Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • ady_vasiloiu

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salut tuturor,
In ultimul timp masina m-a cam adus in pragul disperarii si in pragul falimentului.Dupa ce am tot schimbat diferite pe la ea,tot nu am scapat de una din cele mai mari probleme cu care ma confrunt de ceva timp-masina nu trage atunci cand motorul se incalzeste.
1.mi se pare ca masina se incalzeste cam repede-la putin peste 90 grade porneste in schimb electroventilatorul(chiar si la 10 grade afara..daca merg mai tare se incalzeste imediat si trece peste 90 grade)
2.cand are peste 90 grade si o accelerez parca merge in 3 pistoane,nu se accelereaza lin,scoate un zgomot gen pufait
3.daca o las vreo 2 ore si scade temp la apa,merge destul de bine,se infinge destul de bine
4.am schimbat enorm de multe la ea..in definitiv ea e singura neschimbata(si tare incepe sa-mi para rau ca mi-am luat OPEL....)
Niciodata nu se simte ca ar trage ca o masina de 90 cp...nu mai spun cand pun 2-3 oameni in ea(mai tare mergea dacia 1310..ce sa mai spun de ford Ka....cel care la 60 cp ma face oricand)
Masina este Opel astra G,motor z14xe 2002 90cp.

Multumesc!
Skip ads

  • deleted-60758

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Becuri aprinse in bord?
  • ady_vasiloiu

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
NU...am avut p0300 si p0301 dar am scapat de ele dupa ce am schimbat tachetii,uleiul etc si am scos borna.Vrea sa cumpar un OPCOM sa vad ce tensiuni/rezistente arata senzorii mei IAT si ala de temp lichidului de racire.
  • barbuceanu mihai

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2010

  • Mesaj Privat
salut ady vasiloiu.acelasi motor am si eu cu aceiasi problema ca a ta.dupa ce se incalzeste nu mai trage deloc plus ca daca accelerez brusc cand este in treapta a doua imi da in nas,se balbaie.eu o sa curat maine valva EGR.
daca ai rezolvat problema te rog sa ma anunti si pe mn.tinem legatura
Skip ads

  • alxgudea

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Cluj Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ca fost posesor de z14xe caravan va sfatuiesc sa mergeti la un mester meticulos sa va dea jos si corpul clapetei de acceleratie si sa-l curete..la mine facea anual asa ceva, in special la venirea iernii...cu p300x si toate alea
apoi mai vedeti si voi...injectoare curatate...
PS. cautati pe forum "throttle body" si veti gasi foarte multe lucruri despre asta
  • ady_vasiloiu

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Am curatat EGR..care era cam murdar...si am schimbat filtru aer si benzina si e OK...bine si eu sunt pretentios, ca a mers fratemiu cu masina si a zis ca merge super bine,deci se pare ca e posibil sa mai fie si de la greierasii din cap.
  • vrecie

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2011

  • Mesaj Privat
am si eu o vectra 1.6 16 v din 2001. nu o am de mult da de cateva luni am o problema pe care nu pot sa o gasesc. nu se mai accelereaza normal da turometrul ajunge tot la maxim. nu are demaraj da chilometrajul se duce la maxim. i-am schimbat THROTTLE PEDAL POSITION SENZOR(e acceleratia care e cu senzor nu e cu fir) si POST CATALYTIC CONVERTE LAMBDA SENZOR BANK1 da nimic bun.nu am nici un bec constant in bord dar mi se mai aprinde si se stange "engine electronics"(masina aia cu o cheie in mijloc) de multe ori la viteza mare. masina are cateva modificari, filtrul de aer nu e unu de serie, eu nu urias. si legat de evacuare are scoasa toba aia din mijlo(aia de sub masina) care a fost inlocuita cu o teava iar la sfarsit are o toba uriasa. (asa am cumparato)
Am sa-i pun un filtru de aer normal caci ma gandesc sa nu primeasca prea mult aer care sa afecteze arderea. si parca papa si un pic de ulei ca in mai bine de 5000 mile am bagat vreo 4-5 litri de ulei.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR