Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,666
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Ai in acest topic absolut toate informatiile de care ai nevoie, daca iti merge bine motorul (porneste usor, trage bine si nu se incalzeste la 100grade C) atunci cumpara-ti componentele si monteaza-le la a ta. Nu e foarte greu, poate uneori doar greu... insa la final se merita din plin.
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,666
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Dupa rectificarea pastilelor din chiuloasa i-am montat si garnitura de capac originala Isuzu (am platit 60lei pe ea la un magazin care practica preturi decente la piesele comandate pe original) am strans suruburile cu 10Nm cu cheia dinamometrica si apoi am plecat in concediu pe Litoral, pe pantele de dupa Ramnicu Valcea spre Dedulesti a tot incercat sa ma ia pe banda dreapta o Zafira B acolo unde pe urcare sunt 2 benzi insa n-a avut sanse, am dus-o cu a 3-a pana in 4000rpm in sus pe munte si acul de temperatura n-a trecut de 95 grade C (deci la mine problema cu apa care imi ajungea in forje la 102 grade C dupa tuningul motor acum nu mai e de actualitate). Dupa 1.500km facuti in concediu, m-am uitat ieri la garnitura de capac. Nu curge nimic, totul e uscat in jurul garniturii si pe sub suruburile de strangere (pe aici curgea, defapt), inainte am schimbat 3 garnituri aftermarket din care 2 erau facute de brand-uri consacrate gen Victor Reintz/Hans Pries si tot a curs ulei pe motor.

Sfatul meu este sa nu aruncati cu banii pe alte garnituri de capac, cea originala ISUZU e singura care nu curge :


Daca vrei ca motorul asta sa fie fiabil - asa cum si-a castigat el faima de-a lungul timpului - trebuie sa iei doar piese pe original, e cea mai buna solutie pe termen lung.
  • gabigsu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1996 X17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Am un vectra b din 96 , cu motor 1.7 td isuzu 82 cai. Problema principala este ca masina pur si simplu nu are putere . Singurul zvâc care îl are este in turatiile mici la treapta 1 si 2 intre 1500 ºi 2500, care la un moment dat îngeneazã.
Cu treapta 2-a mã duc maxim la 45 la ora si intreapta 5-a pe drum plat nu ia mai mult de 95/h Sad

Sunt disperat , nu stiu ce sa ii fac . Filtru de motorina si de aer sunt schimbate. Un mecanic mi-a zis ca as avea probleme la galeria de evacuare (posibil infundata) Turbo unfla bine . Asta mi-a spus-o mai pe graba ca avea multe masini care ii tot veneau si omu se uita sa isi scoata banii Smile ... De kkt cu mecanicii in ziua de azi.
As aprecia un sfat din partea oricui .. Va multumesc
  • cei8pitici

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1994 ISUZU TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salut!
Chitzibusita si masinuta mea: Verificat injectoare, Scos White Ring, 1/4 Debit, Turbina Standard! Merge chiar dragut, nu e avion dar diferenta e MAREE. Consum: nici o diferenta ( mixt 6.1, oras 6.8, exterior 5.2 )
http://www.youtube.com/watch?v=tl5SN7Nbp_Y
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,666
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Foarte bine, colegu'!

Ia sa vezi dupa ce-i mai dai ceva aer... cum va merge chiar mai bine in turatii de peste 3.000rpm, mai bine decat iti merge acum. Trebuie sa ajungi cu turbina la 1.2bar presiune de boost, altfel iti fumega cand 'o calci pe coada'.

Daca vrei sa-i pui un Boost Controller sau Bleed Valve grabeste-te, ca vine iarna si pe frig nu prea mai poti lucra la turbina Very Happy .
Daca nu-i pui, o sa iti fumege motorul in sarcina la turatii mai mari.

L.E:
Mai trebuie micsorat relantiul ca e prea sus acum, iar daca iti intra socul automat la iarna ajungi cu turatia pe la 1.100rpm in stationare.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,666
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Vad ca a pus cineva motorul de ISUZU 1.7TD pe Calibra :

http://www.youtube.com/watch?v=HTQUBMnuN1Q
http://www.youtube.com/watch?v=TsSJOnsYI58

Dupa cum se aude motorul in primul filmuletz, imi pare cam obosit (zici ca-i tractor, la a mea motorul suna mult mai bine).

Si una cu motor 2.0TDI de VW... Mr. Green
http://www.youtube.com/watch?v=Pxz6v5QOizI

Asta cu motorul 2.0TDI e chiar reusita, am vazut mai multe filmuletze pe YouTube si chiar are performante notabile:
http://www.youtube.com/watc...sNZCcUIs_nE8kDRZg
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,666
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Wow... 30.000hits and counting !

Topicul asta se pare ca inca prezinta interes. Respect!
  • cei8pitici

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1994 ISUZU TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2008

  • Mesaj Privat
In filmulet tocmai faceam ajustari la relanti, acum este reglat OK! Iar despre fum ... asa cum este acum nu fumega mai deloc ( in oglinda nu vad nimic ziua... un pic noaptea in lumina farurilor doar Very Happy )
Skip ads

  • birlica dorel

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2013

  • Mesaj Privat
buna seara spunetimi va rog cum se numeste termostatul mic cel de deasupra termoflotului?0726628346 e nr meu sunatima va rog vreau sa cumpar si second hend multumesc
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,666
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Daca nu ma insel, el se numeste termostat de ulei si se gaseste pe original. Sau poti sa iei unul SH de la dezmembrari, dar trebuie testat si nu stiu cum o sa faci ca deschide pe la 115grade C daca imi aduc bine aminte (eventual sa pui ulei de motor la fiert intr-un recipient si in el termostatul iar apoi sa vezi cu un termometru daca termostatul deschide si inchide corect).
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,666
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Deci incepand cu luna Decembrie (am 55.000km de la schimbarea distributiei dar si a curelelor de la accesorii) a inceput sa-mi patineze cureaua de accesorii de pe alternator. Dimineata la rece imi fluiera la plecarea de pe loc si tot atunci turometrul imi ramanea la 800rpm, indiferent daca acceleram sau nu, apoi dupa ~10secunde turometrul isi relua turatia corecta.

Asa ca azi m-am apucat sa desfac cureaua de pe alternator ca a fost o zi de iarna relativ calda. Ce sa vezi, se vedea cum a frecat cureaua pe partea dinspre motor, cureaua era mai inchisa la culoare semn ca acolo a patinat. Bun... desfac cureaua de la AC, apoi cea de la servo, apoi cea de la alternator. Ce sa vezi... cea de la alternator era cu niste crapaturi urâte intre dinti, iar privind cureaua din lateral avea deja crapaturi si pe circumferinta sub dantura, deci ce sa-i mai fac... cureaua era deja compromisa. Poate ca mai ducea 5.000km cel mult (acum pe timp de iarna). Asa ca Luni dimineata va trebui sa ma duc sa cumpar ambele curele (cea subtire de la servo care mai mergea inca 20.000km dar trebuie sa o schimb acum, si desigur cea de la alternator).

Si-acum sa o spun pe aia dreapta : ma c*c in ele curele Gates pentru auxiliare, ca uite te tin cel mult 60.000km... Asa ca de data asta o sa merg pe curele Continental, sa vad daca ma tin mai mult (de curelele Gates pentru auxiliare deja m-am lamurit, se pare ca nu prea tin). Daca si cu Continental o sa dau gres (la distributie am Continental, dar si la AC) atunci singura solutie raman curele originale japoneze Isuzu. Cat o sa coste -> atat o sa dau, ca e destul deranj sa umblu la cureaua de la alternator : trebuie demontat scutul motor ,,complet,,, apoi carcasa filtrului de aer si pe urma iti trebuie scule si ceva indemanare ca sa umbli sa slabesti pompa de servo + alternatorul. Ulterior trebuie tensionata corect pompa de servo, apoi tensionat alternatorul si pe urma va trebui montat totul la loc. La mine trebuie sa ridic masina de ambele roti din fata ca sa pot remonta scutul motor la loc, ca e inalt si imbraca complet masina pe dedesupt pâna sus sub semiaripi.
  • geosev37

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 1993 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Uitati-va numai ce intercooler adevarat are pe el, cu 12 celule. Asta da intercooler pentru 88cai, pun pariu ca motoarele Isuzu 1.7 turbodiesel de pe Mazda nu mergeau asa de calde cum merg pe Opel. Dar, ce sa mai vorbim... se stie dintotdeauna ca masinile japoneze sunt mai bune gândite decat cele europene.[/quote]

O intrebare am si eu referitor la intercooler. Cel de pe masina mea, Astra F 1.7 TDS motor Isuzu, are dimensiunile 260x100x64. Cel din imaginea pusa de tine, adica cel de pe Mazda, pare mai mare. Cred ca are, dupa aproximare, 260x192x64 ( banuiesc grosimea). Acum intrebarea: dupa calculele mele, volumul este aproape dublu fata de cel pe care il avem noi pe masina. Influenteaza in vreun fel faptul ca este dublu fata de cel de pe masina ? Multumesc !
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,666
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Mi-ai pus aceiasi intrebare in PM si ti-am raspuns acolo pana sa ajung sa o citesc si aici.
  • birlica dorel

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2013

  • Mesaj Privat
am motor isuzu tc 4 ee1 as dori cateva informatii va rog din suflet ajutatima nr meu de tel este 0726628346 face figuri la relantiu cand acelerez scoate fum
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,666
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Deschide un topic separat pe problema ta.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,666
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Saptamana trecuta am schimbat curelele auxiliare la motor pentru alternator si pompa de servo-directie.

Am mers la magazin si am cerut expres ca cureaua de pe alternator sa fie Continental, cea de pe pompa de servo-directie inca arata bine asa ca m-am hotarat sa o cumpar tot pe Gates. De data asta mi-am propus ca curelele auxiliare sa ma duca 4ani/70.000km, la fel ca si distributia.

Mai jos aveti pozele cu ambele curele noi, dar si cu curelele Gates vechi, cea crapata e cea de la alternator si ambele curele aveau ~55.000km/40luni de la montare. Tineti cont ca eu am scut motor asadar curelele auxiliare nu au avut vre-un contact cu gheata, apa, noroi, nisip sau pietre ascutite ce mai sar de sub roti si ajung in curele la cei ce nu aveti scut motor pe masina. Deasemenea, nu era pic de ulei de motor pe ele.

Uitati-va numai ce dantura sanatoasa are cureaua Continental fata de design-ul danturii curelei vechi Gates (iar la momentul comenzii diferenta de pret pe Continental fata de Gates era 1leu mai mult pentru cea produsa de Continental) :


  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,666
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
ahappyuser a scris:Dupa rectificarea pastilelor din chiuloasa i-am montat si garnitura de capac originala Isuzu (am platit 60lei pe ea la un magazin care practica preturi decente la piesele comandate pe original) am strans suruburile cu 10Nm cu cheia dinamometrica si apoi am plecat in concediu pe Litoral, pe pantele de dupa Ramnicu Valcea spre Dedulesti a tot incercat sa ma ia pe banda dreapta o Zafira B acolo unde pe urcare sunt 2 benzi insa n-a avut sanse, am dus-o cu a 3-a pana in 4000rpm in sus pe munte si acul de temperatura n-a trecut de 95 grade C (deci la mine problema cu apa care imi ajungea in forje la 102 grade C dupa tuningul motor acum nu mai e de actualitate). Dupa 1.500km facuti in concediu, m-am uitat ieri la garnitura de capac. Nu curge nimic, totul e uscat in jurul garniturii si pe sub suruburile de strangere (pe aici curgea, defapt), inainte am schimbat 3 garnituri aftermarket din care 2 erau facute de brand-uri consacrate gen Victor Reintz/Hans Pries si tot a curs ulei pe motor.

Sfatul meu este sa nu aruncati cu banii pe alte garnituri de capac, cea originala ISUZU e singura care nu curge :


Daca vrei ca motorul asta sa fie fiabil - asa cum si-a castigat el faima de-a lungul timpului - trebuie sa iei doar piese pe original, e cea mai buna solutie pe termen lung.

Spre disperarea mea, a inceput sa lacrimeze si garnitura asta... insa m-am convins dupa ce am studiat putin ce se intampla ca imi curge uleiul doar pe la suruburi, defapt uleiul urca in sus pe langa surub si apoi curge putin pe sub saiba surubului.

Asa ca am mai demontat inca odata garnitura, am pus silicon Victor Reinz negru ca in acest tutorial (doar ca nu am pus si in bordura capacului motor, am pus doar pe bloc si l-am intins spre exterior EXACT ca in tutorial) si in plus inainte de a infileta suruburile le-am pus silicon jur-imprejur la fiecare apoi le-am strans sa intre silicon pe langa surub si sa fie inclusiv sub saiba surubului. Am strans suruburile cu cheia dinamometrica la 8Nm (asta e valoarea de strangere la prima strangere, dar si la a doua strangere cand garnitura s-a mai deformat putin) si acum vad ca nu mai curge deloc.

Sper ca am rezolvat definitiv, ca daca NU eu unul ma las pagubas cu problema asta minora dar suficient de enervanta pentru mine personal.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,666
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Revin cu mentiunea ca problema este rezolvata si exact asa trebuie procedat cum am explicat mai sus. Acum nu mai curge ulei pe la capac, am facut ~2.000km de la ultima interventie am mers inclusiv cu reprize repetate de turatie pana in 4.500rpm si am verificat de 'n' ori de atunci - nu mai curge ulei pe la capac si acum sunt fericit ca dupa 4 ani am rezolvat-o si pe asta. Ulei de motor Petro-Canada Duron 5w40, i-am bagat 4,8litri de ulei pana la semnul de maxim de pe joja.
  • geosev37

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 1993 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Am reusit sa fac o modificare referitoare la intercooler. Este de stiut faptul ca intercoolerul original este pozitionat rau, dupa farul din stanga. Am cumparat si montat pe masina un intercooler de Corsa D. L-am montat transversal, in spatele barii de protectie. Pot sa spun ca acum "respira" altfel motorul. Pot spune ca se simte o imbunatatire in privinta mersului motorului.
Atasez o poza cu pozitia noului intercooler.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,666
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Colegu', 3 mentiuni :

- vad ca la tine intercooler-ul nu e ascuns dupa farul din stanga, are suficient loc sa-l ia aerul (la Vectra B cu A/C cum am eu, e mult mai prost montat, cel putin acum ca am vazut poza pot sa-ti spun)
- cred ca era mai bine daca puneai un intercooler de Frontera diesel, tot orizontal montat
- exista si un minus, atunci cand urci la munte deci mergi cu pana in 60km/h si ti se incalzeste motorul, intercooler-ul fiind montat jos nu-l mai raceste ventilatorul principal al motorului, deci cu alte cuvinte la mers sub 60km/h si in ture eficienta intercooler-ului va fi redusa la fel si a motorului.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR