Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • zeneca

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Ce-i drept discutzia NOU-SH poate sa dureze cat una despre extraterestrii si Dumnezeu (si sa ajunga la aceleasi concluzii). In fond aici problema tine de ce-si doreste fiecare de cati bani are sa obtina ce vrea si de...putzina minte. Eu personal sunt adeptul cumpararii unei masini noi (daca am bani, evident). DAR: masinile noi nu-mi plac. In primul rand din cauza "tehnologiei avansate" care este utila, pe alocuri dar ma streseaza ideea unei masini care sa franeze de capul ei de ex pt ca simte "senzoru" ceva...Vreau sa conduc eu masina si nu invers. In afara de airbag-uri si in unele cazuri, ABS si servodirectie nu ma intereseaza nimic din tehnologia pe care ti-o baga pe gat fabricantzii. Nu vreau ESP, TC, AC, EBD, ASR, ASC, SRS, @$#&^%&.... In al doilea rand masinile noi sunt din ce in ce mai urate (parerea mea Wink )si mai greu de condus in sensul ca pt vre-o idee "geniala" de design se face rabat de la vizibilitate si manevrabilitate. E drept ca la Astra (si inca 2-3 de clasa mica/medie) nu-i chiar asa. Mie imi place si H si G (si F) chiar daca intre ele nu e vre-o legatura de design.

Revenind la subiect eu vreau sa stiu daca Astra G-sau classic II daca n-o fi aceeasi mashina- merita ca mashina in sine.

Ca idee eu am inceput pe o Dacie SuperRnova pe care am rupt-o in 2 cu o placere incredibila (mai ales ca fugea super bine pt o Dacie), am mers in paralel pe Tico, apoi Ford Escort 1.6/90hp, dupa care m-am delectat cu un BMW E30 (urs) 320i/129hp. Si tzin sa mentzionez ca le-am alergat cam pe toate (cu bun simtz, in afara de dacie) si asa voi face si cu urmatoarea achizitie probabil. Astra G ma atrage si pt ca e mai simpla si frumoasa. E adevarat ca poate as vrea unele optiuni (de comfort nu altceva) si nu-mi place ca nu exista la una noua. Dar intrebarea e daca e buna.

Deci astept recenzii, comparatzii, explicatzii. De-abia dupa ce ma hotarasc ca merita o sa ma gandesc daca-mi iau noua sau SH.
Skip ads

  • andrei006

  • Mesaje scrise: 897
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2006

  • Mesaj Privat
e o masina fiabila. ce mi-ar fi placut mie si nu se mai gaseste pe classic 2 ... ar fi scaune sport (gen bertone) si motor macar de 1.8 125hp
  • tonin

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2005

  • Mesaj Privat
Parerea mea e ca daca dispui de resurse sa-ti iei noua. E a ta, o conduci cum vrei tu, daca apare vreo problema tu sti care e treaba ca nu a fost acolo pana atunci, etc. Eu zic ca nu poti compara un SH cu una noua din multe puncte de vedere. In primul rand una SH are deja in cel mai bun caz 60 - 70k si chit ca e din DE sa sti ca nemtii nu se omoara cu grija masinii, nici macar uleiul la motor nu-l verifica. Eu nu zic ca o masina SH nu e buna. Ba dimpotriva, am prieteni care au SH-uri si sunt multumiti de ele. Dar stiu si altii care au numai probleme. Cu SH-ul e o loterie, trebuie sa recunoasteti. Daca traiai afara atunci era altceva. Aveai service-uri bune si corecte. Din pacate, la noi, si cu astea noi ai probleme in service dar macar ai garantie.
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
tonin a scris:.... la noi, si cu astea noi ai probleme in service dar macar ai garantie.

As vrea acuma sa te auda cei care au garantie dar pe care reprezentantele nu ii pot ajuta....sau daca ii ajuta trec luni bune pentru a rezolva problema ( vezi cazul mirelei care desi masina era in garantie, a stat peste 3 luni pentru un kkt de cutie....care se presupune ca vine in maxim o sapt. Stai linistit ca la noi serviceurile gem de prosti si sincer....macar nemtii isi fac masinile la service-uri Opel. Chiar daca nu se uita niciodata la nivelul de la ulei.
Skip ads

  • Blackwater

  • Mesaje scrise: 116
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2011 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2006

  • Mesaj Privat
mai e un aspect legat de masinile SH: in service-urile OPEL din .de nu se sta prea mult pe ginduri cind se pune problema de inlocuit o piesa, asa ca daca masina aia a juns prin service exista posibilitatea sa ai piese noi pe ea, dar masina sa fie la pret de SH...

tonin a scris:
.... la noi, si cu astea noi ai probleme in service dar macar ai garantie.


...reprezentantele nu ii pot ajuta....sau daca ii ajuta trec luni bune pentru a rezolva problema...


consider ca este o lege a compensatiei asa ca tot pe acolo ajungi cu masina, daca e sa ai ghinion il ai oricum, totul tine de bafta ta...
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Ca posesor si utilizator de G, dupa ce am exploatat-o in diferite conditii, consider ca este o masina superioara unui numar destul de mare de masini noi care nu se bucura nici pe departe de dotarile standard sau optionale si de calitatea masinii in sine pe care le are G. Atata timp cat inca suntem o tara saraca, ABS-ul si airbagurile in standard mi se par un lux. Faptul ca o masina cum este H are un design mai placut nu inseamna neaparat ca este "altceva". Nu stiu cum sunt altii(si nu ma ascund dupa deget. Imi dorec un astra H) insa nu ma las imbrobodit in senzori, tehnologie avansata si alte vrajeli ale dealerilor. Este normal sa existe optimizari la modelele noi insa ma indoiesc ca sunt atat de mari, la opel,
incat sa-ti schimbe radical orice conceptie anterioara despre opel.
H-ul este o masina noua cu cateva chestii noi si este normal sa fie mai scumpa decat un G care si-a scos banii de matrite si ceva peste, din vanzarile imense de care s-a bucurat. Deci daca cineva vrea o masina pe care s-o foloseasca in scopuri practice(vezi 50% din utilizatori), G-ul i se va parea mult mai ok decat H, asta constand in pret.
  • eu
  • ***
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
love4cars a scris: Deci daca cineva vrea o masina pe care s-o foloseasca in scopuri practice(vezi 50% din utilizatori), G-ul i se va parea mult mai ok decat H, asta constand in pret.


Deci daca cineva vrea o masina pe care s-o foloseasca in scopuri practice mai bine sa-si ia o Dacie Berlina ca e practica de tot Laughing Laughing N-are nici electronica, n-are nici pret ridicat si cu 1 mil. ii faci si setul motor Laughing
  • zeneca

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Poate ca si Astra G classic II e un fel d dacie. Doar ca e nemtzeasca si ar trebui sa fie ceva mai buna, mai fiabila, sigura, placuta, comoda etc. Iar daca te gandesti ca macar iti iei o masina care nu e ruginita din fabrica, in care nu bate vantul si nu ploua si asa mai departe poate ca merita si diferenta de bani. Altfel classic-ul cred ca poate fi comparat cu dacia. E simpla, facuta in si pentru blocul estic si fara pretentii. Doar ca nu e dacie...si are ceva din tehnologia si "nebunia" nemtzilor in ea.
Skip ads

  • eu
  • ***
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Eu glumeam mai sus.... Laughing Laughing Laughing sa compari Opel Astra G chiar daca e Classic si nu "G veritabil" cu Dacia consider ca e cam exagerat.
  • andrei006

  • Mesaje scrise: 897
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2006

  • Mesaj Privat
zeneca a scris:Poate ca si Astra G classic II e un fel d dacie. Doar ca e nemtzeasca si ar trebui sa fie ceva mai buna, mai fiabila, sigura, placuta, comoda etc. Iar daca te gandesti ca macar iti iei o masina care nu e ruginita din fabrica, in care nu bate vantul si nu ploua si asa mai departe poate ca merita si diferenta de bani. Altfel classic-ul cred ca poate fi comparat cu dacia. E simpla, facuta in si pentru blocul estic si fara pretentii. Doar ca nu e dacie...si are ceva din tehnologia si "nebunia" nemtzilor in ea.


foarte interesant. deci ... concluzie nu va mai cumparati oamenilor opel astra ca e un fel de dacie cu aer conditionat. cumparati-va masini "adevarate" precul renault megane (super smechera), peugeot-uri ... de care vreti, fiaturi albea ca e cu 3 clase peste, toyota corolla si mai stiu eu ce dacia logan dci ca are consum 3% si prinde 250. prosti or fi nemtii astia ca fac masini ... mai bine ne luam masini frantuzesti cu 150 de cai in talon si 90 adevarati (vezi peugeot wrc) ca alea nu sunt dacii cu aer conditionat ... sunt adevarate "bestii" cu tehnologia anilor 2010, cu 100 de senzori.
nu va mai cumparati opel ca sunt masini de "muncitori", sunt masini praf (mai ales opc-urile), mai bine ne luam una frantuzeasca sau italieneasca ca alea la acelasi pret sunt masini de mafioti !!!! Evil or Very Mad
  • zeneca

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Acum sa nu exageram..pentru ca nici eu n-am facut-o. Poate doar nu m-am facut intzeles. Nu compar efectiv Opel cu dacia...dooh. Ideea e ca Astra Classic II este o masina facuta evident pentru piata estica (asa cum e Albea, Cielo si altele) Prin involutzia pe care a cunoscut-o in timp modelul, lipsa optiunilor la dealer, reducerea nr de motorizari, constructia intr-o tara estica, si lipsa altor detalii, Astra a devenit un fel de dacie a opelului...pe scurt. Evident ca e imposibil de pus semnul egal intre cele doua. Nu contest calitatea si fiabilitatea Astrei, macar si pentru ca nu am (inca) una ci spun doar ca, fiind uzata moral dar de succes, ea a fost "redusa" la standarde est-europene. Altfel poate s-ar mai fi comercializat si in alte tari gen Franta, Germania, Italia etc. E fabricata la limita, pentru castig maxim...in special pt ca nu mai are nevoie de reclama si de tehnologii sau gadget-uri care sa atraga. Got it?
  • radzxx

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Sa fim seriosi, Astra G a avut cea mai buna vanzare in occident, iar Opel a castigat enorm de pe urma vanzarilor. In Germania circula o gramada de astre, asta nu inseamna ca sunt masini "de muncitori", sau acolo sunt majoritatea oamenilor muncitori....ca toate ca daca ma gandesc bine cam asa este. In primul rand, doar pe plaiurile noastre masina este considerata un etalon al nivelului individului in societate - de aia multi ne cumparam mertane si BMV-uri etc.... in schimb nu suntem in stare sa le reparam cand se strica (imaginea conteaza). In germania era un cartier predominant locuit de estici: rusi, romani etc. si aveau majoritatea BMV si Mercedes....saracii nemti se uitau cu invidie cat de "saraci" sunt comparativ cu esticii. Nemtii cumpara masina pentru utilitatea ei si din aceasta cauza n-o sa vezi atat de multa extravaganta ca pe la noi. In al doilea rand astra G este inca o masina practica si actuala, daca pot s-o numesc asa, insa iarasi noi avem o problema cu vechimea masinii, la noi la vanzare conteaza cel mai mult anul fabrcatiei pe cand dincolo Km parcursi.
In ceea ce priveste controversa de aici ar fi absurd sa nu privim cu ochi buni o masina noua, insa si o masina de 3 - 4 ani nu poate fi scoasa din discutie si pentru faptul ca tehnologia nu a avansat atat de mult incat uzura morala sa fie foarte bine cuantificata.
Skip ads

  • andrei006

  • Mesaje scrise: 897
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2006

  • Mesaj Privat
am exagerat si eu unpic ce-i drept ... dar vreau sa-mi zica si mie cineva cu ce e mai prejos ASTRA G decat megane, peugeout 307, toyota corolla, mazda 3 ??? decat golf5 si astra h este mai jos ... dar eu sunt curios cu ce e inferioara masinilor frantuzesti
  • johnnyca

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 1.4 Twinport
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Poate ca am ajuns cam tarziu pe topicul asta. Dupa cum se vede in semnatura, am o Astra Classic II cu motor de 1.4 Twinport si... pot sa imi dau cu parerea pe ceva concret. Excluzand faptul ca designul e de acum 7-8 ani si ca e mai frumoasa decat majoritatea modelelor actuale de la Renault, Ford, Suzuky, Nissan si multe altele (parerea mea) este ca diferenta de calitate, senzatia de siguranta si confort pe care ti-o da aceasta masina este incontestabila si sesizabila inca din momentul in care te sui in ea pentru prima oara. Nu compar cu Volvo, SAAB sau alte modele de lux, ci compar cu modele din clasa si pretentiile ei.
propun criterii de comparatie:
1. calitatea finisajelor interioare. Comparati cu orice Renault, Ford...
2. calitatea materialelor (plasticelor). Idem ca mai sus
3. manevrabilitate. Eu sunt super incantat de usurinta si placerea de a conduce aceasta masina
4. poate gasiti si voi cateva criterii

Relativ la vechimea morala. Oare ce s-a invechit?
1. Servodirectia? eu cred ca e de generatie actuala... electro-hidraulica si nu bag mana in foc, dar cred ca e si progresiva.. cel putin asa o simt eu.
2. Motorul? care e de aceiasi generatie cu Astra H... nici aici nu tine...
3. poate caroseria... dar gustul nu se discuta, pentru mine e mai frumoasa decat multe modele actuale
4. Halogen... de ce nu Xenon? nu se pune problema
5. Cadrane de aluminiu? e un moft.. sa vorbim despre siguranta, confort si manevrabilitate. beculete si sclipici... praf in ochi (pe bani multi)


Mai stiu pe cineva care spunea asa: "Opel-ul e cea mai proasta masina Germana". Dar, domnilor, ce masini fac nemtii? Mercedes, Audi, BMW, Wolksvagen si Opel. No Comment
  • andrei006

  • Mesaje scrise: 897
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2006

  • Mesaj Privat
ai optiune de xenon la classic. mie motorul, pentru clasa ei mi se pare ca trage foarte bine in comparatie cu alte masini ... din afara DE. am testat megane, peugeot, fiat, chevrolet/daewoo si mi se par ca sunt mai slabe.

dar faza care m-a enervat pe mine: ... bun am opel, am masina muncitorului, gunuierului din DE ... sau a ce o fi ea, dar sa nu-mi spuneti ca renault/peugeot/fiat/alfa romeo/wv/ford/nissan/suzuki si alte de nu-mi vin acum in minte la preturi cu maxim 2-3 de euro in plus nu sunt tot masini de "MUNCITORI". nu ma refer la astra classic ... ci la opel in general si nu intelg cum de opelu e considerat masina ieftina si concurentii sai masini "smechere".
poate ar trbui sa dau classicu meu si sa-mi iau o corola ... sa invat si eu ce inseamna sa conduci o masina Smile de oameni "smecheri" Evil or Very Mad
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
subscriu si eu!mai ales la comparatia cu renault! clio! ce interior naspa are!
  • andrei006

  • Mesaje scrise: 897
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2006

  • Mesaj Privat
stai sa vezi ce plastice are meganu' ...
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
tot ca chiuvetele anticalcar?
  • andrei006

  • Mesaje scrise: 897
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2006

  • Mesaj Privat
cred ca e acelasi plastic folosit si la producerea carcaselor de cd-uri ...
  • AcidMan

  • Mesaje scrise: 642
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
voi esteti rai
in afara ca e urata si nefiabila ce alte defecte are renou'?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR