Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • bpinsignia

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Azi am fost in service ca nu mi se mai deschidea nici mie porbagajul.
Mi-au curatat piesa respectiva si acum merge din nou.. problema e ca au trebuit sa desfaca aparoape tot portbagajul pentru o amarata de piesa..
Toata interventia a durat vreo doua ore si a costat 100ron (manopera).
Cam asa arata celebra piesa:




Am sa va scriu si ce scria pe eticheta ei:
Type: Touchpad
GM: 13295821
RAFI: 900 300 084/0000
Date/shift: 24/08/09/3

Daca o sa cautati pe google codul GM o sa vedeti mai multe poze si preturi.
Eu am intrebat la revizieopel cat costa aceasta piesa si mi-au zis 400ron si vine cam in 3/4 zile..
Skip ads

  • deleted-79463

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Ce anume a curatat la ia?.......ne poti da mai multe detalii?
  • bpinsignia

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2013

  • Mesaj Privat
A curatat-o cu un spray pe partea din spate, a sters-o bine si cam atat..
Ideal ar fi sa o "imbracam" cum a facut nenea de mai jos:
http://s1310.photobucket.co...e8057ca3.jpg.html

Partea din spate cama sa arata:


  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
eu nu am gasit sa comand piesa respectiva decat cu tot cu grila cu semnul opel. ca sa ajungi la el dureaza cateva minute, se scoate masca de pe interiorul portbagajului si se desfac suruburile care tin grila cromata. piesa are locasul ei chiar in sigla opel. pushbutonul e complet sigilat, nu intra apa in el, eu l-am schimbat cu altul folosit la electronicele domestice. e cumva defect de fabricatie, inauntru suprafetele de contact sunt aurite dar au oxidat traseele pana la acele contacte.
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Astazi am reusit sa repar microcontactul de la haion,operatiunea a durat aprox.15min.
Nu este mare filosofie,trebuie sa fi putin atent si sa ai la indemana sculele potrivite.
Cam asa arata microcontactul desfacut:



Uploaded with ImageShack.us

Daca cineva are nevoie de ajutor in repararea lui sa "strige" si rezolvam problema.
  • costi_bmv

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2013

  • Mesaj Privat
si cei faci la acel contact ?...si eu am problema aceasta:((
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Dupa ce il demontezi de pe masina(uite aici:http://www.insignia-enthusiast.org/forums/index.php?showtopic=7310),va trebui sa-l demontezi complet,exact ca in poza pusa de mine mai sus.
Ai grija deoarece pe spatele contactului exista un cauciuc care trebuie indepartat,nu se poate recupera,apoi se scoate microcontactul din suportul de plastic si se desface bucata cu bucata.
Dupa cum se observa sunt doua placute care au pe spate doua dungi galbene care trebuiesc curatate foarte bine cu spray de contacte si cu o carpa curata se sterge foarte bine(la remontare tineti cont de dunga galbena care trebuie sa se suprapuna peste cel doua puncte galbene).
Mai trebuiesc curatate cele doua "puncte galbene",eu am gasit unul oxidat,l-am curatat foarte bine,pana cand a ajuns aceeasi culoare ca si celalalt.
Se remonteaza ,se verifica cu un aparat de masura daca la apasare functioneaza corect.
Se reface izolatia din spatele contactului cu un mastic sau chiar poxilina.
Se remonteaza microcontactul in locasul lui,apoi se fixeaza intreg sistemul pe masina.
Se fac verificari de functionare,apoi se pot remonta aparatorile.

Sper sa va fie de ajutor.

P.S. Trebuie avut grija ,la demontare,la piciorusele de plastic(opritori),pentru a nu-i sparge,sunt foarte subtiri.
  • paul_fly

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Si eu am reusit sa repar acel contact
Operatiunea a durat aproximativ 2 ore din cauza ca eram in necunostinta de cauza si nu vazusem poza postata de Gyzmo de aceea am facut si eu un set de poze.
aceeasi problema a fost si la mine unul dintre pini unde face contact acea lamela a fost oxidat
Gyzmo ce e curios la mine era doar o singura lamela


Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
La mine au fost doua placute,la tineuna,ramane sa ne confirme alt coleg dupa ce va desface contactul cate placute gaseste.
Crezi ca contactul tau a mai fost desfacut ulterior?
Existau urme in acest sens sau masticul de etansare era intact?
  • paul_fly

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2012

  • Mesaj Privat
nu erau urme care sa confirme ca a fost desfacut anterior
era pur si simplu capsat in acel gel original, mi-au trebuit 10 minute sa-mi dau seama de unde sa-l desfac
ce-i drept la acea lamela nu am insistat prea mult doar am sters-o putin parea destul de groasa, s-ar putea sa fie doua bucati si sa nu se fi desprins.
oricum mi s-a parut o operatiune banala pentru care chiar nu merita sa mergi intr-un service.
  • Kissdragos

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Stiti ca aveam si eu aceeasi problema... Am stat asa cu el o perioada( din lipsa timpului nu am mers la service) si in week-end mi s-a pus pata pe el si l-am desfacut cu surubelnita rabatand bancheta din spate.Dupa ce am deschis portbagajul,am dat capitonajul jos apoi am pus ulei foarte fin la buton acolo si am miscat firele care face legatura.Acum,sincer,merge mai usor ca atunci cand am cumparat masina.
  • bpinsignia

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2013

  • Mesaj Privat
O intrebare, voi ati pus si silicon aici?

Skip ads

  • Protektor

  • Mesaje scrise: 497
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Eu nu, o sa incerc sa vad ce iese.
  • bpinsignia

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2013

  • Mesaj Privat
As vrea sa curat si eu astazi piesa cu probleme si nu stiu daca sa pun sau nu silicon..
Ma gandesc ca daca peste un an o sa am din nou probleme o sa mai pot ajunge la ea...
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Din fabrica vine cu un burete de etansare in genul celui utilizat la profilele de rigips,autoadeviz pe o singura parte tocmai pentru a putea demonta elementul respectiv(au latime de 30mm,70mm sau 95mm).
  • paul_fly

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Nu am pus silicon, la fel cum a spus si Gyzmo doar acel buretele.


bpinsignia a scris:O intrebare, voi ati pus si silicon aici?

  • Ily_GL

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Dupa ce am inlocuit butonul, eu am pus o banda adeziva cu etansare din cauciuc ( de exterior ) pe toata buza, iar butonul l-am "imbalsamat" in silicon ( banda de etansare se gaseste de cumparat cam pe la toate magazinele de bricolaj ), varianta cu silicon nu o consider atat de buna, in primul rand ca acesta nu va avea aderenta buna, acesta va fi expusa direct intemperiilor si se va dezlipi treptat de suprafete, raman la parerea mea ( asa cum am aplicat ) ca o banda flexibila de etansare fiind cea mai buna varianta.
  • bpinsignia

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Va dau un pont... http://goo.gl/cG8z47
Eu am testat pe insignia mea si a mers perfect...
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Mare mirare daca nu o sa ajunga sa inlocuiasca acel buton cu unul de veioza...
  • bpinsignia

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Pai daca cel original e asa de prost..
E absurd sa faci o rechemare in service pt. o piesa care s-a dovedit a fi foarte proasta si sa o inlocuiesti cu una la fel de proasta.
Si da, decat sa dau odata la 6 luni 400ron pe un buton care stiu sigur ca se va strica, prefer unul de veioza.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR