Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • adriandaco

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2007 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Raman la concluzia ca un motor mare este mult mai bun. Placerea de a conduce un bolid nu se compara cu nimic. Sunetul motorului mare face toti banii!
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Daca ai bani de ars, de ce nu... Eu asi zice mai curand "benzina vs. Diesel" Laughing
  • boradarius

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 1999 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2011

  • Mesaj Privat
eu am vectra ยด98 caravan 2.0 16v ,dar e automatic si doar daca ii dau in 1 simt cei 136 de caluti in rest nici pe D nici pe S nu ii simt puterea se tureaza ca nebuna si consum 10-12 mers normal
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
adriandaco a scris:[...]Sunetul motorului mare face toti banii!

Hehe! Si sunetul celui mic face toti banii!
Sa-l auzi cum urla din toate pistoanele si stau crispati cei din masina, cand, de fapt, tu ai 90-100km/h Laughing
Skip ads

  • iBiTzA

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 1996 X12SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2012

  • Mesaj Privat
eu am corsa 1.2....si nu stiu ce sa zic imi convine consumul...nu consuma mult deloc....si merg mai sportiv......
  • AIin

  • Mesaje scrise: 558
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2012

  • Mesaj Privat
decatg un motor mic recomand unul cu un litraj mediu. vorbesc in cunostiinta de cauza. Tico-> 9% motor 0,8 L 48cp Corsa ->9% motor 1,2 L 45cp Astra->10% motor 1,6 L 84cp cu mici variatii de la consum adica +/- 0,5 L in funtie de timpul zilei si temperatura( 0-40 grade celsius) in schimb, daca vorbim de temperaturi nesimtite, de -20 grade celsius, cu tico si corsa imi era frica sa le fac consumul, ca poate nu mai mergeam cu masina. mentionez ca este vorba de un stil de condus preponderent sportiv, adica a depasi 3-4000rpm este ceva obisnuit.
  • deleted-5946

  • Mesaje scrise: 1,737
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Pai motoarele alea MICI n-au fost facute pentru MICI Schumacheri.
  • nelutzul40

  • Mesaje scrise: 1,021
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2008

  • Mesaj Privat
La motor mare si impozitul este pe masura, la mine este mai mare decat impozitul la casa si nu este chiar un motor mare...
Skip ads

  • Vergy

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2011

  • Mesaj Privat
AIin a scris:decatg un motor mic recomand unul cu un litraj mediu. vorbesc in cunostiinta de cauza. Tico-> 9% motor 0,8 L 48cp Corsa ->9% motor 1,2 L 45cp Astra->10% motor 1,6 L 84cp cu mici variatii de la consum adica +/- 0,5 L in funtie de timpul zilei si temperatura( 0-40 grade celsius) in schimb, daca vorbim de temperaturi nesimtite, de -20 grade celsius, cu tico si corsa imi era frica sa le fac consumul, ca poate nu mai mergeam cu masina. mentionez ca este vorba de un stil de condus preponderent sportiv, adica a depasi 3-4000rpm este ceva obisnuit.

Nu stiu ce cunostinta de cauza stii dar am vecini cu,Corsa,Tico le au si pe gaz si nu consuma mai mult de 7-8,atat ce au probleme cu pornirea mai ales acum in timpul rece,sa nu zic de cel cu Tico,se si apropie de 400 000 Km,280K i-a facut numai el si a luat-o de la un taximetrist care cred ca a dat multi kilometri inapoi,intradevar papa ceva ulei
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 1,208
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
eu ma multumesc cu zamfirica mea 1,6-16 v , in septembrie octombrie 10% ,acum vb de 12-13 % la -6-10 grade , dar ma multumesc cu acest motor care urla dupa 3000 de ture , cu ani in urma am avut un fiat panda cu motor de 1000 cc ,si avea un consum fff mic , am facut bucuresti constanta la viteza de 80-90km/h cu un consum de 3,5% Very Happy dar .... era motor mic , dar acest motor ma unge la suflet cu toate ca papa ulei(252 000 km ) dar asa e el conceput
  • AIin

  • Mesaje scrise: 558
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2003 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2012

  • Mesaj Privat
@vergy: ai fost tu cu ei la drum sa iti faca consumul? ca asa toti zic ca tico si corsa consuma 5% pe oras si 4% pe exterior, dar scoti consumul asta doar impinsa. si vorbind de impozit: 39 lei corsa pe un an 20 lei astra pe 5 luni. nu mi se pare mult.
  • Vergy

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Da am fost cu ei cand nu aveam masina si am bagat si gaz
Skip ads

  • marius.marius.2013

  • Mesaje scrise: 335
  • Locatie: Gorj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Mai baieti, Nu conteaza motor mic... sau motor mare. Ceea ce conteaza este sa fie eficient.
Adica: un z20let(fosta masina)... are motor de 2000 nu cine stie ce mare dar scoate cai destui mai ales daca ii schimbi cateva chestii cum ar fi o remapare , evacuare cu debit marit si un intercoler mai mare.
Acu recet am achizitionat un 1.7 cdti (care e varza in comparatie cu fosta benzinara cand vorbim despre cai) dar e foarte economic. In loc de 12% ... consuma 4,3 ~ 4,4% he-he Smile. Bineinteles ca am remapat-o si acum Are... nici nu stiu cati cai dar fuge. Am facut o liniuta cu vectra b 2.0 dti ( a lui unchiu) si cdti-ul are sprint mai puternic (daca asta doresti) Poate e din cauza ca are sub 100k km.
Parerea mea este ca ar trebui sa gasim o capacitate medie intre mica si mare. Si asta ar fi motoarele de 1.7diesel respectiv 1.6 benzina.
bafta!
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,723
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Raportat la greutate masinii prefer motorul mai mare.
Ex:
-Vectra B-1.6-16v
-Vectra B-2.0-16v
  • Cipri19

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2010

  • Mesaj Privat
La fel si eu.
Cu cat mai bun raportul putere-greutate, cu atat mai bine.
Eu am o Vecky B2 cu Z18XE. Fuge destul de bine pentru un motor micut, consuma destul de putin, impozit mic etc. Insa mi-as fi dorit oricand un V6 mai coios (preferabil cel de pe i500, de 2.5) in locul Z18XE-ului. Eu folosesc masina de obicei in afara orasului, in oras merg pe jos/bicicleta. La consum nu ma prea uit, nu merg niciodata economic. Altfel, eu nu m-as putea bucura de placerea de a conduce.
Impozitul e destul de mare la un 2.5, dar dupa parerea mea, worths every penny.
Tot la capitolul finante, ca-ti iei masina cu motor mic, ca-ti iei una cu motor mare, tot aia e. Tot destul de scump e sa intretii si un motor mic. E scump doar sa ai o masina(taxe, piese, intretinere). Nu sunt de acord cu: ''Imi iau motor mic pentru economie". Daca tot vrei masina, iti iei ceva care sa iti ofere satisfactii cand o conduci, faci un sacrificiu si scoti un ban in plus. Daca vrei economie, nu-ti lua masina, exista mijloc de transport in comun, mers pe jos sau "tzoaclรฃ".
ASTA daca iti doresti ceva mai mult decat doar o masina care sa te duca din pct. A in B...
Cand mi-am luat 1.8-le, o parte din bani au fost de la parinti, asa ca nu am avut ce comenta.
Parerea mea...
  • deleted-5946

  • Mesaje scrise: 1,737
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
bre...

Cipri19 a scris:Cu cat mai bun raportul putere-greutate, cu atat mai bine.
Binenteles, ai nevoie de minim 500cp/tona sa mergi bara la bara.

Nu sunt de acord cu: ''Imi iau motor mic pentru economie". Daca tot vrei masina, iti iei ceva care sa iti ofere satisfactii cand o conduci, faci un sacrificiu si scoti un ban in plus.
Acum conduc un Corsa D 1.3 cdti, consuma spre jumate +1litru cat Vecky-ul tau aproape in orice situatie. Sa vezi tu satisfactie cand ajungi la destinatie si ai cu 50 lei in plus in buzunar si n-ai facut decat 300km. Daca pentru tine consumul nu e o problema nu inteleg de ce ar fi o problema sa iei 2.5-ul? Sau ne prefacem ce nu suntem pe banii altcuiva?

Daca vrei economie, nu-ti lua masina, exista mijloc de transport in comun, mers pe jos sau "tzoaclรฃ".
Si daca am nevoie de ea? Poate nu am cum sa parcurg zilnic 20km dus si 20(dar 80km?) intors pe jos sau cu "tzoacla" iar transportul in comun ma costa mai mult decat combustibilul si poate mai important ma costa mult timp.


ASTA daca iti doresti ceva mai mult decat doar o masina care sa te duca din pct. A in B... si nu ai necesitati reale pe lumea asta, familie, apartament/casa de platit, poate copii...etc


Mie-mi suna a "consuma mult asa ca in oras merg pe jos/bicicleta". Cand timpul liber ti-l numeri pe putine degete nu prea mai ai timp/chef sa umbli pe jos...
  • marius.marius.2013

  • Mesaje scrise: 335
  • Locatie: Gorj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Cipri19 a scris:La fel si eu.
Cu cat mai bun raportul putere-greutate, cu atat mai bine.
Eu am o Vecky B2 cu Z18XE. Fuge destul de bine pentru un motor micut, consuma destul de putin, impozit mic etc. Insa mi-as fi dorit oricand un V6 mai coios (preferabil cel de pe i500, de 2.5) in locul Z18XE-ului. Eu folosesc masina de obicei in afara orasului, in oras merg pe jos/bicicleta. La consum nu ma prea uit, nu merg niciodata economic. Altfel, eu nu m-as putea bucura de placerea de a conduce.
Impozitul e destul de mare la un 2.5, dar dupa parerea mea, worths every penny.
Tot la capitolul finante, ca-ti iei masina cu motor mic, ca-ti iei una cu motor mare, tot aia e. Tot destul de scump e sa intretii si un motor mic. E scump doar sa ai o masina(taxe, piese, intretinere). Nu sunt de acord cu: ''Imi iau motor mic pentru economie". Daca tot vrei masina, iti iei ceva care sa iti ofere satisfactii cand o conduci, faci un sacrificiu si scoti un ban in plus. Daca vrei economie, nu-ti lua masina, exista mijloc de transport in comun, mers pe jos sau "tzoaclรฃ".
ASTA daca iti doresti ceva mai mult decat doar o masina care sa te duca din pct. A in B...
Cand mi-am luat 1.8-le, o parte din bani au fost de la parinti, asa ca nu am avut ce comenta.
Parerea mea...


Daca vrei mai multi cai... poti sa ii scoti fara probleme.
Uite aici cativa pasi:
- Scoti catalizatorul.
- Pui admisie... (sport)
- Pui evacuare sport cu tot restul galeriei, cu debit marit.
- II faci Remapare(tu singur) nu se merita sa dai 190 de euro pentru o remapare de 15 cai.
- Filtru sport
-Si benzina alto
Si asa poate ajungi la 160 ~170 de cai.

bafta.
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Si asa poate ajungi la 160 ~170 de cai.


170 de cai cu sau fara TVA? Specifica, e foarte important. Nu uitati si de magneti- 5 cai in plus, braduti parfumati - 2,5 cai bucata, Nike pe luneta-min 10 cai, manele la maxim- cai fara numar, fara numar.
Daca tot nu e de ajuns downloadati de pe iutube si aia sase cai frumosi Evil or Very Mad Evil or Very Mad
  • Cipri19

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2010

  • Mesaj Privat
vladf a scris:bre...

Cipri19 a scris:Cu cat mai bun raportul putere-greutate, cu atat mai bine.
Binenteles, ai nevoie de minim 500cp/tona sa mergi bara la bara.

Nu sunt de acord cu: ''Imi iau motor mic pentru economie". Daca tot vrei masina, iti iei ceva care sa iti ofere satisfactii cand o conduci, faci un sacrificiu si scoti un ban in plus.
Acum conduc un Corsa D 1.3 cdti, consuma spre jumate +1litru cat Vecky-ul tau aproape in orice situatie. Sa vezi tu satisfactie cand ajungi la destinatie si ai cu 50 lei in plus in buzunar si n-ai facut decat 300km. Daca pentru tine consumul nu e o problema nu inteleg de ce ar fi o problema sa iei 2.5-ul? Sau ne prefacem ce nu suntem pe banii altcuiva?

Daca vrei economie, nu-ti lua masina, exista mijloc de transport in comun, mers pe jos sau "tzoaclรฃ".
Si daca am nevoie de ea? Poate nu am cum sa parcurg zilnic 20km dus si 20(dar 80km?) intors pe jos sau cu "tzoacla" iar transportul in comun ma costa mai mult decat combustibilul si poate mai important ma costa mult timp.


ASTA daca iti doresti ceva mai mult decat doar o masina care sa te duca din pct. A in B... si nu ai necesitati reale pe lumea asta, familie, apartament/casa de platit, poate copii...etc


Mie-mi suna a "consuma mult asa ca in oras merg pe jos/bicicleta". Cand timpul liber ti-l numeri pe putine degete nu prea mai ai timp/chef sa umbli pe jos...

Zici ca am dat cu paru'....
Omule, eu am zis parerea mea, ce as face EU, la drecu'.
Tu fa ce vrei. Sincer, ma bucur esti fericit de Corsa.
Nu-mi pasa daca esti sau nu esti de aceeasi parere cu mine.
Hai ca n-am chef de polemici.
Numai bine.
  • marius.marius.2013

  • Mesaje scrise: 335
  • Locatie: Gorj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2012

  • Mesaj Privat
forbidden27 a scris:
Si asa poate ajungi la 160 ~170 de cai.


170 de cai cu sau fara TVA? Specifica, e foarte important. Nu uitati si de magneti- 5 cai in plus, braduti parfumati - 2,5 cai bucata, Nike pe luneta-min 10 cai, manele la maxim- cai fara numar, fara numar.
Daca tot nu e de ajuns downloadati de pe iutube si aia sase cai frumosi Evil or Very Mad Evil or Very Mad


Ai mancat de pe jos? Shocked

Topicul unui coleg care si-a modificat masina. 1.6 benzina aspirat 130 de cai (fara remapare)
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=108132
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR