Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Hi cata si ceilalti prieteni care urmaresc acest post.

Am primit acel cap hidraulic care a sosit cu cu tot cu piston pasuit.
acum va fi necesar sa trec celelalte componente de la unul la altul si sa incercam daca da rezultatul asteptat.
In unul din posturile tale mai de sus ai amintit de un stift la care trebuie avut grije unde sta . Mai poti reveni la aceiasi problema mai pe indelete sa inteleaga lumea ?
Observ ca nu prea avem prieteni curajosi sa-si desfaca si sa repare opelul si nici documentatie nu prea este .
Are cineva Auto Data sa vada ce se scrie despre valorile de reglaj ?!
Sunt probleme cu acesta masina cu tehnologie ridicata si mecanici cu 7 clase. Trebuie mult timp sa citesti pentru a o avea buna pe sosea . Eu personal sunt optimist si cred ca-i voi da de cap.
Skip ads

  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Hi cata si ceilalti prieteni care urmaresc acest post.

Am primit acel cap hidraulic care a sosit cu cu tot cu piston, pasuit.
Acum va fi necesar sa trec celelalte componente de la unul la altul si sa incercam daca da rezultatul asteptat.
In unul din posturile tale mai de sus ai amintit de un stift la care trebuie avut grije unde sta . Mai poti reveni la aceiasi problema mai pe indelete sa inteleaga lumea ? Eu cred ca poate avea o singura pozitie.
Observ ca nu prea avem prieteni curajosi sa-si desfaca si sa repare opelul si nici documentatie nu prea este .
Are cineva Auto Data sa vada ce se scrie despre valorile de reglaj ?!
Sunt probleme cu acesta masina cu tehnologie ridicata si mecanici cu 7 clase. Trebuie mult timp sa citesti pentru a o avea buna pe sosea . Eu personal sunt optimist si cred ca-i voi da de cap.[u]
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
deci daca te uiti in partea superioara a pistonului hidraulic ,vei vedea ca are o degajare in forma de pana in care intra stiftul de actionare al platoului port came, dupa cum am mai spus acest platou portcama , la demontare se poate monta in 2 pozitii ,una corecta si una gresita defazata cu 180 grade . Daca nu ai mai retinut pozitia lui corecta se poate afla numai privind axul de actionare al pompei care de asemenea are un loc de pana . Pana de pe axul de actionare al pompei trebuie sa se afle in aceeasi pozitie cu stiftul platoului portcama.In aceasta pozitie capul hidraulic se va afla in pozitie corecta . Oricum fa ti un pic de curaj si incepe cu demontarea pompei tale si odata ce vei vedea ce este in interior vei intelege mai bine . o imagine fac cit o mie de vorbe Smile .Daca te incurci iti asigur asistenta bineinteles Very Happy ,odata ce vor mai multi cei care au curaj ve deveni o operatie de rutina
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Demontarea pompei de injectie nu este o joaca si nu va fi niciodata o operatie de rutina pentru un 'average user' pasionat de forum.
Nu uitati sa faceti tot posibilul 'sa lucrati cat mai curat cu putinta', nu cred ca vreti sa va intre in pompa de injectie praf, scame si alte alea.
Skip ads

  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Aceasta pompa Bosch VE este cu mult mai simpla decit, sa zicem una Lucas sau Delphi , un lucru foarte bun fiind faptul ca are doar un singur reglaj mecanic , cel al capului electronic . Am fost in 2 ateliere de injectie ,si nu era deloc farmacie Smile .Daca nu o sa avem niciodata curajul sa vedem ce contine o pompa , cu toate ca pentru aceasta pompa Bosch VE exista suficiente informatii , atunci meritam sa raminem la mina unor banditi care cer 600 euro pe o pompa veche defecta sau 350 euro pe un cap hidraulic ,care costa in China 30 dolari sau in Sinaia 330 lei Sirbesc . Intradevar cum am mai spus trebuie atentie si grija mare la praf ,dar de aici si pina sa consideram ca este o, racheta , Confused in care nu se umbla este drum lung . Daca nu stiati aceste pompe Bosch VE se fabrica de 20 ani la MEFIN ,dar din pacate este varianta pentru 4 cilindri folosita la ARO si UNIVERSAL 650 , din acest motiv negasind cap hidraulic in 6
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
cititnd aceste randuri si ganduindu.ma la cat am umblat eu la a mea( masina) , mi.a venit un gand sa o desfac numai de curiozitate... insa o sa astept sa cada de tot si mai apoi sa o desfac, acum nu.mi face probleme decat la pornire ,dupa ce a stationat mai mult de 1 zi, porneste mai greu ( cred ca de vina ar fi garniturile de la capac... undeva prinde un pic de aer ) si sigur este ceva dereglat la ea, a mea fiind VP44, presupun ca sunt asemanatoare ?
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Buna dimineata cata .
In legatuta cu acel stift : acel stift de pe placa(discul) cu valuri al pompei intra in santul care este pe capul pistonului de la capul hidraulic ?
Daca da, inseamna ca pot invarti motorul pana apare crestatura de pe ax in partea de sus si astfel nu voi reusi sa gresesc montarea noului cap.
Asa este ? Te rog sa-mi comfirmi.
Intre timp prietenul "raku 21" mi-a comfirmat ca pozitia capului electromagnetic al pompei trebuie sa srea la o valuare care este intre 5,5.......8 gr/stroke .
Voi incerca si eu acesta valuare.
Am demontat deja pompa si astazi voi extrage capul hidraulic .
Numai bine tuturora .
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
da ai dreptate ,acolo trebuie sa fie pozitionat .stiftul de pe placa port came (.placa cu valuri ), dar oricum nupoate fi pozitionat gresit .Nu trebuie sa rotesti motorul , este mai simplu sa rotesti axul capului hidraulic Confused .Marea problema apare daca placa port came cade de pe pozitie , in acest caz vor cadea si rolele cu miscare tangentiala ,care se afla sub acesta rola , iar acesta rola se poate monta in pozitie gresita ,defazata cu 180 grade . Deci in concluzie daca rola cu valuri nu cade de pe pozitie nu exista nici o problema de montare incorecta
Skip ads

  • blanarugh

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salut,
Se poate sa gresesti pozitia platoului cu came, cel putin la mine s-a putut iar motorul porneste chiar si in aceste conditii. De pornit porneste mai greu si bate avansul foarte tare dar porneste si sta la ralanti.
Am desfacut din nou pompa, am pus platoul in pozita conforma dar am ramas fum mult si galopeaza pompa indiferent de turatie.
Ce sa fie oare?
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Pozitia corecta a discului cu valuri este marcata cumva ?
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
NU, Crying or Very sad din pacate
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Buna seara baieti ! astazi am reusit sa schimb capul hidraulic.
Se demonteaza relativ usor ,discul cu valuri nu s-a miscat din locul lui si l-am sustinut cu un spit patent ( spitz plyer ) . L-am cascat si l-am bagat cumva pe langa arcurile capului( este loc daca spit-ul nu este prea gros in cioc )am lasat capul in doua suruburi pe diagonala , apoi le-am slabit putin ( cam 0,5 cm ) si am invartit motorul putin si discul a impins afara capul din locul lui . Am tinut cu o mana spitul iar ciocul lui tinea discul cu valuri din dreapta si stanga l-am slabit de tot ,l-am tras afara si am indesat in locul lui o carpa fara scame care l-a tinut pana am facut trecerea pieselor dela un cap la altul.
Stiftul de antrenare se vede oarecum caci pistonul are o crestatura in care intra acest stift asa ca rotit un pic capul ,stiftul a intrat imediat in crestatura de pe piston. Acum va trebuii sa montez ceiace am mai desfacut prin prejur si sa vedem rezultatele operatiei la pornire.
Voi regla capul pompei( governer ) la 5,5 g/stroke sa vedem cum va fi. Inaine de schimbare era la cam 4 . Are cineva vreo opinie ,vreo ideie la ce valuare
sa-l reglez.
Tuturora numai de bine sa auzim !
Skip ads

  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Ceva noutati Iriahu Smile sint curios daca ai aceeasi pornire ca la mine , sa stim si noi daca capetele Chinezesti sint bune de ceva Very Happy
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
am repetat operatiunea schimbare cap hidraulic , la alta masina care nu mai pornea de nici o culoare la cald , cu rezultate excelente pornire imediata la orice temperatura . Deci nu mai exista nici u dubiu , pornire grea =cap hidraulic cu uzura pronuntata .Durata totala demontare galerie ,demontare conducte , demontare cap hidraulic uzat ,inlocuire garnituri , echipare cap nou , remontare cap hidraulic , remontare pompa injectie , amorsare sistem injectie, reglaj cap electronic a durat 6 ore . Amorsarea este insa f dificila , nu s a facut decit cu masina trasa . Deci cine vrea detalii vorbim Smile
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Buna dimineata Cata ,am lasat balta masina in garaj si am trebuit sa plec in interes de serviciu pentru o luna de zile.
Revin pe 16 ale luni acasa si continu treaba .
Eu am schimbat capul si acum trebuie sa reglez capul pompei. La ultima schimbare efectuata de tine,(cea de 6 ore)la ce valuare ai aranjat capul pompei ?
Ai avut cu ce masura ? Daca da, la cat l-ai pozitionat. Altfel .....................BRAVO pentru rezultatele tale . Sper ca incet,incet si ceilalti colegi de pe site sa ajunga sa inteleaga aceasta masina pe care garajele SIMPLU nu le stiu.
Numai de bine tuturor !
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Nu am avut cu ce masura , iar reglajul este cel empiric ,dupa ureche cu testul de revenire din turatie la relanti fara sa se bilbiie ,si fara fum si cu relanti regulat la 750 rot/min . Cu proxima ocazie o sa se regleze si pe calculator , dar marea realizare este ca se poate depana o pompa defecta fara demontare de pe masina ,ceea ce ar implica alte probleme gen distributie ,pus la punct ,reglaj avans cu surprizele aferente Confused . Omul a fost f multumit pt ca , cu 320 de lei a rezolvat o masina la care daca se oprea motorul nu avea nici o sansa , si acolo ramanea Crying or Very sad Acum poate sa plece linistit in orice conditii , si este sigur ca nu va ramine in drum Very Happy
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
@cata

Ai umblat vreodata la compensatorul de debit (LDA) prezent pe pompa de injectie BOSCH VE ce se monteaza pe motoarele turbodiesel ? Ieri m-am apucat sa scot un inel distantier de pe plonjerul dispozitivului respectiv si acum nu-mi mai intra la loc, probabil capul plonjerului a trecut peste cuiul care culiseaza stanga-dreapta cu rol de crestere debit motorina in sarcini medii si mari, in functie de conicitatea plonjerului.

Ai ideie cum se baga la loc ?
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
cred ca te referi la pompele cu control mecanic al turatiei , Nu la Bosch VE EDC la care compensatia turatiei se executa electronic de catre blocul electronic , EDC ul . nu am desfacut nici un model cu comanda mecanica , pt ca nu au fost puse din fabrica pe motoare M 51 deci Omega B . Stiu ca sint puse pe motoarele M 39 de pe 324 td ,sau 524 td . Daca este ceva grav ma pot interesa Confused
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,664
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Era vorba de pompa Zexel VE (licenta BOSCH) cu LDA :



Nu mai pot baga plonjerul pana jos la locul lui, parca sta pe cuiul care culiseaza lateral pe conul plonjerului, cui care este impins de un arc. Am crezut ca ai ideie de asa ceva.
  • cata

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
am vorbit cu cineva ,care a spus ca ar trebui in primul rind sa incerci sa slabesti reglajul 10 din imaginea ta ,dar cu mare grija pentru a reveni cu el pe pozitia intiala , in acest mod tija de obicei se retrage in interior si iti da posibilitatea de a monta axul plonjor . daca nu merge singura varianta este de a demonta de pe corpul pompei regulatorul centrifugal si blocul de acceleratie
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR