Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
bai ce le am..... Very Happy


acum tre sa identifici cutia ta. e un numar acolo unde intra parghia de schimbator in cutie (sus...)
Skip ads

  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
pai e F18 sigur .Dar ce inseamna Wr si Cr ?
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
putea... depinde de an!!! pe C20NE a fost montata: F16, F18 si AF20.(automata)


Close Ratio si wide ratio
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
arthurro a scris:
Acum am alta intrebare. Ce mai trebuie sa mai scot din masina aia pe langa motor ca sa reuseasca transplantul ( calc. fire ceva?!?!?! )


ECU clar iti trebe + tot ce gasesti fire mufe pe la motor/ECU eu as lua si pompa (just in case) cand il pui pe roti???
Skip ads

  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
saptamana asta. Care pompa?
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
in afara de motor , mai trebuie sa schimbi si calc. de injectie(motronic 2.5) + inst el. aferenta, in afara de asta carcasa filtrului de aer difera din cauza debitmetrului care si el este diferit, evacuarea si admisia sunt altfel la C20XE, conductele tur/retur de alimentare cu combustibil, incearca sa cumperi totul o singura data de preferat de la aceeasi masina donor ca altfel te costa mult mai mult Smile eu am patit-o...
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
mda. nu stiu sa vad. daca o sa fie prea complicat si prea costisitor o sa raman tot la celalalt C20NE.Mai ales ca asta nu are acte si... la bafta mea daca ma prinde garda cu alt motor e de penal
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
arthurro a scris:pai e F18 sigur .Dar ce inseamna Wr si Cr ?

*
Raportul final al grupului conic, unul lung, unul scurt...
Skip ads

  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Thanatos a scris:Close Ratio si wide ratio


Mi-a spus si Thanatos Thx! la amandoi
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
saptamana asta. Care pompa?

Banuiesc ca se referea la pompa de benzina, nu la cea de umflat rotile.
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
eu voiam sa fiu sigur nu doar sa " banuiesc "
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
da...benzina.... daca tot era sa mai iei ceva de pe donor.

nu stiu, dar poate difera presiunea creeata.
dar aici si eu banuiesc dar daca mai stam 5 minute vine chiciuc cu un extract din TIS fim siguri. Wink
Skip ads

  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
oricum trebuie sa vad daca si mecanicul e in stare sa faca transplantul Smile
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
care era intrebarea ?
filtrul daca se potriveste ?
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
nu stiam despre ce pompa e vorba ( benzina )
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
nu stiu de ce am scris filtru Laughing,
in primul rand vezi in epc codurile de pompe poate e aceeasi ...
daca sunt diferite te uiti la specificatii...
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Smile se mai intampla
  • DjBodo

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salut...am un opel astra 1.7dti din 2001...si pana acu 2 zile mergea bine...acum 2 saptamani i-am facut schimbul de ulei...pt ca inainte imi arata in bord becul acela rosu de la ulei cum ca nu ar avea...
in fine...problema este ca dintr-o data a inceput sa se auda un sunet ciudat...un fel de rontait....si sa se opreasca in mers....pornea foarte greu...am ajuns cu ea acasa...si dimineata am vrut sa plec iar...am mers ce am mers...(vro 500 de metrii...aproape 1 km) pana la un moment dat cand s-a oprit nu a mai vrut sa porneasca deloc...am adus-o acasa si cand m-am uitat in garaj am vazut pe jos o pata mare de ulei...nu inteleg de ce ar fii pierdut atata ulei...
Si problema este si ca pe tester nu arata absolut nici o eroare...
Va rog ajutati-ma cu cateva pareri/sugestii..
  • dragomiradorian

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1993 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salutare Am si eu o problema , am un opel vectra a din '93 motor c18nz, l-am adus eu din germania ,merge foarte bine , consumul in oras e putin mare dar sunt multumit , dar am o problema la motor ,la relanti nu imi functioneaza o bujie (nr 4) dar daca merg cu ea functioneaza , am schimbat bujiile , am luat cu 4 electrozi , deci nu are cum sa fie din bujii , am verificat si fisele sunt bune ,daca imi puteti da cateva sfaturi ce sa fac as fi recunoscator, si inca ceva , trebuie sa ii schimb cureaua de distributie si am auzit ca sunt 2 modele una cu 100 si ceva de dinti si alta cu 140 de dinti daca stiti ce model se ptriveste ?. multumesc.
  • leethebest

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Galati
  • Masina: Omega 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2008

  • Mesaj Privat
salut Miami mai ai vreun piston de la motorul ala vechi?nu-l gasesc pe nicaieri si nu am cum sa resuscitez si eu pobeta mea,un un omega din 2002/2,2dti.poate mai intri,merci
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR