Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
cum adica nu stii ce fac cu ele? le vand dupa, sau le folosesc ei, si in acelasi timp, au o noua programare la service din partea ta, cand ti se va rupe distributia (din cauza ca nu stii sa exploatezi motorul) si vei fi nevoit sa o schimbi iar si poate sa mai platesti si o rectificare de chiuloasa.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
El vine de acasa cu piese uzate, de exemplu o curea si doua role. Trebuie facuta distributia la masina care are doar 60,000km din aia 150,000km cat spune Opel ca tine sau producatorul Gates, Inna etc. De ce 60,000km ? Simplu, mai face si service-ul un ban chiar daca in conditii grele gen romanica se recomanda la 120,000km. El sterge capacele si nu schimba nimic, piesele uzate le vei primi in portbagaj si cele noi vor fi la el in sacosa, pe motor ai tot ce ai avut. Acum ai inteles de ce trebuie gunoaie ?
Piesele noi le monteaza el la altii in particular si vechiturile iar merg la service pentru a fi schimbate pe noi.
Astia aduc si spray aproape consumat, cel plin la el in sacosa, el da numai cu carpa putin, cel cu doua grame pe fund il pune frumos in portbagaj si te atentioneaza ca mai ai si e bine de pastrat...vai ce corect mai este...lasi si tu de o bere ca tare o mai fost baiat bun...
Exista exemplare care nu numai ca fura clientul, mai fura si din service gen chei, capuri, clesti de patronii nu mai stiu cum sa le tina sub lacat.

Acum nu trebuie sa devenim paranoici dar putina supraveghere nu strica, parca era si un proiect de lege cu obligatia de a monta camere.

Caz concret, Leganza pentru schimb distributie, curea accesorii, role etc. masina pe firma. Pleaca omul din Iasi si aproate de Galati poc si gata, tras la primul carpaci si ala improvizeaza o rola ca cea de pe masina se vedea de pe luna ca e veche de cand masina...ajunge la sedinta leoarca. La intoarcere hai la service, ca nu au rola si bla bla, hop ca un mecanic are una noua ! De unde masa avea daca in Iasi nu erau decat 3 masini cu tot cu incriminata, asta de care vorbesc era pe distributie si inmatriculata in GL.

Alt caz, revizie, ii spune vecinul impricinatului ca nu a fost schimbat uleiul, la o benzinara in 10km nu poate fi negru. Pe la 500km am vazut si eu motorul, am putut numai sa confirm, masina care avea 46,000km.

Alt caz de ras, revizie si nu se schimba filtru ulei, nici macar cu carpa nu au dat pe el sa stearga praful...scandal si scuze penibile...a uitat saracul ca atatea are pe cap...

Exista in schimb service cu personal motivat si sefi care vor clienti, stau in cap numai sa faca treaba buna. Numai asa poate dezvolta o afacere, sa ramana pe piata, sa aiba ce manca si a doua zi.
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Profesoara de la un curs de engleza (deci este o ea) mi-a zis ca a ajuns acasa de la service cu alte (4) caucicuri si a observat la citeva zile!
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
da, ce a zis domnul dan e mult mai logic, adica daca tot iti trage teapa, ce sens mai are sa le puna pe cele vechi.. n-am gandit prea mult raspunsul de mai sus Very Happy
Skip ads

  • SayCheese

  • Mesaje scrise: 262
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2011

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:El vine de acasa cu piese uzate, de exemplu o curea si doua role. Trebuie facuta distributia la masina care are doar 60,000km din aia 150,000km cat spune Opel ca tine sau producatorul Gates, Inna etc. De ce 60,000km ? Simplu, mai face si service-ul un ban chiar daca in conditii grele gen romanica se recomanda la 120,000km. El sterge capacele si nu schimba nimic, piesele uzate le vei primi in portbagaj si cele noi vor fi la el in sacosa, pe motor ai tot ce ai avut. Acum ai inteles de ce trebuie gunoaie ?
Piesele noi le monteaza el la altii in particular si vechiturile iar merg la service pentru a fi schimbate pe noi.
Astia aduc si spray aproape consumat, cel plin la el in sacosa, el da numai cu carpa putin, cel cu doua grame pe fund il pune frumos in portbagaj si te atentioneaza ca mai ai si e bine de pastrat...vai ce corect mai este...lasi si tu de o bere ca tare o mai fost baiat bun...
Exista exemplare care nu numai ca fura clientul, mai fura si din service gen chei, capuri, clesti de patronii nu mai stiu cum sa le tina sub lacat.

Acum nu trebuie sa devenim paranoici dar putina supraveghere nu strica, parca era si un proiect de lege cu obligatia de a monta camere.

Caz concret, Leganza pentru schimb distributie, curea accesorii, role etc. masina pe firma. Pleaca omul din Iasi si aproate de Galati poc si gata, tras la primul carpaci si ala improvizeaza o rola ca cea de pe masina se vedea de pe luna ca e veche de cand masina...ajunge la sedinta leoarca. La intoarcere hai la service, ca nu au rola si bla bla, hop ca un mecanic are una noua ! De unde masa avea daca in Iasi nu erau decat 3 masini cu tot cu incriminata, asta de care vorbesc era pe distributie si inmatriculata in GL.

Alt caz, revizie, ii spune vecinul impricinatului ca nu a fost schimbat uleiul, la o benzinara in 10km nu poate fi negru. Pe la 500km am vazut si eu motorul, am putut numai sa confirm, masina care avea 46,000km.

Alt caz de ras, revizie si nu se schimba filtru ulei, nici macar cu carpa nu au dat pe el sa stearga praful...scandal si scuze penibile...a uitat saracul ca atatea are pe cap...

Exista in schimb service cu personal motivat si sefi care vor clienti, stau in cap numai sa faca treaba buna. Numai asa poate dezvolta o afacere, sa ramana pe piata, sa aiba ce manca si a doua zi.

No comment... Shocked Shocked Shocked
Asta a pus capac la toate... Dar asta e Romania, tara in care noi traim!
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
de asta imi sacrific cate o zi din concediu sa stau dupa astia in service...
pana acum am stat cu ei in permanenta...
daca nu ma lasa sa stau langa masina plec cu masina din service si ma duc in alta parte...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Asa cum exista service unde te fura patronii, sefii, mecanicii exista si exemple pozitive. Ma refer la patroni care stiu sa-si promoveze afacerea, sa aiba grija de personal, sa trateze clientul cu cea mai mare seriozitate. Daca ai o problema la masina ei vin cu platforma sau numai le dai cheile si tu mergi la servici fara grija. Telefonic te informeaza ce gasesc, cat costa, cand este gata, un rand de acte la tine si unul la ei pentru istoric. Multi dintre proprietari arunca hartiile dar service-ul are dosarul complet si isi dau seama de multe astfel. Se chinuie sa-ti procure piese sau sa faca operatiuni pentru care nu au dotare la altii. De exemplu nu-ti pune chiulasa in brate, ei cunosc firma x care face asa ceva si fii sigur ca ei au alt pret fata de cel pentru clienti ocazionali, se lucreaza cu acte si garantie.

Sa revenim la furturi...
De exemplu masina in garantie te pun astia sa schimbi placutele la 30,000km evident degeaba ca ele sunt mancate doar cu 1mm. Firma castiga adaos la piese+manopera si mecanicul placutele. Placutele le pune mecanicul in particular pe masina geambasului care aduce cazane, le slefuieste putin pe hartie abraziva si sunt ca noi, la fel este si cu alte piese. Daca mecanicul are nevoie de ceva spune ca aia trebuie schimbat, sefii aproba ca doar nu platesc ei, el are piesa aproape noua in sacosa.
Tinta predilecta a smecheriilor sunt masinile in garantie, soferite care cauta motorul pe la filtrul de polen sau barbati care nu stiu cate placute are o roata. Un fel de apa, aerul si fraierul.
Alta tehnica e sa turuie notiuni savante care evident clientul nu le pricepe, vai ce bun e mecanicul care imi vrea binele masinii. Trebuie sa fac nustiu ce curatare, inlocuire ca acusi pica si clientul pune botic la ce nu trebuie de fapt sa faca, masina e foarte buna. Un exemplu bun ar fi cu curatat injectoarele...dom'le unul nu merge prea bine (prostii ca e perfect)...avem noi o solutie de il face luna, turnam in rezervor si in cateva sute de km e ca nou...de fata cu clientul toarna 'minunea' care de fapt e o sticla tot reumpluta cu benzina/motorina. Asta e cam inselatorie dar tot furt din buzunar este. Sau solutia de curatat turbina, admisia, egr si altele...punem asta in rezervor si luna le face.

Acum vreo 10-11 ani primesc masina de la firma si evident sa merg la service-ul x ca asa era regula. Am stat langa masina de l-am terminat pe ala, la sfarsit deviz si factura. Hopa, apare un tub vaselina si ala a pus 20gr, apare spray si ala numai a dat cu o carpa, apare lichid frana 250ml si ala nu turnase nici 50ml, ulei 3l si restul la mecanic pe masa. Hai repejor o cutie de carton si pune in portbagaj materialele ca nu am cumparat ieri primul aparat de ras.
  • kissfm2011

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2011

  • Mesaj Privat
stati calmi baieti...mie mi-au furat debitmetrul de la masina...Smile)) si am observat doar pt ca jegul care l-au pus era lovit pe toate partile,parta trecuse tancu peste el iar becul era aprins si le-am zis ca inainte nu era,si incercau sa o scalde cu mine ca poate ca au scos borna,sa deprogramat..eu nu sunt bou,sa nu stiu ce inseamna si m-am contrazis in termeni tehnici cu ei,dovedindu-le treaba..am mers bine inteles la testerul lor si intradevar era dus debitmetrul...plus ca statea ABS si TC aprins ..deci intrebarea este : cat de idiot sa fii sa incerci toate astea?..toate acestea intr-o reprezentanta dacia ,unde am dus masina sa imi skimbe un spoiler,far,calculator de ventilatoare ECM cred ca se numeste,rezervor apa parbriz,pompa electrica de la acesta,o diuza spalator far,un proiector,protectia aia de la roata de plastic si grilele...nota de plata? 62milioane !....suprize au fost multe : gen masina mea e automata si in timpul de 2 saptamani ce a stat la reparat au uitat-o jegosi cu contactul pus,bateria a fost PA...si era de 6luni pe masina...mi-au rescris ECU masinii si mergea prost,am fost nevoie sa il scriu iarasi..pe factura era spoiler original,pe masina un turcism reparat! atentie REPARAT ca se vedea cand era capota ridicata..dar..toate le-am rezolvat romaneste : luat 2 prieteni mari cat dulapu,mers peste ei ,injurat tot ce am intanlit in cale,scuipat sef de service ,lasat masina la ei,si revenit a doua zi unde minune : debitmetrul meu revenise pe masina si aveam un spoiler nou,original! ..apoi peste 2 zile ma suna o tipa de la ei sa ma intrebe ce parere am despre ale lor servicii,si dc sunt multumit ?!Smile) si i-am raspuns....nu era vina ei ca prostii gresesc,dar prea se fura prin service-uri..mentionez reparatia a fost facuta pe casco,platesc franciza,iar apoi au tupeul sa ma sune de la casierie ca nu am platit-o..nu am mai rezistat si m-am dus acolo iarasi show cu tanti de la ghiseu..peripetii..aaaa si era sa uit Service BMW Filaret ..am dus masina la un amik 320i 2001 sa skimbe uleiul,am avut treaba o ora am revenit am luat masina,cand sa las geamurile spate...dreapta spate nu se lasa ! am revenit la ei,frate ce ati facut ca mergea cand am venit ,domne ,tester ! ok punem pe tester,dadea ceva acolo..am zis frate desfaceti ca ma cert cu omul..cand am desfacut ce ziceti ? furasera macaraua cu tot cu motoras si pusesera o bucata de lemn acolo sa tina geamul sus ! bine inteles ca a iesit show ,pt ca au camere ,masina am parcato in fata si sa vazut clar cum inkid geamurile de la masina pe filmare ( eu am obiceiul sa merg cu trapa si geamurile spate lasate,fix asa am mers cu masina aceasta) asa ca..stiam ce fac..problema a fost ca vroiau sa revin a doua zi,sa caute ,sa vada...si nu am vrut..am zis nu plecam,chemam politia frate,ca avem hotzi aici.la nici o ora,maxim sa rezolvat treaba ! a aparut Houdini cu macaraua mea..deci ..din cauza asta dragilor nu dam inainte,ci doar inapoi ! in toate servisurile se fura,dar nici sa furi aiurea Smile))))..totusi nu se gandesc,poate omul ala kiar are cunostinte si stie ce vorbeste ,niste idioti si iresponsabili !
Skip ads

  • Pisboy

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2009

  • Mesaj Privat
cum sa iti puna un lemn in loc de macara ! Shocked Shocked Shocked Doamne ajuta.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
eu in locul tau chemam si politia si protectia consumatorului si RAR-ul
poate se calmau si nu mai faceau de-astea...
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
@kissfm2011 stai linistit ca nu au uitat contactul pus. Au uitat sa puna bateria aia veche pe care ti-au pus-o pe masina putin la incarcat, asa incat sa nu iti dai tu seama ca ai alta baterie, mai proasta. Wink
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pacat ca rezolvam ..romaneste probleme pe care le putem rezolva la tribunal ce e mai rau este ca doi scuipati si trei cristosi urlati la asemenea specimene nu-i fac pe acestia sa renunte la metehne ci doar sa caute alta victima.Este foarte important sa ne punem la punct cu ce acte si ce se mentioneaza in ele in functie de stadiul lucrarii se intocmesc si atunci vor fi pusi la punct definitiv,daca tot le arde de circ macar sa fie tavaliti bine cu un dosar penal pentru furt calificat si ceva daune materiale altfel poate aveti surpriza sa apara i alti cefosi prin zona si sa plecati si cu banii luati,si cu masina praf si cu ochii vineti. Very Happy
Skip ads

  • shrincu

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2008

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris: Un fel de apa, aerul si fraierul.

Laughing Laughing Laughing Asta a fost buna de tot.

In urma unui accident am bagat masina la Gold&Platin in Bucuresti. Am o aversiune deosebita fata de service-uri autorizate si reprezentante, insa la mine era multa munca de tinichigerie si asiguratorul vinovatului avea debitare directa cu G&P.
Masina mea are cam 8 ani si 105000 asa ca nu imi faceam mari griji ca ar cauta piese noi pe masina mea. Impreuna cu constatatorul, am facut poze la cateva repere pe care le-am crezut mai importante si gata.

La sfarsitul celor doua luni in care s-au chinuit sa gaseasca piese (am un Astra G nu Bentley Arnage) si in care le-am refuzat de doua ori receptia, m-au chemat sa ridic masina.
Lipseau:
-stergator luneta (inlocuit cu un altul mult mai mic, si lipit cu scotch)
-cric
-cheie de cric
-chei de roti (aveam doua)
-izolatia din spatele aripii (e un fel de spuma poliuretanica)
-carenajul de sub aripa din dreapta era rupt cam la mijloc si spre roata, adica in jos. Cred ca au incercat sa il desfaca si au tras de el aiurea......nu imi explic ce s-a intamplat acolo. Cert e ca ma uitasem la discuri si placute cu o sapt inainte si era intreg.
Cel care imi preda masina era un pic speriat de mine, din cauza "discutiilor" precedente din timpul reparatiei. Ii arat calm ce lipsuri am observat eu si il pun sa explice daca poate. Se uita 2 min la ce ii enumerasem eu si spune ca nu are ce sa faca si ca isi cheama seful.
Vine directorul si imi povesteste cum au fost nevoiti sa dea afara aproape toti angajatii pentru ca eu eram un caz relativ fericit. Se pare ca altii era mult mai rau patiti decat mine. Oricum omul a zis ca pot sa iau masina fara sa semnez de receptie si m-a programat pentru a rezolva lipsurile.
Saptamana urmatoare am revenit si le-a rezolvat....incluziv una dintre cheile de roti la care nu ma asteptam....si o janta pe care se chinuiau sa o procure de 2 luni...
Exceptia a fost carenajul, sustinand ca nu s-a lucrat pe partea dreapta si ca nu pare ca s-ar fi demontat ceva in zona aia. Tot nu inteleg de ce ar ravni cineva la o bucata de plastic care a adunat noroi, apa si pietre 8 ani.
Concluzia e ca nu am scapat, si cei din service s-au comportat exact asa cum ma asteptam.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
atentie la ce acte se intocmesc,regula de baza nu semnati nimic in ...avans...cu promisiunea ca vor remedia ulterior sau cand va veni piesa,la fiecare vizita incheiati minuta cu observatiile semnata de cel care raspunde de ea ....si cu mentiunea ca tonul face muzica cum se zice mentineti-va calmul si...scrieti totul semnati si voi si ei dupa care puteti oricand sa-i strangeti cu usa.
Se mai inlocuiesc,debitmetre,senzori,sonde,stiu caz de planetara,cam tot ce se poate valorifica imediat de aceea se impune actele de intrare in service sa le faceti cu toata atentia..nr. de km ca unii au avut surprize. Shocked nu le-au fost furati ci s-au trezit cu 300-400km in plus rezervorul gol,si interiorul cocina.
  • kissfm2011

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2011

  • Mesaj Privat
nu nu..bateria sigur era a mea..pt ca am adus-o special din germania si este o marca turbata...care nu am gasit-o la noi ! bateria era a mea,dar era descarcata maxim ! pt ca am bagat-o pe redresor si a fiert-o intr-un minut ! clar era terminata..da baieti..FILARET Romania,chiar in perioada aia numai aveau licenta de service BMW mera doar un service oarecare,pt ca acum vad ca au recapatat licenta ..pt ca dc aveau,kemam tot ce puteam:))..dar..m-au mituit sa zicem asa sa rezolvam problema intre noi.
  • s_laur

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2011

  • Mesaj Privat
pt colegul shrincu
am auzit si eu lucruri incredibile despre Gold&Platin , bine ca sa inchis
  • kissfm2011

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2011

  • Mesaj Privat
mai este si japca la bani..pe langa furtul pieselor proriu-zis...de asta nu zice nimeni nimic?
  • s_laur

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2011

  • Mesaj Privat
poti sa vorbesti daca ai dovezi, daca nu ai, taci din gura si dai doar cu presupusul .
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
cineva incearca sa-si faca numarul de posturi?
  • kissfm2011

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2011

  • Mesaj Privat
posibil.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR