- robertt_rct
- **
- 324 mesaje
- din 27 Jun 2005
- Vectra 2001 Z18XE
- 4426'N 2606'E
robertt_rct
- Mesaje scrise: 324
- Locatie: 4426'N 2606'E
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2005
- Mesaj Privat
- virgil
- **
- 273 mesaje
- din 12 Mar 2005
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
virgil
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2005
- Mesaj Privat
- avlsystems
- **
- 66 mesaje
- din 24 Jan 2006
- Astra 2002 2.0 dth
- Bucuresti
avlsystems
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2006
- Mesaj Privat
eu a scris:Eu am zis mereu ca astfel de comparatii (motoare aspirate cu motoare supraalimentate si motoare diesel cu motoare pe benzina etc ) nu isi au rostul.
Si pentru cine nu crede Loganul chiar merge cu 170 (am mers eu) si poate si mai mult. Pe bune. Problema este cum sta pe drum la viteza aia ca motorul poate dupa parerea mea si 190 dar restul masinii se comporta "ciudat"
Si pentru cine nu crede Loganul chiar merge cu 170 (am mers eu) si poate si mai mult. Pe bune. Problema este cum sta pe drum la viteza aia ca motorul poate dupa parerea mea si 190 dar restul masinii se comporta "ciudat"
Sunt deacord cu tine.Am avut acum cateva zile un logan in fata mea(in drumul spre sibiu-pe valea oltului)si promit ca mergea cu 170-180 unde putea.Recunosc ca a fost greu sa-l depasesc.
- livcro
- ******
- 4,540 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,540
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
Daca mergi preponderent in oras...adica distante scurte, ai sanse mari sa ancrasezi turbina. Explicatie?E antrenata cumva de gazele arse. Daca mergi cu opriri dese, distante scurte prin oras, motorul nu are timp sa se incalzeasca si sa ajunga la regimul normal de exploatare-90 grade...parca. Ca urmare, arderile se fac incomplet, gazele de esapament vor fi mai bogate in noxe care ancraseaza turbina in timp. Am un coleg care a schimbat debitmetrul degeaba...la un 1.9 dti..si pana la urma a curatat turbina si a fost ok. De retinut: in prima faza e suficienta o curatare a turbinei...mai departe...o sa va tin la curent.
pletero
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 fsi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2006
- Mesaj Privat
am curatat debitmetrul ?( fara contact mecanic cu el!!!) doar cu spray de carburatoare, si parca ( da parca!!!) e ceva mai bine oricum acum schimb la 2500 3000 vitezele asa ca merg numai cu 2 maxim 3 trepte in oras( ce de rahat!!)oricum ce am observat e ca atunci cand e rece motorul e brici , dupa ce se incalzeste ...... cam putoare!
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
eu a scris:Eu am zis mereu ca astfel de comparatii (motoare aspirate cu motoare supraalimentate si motoare diesel cu motoare pe benzina etc ) nu isi au rostul.
Si pentru cine nu crede Loganul chiar merge cu 170 (am mers eu) si poate si mai mult. Pe bune. Problema este cum sta pe drum la viteza aia ca motorul poate dupa parerea mea si 190 dar restul masinii se comporta "ciudat"
Si pentru cine nu crede Loganul chiar merge cu 170 (am mers eu) si poate si mai mult. Pe bune. Problema este cum sta pe drum la viteza aia ca motorul poate dupa parerea mea si 190 dar restul masinii se comporta "ciudat"
Propun sa ramanem decenti in parerile despre logan.
Cum naiba sa ajunga la 190kmph!? La 2500rpm in t5 loganul are doar 80kmph. Eh, cum ar arata turometrul la 190?
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
Arata bine de tot turometrul la 190. Iti recomand cu caldura sa conduci o Dacie SuperNova cu 180 si o sa vezi ca vei fi surprins. Eu zic sa lasam "miturile" gen "Dacia poate max. 140". S-au dus demult. Daca Clio poate Loganul de ce sa nu poata? Iti sugerez sa il intrebi pe vecinul/prietenul nostru Razvan cum se duce Clio de 1.4 in 175 si apoi sa te gandesti ca se poate ca Loganul sa prinda 180 daca nu 190.
Si inca ceva... la 2.500 in "T5" loganul are fix 95.
LE:
Mentin afirmatia cu stabilitatea si siguranta inexistente la acea viteza in masinile enumerate mai sus.
Si inca ceva... la 2.500 in "T5" loganul are fix 95.
LE:
Mentin afirmatia cu stabilitatea si siguranta inexistente la acea viteza in masinile enumerate mai sus.
pletero
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 fsi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2006
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
love4cars a scris:
Propun sa ramanem decenti in parerile despre logan.
Cum naiba sa ajunga la 190kmph!? La 2500rpm in t5 loganul are doar 80kmph. Eh, cum ar arata turometrul la 190?
eu a scris:Eu am zis mereu ca astfel de comparatii (motoare aspirate cu motoare supraalimentate si motoare diesel cu motoare pe benzina etc ) nu isi au rostul.
Si pentru cine nu crede Loganul chiar merge cu 170 (am mers eu) si poate si mai mult. Pe bune. Problema este cum sta pe drum la viteza aia ca motorul poate dupa parerea mea si 190 dar restul masinii se comporta "ciudat"
Si pentru cine nu crede Loganul chiar merge cu 170 (am mers eu) si poate si mai mult. Pe bune. Problema este cum sta pe drum la viteza aia ca motorul poate dupa parerea mea si 190 dar restul masinii se comporta "ciudat"
Propun sa ramanem decenti in parerile despre logan.
Cum naiba sa ajunga la 190kmph!? La 2500rpm in t5 loganul are doar 80kmph. Eh, cum ar arata turometrul la 190?
*
Se vede ca nu esti pescar
barry
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2005
- Mesaj Privat
lupta cu golanu', nu ma depasit si nici nu o sa ma depaseasca un golan vreodata.
@pletero sigur asta e prima ta masina diesel.
- evita mersul subturat (probleme cu turbina)
- piciorul de pe acceleratie se ridica mai repede la schimbarea treptei de viteza
- schimba vitezele intre 2500-3000 in oras dupa ce s a incalzit motorul (nu e de rahat decat daca iti place mult a 4 a)
- daca vrei neaparat sa vezi 175 in bord scoate bordul si da acu la 25km/h si la 150 o sa vezi 175
nu o zic cu rautate dar daca la siguranta ta nu te gandesti
gandeste te la altii, vrei viteza, dute pe pista cu o masina capabila.
sorry daca am suparat pe cineva dar am in fata ochilor
cativa plecati din cauza vitezei.
@pletero sigur asta e prima ta masina diesel.
- evita mersul subturat (probleme cu turbina)
- piciorul de pe acceleratie se ridica mai repede la schimbarea treptei de viteza
- schimba vitezele intre 2500-3000 in oras dupa ce s a incalzit motorul (nu e de rahat decat daca iti place mult a 4 a)
- daca vrei neaparat sa vezi 175 in bord scoate bordul si da acu la 25km/h si la 150 o sa vezi 175
nu o zic cu rautate dar daca la siguranta ta nu te gandesti
gandeste te la altii, vrei viteza, dute pe pista cu o masina capabila.
sorry daca am suparat pe cineva dar am in fata ochilor
cativa plecati din cauza vitezei.