Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • d3nyss

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
salut.as vrea sa imi achizitionez un opel astra G hatchback sau break dupa 2004.dati-mi si mie un sfat niste pareri.probleme, ce consum au in oras.intretinere.ms mult
Skip ads

  • rastafarianul

  • Mesaje scrise: 513
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Mergi si cu 1.7 si cu 2.0, vezi care iti surade mai tare. Despre problemele lor intalnite ai sectiune la probleme tehnice, de acolo cred eu ca-ti poti face o idee
  • adyyyyyy

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2008

  • Mesaj Privat
am mers cu toate 1.7 caravan motoru cam puturoasa mai aleas daca e si incarcata ... 2.0 ar merge mai mult daca optezi pt un caravan dar mai ai si avantajul ca ai distributia pe lant si mai scutesti niste banutii ce sa zic eu am un 2,2 actual si e o mare senzatie dar te cam indoaie impozitu si asigurare , dar ca putere nu se compara cu nici una din cele mai sus mentionate ... oricum intre 1,7 si 2,0 as merge pe 2,0 spor la cumparat
  • d3nyss

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
adyyyyyy ce consum ai in orash?
Skip ads

  • adyyyyyy

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2008

  • Mesaj Privat
undeva la 10% mers mai sport afara la 130km constant cam 6,5% Smile o am si de vanzare pe asta de 2,2 vezi ca o gasesti in sectiunea vand cumpar opel
  • dan1980_25

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2007

  • Mesaj Privat
La putere e mai bun 2.0 dti dar sa nu-ti imaginezi cine stie ce ferrari care depaseste o caruta. Dupa manual e cam 2 secunde diferenta de la 0-100km/h.
Probleme cunoscute 2.0 dti:
- pompa de injectie 1000 euro(nu este obligatoriu sa pice insa am observat ca in jur de 200 000 km cam sunt probleme la multi utilizatori)
- Egr
-alte maruntisuri

Probleme 1.7:
- termoflotul
lipiturile reci ecu
-altele maruntisuri

Distributie la 2.0 e pe lant, la 1.7 e pe curea dar asta nu inseamna ca dai o caruta de bani la schimbarea ei. Te duce cu tot cu manopera pe la 500-600 ron. Conform manualului tehnic se schimba la 150 000 insa la conditiile de trafic din Romania recomand putin mai repede.
Consumul la 1.7 e mai mic cu 0,5-1litru maxim fata de 2.0 dti.
Eu am un 1.7 dti din 2001 adus in tara de mine in 2006 si la care in afara de debitmetru de aer, 2 capete de bara si consumabile nu am schimbat nimic. Totul e in parametrii.
Spor la alegere.
La urma urmei o masina se alege si dupa un test drive dar mai mult cu inima.
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Ca fost posesor de 2.0 cu probleme la pompa de injectie - nu ti-o recomand, plus asta mai se poate rupe si arborele motor si deci e gata... Ar fi motorul ideal pe motorina daca nu ar avea aceste 2 bube, nu m-as fi despartit niciodata de el, putere si consum ok ...

Nu ti-as recomanda nici 1.7 nici DTI si nici CDTI decat daca vrei sa te enervezi.

Nici una nu e pentru economie si ai putea sa iesi mai ieftin cu o benzinara cu motor mic in cazul in care sursa de combustibil e statia peco, daca ai posibilitate sa scurgi motorina gratis atunci merita dieselul , altfel nu.

Te-as indruma la o Astra classic Z14XEP sau Z16XEP
dupa 2005-2006
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Sa o luam pe rand ... 1.7 dti are 3 bube mari care se pot rezolva din timp si nu ai treaba cu masina ... motorina in ECU (se rezolva usor) ... lipituri reci (se refac odata la 2 ani) ... termoflotul (aici depinde de noroc-dar se schimba ca nu e un capat de tara). Costul reparatiilor daca sunt prezente toate sub 10 mil.
2.0dti e un motor mai solid ... are probleme cu pompa de injectie si o reparatie daca stii ce sa ii faci e sub 100 euro. In rest apa paie si bataie.
z14xep e un motor care consuma mult orice i-ai face si cam face figuri pe parte de sonde lambda ... am in familie.
z16xep ... cei care au avut motorul asta nu l-ar mai cumpara.
Skip ads

  • robsorluc

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2009

  • Mesaj Privat
'''bazare '''si cam ce trebuie facut la motorul de 2.0 cu 100 de e ca totul sa fie ok?
mentionez ca am acelasi motor de care sunt f multumit,am mai avut un opel cu acelasi motor asadar multumirea e fondata
o zi buna !
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
are probleme cu pornirea la cald dupa 150.000km si pompa care pica tot cam asa ... dupa 200.000
Pompa se rezolva cand pica la un electronist sau pompagiu bun. Pornirea la cald se poate rezolva cu modul sau din soft
  • robsorluc

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2009

  • Mesaj Privat
asadar ,daca se defecteaza ceva in pompa de injectie ,cel mai probabil e partea electronica la y 2.0dth
da multumim pentru lamurire colegu Razz
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
robsorluc a scris:asadar ,daca se defecteaza ceva in pompa de injectie ,cel mai probabil e partea electronica la y 2.0dth


Exact ... la y20dth PSG5 de cele mai multe ori pica electronica, cu coduri de eroare specifice.
Skip ads

  • madalyn2009

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Drogas a scris:Ca fost posesor de 2.0 cu probleme la pompa de injectie - nu ti-o recomand, plus asta mai se poate rupe si arborele motor si deci e gata... Ar fi motorul ideal pe motorina daca nu ar avea aceste 2 bube, nu m-as fi despartit niciodata de el, putere si consum ok ...

Nu ti-as recomanda nici 1.7 nici DTI si nici CDTI decat daca vrei sa te enervezi.

Nici una nu e pentru economie si ai putea sa iesi mai ieftin cu o benzinara cu motor mic in cazul in care sursa de combustibil e statia peco, daca ai posibilitate sa scurgi motorina gratis atunci merita dieselul , altfel nu.

Te-as indruma la o Astra classic Z14XEP sau Z16XEP
dupa 2005-2006

Drogas Salut colegu. Eu am pe astra classic 1.7 cdti si nu m-am enervat deloc cu acest motor. Am cu el facuti 60.000 km si nu mia facut nici o problema si consuma si putin. Cam 4% la 120km\h si 5.5-6% in oras la mers normal. incearca sa atingi asemenea consum cu motoare pe benzina sa vezi daca reusesti. Cool
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
reusesti sa obtii acel echivalent cu o instalatie GPL, si stai fara griji cu costuri semnificativ mai reduse pt benzinar fara grija subturarii, supraturarii and stuff.

In fine nu ma astept sa iti faca probleme un CDTI din 2008 luat de nou cu care ai mers 60.000 de km .

In acest topic se vorbea de masini din 2004 cu acest motor ( fie vorba intre noi, nu cred sa mai existe masina diesel din 2004 cu un rulaj sub 200-150.000 de km) si atunci sa vezi distractie cu ele ...
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Am eu acest motor din 2004 si ghici: n-are nici pe naiba. I-am curatat o data egr-ul si clapeta Rolling Eyes .
Deci nu e dracul asa de negru.
  • lastdevil

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2011

  • Mesaj Privat
2.0 DTI ia-ti cu incredere.
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
aco_008 a scris:Am eu acest motor din 2004 si ghici: n-are nici pe naiba. I-am curatat o data egr-ul si clapeta Rolling Eyes .
Deci nu e dracul asa de negru.


Hai mai @aco... ce naiba

Eu asta numesc "distractie" Laughing

PS Fii sincer si mai poveste-ne pe acest topic cati bani ai bagat in masina... in reparatii ( piese+manopera)
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Reparatia respectiva m-a costat 500 ron, si nu a fost o problema de motor, am avut valva wastegate blocata. Deci degeaba te dai rotund.
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
pai daca tot sunt nasoale motoarele de 1.7 povesteste-ne cum e sa te lase pompa la 2.0 cand iti e lumea mai draga ... eventual si prin tari straine. Very Happy

ONTopic ... Fiecare motor are bubele lui. Nu s-a inventat inca motorul perfect.
  • madalyn2009

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Drogas a scris:reusesti sa obtii acel echivalent cu o instalatie GPL, si stai fara griji cu costuri semnificativ mai reduse pt benzinar fara grija subturarii, supraturarii and stuff.

In fine nu ma astept sa iti faca probleme un CDTI din 2008 luat de nou cu care ai mers 60.000 de km .

In acest topic se vorbea de masini din 2004 cu acest motor ( fie vorba intre noi, nu cred sa mai existe masina diesel din 2004 cu un rulaj sub 200-150.000 de km) si atunci sa vezi distractie cu ele ...

Reusesc sa obtin acele valori cu acest motor pe motorina. Si la alte masini se poate si mai putin( de ex logan 1.5 dci 85 cai) a unui prieten in oras la consum instantaneu cu treapta a 3 la 50km\h ii consuma fix 3.4L. Toate astea fara instalatii de gpl.Singura masina pe benzina care stiu ca consuma putin e Smart si care consuma cam 3-3.5 in oras.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR