Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,666
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Ok. Sa revin la partea cu montatul ceasului de turbo pe bord pana nu uit ce-am facut.

Am montat pentru inceput T-ul din kit-ul de montare al ceasului taind aproximativ la jumatate furtunul care iese din admisie si care merge in compensatorul de debit motorina montat in partea de sus a pompei de injectie. Dupa montarea acestuia, am strans cu niste arici din plastic peste furtune sa ma asigur ca nu se va pierde presiune pe viitor.

Conducta transparenta (primita tot in kit-ul respectiv) am desfasurat-o asa cum se vede in poze pana la un dop din cauciuc aflat pe partea soferului pe care l-am gaurit exact cat sa treaca furtunul prin el. Furtunul, in lungime, este suficient de lung (nu l-am scurtat, e exact cat am avut nevoie) si ajunge undeva jos in partea stanga a bordului.

In continuare am trecut la gaurirea bordului, lucru destul de complicat pentru ca trebuie data gaura undeva langa tubulaturile de aer din imediata apropiere. Exista un singur loc (nu poti sa-l vezi dar poti sa-l simti cu mana) unde se poate da o gaura si ulterior sa se introduca surubul de fixare al suportului pentru ceas cu o saiba pentru o buna strangere. Bordul este din plastic si este imbracat cu materialul de deasupra cu textura neagra. Gaura am dat-o de jos in sus de sub bord 'cam orbeste' cu o surubelnita subtire in cruce pe care am tot invartit-o pana a strapuns plasticul. Ulterior gaura respectiva (care era mica) am marit-o folosind un cap de bormasina (mandrina) in care am montat un burghiu pe care a trebuit sa-l taiem ca ajungeam in parbriz cu mandrina si nu aveam loc sa invartim la ea sa marim gaura. Am mai dat o a doua gaura prin care am trecut furtunul si cablurile de iluminare ale ceasului de turbo.

Aceasta ultima gaura am dat-o de sus in jos, langa cea pentru fixare, asa cum se vede in poze. Evident ca si ea a trebuit marita in diametru, invartind cu mana de mandrina respectiva. Treaba foarte obositoare ca nu ai putere in degete sa apesi si sa si invarti simultan ca sa maresti gaura respectiva. Ulterior am montat suportul si apoi in partea din spatele lui am montat si ceasul. Si aici a fost dificil pentru ca conducta si sarmele pentru iluminare veneau tot timpul peste piulita in care trebuia sa ajungem ca sa putem strange surubul de fixare. Intr-un final am terminat toata treaba, dupa aproximativ 3 ore de munca. Firele de curent pentru iluminarea ceasului (a trebuit sa le prelungesc ca erau cam scurte) se leaga astfel : cel rosu la cheie (la mine l-a montat electricianul pe un plus permanent din blocul de lumini (cu fir rosu gros) si cel negru tot acolo la o masa. Al treilea fir, pentru scaderea in intensitate a ledurilor din ceas odata cu iluminatul general al bordului nu l-am mai legat pentru ca bordul e cu becuri normale (nu cu led-uri) si oriunde l-am legat in blocul de lumini nu am vazut sa aiba vreun efect. Ceasul se lumineaza din momentul cand pornesc motorul, e din sticla fumurie si fara lumina in el nu vezi mai nimic. Nu am montat la loc tot bordul pentru ca vreau sa-mi repar si TID-ul cu aceasta ocazie, folosind tutorialul de pe forum. Apoi sper sa nu mai fie nevoie pe viitor sa mai umblu la el.


Mai jos ceva poze cum se vede noaptea (in stationare, cu motorul la relanti) :

Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,805
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
nu mergea pus pe plasticul care imbraca stalpul? ala il gaureai mai usor ca se demonteaza.si daca vrei sa renunti nu iti ramane gaura in bord.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,666
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
marian_sro a scris:nu mergea pus pe plasticul care imbraca stalpul? ala il gaureai mai usor ca se demonteaza.si daca vrei sa renunti nu iti ramane gaura in bord.

Nu mergea, pentru ca plasticul ce imbraca stalpul este 'agatat' in doar doua agrafe metalice, iar daca puneam ceasul pe stalp chiar si singur fara capacul metalic nu tinea, la vibratii s-ar fi desprins cu totul. Am cautat in toate cataloagele pe care le aveau cei de la firmele de tunning care mi-au adus piesele (ceasul, suportul pentru ceas, boost controller-ul) si nu exista piesa originala din plastic de Vectra B pentru montare pe stalp ceasuri indicatoare suplimentare (temperatura ulei, presiune turbo, ampermetru, etc). Exista in schimb pentru Opel Astra F ( http://www.tuning-rdi.de/in...1134_Astra-F.html ) si Opel Corsa B ( http://www.tuning-rdi.de/in...-B-4-93-9-00.html ), iar daca exista pasionati cu aceste modele de Opel care sa vrea sa creasca puterea motoarelor de Isuzu 1.7TD respectiv 1.5TD le va fi mult mai usor, evident.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,666
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Si acum... preturile componentelor necesare pentru operatia de tuning Smile :

(1) Turbo Gauge mi l-au comandat de aici : http://www.tuning-rdi.de/pr...essure-gauge.html - pret final 203 ron
(2) Suportul metalic pentru montare ceas de turbo, comandat dintr-un catalog specific de tuning - pret final 94 ron
(3) Boost Controller-ul mi l-au comandat de aici : http://www.atp-tunershop.co...ntil.html&XTC - pret final 445 ron

(3b) O versiune mai ieftina de Boost Controller (de tipul 'bleeding valve') era aici : http://www.atp-tunershop.co...;XTCsid=kbzjcpqgs - pretul final ar fi fost 230 ron
Skip ads

  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,302
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
se putea pune si pe stalp dar e ceva mai multa munca: iei un suport universal (suport dedicat ori nu gasesti ori e foarte scump), o masca de plastic pentru stalpul A (de la dezmembrari) si dupa aceea iti exersezi talentele artistice in decupare, lipire, incarcare cu material de adaos, vopsire; intradevar nu e o operatie ce se face intr-o zi dar merita efortul
in lipsa e buna si varianta aleasa de tine, dar trebuie avuta mare grija si la latura estetica
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,666
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Am probat toate suporturile universale care erau pe stoc la firmele de tuning dar erau IMENSE fata de latimea stalpului A din masina mea. Suportul universal pe care l-am cumparat era gandit pentru montare pe stalp si in pagina respectiva unde l-am vazut exact acolo era montat si arata chiar mai bine decat unul dedicat. Insa dupa ce am desfacut la masina mea am inteles ca nu se poate sa-l montez acolo, era prea greu pentru ce putea tine masca de pe stalp prinsa cu doua cleme si care mai are doua benzi de burete puse acolo doar pentru pretensionare/antivibratie.

Un lucru absolut ok si deloc de neglijat pentru acest suport universal pe care l-am cumparat este (pe langa faptul ca se poate roti lateral cat iti permite furtunul si firele) ca ai posibilitatea folosind fanta conica in care se monteaza surubul din spate sa-i dai o pozitie optima si in plan vertical (sau orizontal daca-l montezi pe stalp). La cele doua ceasuri din poza ta nu ai nicio posibilitate de reglaj pentru o cat mai buna vizualizare a instrumentelor.
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,302
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
suportul l-am conceput astfel incat vizibilitatea aparaelor sa fie eficienta; de altfel nici nu cred ca vei misca de prea multe ori suportul ci ii vei gasi pozitia optima si il vei fixa acolo;
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,666
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Azi am desfacut furtunul de pe 'T'-ul care duce la ceasul de turbo din bord si acul indicator indica tot valoarea de -0.26 bar. Am observat ulterior cand l-am demontat de pe bord ca daca strangeam piulita de pe priza de aer a ceasului acul indicator se deplasa spre valori negative. Pana la urma am reusit sa-l montez corect cu acul indicator aratand initial zero si acum la full boost imi indica 0.72bar conform manualului Haynes. Valoarea negativa era dintr-o eroare de manipulare/montare in bord, ce sa zic se mai intampla... mai ales cand nu stii exact ce ai de facut sau care va fi rezultatul.

Pe sfarsitul acestei saptamani sper sa reusesc sa montez si boost controler-ul. Voi reveni cu amanunte dupa montare.
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,666
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Am vazut azi pe forumul MigWeb un post al unui utilizator cu aceiasi motorizare ca a mea care si-a marit presiunea la turbina pana la 1.5bar, si-a demontat catalizatorul, a crescut debitul de motorina invartind cu 90grade surubul de debit de pe pompa de injectie si... si-a omorat motorul, in sensul ca cilindrul numarul 4 s-a topit.

In opinia mea, respectivul a crescut cu prea mult presiunea de aer fara sa-i dea si suficienta motorina la amestecul carburant, ceea ce a dus la cresterea rapida a temperaturii gazelor de evacuare (efect specific unui amestec carburant sarac) si evident la topirea cilindrului respectiv (e vorba chiar de cilindrul in spatele caruia este montat schimbatorul de caldura apa-ulei).

De aici mi-a venit o ideie, poate imi ofera cineva un raspuns chiar si la modul general, eventual de la cei care fac chip-tuning :
- in cazul unei operatii de tuning de acest tip (mecanic, cu avans debit motorina din surubul de debit de pe pompa de injectie si cresterea presiunii de aer generata de turbina cu un boost controller) daca merg la un tester cu analizator de gaze... oare n-ar putea ei sa-mi regleze (invartind tot surubul de debit de pe pompa) cel mai bun raport de amestec motorina-aer in cazul in care turbina mea o reglez la boost sa genereze maxim 1bar ? In functie de noxele de la evacuare, evident.

Cum se genereaza de la zero mapele pentru un chip tuning ? Acestea se fac cu analizator de gaze montat pe evacuare si cu masina pe dyno, iar cel mai bun raport este un compromis intre putere si noxe ? Intreb acest lucru de curiozitate dar si ca sa-mi fac o ideie despre cum voi regla motorul cand voi monta boost controller-ul (ochiometric poti doar sa verifici sa nu-ti fumege si sa simti ca motorul trage mai bine decat inainte, chestiuni care sunt oarecum subiective... maine poate ai impresia ca totusi mai fumega un pic, sau ai vrea sa traga mai bine un pic si esti tentat sa o iei de la capat cu reglajele). Dar daca ai vazut cu ochii tai pe tester ca valoarea verificata ulterior pe el este cea mai buna, evident nu te mai bagi sa mai reglezi nimic Cool .
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,666
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
M-am mai documentat intre timp si pana la urma voi scoate si eu acel inel alb cu rol de distantier care se gaseste in compensatorul de debit al pompei de injectie. Motivul pentru care 'm-am sucit' (initial nu am vrut sa o fac) este ca prefer sa dau ceva mai putin debit general (maxim 90 grade, folosind surubul de debit) iar la o accelerare puternica scoaterea inelului imi asigura un debit suplimentar 'numai pentru astfel de cazuri', atunci cand ai nevoie de putere mare intr-un timp relativ scurt. Se va reflecta intr-o economie de carburant, adica la mersul prin oras (90% in cazul meu) voi merge cu un debit un pic marit avand in asteptare o rezerva de putere pe care sa o folosesc numai atunci cand este cazul. Daca o sa fumege un pic cand bag acceleratia direct in podea, asta este... am vazut ca toate diesel-ele fumega un pic cand le dai blana.

Altfel, ar fi fost necesar sa dau debit general ceva mai mult, sa zicem 3/8 de cursa la surub si astfel as fi avut un consum ceva mai mare dar si o putere un pic mai mare de la turatii mici. Garnitura de etansare necesara la remontarea admisiei este 34 lei Victor Reinz sau 18 lei DaiNai (noname) Very Happy .
  • andrei_sebi18

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Pana la urma ai scos inelul alb?, ai putea sa pui o poza cu surubul de la care maresti debitul
Mersi si respect pentru ce faci.
Nu te-ai gandit sa i-ti scoti si tu catalizatorul?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,666
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu am scos inca inelul alb, era programat chiar pentru azi dar nu am avut acces la garaj... nu am inca cheia torx necesara sa demontez admisia... nu am gasit inca o modalitate sa fixez boost controller-ul pe motor, etc ... in plus mi-am luat o turbina IHI RHB4 de pe un motor TC4EE1 ca sa am o turbina de rezerva (la un pret bun) si cand am ajuns acasa am constatat ca difera putin de turbina mea de pe X17DT , asa ca acum astept ceva raspunsuri pe forumuri in directia asta.
Azi nu prea am reusit sa fac ce mi-am propus, mi-a ramas doar sa-mi schimb scaunul de pe partea soferului (pe care l-am rupt incercand sa scot mobilele din buzunarul de la pantaloni) cu unul model 1998 cu suport lombar pe care am dat 100lei. Din pacate avea tapiteria complet neagra, astfel ca mi-a luat 8 ore sa fac rocada huselor si schimbarea scaunelor (multi nervi si migaleala). La final, am constatat ca surubul care prinde centura in scaun este mai gros decat era cel vechi, asa ca maine va trebui sa maresc gaura din placuta metalica pe care este cusuta centura si apoi sa o strang pe scaun cu cheia dinamometrica la 20Nm (conform AutoData 2004).

In ceea ce priveste catalizatorul - nu-l voi anula niciodata... creste consumul (pe de o parte) si nu vreau sa dau spaga la ITP pentru noxe (pe de alta parte).
Mai bine bag banii in reparatiile necesare la masina atunci cand merg la ITP decat sa le dau bani la nenorocitii aia, mi-e sila de ei.
Skip ads

  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,302
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
@andrei_sebi18: eu am dat catalizatorul jos, nu stiu cu cat a crescut consumul si cred ca nici nu ma intereseaza; poti sa iti adopti un sistem de flanse astfel incat sa il poti monta la loc pentru ITP;
  • andrei_sebi18

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Teoretic consumul nu prea are cum sa creasca avand in vedere ca gazele ies mai usor fara catalizator, daca practic exista vreo explicatie care sa contrazica teoria, povestiti-o
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,666
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Ok, deci sa merg mai departe cu evenimentele. Miercuri m-am apucat sa scot afara inelul alb montat pe plonjerul din compensatorul de debit de motorina LDA. Treaba este de doua persoane, nu se poate sa o faci de unul singur.
Am demontat intai furtunul ce leaga filtru de aer in partea superioara a admisiei demontand cele doua coliere, apoi l-am tras deoparte. In spatele admisiei este un manunchi de cabluri imbracat intr-o camasa de protectie din plastic si agatat in 3 urechi din plastic, se elibereaza cele 3 urechi de plastic si se trage in sus atat cat permite acesta pana peste prinderea initiala. Apoi am trecut la demontarea celor 4 suruburi care prind capacul superior de pe dispozitivul LDA. La primele 2 suruburi am avut acces direct cu cheia dinamometrica si erau stranse la 8Nm, celelalte 2 suruburi se desfac cu o cheie inelara de 8mm. Unul din suruburi tine si o conducta metalica, aceasta se ridica putin in sus iar apoi cu grija se retrage capacul si dedesupt se ajunge la o membrana cu un ax metalic (plonjer) care atunci cand membrana primeste aer din admisie sa apese in jos plonjerul respectiv care in partea de jos este conic si excentric. Pe el culiseaza sus-jos un ac din otel care la randul lui creste debitul de motorina in plaja de turatii medii si mari (2.500 - 4.500 rpm). Am facut semne (linii de pe pe membrana pana pe LDA pentru o aliniere ulterioara) cu un marker negru (dar era mai bine daca era unul color) si am tras cu grija in sus. Dedesupt este un arc iar jos pe plonjer se vedea inelul alb pe care m-am hotarat sa-l atac cu un cutter (ceva mai uzat, asa ca m-am chinuit mult sa-l tai cu el defapt trebuia sa am un cutter nou).
Aici am facut o greseala, am tras in sus arcul sub membrana si astfel 'din neatentie' am ajuns cu membrana si arcul in apropierea admisiei si astfel bineinteles ca acul care culiseaza (impins de un arc) pe conul plonjerului mi-a iesit sub plonjer si acum iata-ma in situatia minunata de a nu mai putea sa bag plonjerul complet inapoi la locul lui. Corect era sa ridic plonjerul in sus tragand de membrana pana sa simt care este marginea din capatul de jos a acestuia si sa-mi stabilesc acest punct ca fiind reper maxim pe verticala, apoi cineva sa imi apese in jos arcul cu o surubelnita, sa aduc unde mai sus inelul alb si sa-l tai acolo, ceva mai aproape de membrana. Oricum, trebuie multa rabdare ca inelul alb este din naylon si este rezistent la orice atac indreptat asupra lui.
Acum, in cazul meu s-au complicat mult lucrurile - trebuie sa demontez admisia sa scot afara in sus din LDA membrana cu plonjerul si sa vad ce pot sa fac sa-l bag inapoi. Adica va fi multa munca, multi nervi, transpiratie si dracuiala (adica o gramada de cuvinte urate pe care le spui la nervi). Si evident voi face multe poze, pentru ca nu am gasit nicio poza pe Internet ca sa-mi dau seama pe ce parte este acul culisant, cat de jos e, ce forma are si cat de gros e, de unde actioneaza si cum sa-l demontez temporar pana imi montez la loc plonjerul.

Astfel ca am dat jos bateria, am scos cele doua suruburi folosind o cheie tubulara (unul tine teava metalica pe care vine aerul din turbina strans pe chiuloasa si celalalt tine furtunul din plastic pe care vine aer in turbina de teava anterioara). Si-acum, surpriza... si bucurie maxima ! Admisia este prinsa pe chiuloasa in 8 suruburi de 7.83mm in diametru fiecare surub avand un cap torx dar cu 12 muchii. Minunat, am sunat toti prietenii, toti aveau truse de 100+ EUR dar nimeni nu a avut sa-mi dea capul necesar ca sa-l montez in rack si sa pot sa demontez admisia.
Deci, iata-ma din nou pe Internet, cautand capul de cheie potrivit - se pare ca este unul 5/16th 12 point si se gaseste in general doar la magazinele ce vand piese auto :



Asa ca abia astept sa se faca ora 10 sa iau la rand toate magazinele din Sibiu, iar daca nu gasesc sa-mi cumpar capul de cheie respectiv probabil ultima sansa va fi pe eBay.

Voi reveni cu amanunte.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,666
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Mi-au expirat cele 60min in care poti sa modifici un post, astfel ca revin aici cu poze despre capul de rack necesar demontarii suruburilor ce tin admisia pe chiuloasa :




Ultima modificare facuta de ahappyuser la Vin 10 Jun, 2011 10:08 am, modificat de 3 ori in total
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,302
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
si cand ma gandesc ca ce faci tu acum e partea usoara in comparatie cu accesul la vacuumul turbinei pentru montatul mbc-ului.........
  • andrei_sebi18

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Cu ocazia asta mai cureti admisia, asi avea o intrebare, la teava de fier pe unde intra presiune in admisie din intercooler cea care este prinsa cu suruburi pe admisie si chiuloasa are vreo garnitura de etansare intre teava si admisie? la mine nare si nu se etanseaza prea bine. uite in poza cu sageata verde la acea imbinare ma refer
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,666
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Din ce am citit pe Internet are o garnitura de etansare acolo unde zici tu pentru ca dupa turbo toata partea de admisie este sub presiune. Dar nu pot sa-ti dau un raspuns final pana nu verific la mine mai intai.

In ceea ce priveste capul de tubulara cu 12 laturi necesar pentru demontarea admisiei l-am gasit la 9 lei la un magazin care vinde scule, asa ca maine de dimineata o sa continui cu demontarea admisiei. Conform Wikipedia : http://en.wikipedia.org/wik...le_hex#Double_hex tubulara necesara se pare ca era una tip Triple Square (sau XZN) de dimensiune 5/16th 12 point (adica in sistem metric 7.94mm) , totusi se potriveste si cea de 8mm pe care am cumparat-o eu.


Ultima modificare facuta de ahappyuser la Vin 10 Jun, 2011 10:21 pm, modificat de 4 ori in total
  • andrei_sebi18

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Din cate am citit mai sus asa am inteles ca ai desfacut acea teava de aia intrebam dar daca verifici nu ma supar.Bafta la desfacut maine
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR