- cangri
- OP
- 5,413 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,413
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- Astra ecoFLEX are emisii de numai 99 g de CO2/km, dezvoltand totusi o putere de exceptie: 96 kW/130 cp
- Consum de carburant este redus cu 17% (0,8 litri) datorita pachetului extins de tehnologii
- Cel mai ecologic model, unic in clasa autovehiculelor compacte, este deja disponibil in 2011
Doar 99 g CO2/km: cel mai ecologic si mai economic Opel Astra din toate timpurile
Russelsheim. De obicei, autovehiculele cu emisii de CO2 foarte reduse sunt echipate cu motoare ce dezvolta o putere mica spre medie. Consumul redus de carburant si nivelul scazut al emisiilor sunt insotite, de obicei, de performante scazute sau mediocre. Prin puternicele sale modele ecoFLEX, Opel adopta o abordare diferita. In timp ce modelele concurente cu emisii scazute de CO2 din clasa autovehiculelor compacte dezvolta, in general, o putere de aproximativ 77 kW/105 cp, noul model Astra ecoFLEX este echipat cu un motor diesel 1.7 CDTI supraalimentat, cu o putere de 96 kW/130 cp. Acesta urmeaza modelelor de succes Insignia ecoFLEX, cu o putere de 118 kW/160 cp si Corsa ecoFLEX de 70 kW/95 cp din gama de autovehicule Opel dinamice si economice.
Noul Astra ecoFLEX cu cinci usi are un consum in regim mixt de numai 3,7 litri de motorina la 100 km. Cu un nivel al emisiilor de CO2 de numai 99 de g/km, acesta este cel mai economic si mai ecologic Opel Astra din toate timpurile. Avand o putere dezvoltata de 96 kW/130 cp, un cuplu maxim de 300 Nm si o transmisie manuala cu sase trepte de viteza, cel mai ecologic model din clasa compacta stabileste noi standarde de performanta si placere a conducerii in cadrul celui mai important segment auto european. Preturile vor fi anuntate cu ocazia lansarii din toamna.
"Noul Astra ecoFLEX reprezinta inca un reper in cadrul strategiei marcii Opel de a se impune ca lider in industria auto in tehnologiile de reducere a consumului de carburant si a impactului asupra mediului inconjurator, asigurand in acelasi timp clientilor nostri performante extraordinare si o placere unica in timpul conducerii", a declarat Karl-Friedrich Stracke, CEO Opel/Vauxhall. "Vom continua aplicarea acestei strategii, care include lansarea a patru noi modele ecoFLEX in cursul urmatoarelor sase luni, precum si a revolutionarului model electric Ampera, a carui livrare va incepe la sfarsitul anului".
Pe langa sistemul de propulsie specific Astra ecoFLEX, cu o gestionare termica eficienta, pachetul pentru reducerea consumului energetic si de carburant - si implicit a emisiilor de bioxid de carbon - include recuperarea inteligenta a energiei electrice prin intermediul recuperarii energiei de franare, componente aerodinamice active si reducerea rezistentei la inaintare. Toate aceste elemente au facut posibila reducerea emisiilor de CO2 (cu 20 de g/km) si a consumului de carburant cu 17% (0,8 litri/100 km) fata de modelul de baza 1.7 CDTI Astra.
Noul sistem de gestionare a motorului garanteaza eficienta si dinamism
Un nou sistem de gestionare a motorului, conceput in intregime de inginerii Opel pentru unitatea de 1,7 litri cu sistem de injectie common-rail, asigura o eficienta maxima. Cuplul maxim de 300 Nm este disponibil la o turatie de 2.000 - 2.500 rpm. Raportul de compresie redus, impreuna cu un nou sistem de injectie multipla, care realizeaza pana la opt injectii per ciclu la o presiune de 1.800 bari, asigura imbunatatirea procesului de combustie si reducerea consumului de carburant. O contributie in acest sens este adusa si de noul turbocompresor cu geometrie variabila, care asigura un control extrem de precis al presiunii de supraalimentare, datorita senzorului suplimentar de raspuns pozitioner.
Senzorii de presiune in cilindri asigura un control precis al combustiei
Un nou tip de pistoane contribuie, de asemenea, la reducerea consumului de carburant, datorita frecarii sale reduse. Stratul de acoperire cu diamant sintetic de pe tacheti si bolturile de piston, precum si segmentii cu caracteristici de frecare optimizate, contribuie de asemenea la reducerea frecarii si, implicit, a uzurii pieselor in miscare ale motorului.
Eficienta combustiei este asigurata prin controlul electronic al pregatirii amestecului de combustie variabil, impreuna cu o galerie de admisie cu greutate redusa, din material plastic. Senzorii pentru presiunea in cilindri din cadrul bujiilor incandescente (tehnologia de combustie Cleantech) asigura un control de inalta precizie al combustiei, astfel incat momentul central al combustiei corespunde intotdeauna unei pozitii bine definite a arborelui cotit.
In acelasi timp, bujiile incandescente de joasa tensiune usureaza sarcina generatorului in cazul pornirii la rece. Un bypass al dispozitivului de racire a uleiului reduce pierderea de presiune, pentru o incalzire mai rapida a motorului. Acesta permite, de asemenea, reducerea consumului de carburant, deoarece este atinsa mai rapid temperatura de functionare a motorului. Pompa de apa ce poate fi activata/dezactivata asigura incalzirea optima a motorului.
Recircularea gazelor de esapament controlata electronic, cu functia suplimentara de racire, contribuie de asemenea la atingerea si pastrarea nivelului optim al temperaturii in cadrul procesului de combustie cu emisii scazute. In plus, sunt reduse si emisiile de NOx. Acoperirile cu platina optimizate ale pre-catalizatorului si catalizatorului principal si reglarea precisa a acestora, precum si pozitionarea aproape de motor asigura atingerea mai rapida a temperaturii de functionare a sistemului de control al emisiilor, sporind astfel eficienta.
Doar 99 g CO2/km: cel mai ecologic si mai economic Opel Astra din toate timpurile
Sistemul Start/Stop al Opel reduce intervalele de pauza ale motorului
Sistemul Start/Stop al Opel reduce timpi de mers la relanti, cand nu este nevoie ca motorul sa functioneze si implicit consumul de carburant, emisiile de gaze de sera si nivelul de zgomot - un avantaj important pentru toti participantii la trafic, in special in centrele oraselor. Sistemul opreste automat motorul imediat ce soferul selecteza pozitia neutra a schimbatorului si elibereaza pedala de ambreiaj (faza Autostop). La plecare, soferul trebuie doar sa cupleze treapta intai de viteza si sademareze. Inginerii Opel s-au asigurat ca motorul porneste imediat atunci cand soferul apasa pedala de ambreiaj. Bateria de inalta performanta asigura fiabilitatea maxima a sistemului electric si pornirea imediata a motorului, de fiecare data.
Din motive de siguranta si de confort pentru pasageri, sistemul de climatizare si servofrana raman activate in timpul fazei Autostop. Atunci cand considera necesar, de exemplu in conditii de trafic cu porniri si opriri dese, soferul poate dezactiva manual sistemul cu ajutorul comutatorului "eco" situat pe consola centrala.
Transmisie manuala cu sase trepte si sistem de recuperare a energiei - exclusiv
In timp ce toate modelele concurente cu emisii scazute de CO2 sunt echipate cu o transmisie cu cinci trepte de viteza, modelul 1.7 CDTI Opel Astra ecoFLEX este prevazut cu un sistem de transmisie manuala cu sase trepte de viteza, cu frecare redusa, adaptat special pentru noul motor. O alta componenta standard ecoFLEX este indicatorul pentru schimbarea treptei de viteza. Indicatorul luminos, pozitionat intre vitezometru si turometru, arata soferului care este momentul ideal pentru schimbarea treptei de viteza, iar o functie de asistare suplimentara, sub forma grafica, il ajuta sa adopte un stil de conducere economic.
Pentru a asigura gestionarea optima a energiei electrice, Opel a introdus un sistem de recuperare a energiei de franare care in cazul franei de motor recupereaza energia cinetica prin intermediul generatorului, transformand-o in energie electrica, cu care alimenteaza bateria. Acest proces are loc automat, in momentul in care soferul elibereaza pedala de acceleratie sau apasa pedala de frana. Atunci cand bateria este suficient de incarcata, energia electirca livrata de generator este mult redusa, iar consumatorii electrici sunt alimentati intr-un mod ce permite economisirea carburantului, cu ajutorul energiei electrice inmagazinate. Acest lucru elibereaza motorul de sarcina de a actiona generatorul la accelerarea autovehiculului, reducand astfel consumul de carburant si emisiile de substante poluante.
In plus, compresorul sistemului de climatizare este activat de un ambreiaj doar atunci cand este necesara functionarea acestuia. Dotarea standard cu lumini diurne cu tehnologie LED are, de asemenea, rolul de a reduce consumul de energie.
Doar 99 g CO2/km: cel mai ecologic si mai economic Opel Astra din toate timpurile
Obturatorul activ pentru aer din grila radiatorului si pneurile cu rezistenta scazuta la rulare
Pentru imbunatatirea caracteristicilor aerodinamice, modelul Astra ecoFLEX este dotat cu un obturator activ pentru aer integrat in grila radiatorului. Acesta ramane deschis pentru a mentine nivelul optim al temperaturii la viteze scazute si atunci cand motorul este supus unei inalte solicitari termice, cum ar fi la rularea in rampa sau la tractare, si se inchide automat la viteze mai mari, directionand curentul de aer creat in timpul deplasarii in jurul autovehiculului. Rezultatul este imbunatatirea aerodinamicii autovehiculului, precum si reducerea consumului de carburant si a emisiilor de CO2. Sasiul mai coborat cu 12 mm al modelului Astra si cele pneurile ContiEcoContact, cu rezistenta redusa la rulare, contribuie de asemenea la scaderea consumului de carburant.
Modelele Opel ecoFLEX combina placerea de a conduce cu consum redus de carburant
Noul Astra 1.7 CDTI ecoFLEX se integreaza perfect in gama modelelor Opel diesel puternice si cu emisii de CO2 foarte scazute. Aceasta include:
Opel Corsa 1.3 CDTI ecoFLEX, cu o putere de 70 kW/95 cp, emisii de 94 g de CO2/km si un consum de 3,5 l/100 km
Opel Astra 1.7 CDTI ecoFLEX, cu o putere de 96 kW/130 cp, emisii de 99 g de CO2/km si un consum de 3,7 l/100 km
Opel Insignia 2.0 CDTI ecoFLEX, cu o putere de 118 kW/160 cp, emisii de 129 g de CO2/km si un consum de 4,9 l/100 km
Opel investeste aproximativ un miliard de euro in crearea de noi sisteme de propulsie, mai ecologice. Spectrul larg al activitatilor se intinde de la reducerea dimensiunilor si optimizarea gamei de motoare, oferind autovehicule ce functioneaza cu gaz petrolier lichefiat si gaze naturale, si pana la crearea unor sisteme de propulsie complet noi, ce utilizeaza surse alternative de energie. Introducerea sistemului Start/Stop face parte, de asemenea, din cadrul acestor masuri (pana in primavara anului 2012, compania va oferi un numar de 34 de combinatii model-motor dotate cu aceasta tehnologie, inclusiv toate modelele Astra diesel si pe benzina, cu transmisie manuala).
Opel este primul producator de autovehicule european care va introduce un model electric adecvat utilizarii zilnice, prin lansarea noului Ampera (putere de 111 kW/150 cp, emisii de CO2 de 40 g/km si consum de carburant de 1,6 l/100 km - date provizorii conform ECE R101) la sfarsitul anului acesta.
Pe scurt - masuri pentru reducerea emisiilor de CO2 pentru modelul Astra 1.7 CDTI ecoFLEX:
Pachetul de tehnologii pentru motor, inclusiv tehnologia "Clean Tech Combustion"
- Sistemul inteligent Start/Stop cu recuperarea energiei de franare
- Noul sistem de gestionare a motorului si de gestionarea termica
- Sistem de transmisie cu sase trepte de viteza, cu frecare redusa si cu o configuratie optimizata rapoartelor de transmisie
- Aerodinamica imbunatatita, ce include un obturator activ pentru aer
- Pneuri cu rezistenta redusa la rulare
- Lumini diurne, cu tehnologie LED
- Consum de carburant este redus cu 17% (0,8 litri) datorita pachetului extins de tehnologii
- Cel mai ecologic model, unic in clasa autovehiculelor compacte, este deja disponibil in 2011
Doar 99 g CO2/km: cel mai ecologic si mai economic Opel Astra din toate timpurile
Russelsheim. De obicei, autovehiculele cu emisii de CO2 foarte reduse sunt echipate cu motoare ce dezvolta o putere mica spre medie. Consumul redus de carburant si nivelul scazut al emisiilor sunt insotite, de obicei, de performante scazute sau mediocre. Prin puternicele sale modele ecoFLEX, Opel adopta o abordare diferita. In timp ce modelele concurente cu emisii scazute de CO2 din clasa autovehiculelor compacte dezvolta, in general, o putere de aproximativ 77 kW/105 cp, noul model Astra ecoFLEX este echipat cu un motor diesel 1.7 CDTI supraalimentat, cu o putere de 96 kW/130 cp. Acesta urmeaza modelelor de succes Insignia ecoFLEX, cu o putere de 118 kW/160 cp si Corsa ecoFLEX de 70 kW/95 cp din gama de autovehicule Opel dinamice si economice.
Noul Astra ecoFLEX cu cinci usi are un consum in regim mixt de numai 3,7 litri de motorina la 100 km. Cu un nivel al emisiilor de CO2 de numai 99 de g/km, acesta este cel mai economic si mai ecologic Opel Astra din toate timpurile. Avand o putere dezvoltata de 96 kW/130 cp, un cuplu maxim de 300 Nm si o transmisie manuala cu sase trepte de viteza, cel mai ecologic model din clasa compacta stabileste noi standarde de performanta si placere a conducerii in cadrul celui mai important segment auto european. Preturile vor fi anuntate cu ocazia lansarii din toamna.
"Noul Astra ecoFLEX reprezinta inca un reper in cadrul strategiei marcii Opel de a se impune ca lider in industria auto in tehnologiile de reducere a consumului de carburant si a impactului asupra mediului inconjurator, asigurand in acelasi timp clientilor nostri performante extraordinare si o placere unica in timpul conducerii", a declarat Karl-Friedrich Stracke, CEO Opel/Vauxhall. "Vom continua aplicarea acestei strategii, care include lansarea a patru noi modele ecoFLEX in cursul urmatoarelor sase luni, precum si a revolutionarului model electric Ampera, a carui livrare va incepe la sfarsitul anului".
Pe langa sistemul de propulsie specific Astra ecoFLEX, cu o gestionare termica eficienta, pachetul pentru reducerea consumului energetic si de carburant - si implicit a emisiilor de bioxid de carbon - include recuperarea inteligenta a energiei electrice prin intermediul recuperarii energiei de franare, componente aerodinamice active si reducerea rezistentei la inaintare. Toate aceste elemente au facut posibila reducerea emisiilor de CO2 (cu 20 de g/km) si a consumului de carburant cu 17% (0,8 litri/100 km) fata de modelul de baza 1.7 CDTI Astra.
Noul sistem de gestionare a motorului garanteaza eficienta si dinamism
Un nou sistem de gestionare a motorului, conceput in intregime de inginerii Opel pentru unitatea de 1,7 litri cu sistem de injectie common-rail, asigura o eficienta maxima. Cuplul maxim de 300 Nm este disponibil la o turatie de 2.000 - 2.500 rpm. Raportul de compresie redus, impreuna cu un nou sistem de injectie multipla, care realizeaza pana la opt injectii per ciclu la o presiune de 1.800 bari, asigura imbunatatirea procesului de combustie si reducerea consumului de carburant. O contributie in acest sens este adusa si de noul turbocompresor cu geometrie variabila, care asigura un control extrem de precis al presiunii de supraalimentare, datorita senzorului suplimentar de raspuns pozitioner.
Senzorii de presiune in cilindri asigura un control precis al combustiei
Un nou tip de pistoane contribuie, de asemenea, la reducerea consumului de carburant, datorita frecarii sale reduse. Stratul de acoperire cu diamant sintetic de pe tacheti si bolturile de piston, precum si segmentii cu caracteristici de frecare optimizate, contribuie de asemenea la reducerea frecarii si, implicit, a uzurii pieselor in miscare ale motorului.
Eficienta combustiei este asigurata prin controlul electronic al pregatirii amestecului de combustie variabil, impreuna cu o galerie de admisie cu greutate redusa, din material plastic. Senzorii pentru presiunea in cilindri din cadrul bujiilor incandescente (tehnologia de combustie Cleantech) asigura un control de inalta precizie al combustiei, astfel incat momentul central al combustiei corespunde intotdeauna unei pozitii bine definite a arborelui cotit.
In acelasi timp, bujiile incandescente de joasa tensiune usureaza sarcina generatorului in cazul pornirii la rece. Un bypass al dispozitivului de racire a uleiului reduce pierderea de presiune, pentru o incalzire mai rapida a motorului. Acesta permite, de asemenea, reducerea consumului de carburant, deoarece este atinsa mai rapid temperatura de functionare a motorului. Pompa de apa ce poate fi activata/dezactivata asigura incalzirea optima a motorului.
Recircularea gazelor de esapament controlata electronic, cu functia suplimentara de racire, contribuie de asemenea la atingerea si pastrarea nivelului optim al temperaturii in cadrul procesului de combustie cu emisii scazute. In plus, sunt reduse si emisiile de NOx. Acoperirile cu platina optimizate ale pre-catalizatorului si catalizatorului principal si reglarea precisa a acestora, precum si pozitionarea aproape de motor asigura atingerea mai rapida a temperaturii de functionare a sistemului de control al emisiilor, sporind astfel eficienta.
Doar 99 g CO2/km: cel mai ecologic si mai economic Opel Astra din toate timpurile
Sistemul Start/Stop al Opel reduce intervalele de pauza ale motorului
Sistemul Start/Stop al Opel reduce timpi de mers la relanti, cand nu este nevoie ca motorul sa functioneze si implicit consumul de carburant, emisiile de gaze de sera si nivelul de zgomot - un avantaj important pentru toti participantii la trafic, in special in centrele oraselor. Sistemul opreste automat motorul imediat ce soferul selecteza pozitia neutra a schimbatorului si elibereaza pedala de ambreiaj (faza Autostop). La plecare, soferul trebuie doar sa cupleze treapta intai de viteza si sademareze. Inginerii Opel s-au asigurat ca motorul porneste imediat atunci cand soferul apasa pedala de ambreiaj. Bateria de inalta performanta asigura fiabilitatea maxima a sistemului electric si pornirea imediata a motorului, de fiecare data.
Din motive de siguranta si de confort pentru pasageri, sistemul de climatizare si servofrana raman activate in timpul fazei Autostop. Atunci cand considera necesar, de exemplu in conditii de trafic cu porniri si opriri dese, soferul poate dezactiva manual sistemul cu ajutorul comutatorului "eco" situat pe consola centrala.
Transmisie manuala cu sase trepte si sistem de recuperare a energiei - exclusiv
In timp ce toate modelele concurente cu emisii scazute de CO2 sunt echipate cu o transmisie cu cinci trepte de viteza, modelul 1.7 CDTI Opel Astra ecoFLEX este prevazut cu un sistem de transmisie manuala cu sase trepte de viteza, cu frecare redusa, adaptat special pentru noul motor. O alta componenta standard ecoFLEX este indicatorul pentru schimbarea treptei de viteza. Indicatorul luminos, pozitionat intre vitezometru si turometru, arata soferului care este momentul ideal pentru schimbarea treptei de viteza, iar o functie de asistare suplimentara, sub forma grafica, il ajuta sa adopte un stil de conducere economic.
Pentru a asigura gestionarea optima a energiei electrice, Opel a introdus un sistem de recuperare a energiei de franare care in cazul franei de motor recupereaza energia cinetica prin intermediul generatorului, transformand-o in energie electrica, cu care alimenteaza bateria. Acest proces are loc automat, in momentul in care soferul elibereaza pedala de acceleratie sau apasa pedala de frana. Atunci cand bateria este suficient de incarcata, energia electirca livrata de generator este mult redusa, iar consumatorii electrici sunt alimentati intr-un mod ce permite economisirea carburantului, cu ajutorul energiei electrice inmagazinate. Acest lucru elibereaza motorul de sarcina de a actiona generatorul la accelerarea autovehiculului, reducand astfel consumul de carburant si emisiile de substante poluante.
In plus, compresorul sistemului de climatizare este activat de un ambreiaj doar atunci cand este necesara functionarea acestuia. Dotarea standard cu lumini diurne cu tehnologie LED are, de asemenea, rolul de a reduce consumul de energie.
Doar 99 g CO2/km: cel mai ecologic si mai economic Opel Astra din toate timpurile
Obturatorul activ pentru aer din grila radiatorului si pneurile cu rezistenta scazuta la rulare
Pentru imbunatatirea caracteristicilor aerodinamice, modelul Astra ecoFLEX este dotat cu un obturator activ pentru aer integrat in grila radiatorului. Acesta ramane deschis pentru a mentine nivelul optim al temperaturii la viteze scazute si atunci cand motorul este supus unei inalte solicitari termice, cum ar fi la rularea in rampa sau la tractare, si se inchide automat la viteze mai mari, directionand curentul de aer creat in timpul deplasarii in jurul autovehiculului. Rezultatul este imbunatatirea aerodinamicii autovehiculului, precum si reducerea consumului de carburant si a emisiilor de CO2. Sasiul mai coborat cu 12 mm al modelului Astra si cele pneurile ContiEcoContact, cu rezistenta redusa la rulare, contribuie de asemenea la scaderea consumului de carburant.
Modelele Opel ecoFLEX combina placerea de a conduce cu consum redus de carburant
Noul Astra 1.7 CDTI ecoFLEX se integreaza perfect in gama modelelor Opel diesel puternice si cu emisii de CO2 foarte scazute. Aceasta include:
Opel Corsa 1.3 CDTI ecoFLEX, cu o putere de 70 kW/95 cp, emisii de 94 g de CO2/km si un consum de 3,5 l/100 km
Opel Astra 1.7 CDTI ecoFLEX, cu o putere de 96 kW/130 cp, emisii de 99 g de CO2/km si un consum de 3,7 l/100 km
Opel Insignia 2.0 CDTI ecoFLEX, cu o putere de 118 kW/160 cp, emisii de 129 g de CO2/km si un consum de 4,9 l/100 km
Opel investeste aproximativ un miliard de euro in crearea de noi sisteme de propulsie, mai ecologice. Spectrul larg al activitatilor se intinde de la reducerea dimensiunilor si optimizarea gamei de motoare, oferind autovehicule ce functioneaza cu gaz petrolier lichefiat si gaze naturale, si pana la crearea unor sisteme de propulsie complet noi, ce utilizeaza surse alternative de energie. Introducerea sistemului Start/Stop face parte, de asemenea, din cadrul acestor masuri (pana in primavara anului 2012, compania va oferi un numar de 34 de combinatii model-motor dotate cu aceasta tehnologie, inclusiv toate modelele Astra diesel si pe benzina, cu transmisie manuala).
Opel este primul producator de autovehicule european care va introduce un model electric adecvat utilizarii zilnice, prin lansarea noului Ampera (putere de 111 kW/150 cp, emisii de CO2 de 40 g/km si consum de carburant de 1,6 l/100 km - date provizorii conform ECE R101) la sfarsitul anului acesta.
Pe scurt - masuri pentru reducerea emisiilor de CO2 pentru modelul Astra 1.7 CDTI ecoFLEX:
Pachetul de tehnologii pentru motor, inclusiv tehnologia "Clean Tech Combustion"
- Sistemul inteligent Start/Stop cu recuperarea energiei de franare
- Noul sistem de gestionare a motorului si de gestionarea termica
- Sistem de transmisie cu sase trepte de viteza, cu frecare redusa si cu o configuratie optimizata rapoartelor de transmisie
- Aerodinamica imbunatatita, ce include un obturator activ pentru aer
- Pneuri cu rezistenta redusa la rulare
- Lumini diurne, cu tehnologie LED
- lucio85
- ******
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- cangri
- OP
- 5,413 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,413
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
Stim cu totii cum se face consumul.
Determinarea consumul de carburant este legiferata in EU de Directiva Consiliului Europei 80/1268/EEC, modificata ultima data de 2004/3/EC.
Testul este agreat international si se compune din doua parti, urban si extraurban. Acest test se foloseste si pentru determinarea emisiilor.
Masinile folosite la test trebuie sa aiba un rulaj de cel putin 3000 km la bord.
Testul urban este efectuat in conditii de laborator, pe un stand cu role. Vehiculul testat trebuie sa fie pastrat inainte de test la temperatura de 20-30 grade Celsius, cu cel putin 6 ore inainte de test. Aceeasi conditie de temperatura trebuie sa o indeplineasca lichidul de racire si uleiul de motor.
Testul se efectueaza de la pornirea motorului.
Un ciclu consta intr-o serie de accelerari, viteze constante, decelerari si relanti. Viteza maxima este de 50 km/h, viteza medie de 19 km/ora iar distanta acoperita de 4 km.
Ciclul urban apare in diagrama in Part One
Testul extraurban este efectuat imediat dupa cel urban. Testul consta in accelerari, viteza constanta, decelerari si relanti. Viteza maxima este de 120 km/ora, viteza medie este de 63 km/ora. Distanta acoperita este de 7 km.
Ciclul extraurban apare in diagrama in Part Two
Determinarea consumului combinat
Consumul combinat se determina ca medie a consumurilor urban si extraurban, ponderata cu distantele parcurse in fiecare caz.
Fabricantul nu testeaza fiecare vehicul in parte ci numai un exemplar. Este posibil ca in urma testarii altor exemplare de serie testate sa fie obtinute rezultate mai bune sau mai slabe.
Din cauza unei infinitati de situatii posibile de drum, conditii atmosferice, stiluri de condus, consumul obtinut in urma unui test de drum poate sa nu coincida cu cel prezentat official.
DIAGRAMA TESTULUI DE DETERMINARE A CONSUMULUI DE CARBURANT
Alte conditii si determinari prevazute de normele europene :
Prima reglementare EEC a fost 70/220/EEC
Conform acesteia trebuie indeplinite printre altele, urmatoarele conditii :
o Geamurile trebuie pastrate inchise
o Aerul conditionat si climatizarea trebuie pastrate inchise pe durata testului
o Volumul de carburant se va calcula folosind un recipient suplimentar de alimentare si nu rezervorul autovehiculului
o Rata acceleratiei trebuie sa fie constanta
o Uniditatea atmosferica trebuie sa fie 95%
o Drumul trebuie sa fie uscat
o Viteza vantului trebuie sa fie mai mica de 3 m/s
o Inclinarea drumului nu trebuie sa depaseasca 2 %
o Viteza in momentul in care trebuie sa fie mentinuta constanta, nu trebuie sa aiba o variatie mai mare de 2 km / ora.
o Segmentul de drum trebuie parcurs in ambele directii.
o Rezervorul nu trebuie umplut la mai mult de 90% din volumul total.
Determinarea consumul de carburant este legiferata in EU de Directiva Consiliului Europei 80/1268/EEC, modificata ultima data de 2004/3/EC.
Testul este agreat international si se compune din doua parti, urban si extraurban. Acest test se foloseste si pentru determinarea emisiilor.
Masinile folosite la test trebuie sa aiba un rulaj de cel putin 3000 km la bord.
Testul urban este efectuat in conditii de laborator, pe un stand cu role. Vehiculul testat trebuie sa fie pastrat inainte de test la temperatura de 20-30 grade Celsius, cu cel putin 6 ore inainte de test. Aceeasi conditie de temperatura trebuie sa o indeplineasca lichidul de racire si uleiul de motor.
Testul se efectueaza de la pornirea motorului.
Un ciclu consta intr-o serie de accelerari, viteze constante, decelerari si relanti. Viteza maxima este de 50 km/h, viteza medie de 19 km/ora iar distanta acoperita de 4 km.
Ciclul urban apare in diagrama in Part One
Testul extraurban este efectuat imediat dupa cel urban. Testul consta in accelerari, viteza constanta, decelerari si relanti. Viteza maxima este de 120 km/ora, viteza medie este de 63 km/ora. Distanta acoperita este de 7 km.
Ciclul extraurban apare in diagrama in Part Two
Determinarea consumului combinat
Consumul combinat se determina ca medie a consumurilor urban si extraurban, ponderata cu distantele parcurse in fiecare caz.
Fabricantul nu testeaza fiecare vehicul in parte ci numai un exemplar. Este posibil ca in urma testarii altor exemplare de serie testate sa fie obtinute rezultate mai bune sau mai slabe.
Din cauza unei infinitati de situatii posibile de drum, conditii atmosferice, stiluri de condus, consumul obtinut in urma unui test de drum poate sa nu coincida cu cel prezentat official.
DIAGRAMA TESTULUI DE DETERMINARE A CONSUMULUI DE CARBURANT
Alte conditii si determinari prevazute de normele europene :
Prima reglementare EEC a fost 70/220/EEC
Conform acesteia trebuie indeplinite printre altele, urmatoarele conditii :
o Geamurile trebuie pastrate inchise
o Aerul conditionat si climatizarea trebuie pastrate inchise pe durata testului
o Volumul de carburant se va calcula folosind un recipient suplimentar de alimentare si nu rezervorul autovehiculului
o Rata acceleratiei trebuie sa fie constanta
o Uniditatea atmosferica trebuie sa fie 95%
o Drumul trebuie sa fie uscat
o Viteza vantului trebuie sa fie mai mica de 3 m/s
o Inclinarea drumului nu trebuie sa depaseasca 2 %
o Viteza in momentul in care trebuie sa fie mentinuta constanta, nu trebuie sa aiba o variatie mai mare de 2 km / ora.
o Segmentul de drum trebuie parcurs in ambele directii.
o Rezervorul nu trebuie umplut la mai mult de 90% din volumul total.
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 21 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
Adevarat sau nu, sincer mie unul nu imi pasa. La o masina emisia de CO2 niciodata nu va fi exact cat da producatorul. Depinde foarte mult de conditiile de rulare, uzura motorului, starea catalizatorului, combustibilul folosit. Fac pariu ca testul de CO2 facut cu motorina de la noi o sa dea cu totul alte rezultate. Marketing de 2 lei.
- lucio85
- ******
- 4,965 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,965
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
cangri a scris:
Determinarea consumului combinat
Consumul combinat se determina ca medie a consumurilor urban si extraurban, ponderata cu distantele parcurse in fiecare caz.
Determinarea consumului combinat
Consumul combinat se determina ca medie a consumurilor urban si extraurban, ponderata cu distantele parcurse in fiecare caz.
chiar si in acele condtii fie ele de laborator sau pe strada, daca mergi cu vitezele de le recomanda ei acolo nu vei reusi nici o data sa scoti consumul specificat 3,7% si 99g de CO2
3,7% e media consumurilor urban si extra urban asta inseamna ca in, extraurban consumu e 1,5-2%
s-au apropiat de consumul colegilor cu HHO