Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A
  • breyton

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1999 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor.as vrea sa va explic un simptom ce ma bantuie de 2ani aproape,si nu reusesc sa il rezolv.
Am un vectra a,c16nz,si se prezinta asa:
La rece:porneste perfect si se incalzeste normal.
La cald:porneste ok,apoi dupa 10secunde incepe sa oscileze relantiul.daca incers sa
Il stabilizez din acceleratie,se intampla urmatorul lucru:
Accelerez pana la 1500turatii,si incerc sa tin acceleratia constanta;
La cateva secunde dupa asta acceleratia scade 400turatii maxim,iar daca incerc
Sa compensez din acceleratie scaderea,nu se intampla nimic.e ca si cum as accelera si "ceva" imi anuleaza comanda.
Dupa incercarile mele de a stabiliza acceleratia,masina se tureaza la 2000 ture apoi merge rotund,frumos.
Daca a mai patit cineva asta,si poate sa ma ajute cumva,ii sunt pe deplin recunoscator.
Mentionez ca am incercat diferiti mecanici,si nici unul nu a gasit o explicatie.
Va multumesc anticipat.
Skip ads

  • bejenaru_teod

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2010

  • Mesaj Privat
cauta un delcou complet la cineva si fa o proba
  • breyton

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1999 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Delcoul este nou pe masina...Schimbat in urma cu o luna...si singura imbunatatire a fost o acceleratie mai cursiva si un raspuns mai bun.problema nu a disparut.
  • nr1cristi

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1994 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Calculatorul masini e problema! am avut aceeasi problema .. ecranajul componentelor electrice din calculatore foarte important! iti recomand sa il duci la un electrician (nu neaparat auto) sa il ecraneze bine si "masa sa fie masa" ca sa zic asa Smile si vezi atunci.. daca si asa persista problema... verifica admisiile de aer si supape si sa fie totu curat!
Skip ads

  • breyton

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1999 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
ce am mai observat,cand o pornesc la cald si incep oscilatiile,daca tin turata la 2000 de ture,scade alarmant pana la 1200 ture,chiar mai putin apoi se ridica inapoi.
credeti ca are ceva legatura cu temperatura?
senzorul de temperatura este schimbat cu unul nou.
  • nr1cristi

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1994 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2010

  • Mesaj Privat
hmm.. cred ca e amestecul prea bogat! prea mult combustibil
  • breyton

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1999 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Cum aflu daca este prea bogat amestecul?
  • piersy

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 1990 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
verifica clapeta de acceleratie
Skip ads

  • breyton

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1999 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Clapeta de acceleratie a fost sshimbata impreuna cu TB de pe alta masina,de la dl dan opel.atunci reusisem sa reglez avansul si masina mergea f bine,insa era lenesa.credeti care legatura cu asta?sa fie ceva din avans?
  • ionel dobre

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
breyton a scris:Salutare tuturor.as vrea sa va explic un simptom ce ma bantuie de 2ani aproape,si nu reusesc sa il rezolv.
Am un vectra a,c16nz,si se prezinta asa:
La rece:porneste perfect si se incalzeste normal.
La cald:porneste ok,apoi dupa 10secunde incepe sa oscileze relantiul.daca incers sa
Il stabilizez din acceleratie,se intampla urmatorul lucru:
Accelerez pana la 1500turatii,si incerc sa tin acceleratia constanta;
La cateva secunde dupa asta acceleratia scade 400turatii maxim,iar daca incerc
Sa compensez din acceleratie scaderea,nu se intampla nimic.e ca si cum as accelera si "ceva" imi anuleaza comanda.
Dupa incercarile mele de a stabiliza acceleratia,masina se tureaza la 2000 ture apoi merge rotund,frumos.
Daca a mai patit cineva asta,si poate sa ma ajute cumva,ii sunt pe deplin recunoscator.
Mentionez ca am incercat diferiti mecanici,si nici unul nu a gasit o explicatie.
Va multumesc anticipat.
eu nu am patit asa ceva un coleg deal meu cu acelasi motor avea asa ceva si a trebuit sai schimbe pompa de benzina . la srot a dat 1,5 mil si cica a mers . poti incerca daca nu ai rezolvat intre timp bafta
  • breyton

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1999 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Am schimbat si pompa de benzina,ca intre timp se stricase.imbunatatirea a fost in o acceleratie mai buna...
  • breyton

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1999 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Am schimbat si pompa de benzina,ca intre timp se stricase.imbunatatirea a fost in o acceleratie mai buna...
Skip ads

  • astraopel

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2011

  • Mesaj Privat
daca tot nu se schimba mai raman 3 variante 1 sonda lambda care bineinteles ca influenteaza amestecul adica iti da prea multa benzina si cam da peste cap tot ca stropeste bujiile care cind dau cind nu dau scanteie si astfel influenteaza si turatia sau 2.modulul de aprindere care are inceput de sfarsit si nu este niciodata sigur cum face...difera de la caz la caz la modul ca vezi scanteie dar nu e mereu sau este mereu dar nu comunica cu ecu de fiecare data ceea ce influenteaza la fel tot mersul,sau 3 si cel mai dureros catalizatorul,la a 3 -a ca sa afli tre sa desfaci inaintea lui sau sa dai o gaura eventual daca poti rabda pocniturile sa desfaci evacuarea de la saxofon sa iti dai seama de schimbare desi nu e relevant deoarece trebuie sa existe o presiune intre evacuare si catalizator .
  • breyton

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1999 x18xe1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor.
Dupa un ultim test,am descoperit problema.
Am scos ecu de la rave,de pe opelul lui si l-am pus la mine,si al meu la el.
Diferenta a fost semnificativa.
Masina mea s-a comportat absolut normal,iar a lui a prezentat simptomele mele,+ eroare.
Asa am ajuns la concluzia ca este ecu defect.
Stie careva care mai sunt preturile pentru un ECU de c16nz,cu ZU scris pe el?
are ceva cod pe el,si era diferit de al lui rave.
  • lungumarian89

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Tigra 1997 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2010

  • Mesaj Privat
salut.am eu mai multe ecu,daca te intereseaza,toate bune
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR