Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • SilQ

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Are cineva astfel de instalatie pe Agila ? Cum se comporta Agila pe GPL si mai ales cu cat s-au redus costurile calatoriilor ? Ma gandesc sa instalez un astfel de sistem pe masina. Asteptam parerile voastre
Skip ads

  • lucci

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2003 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2009

  • Mesaj Privat
eu am avut pe agila instalatia de gpl din fabrica originala si am scoso ca numi placea deloc cum mergea
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Am fost un gpl-ist convins. Renteaza daca petreci mult timp in oras cu motorul pornit ( peste 50 km/zi). In afara costul este egal cu cel al benzinei.
  • csongi

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Mures
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
GPL-ul nu mai este chiar atat de ieftin, si luand in calcul costul investitiei, daca nu faci km la greu, se amortizeaza mai incet.
Si apoi, ori sacrifici roata de rezerva ca sa-ti montezi rezervor rotund sub portbagaj, ori iti sacrifici portbagajul.
Skip ads

  • SilQ

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2010

  • Mesaj Privat
@lucci in ce sens nu iti placea cum mergea, multi zic ca nici nu sesizeasa diferente de putere.
@2kappa - ma gandesc ca oricat ai petrece cu masina in oras sau afara economia e de minim 20% adica nu mai platesti 100 de lei ci 80, indiferent daca ii faci inafara sau urban... ma insel ?
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
In afara consuma in jur de 9-10 l/100km fata de 6-7 pe benzina. Daca mai adaugi si cateva persoane si bagaje, la motorul de 1,2 o sa pape si o sa gafaie la greu. Gpl-ul este puturos si masina capata o oarecare inertie dupa 80 km/h ca sa poata face fata greutatii. In oras, consumul pe gpl este egal cu cel al benzinei dar se castiga la pompa. Am cateva sute de mii facuti cu gpl si am fost tentat din prima sa montez pe Agila. Pentru ca sa fie rentabila instalatia gpl trebuie sa circuli mai mult de 4000 km/luna. Si dupa ce tragi linie, poti sa mai adaugi si greutatile pe timp de iarna intampinate cu gpl: reglaje, consum mare, mai putina caldura, samd. Si sa nu uitam ca demarajul este exact ca si atunci cand este cuplat aerul conditionat, adica o depasire lunga si lenta pe care nu o doreste nimeni.
  • paulsmart

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Chiar daca nu am agila,am corsa cu acelasi motor z 12 xe.drumurile mele sunt 99 % numai n oras si undeva la 1000 km pe luna.consumul pe benzina era undeva la 9 %.
Acum 8 luni am deci sa mi pun o instalatie gpl secventiala euro 4 Milano.(pt cei care nu stiu instalatia secventiala are propriul calculator de injectie in care se copie timpii din calculatorul benzina"ecu",4 injectoare,in rest piese asemanatoare gpl clasic,rezervor toroidal in locul rotii de rezerva..).
Dupa montare si dupa aprox 8000 km facuti pe gpl ma declar total satisfacut de acesta investitie.consumul a ramas la valoare de 9 % in oras,pierde de putere sa zicem ca este la vreo 5 %.in rest nu am ce obiecta.nu se simte mare diferenta de la mersul pe benzina si cel pe gpl.
Trecerea pe gaz se face automat la atingerea valorii de 35 grade a apei.
In 8 luni nu am trecut niciodata pe la firma montatoare,totul functioneaza fara reprosuri.

Nu este adevarat ce scria un coleg mai jos ca intampini probleme gen,reglaje,mai putina caldura,demarajul ca la aer,etc(chiar il provoc sa faca un drive test daca are drum prin Focsani)
Am mai avut un opel vectra tot pe gpl multi ani in urma.diferentele de la instalatia gpl clasica la secventiala sunt enorme.
Toata lumea se ia dupa sarmana dacie.
Pai domnilor dacia era o masina proasta pe benzina si ce mai zicem dupa cei punem gpl.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
2200 lei, omologare, talon nou, bujii schimbate mai des, aditivi, cateodata mai si miroase, consum mare afara, demarajul nu se compara cu benzina, vara daca mai dai drumul si la aer e belea.
Skip ads

  • SilQ

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Deci e profitabil in oras si cam pacatos inafara orasului deoarece creste consumul. @paulsmart mersi de pareri, zimi te rog la cat ai ajuns cu costul instalatiei + manopera si alte eventuale piese...
9 l/100km a fost si consumul meu aceasta iarna facand doar oras. ( Drumuri scurte dimineata )
  • SilQ

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Deci e profitabil in oras si cam pacatos inafara orasului deoarece creste consumul. @paulsmart mersi de pareri, zimi te rog la cat ai ajuns cu costul instalatiei + manopera si alte eventuale piese...
9 l/100km a fost si consumul meu pe benzina aceasta iarna facand doar oras. ( Drumuri scurte dimineata
  • paulsmart

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2008

  • Mesaj Privat
SilQ :nu pot sa ti spun exact cat e consumul in afara deoarece drumurile mele sunt numai in oras dar am facut focsani-bucuresti (aprox 400 km) si retur cu 80 lei gpl mers lejer si nu am depasit 110km/h.
Punem gpl sa facem economie ce mai conteaza daca scade demarajul cu 5%.
Bujiile in loc sa la schimbi la 30000 km le schimbi la 20000,aditivi nu am pus niciodata,mirosul depinde de unde alimentezi,sunt statii cu gaz prost si bun exact ca la benzina.
Instalatia a costat 2000 lei acum 8 luni incluzand si manopera.
O sa atasez o poza cu instalatia si piesele montate la motor

  • SilQ

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Incurajant post Smile Eu drumul ala de 400km il faceam cu 120 lei, nu m-ar deranja nici pe mine un mic minus la putere, oicum nu e o bestie nici asa. Peste 110km/h rar o calc deoarece se supra tureaza si e incomod si pentru ureche. Nu ai iesit foaret scump, sper sa ies la fel de avantajos si in Cluj. Bujiile trebuie schimbate daca nu ai probleme cu ele ? Mi se pare dupa aceasta iarna ca trebuie sa tin putin mai mult la automat pana o ia, sa fie asta cauza ?
Skip ads

  • paulsmart

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Inainte cu 2 luni de montare schimbasem bujiile ca aveam o mica intrerupere intre 2500 si 3000 rot/min.Cumparasem un set ngk care nu am reusit sa i reglez electrozii asa ca am trecut pe un alt set GM.cele ngk si acum stau aruncate pe un raft.
De atunci si pana acum nu am facut nimik masinii,doar benzina pt pornire(adevarat ceva mai mult acum iarna ca a fost foarte rece si dura pana ajungea la 35 grade)si gpl din belsug.
Masina are aprox 175000 km.
SilQ:parerile contradictorii o sa le ai de la cei care nu au gpl pe masina,doar ce stiu ei din auzite.chiar iti sugerez sa mergi cu o masina care are gpl secvential.
Eu personal nu am auzit nici un gpl-ist nemultumit.ca mai sunt cazuri unde instalatiile nu sunt reglate corespunzator,ca masina merge prost pe benzina-automat va merge foarte prost pe gpl.
Iti recomand un forum http://www.nordservice.ro/gpl_forum/ (a nu se considera reclama)
  • SilQ

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Foarte bine, aveam nevoie de sursa de documentare. E adevarat asta m-a si facut sa iau in calcul GPL-ul deoarece cei care au mai avut gpl au pus pe toate masinile pe care le-au cumparat ulterior. Acum mai strang informatii si bani pentru modificare. Ma gandesc la ceva rezervor pe lateral in portbagaj ca sa pot lua cu mine si roata de rezerva la drumuri lungi.
  • ned_bar

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2011

  • Mesaj Privat
am avut si eu instalatie de gpl pe alta masina si am dato jos ca era puturoasa si nu eram multumit de loc de ia
  • paulsmart

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2008

  • Mesaj Privat
ned_bar a scris:am avut si eu instalatie de gpl pe alta masina si am dato jos ca era puturoasa si nu eram multumit de loc de ia

Ce model de instalatie era?
Secventiala?Clasica prin aspiratie?
Pe ce masina ai avuto?
Ai fost la un servici autorizat sa o regleze?
Era montata demult?
etc .ca sa stie si colegii.
  • SilQ

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Exista Agilisti cu GPL instalata in acets moment ? Ma intereseaza ce butelie aveti si daca aveti cea toroidala de 42 litri ce modificari au trebuit facute in portbagaj ca sa incapa si sa se poata acoperi cu "placajul" acela tipic de peste roata de rezerva.

Mie mi-au spus azi la service ca nu imi incape numai cea de 32 litri.
  • SilQ

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Am gandit si hotarat. Am pus gaz dupa ce am inceput acest post.

Am pus instalatia LANDI RENZO cu butelie toroidala de 32 l. Nu merge butelie de 42 litri pe Agila nici sa stai in cap. Si asa a trebuit batuta galma care incadreaza roata de rezerva si apoi grunduita si vopsita. M-a costat 2400 lei ron toate costurile incluse. Diferenta de putere este insesizabila daca nu iti cunosti la perfectie masina. La pornirea cand e rece inca mototrul, trebuie sa ii dai putina acceleratie, in rest e la fel. Atasez o serie de poze si explicatii, astept intrebari daca aveti.

PS: o sa revin cu calcule exacte despre consum GPL si benzina

POZE INSTALATIE GPL PE OPEL AGILA
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
cred ca e cel mai urat montaj pe care l-am vazut, o barbarie faza cu batutul in oala portbagajului dupa care colac peste pupaza placa de tabla prinsa cu suruburi si siliconata? WTF

Pacat de interventia asupra caroseriei... dar sper ca merita economia.
  • SilQ

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Faza cu batutul in tabla a fost singura solutie pentru orice butelie toroidala. oricum sub gama aia nu se afla nimic iar dedesupt masina avea o strat gros de cauciuc alb care nu s-a deslipit iar sus eu personal m-am asigurat de un strat bun de grund calitativ, uscarea lui si siliconarea din plin. acolo nu are cum sa mai ajunga rugina. Arata mai bine in realitate si mult mai calitativ fata de ce am mai vazut la altii care nu au stat langa masina. Eu sunt multumit
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR