Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Asta o sa fac neaparat. O sa schimb bujiile.
Dar tot nu m-am lamurit dece nu intra bujiile dimineata cand o pornesc. Trebuie sa mentionez faptul ca eu tin masina in garaj iar acolo temperatura e mai ridicata.
Sa fie oare de la asta?
Mai am o intrebare: sonda de temperatura de la 2.0 DTI este identica cu sonda de la 2.2 DTI? Stie cineva?
Skip ads

  • dany_ionutz

  • Mesaje scrise: 462
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2003 2.2 dti 125cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Am fost si eu astazi cu masina la inca un tester(al 4-lea)si si toti spun alceva.Unul mi-a zis ca e senzorul barometric-schimbat,altul ca e de la cheie-folosit rezerva aceleasi simtome.Asta am fost la reprezentanta si mi-au zis ca EGR-ul ar ramane cateodata pe deschis si de aia imi da in nas.Nu mai stiu ce sa cred.Erorile peste tot sunt aceleasi:
P0400-F8=Exhaust Gas Recirculation Valve FeedBack Signal Manufaction
P0400=Exhaust Gas Recirculation Flowe Insuficient Detected

Voi ce parere aveti?sa fie din Egr sau e altceva?
  • cioby

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
max, intreaba la un piese auto poate iti dau ei un raspuns. eventual ia 2 serii una a ta si una de 2.0 si vezi.
dany cati km are opelul tau?
  • dany_ionutz

  • Mesaje scrise: 462
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2003 2.2 dti 125cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2008

  • Mesaj Privat
215 000 km de ce?
Skip ads

  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Am intrebar la 2 magazine de piese auto.
La unul am primit raspuns preum ca nu ar fi diferenta iar la celalat mi s-a spus ca e diferenta de vreme ce codul este diferit.
Dupa schimbarea sondei de temperatura cu una de 2.0 dti tot nu mi se aprinde becul cu rezistenta.
Daca scot mufa de la sonda de temperatura atunci se parind bujiile si porneste la sfert.
Mia dat eroare P0380 la bujii, semna ca ar fi cel putin un arsa.
Am vorbit la Maiandrei si mi s-a spus ca s-ar putea sa fie vorba de softul masinii , astfel ca trebuie resoftat cu un update.
O sa merg in curand sa o resoftez.
M-am saturat de problema asta.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
dupa cum zic si erorile cred ca e vorba clar de EGR
probabil o functionare incorecta a acestuia...
  • cioby

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
dany e posibil sa fie dus egr-ul o problema la toate motoarele din perioada asta 2002-2005(nu stiu mai incolo) nu conteaza ca e vectra c sau zafira, etc. eu deoa#camdata am 161500 km si o mai tin dar din auzite in jur de 200000 km incepe sa pice egr-ul, asta e boala lor sau una dintre ele.. verifica atent pista cu egr-ul. bafta.
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
daca il vei curata constant ,la un 10.000 sa zicem,vei constata ca nu se va strica niciodata.nu este o regula ca trebuie sa cada la un anumit nr.de km
al meu e ca nou, /la423/,dar la 10-15 k nu exista sa nu-l dau jos si sa-l fac luna.
si e valabil pentru toate opel-urile.
Skip ads

  • dr_seby2000

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Bihor
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2009

  • Mesaj Privat
il vei curata ca si mine,vei merge 1-2 luni si iar va aparea eroarea p 0400 si o sa te enervezi si o sa-l schimbi unul nou,nou e aprox 15 mil din pacate.
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
regret dar eu il intretin de vreo 210 .000 Shocked si nou am gasit la 880 Shocked
Very Happy
  • dany_ionutz

  • Mesaje scrise: 462
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2003 2.2 dti 125cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2008

  • Mesaj Privat
daca as fi sigur 100% ca e egr-ul la-s schimba cu unul nou.am gasit la 13 mil.dar nu sunt sigur si nu as vrea sa dau bani aiurea pe el.cineva mi-a zis ca se poate sa fie catalizatorul infundat si de asta imi face asa.nu mai stiu ce sa cred
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Sa vedeti ce am patit ieri cand am facut un drum scurt pana la Ploiesti.

Am alimentat cu Efix Motorina de la Rompetrol din Otopeni vreo 10 l dupa care am pornit la drum.
Dupa vreo 10 km mi s-a aprins martorul Check_Engine si masina nu se mai accelera si pierdea din putere.
Am tras pe dreapta si am accelerator timp de 3 mina la 4000 de ture dupa care si-a revenit.
Trebuie sa recunosc ca in ultimele 2 saptamani am schimbat vitezele la o turatie mai joasa adica 2000 rot/min fata de 2500 cat schimbam de obicei. Asta fiindca m-am luat dupa un posesor de Opel care zicea ca nu trebuie sa turez motorul desi eu stiu ca este exact invers.

Voi ce parere aveti?
Skip ads

  • cioby

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
nu turatia e de vina, timpul e prea scurt, sigur e motorina. am si eu un coleg care are vectra c y20dth si a patit la fel, ba ca la un moment dat ii pornea motorul f greu, la a 3-a sau a 4-a cheie din cauza efixului. am observat ca s-au cam prostit astia de la rompetrol nu prea mai sunt valabili, scump si prost. eu merg pe petrom si sa stiti ca am pus aproape un an de la lukoil si n-am patit nimic. bafta.
  • cioby

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
incep sa vizitez posturi cum sa curat egr-ul, dar as vrea si turbina iar la asta nu ma bag. stie care pe langa egr ce mai pot curata?
  • dr_seby2000

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Bihor
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2009

  • Mesaj Privat
cioby a scris:incep sa vizitez posturi cum sa curat egr-ul, dar as vrea si turbina iar la asta nu ma bag. stie care pe langa egr ce mai pot curata?


Poti curata multe,admisia,turbina,intercooler,evacuare...


Eu am schimbat egr,turbina,senzor presiune turbo,electrovalva turbo,inca o electrovalva ce e sub electrovalva turbo,am schimbat furtunele de la turbo la intercooler si de la intercooler la admisie,curatat rezervor,schimbat filtru motorina,toate piesel le-am pus Noi si tot nu merge masina.Daca merg de pe loc mai nervos merge de rupe,merg incet si accelerez dintr-o data in treaptele inferiare stau si ma uit cum urca turometrul pana la 3000,cand a trecut de 3000 de rotatii rupe.Sper ca saptamana asta sa schimb si pompa de injectie,am un cod de pompa si anume P1222-FA.

Masina perfecta nu este nici una fie ea Mercedez,Bmw,Audi,etc.Multi rad ca am Opel dar la 310000 de Km ce te poti astepta sa mearga ca una noua))))) E normal sa mai schimbi cate ceva daca vrei sa iti faci treaba cu ea.

Am un vectra c y22dtr din 2002

Rar gasesti un mecanic sa iti spuna asta trebuie schimbat,o da cu presupusul.Nimic nu avem de calitate,motorina e proasta,piesele majoritatea sunt turcesti sau chinezesti.
  • dany_ionutz

  • Mesaje scrise: 462
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2003 2.2 dti 125cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2008

  • Mesaj Privat
cat te-a ajuns egr-ul?Ca tre sa-l schimb si eu?
  • bene
  • *
  • 1 mesaje
  • din 05 Jul 2007
  • Vectra 2002 2.2dti
  • Bucuresti
  • bene

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 2.2dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Salut am si eu un Opel 2.2 tdc din 2002 si de cateva zile luminile din bordul si ceasurile nu mai da nici un semn de viata, poate cineva sa-mi spuna din ce cauza? ma gandesc sa nu se fi ars siguranta,daca are cineva schema electica la acest model poate ma ajuta , va multumesc
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Deschide capacul de la sigurante din stanga bordului langa volan.
Cum te uiti la sigurante vezi ca sunt 3 randuri de sugurante mici.
Prima siguranta de sus de pe randul din mijloc verific-o si schimb-o. E de 7,5.
N-ar strica sa le verifici pe toate.
Am patit si eu asta si am rezolvat-o rapid.
Bafta.
  • Alesio

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Salut,

Am si eu o Vectra C din 2003 2.2 DTI cutie automata, de o vreme a inceput sa smuceasca in jurul vitezei de 30-40 kmh, cat si la semafor daca nu comut pe N si raman cu D si frana apasata.Nu manifesta aceste simptome tot timpul ci doar ocazional.A mai patit vreunul din voi ceva in genul?
  • cioby

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Eu unu habar n-am. Cauta pe forum poate gasesti.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR