Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Am montat releul suplimentar de actionare a bujiilor, intra bujiile de fiecare data cand pornesc motorul dar am constatat ca ceasul de la bord nu mai indica temperatura motorului.
Momentan nu-mi da nici o eroare in bord.
Ce pot sa fac in acest caz?
Rog pe cei care au montat releul sa-mi spuna daca au avut si ei aceeasi problema.
Va multumesc.
Skip ads

  • dr_seby2000

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Bihor
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2009

  • Mesaj Privat
dany_ionutz a scris:cat te-a ajuns egr-ul?Ca tre sa-l schimb si eu?


Egr l-am luat cu 15 mil nou
  • vutzu

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2011 2.0dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2009

  • Mesaj Privat
buna. va las un tutorial despre cum se poate curata EGR-ulla motorul 2.2 dti. sper sa va ajute pe multi
salutari
  • cioby

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
am curatat alaltaieri egr-ul, facand ca in tutorialul de mai sus, a mers totul brici. pe viitor vreau sa curat si galeriile, timp sa am.
Skip ads

  • vutzu

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2011 2.0dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2009

  • Mesaj Privat
ma bucur ca ti-a putut fi de ajutor.
salutari
  • cioby

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
l-am curatat inainte sa vad tutorialul tau Smile dar exact asa am facut.
un tutorial cu galeriile cum se curata nu ai?
  • vutzu

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2011 2.0dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2009

  • Mesaj Privat
ba da. am sa incerc sa il pun maine depinde de tipul care il am
  • cioby

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
ar fi super.ms
Skip ads

  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Foarte bun tutorialul cu pasii necesari curatarii EGR-ului.
Multumiri lui VUTZU.
O sa curat si eu acest EGR.
  • vutzu

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2011 2.0dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2009

  • Mesaj Privat
prima data desfacem valvula EGr dupa tutorial de ma sus
dupa aceea urmeaza curatarea admisiei dupa tutorialul de jos


odata totul montat e nevoie de 2 persoane , unul sa slabeasca suruburile de conductele de motorina si unu sa ii dea cheie intr-un interval de 10-30 de sunde ca sa nu omoram bateria. cand iasa motorina se strag suruburile si se incerca o pornire normala. nu este necesar sa desfacem toate suruburile de la conductele de motorina. va las inca o poza ci garniturile vechi de la admisie
sper sa va fie de folos
  • vutzu

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2011 2.0dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2009

  • Mesaj Privat

  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
VUTZU esti tare frate. Nu stiam ca poate sa existe atata mizerie in galeriile alea.
Multumim pentru poze si explicatii.
Skip ads

  • cioby

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
ms f mult. cand se opresc ploile si e cald ii dau bice.
  • dany_ionutz

  • Mesaje scrise: 462
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2003 2.2 dti 125cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2008

  • Mesaj Privat
dany_ionutz a scris:Am fost si eu astazi cu masina la inca un tester(al 4-lea)si si toti spun alceva.Unul mi-a zis ca e senzorul barometric-schimbat,altul ca e de la cheie-folosit rezerva aceleasi simtome.Asta am fost la reprezentanta si mi-au zis ca EGR-ul ar ramane cateodata pe deschis si de aia imi da in nas.Nu mai stiu ce sa cred.Erorile peste tot sunt aceleasi:
P0400-F8=Exhaust Gas Recirculation Valve FeedBack Signal Manufaction
P0400=Exhaust Gas Recirculation Flowe Insuficient Detected

Voi ce parere aveti?sa fie din Egr sau e altceva?


Ce am observat des e ca imi da in nas si apare cheita cand se incalzeste motorul(cam dupa 70-80 de grade).Cand e rece trage ok
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
cheita inseamna coduri de eroare
verifica codurile cu un tester (OP-COM)
sau cu metoda agrafa sau pseudoagrafa (nu stiu daca si care dintre ele merg la tine)
  • deleted-21456

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2008

  • Mesaj Privat
dany_ionutz a scris:
dany_ionutz a scris:Am fost si eu astazi cu masina la inca un tester(al 4-lea)si si toti spun alceva.Unul mi-a zis ca e senzorul barometric-schimbat,altul ca e de la cheie-folosit rezerva aceleasi simtome.Asta am fost la reprezentanta si mi-au zis ca EGR-ul ar ramane cateodata pe deschis si de aia imi da in nas.Nu mai stiu ce sa cred.Erorile peste tot sunt aceleasi:
P0400-F8=Exhaust Gas Recirculation Valve FeedBack Signal Manufaction
P0400=Exhaust Gas Recirculation Flowe Insuficient Detected

Voi ce parere aveti?sa fie din Egr sau e altceva?


Ce am observat des e ca imi da in nas si apare cheita cand se incalzeste motorul(cam dupa 70-80 de grade).Cand e rece trage ok


Cand apare martorul masina cu cheita si motorul nu mai trage, opreste pe dreapta, cu motorul pornit scoate capacul de plastic de la EGR si ai sa vezi ca acesta este blocat pe deschis. Solutia? Curata supapa EGR si greseaza cu LOCTITE 8151 si nu mai ai probleme. Eu am dat cu WD40 si dupa 5-6 zile se intampla acelas lucru, adica nu trecea de 2500 rotatii/min. Sau scchimba EGR-ul.
  • dany_ionutz

  • Mesaje scrise: 462
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2003 2.2 dti 125cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2008

  • Mesaj Privat
scoate capacul de plastic de la EGR-te referi la capacul mare de plastic de pe motor?Am curatat egr-ul de mai multe ori.in primele dati dupa ce il curateam mergea bine un timp,dar acum nu mai are nici un efect.Merge ok,doar ca cateodata imi da in nas,atunci opresc si pornesc motorul si cheita dispare,iar masina trage ok.Sau in alte dati cand observ ca se aprinde cheita,i-au piciorul repede de pe acceleratie si se stinge martorul singur.Am sa schimb egr-ul
  • cioby

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
ai curatat si senzorul verde de la egr?
  • MaxDDM

  • Mesaje scrise: 709
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Fratilor ajutati-ma cu un sfat.
Mi-a aparut masina cu cheita si am facut o diagnoza cu OP COM.
In uram diagnozei mi-au aparut uramatoarele erori:

-la prima diagnoza
(5A) - Nu e prezent

P0070 - Senzor temperaturã aer ambiant - defect
(71) - Nu e prezent

P0500 - <cod necunoscut>
(FC) - Nu e prezent

P1811 - Semnal cuplu motor - incorect (CAN)
(7F) - Nu e prezent

P0500 - Indicaþia de vitezã nu corespunde turaþiei de motor ºi cantitãþii injectate
(7F) - Nu e prezent

P1811 - Semnal cuplu motor - incorect (CAN)
(72) - Prezent

U2108 - CAN-bus - nu este comunicare spre ABS/TC
(00) - Nu e prezent

U2139 - CAN bus nu comunicã cu CIM (modul coloanã de direcþie)
(00) - Nu e prezent

apoi am sters codurile de eroare si iar am facut diagnoza in urm acareia au aparut urmatoarele:

U2103 - Nu este comunicare cu CAN-bus(vitezã mare)
(00) - Nu e prezent

U2108 - CAN-bus - nu este comunicare cu ABS
(00) - Nu e prezent
P0500 - Semnal vitezã vehicul - nu este la valoarea normalã
(71) - Nu e prezent

U2139 - Semnalul primit de la CIM este incorect (modulul coloanei de direcþie)
(71) - Nu e prezent

U2108 - CAN-bus - nu este comunicare cu ABS
(7F) - Nu e prezent

iar la ultima diagnoza a aparut urmatoarea eroare:

U2105 - Date de la ECM sunt nevalide (modulul de control al motorului)
(72) - Prezent

Ce ma sfatuiti sa fac in acest caz?
Unde este problema?
Va multumesc
  • dany_ionutz

  • Mesaje scrise: 462
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2003 2.2 dti 125cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2008

  • Mesaj Privat
cioby a scris:ai curatat si senzorul verde de la egr?


l-am curatat si pe ala daca te referi la senzorul care este montat pe egr printr-un surub
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR