Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Tigra
  3. Tigra A
  • DjRooneY

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Tigra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2010

  • Mesaj Privat
va rog sa ma ajutati ca sunt disperat cred ca in curand ii dau foc daca nu o rezolv.Acum 4 saptamani din inspiratie am fost sa ma uit la cureaua de distributie de la un tigra 1.4 din 98.Am fost la mecanic cureaaua fiind schimbata in germania la 82.000 si acum avand 134.000 si ce surprinza gasesc sub capacu de distributie o surpriza sa mor de inima din cureaua mea a mai ramas doar jumate sa mancant din lateral.Toate bune si frumoase schimb cureaua pompa de apa rolele etc tot kitul ca la carte.Nenea de la service nu a putut sa imi spuna ce sa intamplat de ce sa ros pe margine din exterior spre capacu de plastic insa ma asigurat ca nu sunt blestemat sa patesc iara asta.Oricum sa va o poza sa vedeti ce noroc am putut sa am de nu sa rupt cureaua.Dupa o analizare amanuntita si dupa ce am parcurs destui km cred ca 1000-1500 de cand a fost schimbata dau jos capacu de la distributie si din nou soc maxim si nervi de se topea zapada in jur pe noua curea pe langa ca nu se mai vedea scrisu dar a inceput sa se roada si ea din lateral dar nuj unde se atinge unde se mananca nu sa ros mult sa zic maxim 1-2 mm dar deja imi vine sa ii dau foc nu o mai suport sunt eu cel mai ghinionist a maipatit careva e a doua curea o sa o schimb si pasta daca e nevoie dar acum doar cureaua si dupa ii dau foc ca nuj ce sa ii mai fac si unde sa ma mai duc unde am intrebat la service ca nu a fost pusa bine si sa schimb iara kitul oameni sunt nebuni va rog din suflet sa ma ajutati.
Skip ads

  • Marius_20

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1995 x16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salut. Nu ma pricep eu la mecanica....dar am asistat la schimbarea distributiei la tigra mea, 1.6. Cand ti-au schimbat pompa de apa a trebuit sa dea si plasticul din spatele rolelor jos, iar cand l-au pus la loc este posibil sa il fi pus 2 mm mai jos (gaurile din acel plastic sunt putin mai largi si nu au tinut in sus de el, iar cand au strans suruburile l-au prins in pozitia aia) si in momentul cand pui partea din fata, aceasta atinge de curea. Alt motiv nu vad de ce ar atinge. Cand ai montat cureaua, ai pornit motorul fara plasticul ala din fata pus ca sa vezi daca atinge prin alta parte?
  • blackshaddow

  • Mesaje scrise: 702
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Tigra 1998 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2009

  • Mesaj Privat
daca atinge cureauaq in capac sau in orice altceva da jos si capacul din partea de jos si verifical deoareca daca atinge in capac lasa urme
  • DjRooneY

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Tigra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2010

  • Mesaj Privat
revin la acest post a fost desfacuta din noua toata distributia si cumparat totul tot kitul si pus pe masina fara capace si fulia de la alternator.Am aliniato in 10 secunde mio da la margine ideeea e ca pe intinzator sta cam 2 mm iesita si freaca pe muchia de la pompa de apa si pe marginea de la fulie care vine prinsa pe vibrochen si ce am mai observat ca pe prima rola de la axa cu came o ia pe margine e exact la muchie cureaua iar pe a doua rola cand iese e undeva iesita 1 1.5 mm de pe muchie.Specific pompa de apa cand am dato jos se gripa si era axul destul de indoit se vedea ca nu mai e perfect axiala pompa de apa si rola intinzatoare la fel avea joc asta in 2000 de km si curea nu era foarte rau uzata dar era destul incat in 2 3 luni dak mergeam sa se rupa.Pe la serviceuri miau zis ca nu e axialitatea buna ideeea e ca la pompa de apa si la vibrochen nu are cum sa nu fie axialitatea perfecta e imposibil iar unde vine rola intinzatoare sta pe suportul de la pompa de ulei mam uitat daca a fost desfacuta dar nu se vede nici o urma sa fie desfacuta pompa de ulei si sa nu mai stea perfect si sa modifice axialitatea la rola intinzatoare si a doua varianta spusa axialitatea la rolele din capul axelor cu came posibil sa nu mai fie perfect in plan chiuloasa sa stea mai jos cu un mm.Ideea e ca m-au sfatuit sa schimb motorul daca aveti ideei opini help
Skip ads

  • Marius_20

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1995 x16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Daca stai sa te gandesti, cu banii care ii dai pe 3-4 kituri de distributie iti iei alt motor. numai sa nimeresti unul bun si eventual mai iei de pe al tau ce ai mai bun si pui pe cel nou. Imi pare rau ca nu ai reusit sa rezolvi problema.
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
@Marius_20: Nu cred ca asta e solutia. Trebuie analizat ce se intampla. Motorul e facut tot de mana de om si minuni nu exista!
  • omilescu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2010

  • Mesaj Privat
cred ca trebuie schimbat tot motorul .de curand am cumparat o tigra tabacco line,frumoasa,scaune de piele,clima,plina de leduri tunata........220euro din germania fara compresie la 3 si 4.mecanicul ma asigurat ca o poate repara cu max 500euro.Dupa ce mi-a desfacut motorul a observat ca cureaua era de jumatate roasa,sa apucat de a cumparat curea,role.valve.garnitura si tot ce o mai trebuit.......dupa ce le-a montat SURPRIZA nu avea compresie.......nu ma prea pricep insa a zis ca din cauza distributiei vechi arborele cotit sau arborele cu came este distrus hmmm.Acum recent an achizitionat on opel astra caravan cu aceasi tip de motor 1.4 16v sa il schimb cu totul doar ca motorul ca forma arata putin alfel sper sa se potriveasca?
  • blackshaddow

  • Mesaje scrise: 702
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Tigra 1998 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2009

  • Mesaj Privat
decat sa dai 500 de euro pe reparatie mai bine iti luai motor functional cu 300 de euro
  • DjRooneY

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Tigra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Salut revin cu un sfat mecanici care ti-au spus de vibrochen prostiile alea sunt cei ma mari prosti eu iti zic ca sunt pe domeniul acesta la facultate(politehnica ar) si fac zeci de masuratori si nu exista vibrochen sau arbore cu came distrus tu ai senzori care iti masoara abaterile de la circularitate daca ai vazut pentru axa cu came care defapt tu ai motor dohc si ai 2 axe si credema nu exista asa ceva vibrochenul are o toleranta cu care vine din fabrica daca depaseste aceasta toleranta si abaterea care e scrisa in specificatiile tehnice la turatia cu care se invarte se rupe si aici vorbim de tolerante de ordinul micronilor iar daca te uiti fulia care vine in capul vibrochenului la tine de iti antreneaza cureaua de la alternator si compresor etc e formata din 2 parti o parte metalica interioara care vine prinsa cu un surub in capul vibrochenului o garnitura de cauciuc si dupa partea exterioara care iti antreneaza cureaua tocmai din cauza asta ca daca se intampla ceva cu arborele tau cat de putin tia depasit aceasta toleranta partea exterioara de la descentrare sare si iti ramane partea interioara pe vibrochen sa nu iti sara si cureaua de distributie sa distrugi motorul de tot deci acei"specialisti care zici tu sunt mari prosti"
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
De fapt ce voiai sa spui? Ai scris o fraza de opt randuri care nu are nici inceput nici sfarsit, nici subiect! Are subiecte...din domeniul tau de la facultate...
  • DjRooneY

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Tigra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2010

  • Mesaj Privat
ok mai pe intelesul tuturor arborele cotit nu se distruge in 99.99% din cazuri decat daca masina a fost lovita sau motoru atins in rest nu are cum sa se distruga singur de la functionare si daca se distruge nu are ce sa se distruga decat se descentreaza iar daca sa descentrat se rupe nu pot cei de la service sa ma contrazica oricat ar vrea ca stie nenea nicu de la colt de la service cu scoala profesionala atat timp cat noi facem masuratori pe arbori.Cand ingineri fabrica un arbore au anumite limite de uzura sau de functionare si daca se depaseste acea limita la arbore se rupe asta e ideea ca nu are cum omul sa aiba un vibrochen distrus dar sa mearga cu masina ca nu e un ax de bicicleta
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Hai sa revenim la ON-Topic! Aici era vorba de distributie. Teoria e frumoasa, dar practica...Altfel te intreb cati arbori ai montat in blocul motor, cate axe cu came, cate distributii ai facut cu mana ta...nu de Opel, ci asa in general.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Tigra
  3. Tigra A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR