Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri
  • deleted-60758

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Putem afla si noi care este reprezentanta? Sa stim sa ne ferim.
Skip ads

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Este stiuta practica asta mai ales la masinile in garantie deoarece proprietarii fiind in sarcina producatorului reparatia nu prea vocifereaza .... sa nu mai vorbim de intelegerea noi schimbam pe garantie astea si mai rezolvam si altele sa fie bine Very Happy . Era vorba despre un Ford Mondeo ....iar tara unde se intampla asemenea lucruri doar Romania.
  • deleted-60758

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Ai iesit din aria Opel!
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Atunci sa-ti spun spre multumirea ta una din aria Opel,Un Opel Monterey motor 3.1 tdi scoate mult fum negru pe decceleratie ,se merge la DiBas se procedeaza la demontarea motorului absolut piesa cu piesa la modul ,arc supape,taler arc supape,sigurante supape,axa cu came,tacheti,......bloc motor absolut totul si se scriu piesa cu piesa pe 3 foi a4 care se numea constatare concluzia fiind inlocuirea fiecarei piese scrise acolo proforma aprox 8000E la care era semnata si adaugat manop aprox 40%. S-a procedat la ridicarea masinii de la ei s-a remontat totul si s-a gasit ca la schimbarea distributiei nu s-a strans bine surubul din capul vibrochenului si pinionul de distributie si-a facut joc in canalul de pana,pana fiind 50% subtiata.Concluzie fumul s-a datorat decalarii distributiei in functionare atat cat permitea jocul din ansamblul canal/pana s-a cumparat una pana 5ron,s-a refacut canalul de pana prin defazarea cu 180% pe pinionul existent cost 800E fara aprox nimic. Multumit? avem si de Mitsubishi daca doresti .....
P.S. Tara tot Romania era.....
Skip ads

  • deleted-60758

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
MareNovice a scris:Putem afla si noi care este reprezentanta? Sa stim sa ne ferim.


Ce Ma?Ai schimbat tu distributie la Monterey?Poate doar cureaua aia amarata care nu are treaba cu fulia de la arborele cotit.Opel Monterey cu motorul de ISUZU e grav rau!Are distributia pe pinioane si curea!Iar furtul de care spuneai tot nu se regaseste.La Opel nu se fura!
  • DANASTRA

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2017 B14XFL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Ce Ma?Ai schimbat tu distributie la Monterey?Poate doar cureaua aia amarata care nu are treaba cu fulia de la arborele cotit.Opel Monterey cu motorul de ISUZU e grav rau!Are distributia pe pinioane si curea!Iar furtul de care spuneai tot nu se regaseste.La Opel nu se fura![/quote]

sa intelegem, dupa tonul folosit, ca esti angajat( sef, director, actionar) la o reprezentanta Opel?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Nu am primit un motor ISUZU sub forma de 5 cutii care contineau tot ce se poate demonta dintr-un motor pe care l-am asamblat bucata cu bucata pana la buclucasa pana care nu facea la data aia mai mult de enorma suma de 5 lei ,s-a dat alt canal de pana defazat cu 180 de grade pe pinionul avariat deoarece cea initiala fusese deformata si s-a remontat ,probat livrat clientei.
Ca sa mori si mai rau de oftica dupa ce au vazut ca merge masina impecabil clienta a dorit sa vada oamenii care au lucrat la acel motor,le-a multumit si a dat fiecaruia inclusiv celui care facuse modificarea la respectivul pinion modica suma de 250E de caciula,dupa ce achitase costul reparatiei.
Ma sa-i spui aluia care nu te-a invatat sa vorbesti,iar distributie pe pinioane poate fi la Opel cu motor ISUZU dar alt model la 3.1 tdi exista si varianta cu distributia pe curea,iar copii plini de ei ca tine care considera ca ala e un motor complicat am tot invatat de 10-15 ani in coace,te rog revizuieste-ti modul de adresare ca eu vorbesc cu cei interesati cam ce jungla e in aceasta tara atat nu cu tine.
Ca sa termin totusi discutia pana la capat cu aroganta celor de la servicele respectiv au mai avut nesimtirea sa taxeze 400-sau 500E demontare motor,constatare si apoi stationarea masinii acolo....adevarat ca piesele au fost spalate si puse exemplar in cele 5 cutii.
S-ar putea sa mai am factura proforma pentru Mitsubishi sa vedeti acolo furt,si la cerere o pun la dispozitie in varianta ce s-a constatat ,suma ceruta...apoi reconstatare suma platita de client este de 2o de ori mai mica pentru stiinta celor ce sar de posterior in sus si sustin ca un motor ISUZU este smecher Very Happy poate pentru vanzatorii de gogosi deghizati in mecanici.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Daca tot santem la capitolul ce se mai intampla prin jungla autohtona sa discutam despre un caz din gradina RENAULT si protagonista este o Dacie Break ultima serie inainte de incetarea productiei achizitionata de un trust de presa pentru deplasarea echipei de filmare,am fost solicitat de directorul prospat infiintatei firme de productie a unui trust de presa sa merg la respectiva reprezentanta sa ajut la lamurirea situatiei ca le-a fost trimisa o factura proforma de reparatie tot aprox. 1800 E sau USD pentru o avarie minora si respectivii refuza sa lase masina sa plece pana nu se achita contravaloarea demontarii,constatarii...etc.
M-am prezentat impreuna cu directorul firmei proprietare la reprezentanta am solicitat sa vorbesc cu seful de service si sa ni se dea voie sa plecam cu masina deoarece costul lor era exorbitant,acesta a refuzat spunand ca trebuie platita manopera de demontat caroseria pentru constatare ,am mers in atelier si acolo.......surpriza masina intrata pentru constatare avarii avea taiate inclusiv contraaripile intrata seara cu o zi in urma a doua zi la 10.00 era demontata.Bun zic hai sa negociem pretul manoperei ca dvs. cereti 500 E numai pentru ca ati bucatit o caroserie si avem pe factura de constatare, bloc motor spart-de inlocuit,contraaripi,faruri,grila,masca.....etc ...vreau sa ridic maisina si sa merg in alta parte ei nu,ca cine esti tu de stii ce are masina,eu sant reprezentantul proprietarului cu delegatie sa ridic masina nu vreau sa vorbesc mai mult o vreau acum la poarta sa fie urcata pe platforma si gata.A inceput sa jigneasca, sa urle...atunci am cerut foaia de comanda acolo scria constatare avarii la caroserie FARA DEMONTAT atat ceea ce insemna 50 E maxim,in baza ei domnule sef de service te anunt ca maine la ora 10.00 o vreau masina in fata portii deoarece trebuia facuta o constatare la tabla,motorul nu e spart uleiul curs este de la filtrul de ulei spart la impact prin balansarea motorului pe tampoane si s-a taiat de lonjeron,doi la mana maine daca nu e gata o sa cer in instanta sa imi predai masina in starea in care am adus-o deoarece nu am aprobat inceperea niciunei lucrari, pe perioada cat masina va fi in reparatii si ne vom judeca veti plati masina inchiriata pentru echipa de filmare...masina este a unui trust de presa si te vor ingropa in datorii.
Reparatia c tot cu ce-au mai distrus si ei acolo a fost maxim 500E daca era din prima constata corect nu depasea 200-300 ....ATENTIE CE HARTII SE SEMNEAZA IN SERVICE....cititi bine si apelati la specialisti in caz de neintelegeri.Pentru a le usura munca la predare se semneaza nota de comanda cu rubricile bine completate si nu lasati la latitudinea lor nici o operatiune in plus fata de motivul pentru care ati adus masina ...specificati ca solicitati sa vi se comunice orice apare in plus si nu autorizati nimic fara incuviintarea dvs. scrisa,daca veti fi refuzati nu sant profesionisti se numesc jepcari.
Deci Ce se mai fura prin service?ca prin toata tara...BANII. Very Happy
Skip ads

  • b13jyz

  • Mesaje scrise: 316
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mar 2010

  • Mesaj Privat
La Octavia,dusa la service pe casco,acum aproape un an:
-schimbat capac motor cu unul spart
-schimbat difuzor usa dreapta spate cu unul ars
-schimbat cutie de viteze,care a cedat saptamana asta(carcasa sparta)
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
b13jyz a scris:-schimbat cutie de viteze,care a cedat saptamana asta(carcasa sparta)
Shocked
la asta chiar nu ma asteptam sa o aud de la cineva...
  • bavarezu

  • Mesaje scrise: 524
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2007

  • Mesaj Privat
eu cunosc pe cineva care a lucrat la fiat si avea de vanzare : filtre , ulei ,spray curatare frane si tineti-va tare 200 L de atingel , asa ca sa nu mire pe nimeni de ce se strica masinile inainte sau dupa ce ies din garantie , personal nici mort nu as face revizia in vreo reprezentanta , fie ea si vreo marca renumita , cu exceptia celor din tari mai rasarite .
  • Ghosty

  • Mesaje scrise: 354
  • Locatie: Braila
  • Masina: Insignia 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2010

  • Mesaj Privat
La a mea i-au furat covorasele din spate.
Skip ads

  • SayCheese

  • Mesaje scrise: 262
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2011

  • Mesaj Privat
bavarezu a scris:eu cunosc pe cineva care a lucrat la fiat si avea de vanzare : filtre , ulei ,spray curatare frane si tineti-va tare 200 L de atingel , asa ca sa nu mire pe nimeni de ce se strica masinile inainte sau dupa ce ies din garantie , personal nici mort nu as face revizia in vreo reprezentanta , fie ea si vreo marca renumita , cu exceptia celor din tari mai rasarite .

bai fratele meu de unde naiba 200L?! hai ca inteleg... 10-20-30-40... da 200 asta e cifra cifrelor.... am trait sa o aud si pe asta!
cred ca asaceva... defapt nu cred sunt 70% sigur ca doar in romania poti vedea asaceva Shocked Shocked Shocked
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Trebuie sa crezi cantitatea imensa. Stiu si eu destule cazuri, regula e simpla : unii te fura din condei altii de materiale si toti sunt multumiti.
  • george_slz

  • Mesaje scrise: 547
  • Locatie: Buftea
  • Masina: Astra 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2006

  • Mesaj Privat
La Di Bas Fundeni, acum 2 ani, am dus masina pt reparatii la aripa dreapta spate si vopsire capota motor. Normal ca nu au facut treaba buna, pt ca nu stiu ce e aia. Au incercat sa ma fure, schimband stopul stanga spate cu unul zgariat grosolan. Normal ca au zis ca asa a fost, ca ei sunt oameni onorabili. I-am amenintat cu politia si l-am zis in service ca sa auda toti, ca recunosc stopul respectiv, pt ca avea in partea de jos, plasticul usor ciobit.
Peste doua zile m-am dus si am verificat zona aia. Era stopul cu plasticul ciobit si fara zgarietura grosolana. Semn ca "ciordel" a fost de fata cand am facut scandal. Bine ca nu s-au gandit sa ascunda treaba asta zgariid stopul in aceasi zona in care era zgariat cel cu care vroiau sa ma potcoveasca.
Di Bas, niste nemernici!
  • SayCheese

  • Mesaje scrise: 262
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2011

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Trebuie sa crezi cantitatea imensa. Stiu si eu destule cazuri, regula e simpla : unii te fura din condei altii de materiale si toti sunt multumiti.

da mai dan, sunt de acord cu tine dar 200L mi se pare o cantitate exagerat de mare... raman pur si simplu stupefiat de unele lucruri care le aud...
200L inseamna foarte multe masini avand in vedere ca un rezervor pt asaceva, in opinia mea, nu cred ca are mai mult de 500-750 de ml
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Opinie gresita, in medie o masina are 6l de lichid racire, deci 3L antigel, nu e o cantitate greu de 'procurat'.
  • SayCheese

  • Mesaje scrise: 262
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2011

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Opinie gresita, in medie o masina are 6l de lichid racire, deci 3L antigel, nu e o cantitate greu de 'procurat'.

imi cer scuze pt cantitatea mica scrisa, ma gandeam la un pahar de servodirectie Smile)
dar 200L de antigel tot mi se pare o cantitate imensa.....
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Din pacate exista cazuri unde se fura pe rupte, 200l antigel e banal. Exista specimene care trec un spray curatat frane si el acasa are zeci, vine de acasa cu role/curea distributie uzate sa fie la inventar si tu pleci cu ale tale ca masina are 60,000km ca oricum Opel spune 150,000km, filtre polen au pe saturate, filtre ulei cate doresti si tot asa.
Un service cu pretentii te lasa sa vezi ce face la masina prin camere, prin geam, te cheama daca vad ceva dubios si iti cer accept pentru reparatie (foaie comanda). Nu doresti reparatia nu este problema, ei te taxeaza pentru constatare, tu o semnezi si daca iti pleaca o roata nu e vina lor, tu ai fost informat.
  • SayCheese

  • Mesaje scrise: 262
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2011

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Din pacate exista cazuri unde se fura pe rupte, 200l antigel e banal. Exista specimene care trec un spray curatat frane si el acasa are zeci, vine de acasa cu role/curea distributie uzate sa fie la inventar si tu pleci cu ale tale ca masina are 60,000km ca oricum Opel spune 150,000km, filtre polen au pe saturate, filtre ulei cate doresti si tot asa.
Un service cu pretentii te lasa sa vezi ce face la masina prin camere, prin geam, te cheama daca vad ceva dubios si iti cer accept pentru reparatie (foaie comanda). Nu doresti reparatia nu este problema, ei te taxeaza pentru constatare, tu o semnezi si daca iti pleaca o roata nu e vina lor, tu ai fost informat.

e adevarat ce spui...
dar este un nonsens in ce ai spus tu aici...
eu nu pot sa imi explic ce fac cu curelele de distributie si alte piese uzate... ptr. ca, la fel cu scrie in mesajul tau si subliniez UZATE
eu sincer nustiu ce pot valorifica din ele....
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR