Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,311
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Salut. Trebuie sa schimb bieleta de directie stg fata si mi se pare cam greu accesibila acea zona. A mai schimbat cineva bieleta de directie fara sa mearga la service? Daca da, cum? Ce trebuie masurat pentru a evita reglarea unghiurilor?


Ultima modificare facuta de Radovan_eu la Sam 19 Mar, 2011 12:27 am
  • sandu_race

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Fara reglarea unghiului nu cred ca renteaza , dai roata jos si dai cu wd 40 pe contrapiulita care blocheaza capul de bara ( se desface greu ), daca te uiti atent vezi ca pe bieleta imediat dupa piulita inspre caseta de directie se vede ca nu e rotund ci hexagonal , ca sa ai cum sa ti contra cu o cheie de 13 fixa altfel se desurubeaza din caseta si nu mai ai cum sa numeri cate filete desfaci ( ca sa sti cate insurubezi si sa nu modifici unghiul ) . Dupa ce slabesti piulita de contra si tija bieletei desfaci piulita de la rotula ( cea prinsa pe fuzeta ) si dupa ce reusesti sa o scoti de pe fuzeta neaparat cu tija blocata ( cu 13 pe hexagon ) incepi sa desurubezi capul de bara si sa numeri cate filete desfaci , pe urma desfaci bieleta * tija lunga ) din caseta ivartind de hexagonul ala dar tot asa numarand cate filete desfaci . Cand infiletezi piesele la loc ti cont de numaratoare si le infiletezi exact cat au fost cele vechi , asta e singura modalitate de a schimba ceva la bieleta fara sa ii modifici APROAPE deloc unghiul de fuga . Sper sa iti iasa ! Suna-ma daca nu am explicat eu bine si rezolvam ! Cu respect !
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,311
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
sandu_race a scris: Cu respect !


teoria asta o stiu (ca prima meserie de baza sunt mecanic auto), ma intrebam cum scot bieleta din caseta, tija ce iese din corpul casetei are vre-o latura pe care sa o blochezi cu cheia? exista vre-o siguranta intre tija cremaliera si bieleta de directie care sa impiedice desfiletarea bieletei?, daca iau viraj dreapta maxim, am suficient acces la desfacut bieleta din caseta cu masina suspendata sau trebuie pe elevator? cu numarul de spire e cam relativ, merge cand montezi aceleasi piese la loc, bieletele si capurile de bara nu prea sunt identice daca au producatori diferiti, ma gandeam la o masuratoare cu ruleta. cu ce pot rupe, taia colierele ce tin burdufurile de protectie fara sa rup burduful? pana la urma ii voi da de capat dar daca cineva are deja aceasta experienta, imi v-a fi mai usor. Multmesc pentru raspuns.
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,311
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
am schimbat-o in service cu 40 lei. cu masina pe cric e foarte aiurea, pe elevator e usor.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR