electrotehnica). Si inca un lucru:stiu ce vorbesc !!!!!!!
se anuleaza releul (se scot legaturi pentru un nou releu(exterior)!!!
De ex excitatia, si altele ......... Bineinteles ca trebuie sa te pricepi. Eu nu am spus sa desfaci alternatorul in necunostiinta de cauza!!!!!!! Shocked
Si daca zici ca te pricepi, cauta un principiu de functionare al alternatorului si o sa pricepi (popescu iulian)
  • irinel_g

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2002 Y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2006

  • Mesaj Privat
am schimbat puntea si diodele, au costat 400ron impreuna , le-am schimbat eu, deci nu am platit manopera, sper sa nu mai fie probleme...deocamdata e ok.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Cam ....impulsiv Iulica Popescu , banuiesc ca nu prea are idee cum arata unde este pozitionat releul de Oltcit si cum functiuneaza de a sarit in sus la sfaturile lui Octav , dupa parerea mea ideea lui Octav trebuie luata in seama atunci cand nu ai bani suficienti sa cumperi un releu ptr Y17DT.
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ba sa vezi culmea ca stiu unde e releul, ce face numai asa ca sa te miri tu.
Acu lasand gluma deoparte nu stiu daca e recomandat sa dai sfaturi pentru improvizatii la masini care costa peste 7000 eur, ca nu de alta dar se mai poate intampla ceva. Nu cred ca cineva care a luat o asfel de masina chiar nu gaseste ceva bani(nu multi) sa o repare. Dar in continuare avem spiritul ala comunist in care stim orice reparam orice si improvizam orice.Fiecare face ce vrea cu masina lui dar nu trebuie sa ii pui si pe altii sa faca ceeea ce faci tu. Pana la coada s-a vazut ca omul a gasit bani si a reparat masina cu componente pt Opel asa ca nu stiu cine a avut dreptate. SA fiti iubiti artagosilor
  • sorin ion

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2005

  • Mesaj Privat
am rezolvat schimband puntea de diode.
multumesc lui Eduard33 pt promtitudinea cu care mi-a adus piesele la preturi mai mult decat rezonabile si pt asistenta oferita (telefonica cei drept)
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Nu cumva era cureaua slaba sau lipsea?
Ar fi o treaba sa te pacaleasca sa schimbi diodele degeaba.
Daca nici servo directia nu a fost cuminte...
  • sorin ion

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2005

  • Mesaj Privat
cureaua nu era slaba
puntea de diode era intradevar busita cu atat mai mult cu cat am asistat la inlocuirea ei iar la sfarsit mi-a pus piesa puntea defecta in brate.
a avut loc un scurt care a topit izolatia si de aici in colo incepe distractia
  • Octav

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Atunci cand nu te pricepi se poate intampla o nenorocire. Eu nu am zis ca nu e mai bine sa schimbi componentele cu piese originale, ci doar ca in cazul in care nu esti dispus sa dai atatia bani (nu dispui in momentul respectiv de bani) acesta este o solutie. Si inca ceva: odata facuta modificarea nu are ce sa se strice la masina.Functioneaza ca si pana atunci, diferenta constand in faptul ca va avea un releu montat in exteriorul alternatorului. Nu am fost egoist sa tin informatia doar pt mine (e o idee care a fost pusa in practica de mai multi opelisti din Bucuresti), sau sa ma gandesc sa stric masinile altora. Cei care se pricep (din pacate nu e si cazul tau)pot confirma. Iar daca vrei relatii suplimentare da-mi un pm cu nr de tel si o sa-ti explic (asta pt ca esti membru clubopel, si ca nu te pricepi,altfel consultatiile se platesc).
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR