Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • dan1980_25

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Mi se intampla un lucru ciudat de ceva timp. Masina parca nu mai are vlaga fara sa mi se aprinda in bord vreun indicator sau ceva de genul.
Azi am fost cu ea la tester unde baiatul de acolo spunea ca nu am stocat nici un cod de eroare deci din punctul lui de vedere totul e ok. Am fost cu el la un drum scurt si spunea ca intr-adevar parca nu are vlaga dar nu stie ce anume poate fi. A scos si mufa de la debitmetru, a mers cu ea scoasa vreo 3km insa masina trage la fel. De urcat urca in ture, insa sub 2000 de ture e ca un magar. Apoi cand intra turbo trage insa nu suficient.
Mi-a verificat si presiunea turbo cu valorile. Valoarea nominala era 100 iar cea reala 98. Poate fi oare vorba de vreun senzor? La accelerare valoarea nominala urca repede spre 60-180-200 in timp ce valoarea nominala creste si ea insa mai greu.
Valorile egr sunt bune...altceva chiar nu stiu ce sa-i mai fac.
Nu cred ca e doar paranoia, pentru ca stiu ca tragea mai bine mai demult.
Chiar mi-ar prinde bine niste pareri ale celor care s-au confruntat cu problema asta sau ale celor care stiu despre ce poate fi vorba.
Masina e astra g, y17dt, 16v.
Skip ads

  • djmarius

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2009

  • Mesaj Privat
si la mine la fel.... abia trage, nici nu depasesc 140-150... care o fi cauza ? la depasiri nu mai zic... zici ca sunt kamikaze
  • dan1980_25

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Am observat ca la mine uneori trage bine masina, alteori parca are 75 magari in loc de cai, si nu , nu e vorba de motorina pt. ca alimentez cam din acelasi loc de obicei adica petrom.
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Nu am mai pus de la petrom de 2 ani, ultima data m-au enervat rau astia de la petrom, nu mai trecea masina de 100km/h. Merg pe rompetrol si mai pun cate odata si din aia mai buna de ei, dar si la rompetrol e belea, ca sunt unele statii unde se umbla cu magarii! La mine incepe sa oscileze relantiul daca motorina e proasta, daca e ok, merge bine, pe probate! Bafta!
Skip ads

  • mad2max

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
@dan1980_25 Du-te la intalniri si fa o proba cu alt debitmetru, sigur vei vedea diferenta.Mai incearca sa cureti galeria de admisie si EGR, dar asta trebuie s-o faca un profesionist,e mult de munca si destul de delicat.Ai mai putea sa incerci si cu un aditiv pt injectoare...la mine a dat rezultate.
  • dan1980_25

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2007

  • Mesaj Privat
mersi mad2max de raspuns. Insa mai am o intrebare. Din cate am vazut pe forumuri parerile sunt impartite. E posibil sa-mi fie busit debitmetru? Unii spun ca daca e dus, cu mufa scoasa trage de "rupe", altii spun ca daca scoti mufa trage mai rau. Pana la urma cum e? A mea cu mufa scoasa trage la fel, adica mediocru.
  • mad2max

  • Mesaje scrise: 795
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Nu e o chestie batuta in cuie cu debitmetru din ce am inteles eu, cel mai bine iei un debitmetru de la altcineva, dar care sa fie cat mai nou sau mai putin folosit si faci o proba....in rest pot sa-ti mai spun ca si la mine pana se incalzeste nu prea trage insa dupa se vede diferenta.
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
In februarie am bulit debitmetrul, si mergea prost tare, nu puteam sa urc un deal fara sa ajung in treapta 1, am scos mufa si am mers fara, intradevar mergea ceva mai bine dar diferenta era mediocra! Am luat un senzor pierburg si cum l-am pus zbura, nu mai recunosteam masina! Bafta!
Skip ads

  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Debitmetrul se cumpara doar Original, sa respecte intocmai codul celui vechi scos de pe masina. Celelalte sunt slabute si pica destul de repede.

Si schimbati si voi filtrele de aer mai des, ce preferati... 20ron pe un filtru de aer la 5000 km sau 5-600ron pe debitmetru?
  • dan1980_25

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2007

  • Mesaj Privat
maine o sa fac o proba cu un debitmetru bun...mi-l imprumuta un prieten...
Oricum o sa va tin la curent Twisted Evil
  • dan1980_25

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Am facut azi testul cu un debitmetru bun 100%.
Mie sincer mi se pare ca tragea bine masina exact ca atunci cand am luat-o.
Acum intrebarea este: se poate ca parametrii debimetrului pe tester sa iasa bine si totusi sa fie defect? Pentru ca ieri la tester mi s-a spus ca din punctul asta de vedere totul e ok.
Deci pe tester apare in regula dar de fapt nu e?
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Pai asta-i faza, nu da erori, totul apare bine pe test, dar in practica lucrurile stau altfel! Ai doua variante, fie cumperi debitmetru nou pe Bosch corespunzator codului de pe el, fie cumperi doar senzorul Pierburg - din cate am citit e la fel de bun ca originalul - si masina o sa zboare iar! Bafta!
Skip ads

  • serban79

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2018 D20DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Sal. sa nu fie din cauza combustibilului de buna calitate sau trebuie curatat EGR
  • bx3m

  • Mesaje scrise: 870
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Din experienta proprie, si a altora cel mai probabil este din cauza electrovalvei turbo - care se afla in spatele injectoarelor, pe partea cu filtrul de aer, aproximativ in zona debitmetrului, e prinsa cu 2 suruburi in lateral, dureaza 2 minute sa o desfaci; din ea ai sa vezi ca ies 2 furtunase, unul se duce in jos, altul se duce la EGR; ea comanda vacuumul si cand nu functioneaza exact asa se manifesta, asa a facut si la mine. Fa o proba cu alta de la alt motor care merge ok, si ai sa vezi Wink
Bafta !
  • bx3m

  • Mesaje scrise: 870
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Zona incercuita cu galben este zona unde se gaseste valva. Este usor accesibila si prinsa cu 2 suruburi de urechile de prindere exterioare.
Zona :


Valva :



Sper sa-ti fie de folos ! Bafta !
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,060
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
In starea asta arata motorul tau?
  • dan1980_25

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2007

  • Mesaj Privat
bx3m a scris:Din experienta proprie, si a altora cel mai probabil este din cauza electrovalvei turbo - care se afla in spatele injectoarelor, pe partea cu filtrul de aer, aproximativ in zona debitmetrului, e prinsa cu 2 suruburi in lateral, dureaza 2 minute sa o desfaci; din ea ai sa vezi ca ies 2 furtunase, unul se duce in jos, altul se duce la EGR; ea comanda vacuumul si cand nu functioneaza exact asa se manifesta, asa a facut si la mine. Fa o proba cu alta de la alt motor care merge ok, si ai sa vezi Wink
Bafta !


Nu ar fi trebuit sa am vreun cod de eroare sau sa mi se aprinda martor cheita pe bord?
Eu since inca cred ca trebuie curatat egr-ul+un debimetru nou. Cel care l-am probat era de pe un y20dth si mergea super cu el.
Apropo, cam cat ar costa manopera la o curatare egr+galerie? Sa-mi fac o idee, nu sa umflu ochii atunci cand voi afla scorul Shocked
Multumesc
  • bx3m

  • Mesaje scrise: 870
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Nu, asta e o poza luata de pe google la repezeala ca sa ii arat colegului unde si ce trebuie cautat.
  • kze

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2011

  • Mesaj Privat
salut sunt nou pe site
Am un opel astra G 1.7 Diesel din 2000, l-am luat la mana a doua inainte de sarbatori si atunci in pante tragea cam greu, dupa aprox. 2 luni cand urcam o panta eram nevoit sa ii dau 1, dar pe loc drept mergea super, acum nu mai trage in pante poti so rogi, am schimbat debitbetru + filtrele de motorina si aer dar tot aia e , si acu as vrea so vand dar nush ce sai spun omului ce defectiune are sau no mai vand si o fac pentru mine, am puso pe tester, si mi-a zis de nijte senzori , dati-mi un sfat va rog.
  • kze

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2011

  • Mesaj Privat
debitmetru* scz
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR