Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • a_stefane

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2010

  • Mesaj Privat
prima revizie la 1 an la Radacini Vitan (Bucuresti) pentru Astra H cu toate piesele si uleiul de la ei (3.6 litri ulei, filtre aer ulei si polen) ... schimbat bateria pe garantie (avea o mica fisura si curgea) ... pus nu stiu ce clema la claxon (campanie Opel) ... total 438 ron

... per ansamblu sunt multumit ... dar sunt putin nedumerit ca nu au verificat directia pe stand si frana pe stand, desi aceste operatii sunt marcate cu V in planul de revizii (am observat abia dupa ce am plecat de la service)
Skip ads

  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
La 438ron ceri cam mult de la o reprezentanta... Smile
  • iordantonio

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 1.4 Turbo Ecotec
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2010

  • Mesaj Privat
In Romania prima revizie e obligatorie la 1 an sau 15000 Km. A mea face anul si nu am nici macar 3000 de km. Asa ca o sa renunt sa mai fac revizia si imi asum pierderea garantiei (si asa mica-doar de 2 ani, iar la piese doar 18 luni), si-mi voi schimba singur uleiul si filtrele cand va fi nevoie (pana-n 8-10000Km), nu ma sperii ca uleiul oxideaza in timp, bla-bla... , ca in alte tari se poate face prima revizie si la 2 ani: Inspection Interval: 1.15.000 km or 1 year; 2.15.000 km or 2 years; 3.30.000 km or 2 years (LONG LIFE). Vad ca la noi politica GM e sa ne ia cat mai mult la revizii, intr-un interval cat mai scurt (ca, deh... romanii au mai multi bani!), dar eu o sa le zic "pas!". Daca n-am rulaj , nu merita.
  • Emperor1234

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salut pustiulica,
Nici eu nu prea obisnuiesc sa scriu aici...ma multumesc sa citesc ce scriu altii si daca am ceva de adaugat o fac cu cea mai mare placere...dar uite ce te-as ruga:
As vrea sa tinem legatura, fie pe Mess fie prin mesaje aici sau pe mail in legatura cu faptul ca si tu..ca si mine suntem clienti ai GTT prin achizitionarea unui autoturism Opel...eu am un astra classic 2 twinport de 1,6 litri din anul 2008, e drept ca nu prea am avut probleme cu el pana acum...a iesit anul trecut din garantie..dar sper din tot sufletul sa nu am nici o problema in continuare. Este de admirat faptul ca ai avut proces cu ei si ai si castigat..bravo..mai rar asa ceva! Eu am pana acum am facut doar circa 18000 de km ...nu prea am avut unde sa mergem decat in concedii si pe la tara la 200 de km de Bucuresti..in rest..in parcare.
id-ul meu de mess si adresa de mail laurel_342@yahoo.com
ne auzim, cu prietenie, Cristian
pustiulica a scris:salutare !
nu am mai scris demult pe aici, dar am revenit cu forte proaspete Smile
Masinuta mea (Astra G Z16XEP) se apropie de implinirea a 60.000 km. ca fapt divers mentionez ca am schimbat pana acum doar flansele de amortizoare la 42.000 km (cel din stanga cu putin joc la ITP), in rest toate bune si frumoase.
ce ma nedumereste rau este ca toti in general accepta schimbarea distributiei la 60.000KM... de ce?!?
pe cartea tehnica scrie clar 150.000 km pentru motorul Z16 XEP si 120.000 in general pentru celelalte.

mai fratilor, chiar trebuie sa ne batem joc de banii nostrii? cum adica sa inlocuim o distributie proiectata pentru MINIM 120-150 km (dupa caz) la jumatate sau mai putin de jumatate?!? eu inteleg faptul ca un filtru (sa zicem ca si un ulei- cu toate ca nu sunt in totalitate de acord) isi pierde din proprietati mai repede atunci cand mediul este mai... bla bla, dar ce legatura are distributia?
adica "umezeala sarata" din Franta sau din Olanda si UK nu-i afecteaza, praful din Grecia si Cipru e mai putin praf decat al nostru, iar praful romanesc o zapaceste in jumatate din intervalul pentru care a fost proiectata de nemti?!?
eu nu voi schimba nimic in afara de consumabile si bujii la 60.000km, iar daca distributia imi va pica inainte de 150.000 km (asa cum scrie pe cartea tehnica oferita de producator!) voi discuta cu vanzatorul (in speta GTT) in justitie si va asigur ca vor suporta cheltuielile de reparatie... si spun asta pentru ca am mai avut un proces cu ei pentru o turbina picata pe un Vectra 1.9 CDTI 150 cp la doua luni de la iesirea din garantie... si dupa aprox 2 luni de proces, surprinzator s-au oferit sa mi-o schimbe suportand ei costurile... (masina avea doar 31.000km la bord in 2 ani si 2 luni), iar cei de la GTT ma cunosc destul de "bine" Twisted Evil

in rest curaj si sa ne cerem drepturile nu sa ne lasam calcati in picioare... pe banii nostrii Cool

Skip ads

  • Obi wan Kenobi

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2008 Z22YH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Sã trãiþi!

Am tot cãutat despre revizii ºi aici mi s-a pãrut a fi cel mai potrivit de postat.
Am citit despre service-uri ºi m-am cutremurat. Pânã la urmã am ales sã merg la Turbocar din câteva motive, printre care ºi faptul cã nu auzisem multe lucruri rele despre ei.

Din cele citite pe aici ºi din sfatul celor de la service am decis sã-i fac revizia din 10 în 10000 km la Zafira mea din 2008, motor 2.2 benzinã, Z22YH. Astfel am avut de fãcut revizia de 56000 Km (în loc de 60000).
Revizia plus urmãtoarele:
- ulei motor (Mobil 5W40 Super 3000) = 235;
- filtru ulei = 47;
- filtru aer = 104;
- filtru habitaclu = 82
- manoperã fãrã TVA (aºa am convenit, mãcar cu TVA-ul pe manoperã sã mã scot) = 117
m-au dus la un total de 584 lei.

Totodatã am schimbat ºi plãcuþele pe faþã. De data asta am plãtit manopera cu totul, dintr-o eroare de facturare.
- plãcuþe = 208;
- manoperã = 72.
Total = 280 lei.

Total general = vreo 867 lei.

A fost primul meu contact cu acest service, dar am fost plãcut impresionat. Cei doi domni de la recepþie, ªtefan ºi Dragoº, au fost foarte amabili, m-au programat a doua zi dimineaþa, mi-au luat maºina ºi m-au sunat când a fost gata. S-ar putea sã apelez la ei ºi pentru niscaiva vopsitorie, dar mai cercetez piaþa...

Cred cã pe undeva mai scuteam ceva milioane, dar nu puteam aºtepta pânã sãptãmâna viitoare la EDS, mai ales cã nici diagnoza pe calculator nu era disponibilã (aºa mi s-a spus la telefon).
  • Protektor

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Revizie 15000 km, Opel Insignia Sport Tourer, 2.0 cdti, 130 cp= 816 lei cu tva. E inca in garantie, cumparata pe 8.05.2011.
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
nu fi de ochi 3luni=15.000km ,mergi nu gluma.astea sunt preturile in reprezentante si mai ales la un model nou.
sa-ti mearga.
  • Protektor

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Acum am 19400 km.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR