Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B
  • sorin 34

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Am un Opel Omega 2,2 DTI din 2001 si nu stiu sa reglez la climatronic din grade Faraday in grade Celsius. Va rog sa ma ajutati. Multumesc
Skip ads

  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Banala intrebare cu un banal raspuns: tii apasat pe butonul AUTO timp de cateva secunde pana vei vedea afisat pe display in grade Celsius Wink
Sincer e mai smecher in Fahrenheit, derutezi oamenii care ii "adapostesti" inauntru Very Happy
Climaticul a fost conceput a afisa si in F pentru ca acest model a avut piata de desfacere in multe tari, printre care si England Smile
  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
e cam tampita clima la omega.. spre exemplu nu poti controla viteza ventilatorului in totalitate decat pe hi sau pe lo.. in rest tot cam ce vrea ea face Sad
  • nashu_lucian

  • Mesaje scrise: 445
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega FOREVER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2008

  • Mesaj Privat
cum sa nu poti controla?
nu exista asa ceva
Skip ads

  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
la mine asa face.. de ex: dau pe 23, selectez sus si jos directia aerului, auto se opreste in momentul asta, apoi setez viteza ventilatorului pe 3 liniute dar nu merge deloc. dau pe 4 liniute iar nu face nimic la fel si pe 5 dar pe 6 in schimb merge la viteza foarte mare.. este un exemplu si treapta ventilatorului nu o stiu cu exactitate dar asa imi face mie. pe HI si pe LO ventilatorul isi modifica turatia exact cum ii spun eu
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
boditza a scris:la mine asa face.. de ex: dau pe 23, selectez sus si jos directia aerului, auto se opreste in momentul asta, apoi setez viteza ventilatorului pe 3 liniute dar nu merge deloc. dau pe 4 liniute iar nu face nimic la fel si pe 5 ( edit. otomega25- asta fiindca poate motorul nu e cald astfel incat sa.ti bage caldura asa cum doresti tu dar in timp va baga mai mult aer in functie de temp motorului) dar pe 6 in schimb merge la viteza foarte mare.. este un exemplu si treapta ventilatorului nu o stiu cu exactitate dar asa imi face mie. pe HI si pe LO ventilatorul isi modifica turatia exact cum ii spun eu
eu de exmplu imi setez la 28 gr. C si Auto apoi in timp el isi va calcula ce si cum pana va crede ca imi face mi.e 28 gr. inauntru. la fel e la oricare temperatura. daca redirectionezi fluxul de aer sus/jos automat se opreste si functia AUTO deoarece el iti va respecta tie comanda nu cum este el setat, iar pe HI si LO incearca sa apesi 2-3 ori butoanele pt viteza ventilatoare si isi va mari sau incetini fluxul de aer, poate nu asa de mic sau mare cum iti doresti dar va micsora sau mari in timp, de la cateva secunde pana la cateva minute, in functie de temperatura dorita.
  • boditza

  • Mesaje scrise: 765
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2006

  • Mesaj Privat
deci problema mea este asa: pe hi si pe lo ventilatorul merge in functie de ce turatie ii dau exact, functia auto oprita. pe 25 de grade ventilatorul functioneaza tot pe auto chiar daca este oprita. la alte masini cand setezi 25 de grade si auto off aerul de pe aeratoare va avea 25 de grade indiferent de temperatura din habitaclu si ventilatorul va functiona la viteza specificata. la omega opresc auto dar ventilatorul tot pe auto ramane in afara de lo si hi unde merge cum trebuie.

nu ma deranjeaza tot timpul ci doar pe ploaie cand merg mai mult cu masina si fara ac. daca o tin pe 23 de grade ea atinge temperatura asta si opreste ventilatorul. eu directonez aerul sus si maresc turatia ventilatorului dar nu se intampla nimic pana al un moment dat cand merge la maxim.. acelasi lucru il pot face si cu butonul dedicat pt parbriz dar in cazul asta apas pe el, dezabureste, apas din nou si se opreste iar ventialtorul luandu-i 2 minute parbrizului sa se abureasca. pe hi daca dau merge ventilatorul cum vreau eu dar mori de cald, iar pe lo nu se mai dezabureste. eu ma asteptam ca in momentul cand se opreste auto sa elibereze si clapetele de directionare a aerului si treptele de turatie ale ventilatorului
  • Robby_sec

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2009

  • Mesaj Privat
salutare, am si eu o problema tot cu clima ... ieri mi-am bagat freon si am schimbat filtrul de polen, toate bune si frumoase pana aici, am plecat de la service, mi-a mers clima, am bazait toata ziua prin oras cu clima pornit. totul a mers foarte bine. astazi de dimineata m-am urcat in masina si am dat drumul la clima ... degeaba... am oprit-o, i-am dat drumul din nou si la fel. DEGEABA. dati-mi un sfat va rog frumos ce sa fac. alta problema ar fi ca nu gasesc senzorul de temperatura exterioara. in locasul sau din bara nu este nimic... am cumparat un senzor nou, dar nu ii gasesc mufa, iar la bord mie imi arata F(grade)C, ce inseamna asta? va rog din suflet, ajutati-ma ca nu stiu ce sa ma mai fac. aaa si inca ceva. ieri am pus-o si pe tester si imi spunea la un tester ca e totul in regula si ca setarile se fac din climatronic, iar la un alt tester daca imi aduc bine aminte o eroare "171" si scria ceva de genul ca e prea mare tensiunea in senzor... ce as putea sa fac in cazul acesta ?
Skip ads

  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
sa inteleg ca ai un opel omega B ?
  • Robby_sec

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2009

  • Mesaj Privat
da, imi cer scuze, am un opel omega b facelift din 2003 motor 2.2dti
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
cine ma poate ajuta si pe mine.. unde gasesc releul de la compresorul AC ? nu porneste, cupleaza...
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Otomega25 a scris:cine ma poate ajuta si pe mine.. unde gasesc releul de la compresorul AC ? nu porneste, cupleaza...
m.am edificat... nu mai e nevoie, scapa freon compresorul...
Skip ads

  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
tot nu ai inteles ce ti-am zis Very Happy chiar daca iti scapa pe la acea supapa de golire a uleiului compresorul tot trebuie sa iti cupleze, am patit-o! sa nu fie legat de sondele alea doua...am sa verific TIS.
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
sunt mai greu de cap... am sa mai veriific si eu...azi ma cam saturasem...
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Hi nu cred sa ai scapari de gaz R143 pe la compresor ! In schimb ai pe drumul tevilor spre elementul din cabina una sau doua parti ale tevi din furtun de cauciuc . Aceste parti se usuca dela caldura motorului si de aci se crapa si scapa gaz. Din cauza lipsei de presiune pe tevi si ventilul de protectie lucreaza si nu da semnal de cuplare a ambreajului electric din compresor.
Iti recomand sa scauti aceste parti de teava de cauciuc si sa le schimbi. Succes
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
am sa mai verific, in schimb am obs. pe mijlocul compresorului acea substanta florescenta... mi.e rau cand ma gandesc ca trebuie sa merga iar sa.mi scoata gazul, sa desfac, sa verific, sa gasesc un compresor bun... si iar bagat , verificat, pornit.. etc... Mad
  • Robby_sec

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2009

  • Mesaj Privat
si eu mi-am verificat toata instalatia si mi-au zis ca e compresorul, pe acolo scapa freonul, ce sa fac, sa il schimb sau poate fi altcva ?
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
cand spui ca freonul iese(scapa )pe la compresor sa intelegem ca acolo unde sunt flansele de legatura a tevilor? Daca da , acolo sunt niste garnituri de guma de culoare verde care se pot inlocui. Si sa speram ca se va rezolva .
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
De asemenea compresorul mai are o supapa de umplere a uleiului pe care vine si un oring. Verifica daca pe acolo iti scapa, se observa prin urme de ulei verde.
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Problema compresoarelor in cazul pierderilor de freon este pe la semeringul axului.Si tot in cazul pierderii de freon ,compresorul nu mai cupleaza,fiind protejat de senzorul de presiune gaz.Daca se pierde gazul in 24 de ore, dupa cat am inteles,pierderea este destul de mare,iar daca ai mai gasit si urme de ulei(verde de obicei ),pierderea este sigura in zona compresorului.Mai rare pierderile pe la oringurile imbinarilor conductelor,sau a capacelor compresorului.Baietii care ti-au umplut instalatia ar fi trebuit in prealabil sa faca un test cu azot si agent fluorescent pentru verificarea etanseitatii instalatiei,sau in orice caz,daca au facut umplere cu aparat dedicat,acesta face in mod automat verificarea si retrage freonul in caz de pierdere.Bineanteles,nu-si mai luau lovelele in cazul asta.Semeringul se gaseste,procedura de schimbare este cam complicata(exista un topic) pentru un necunoscator,asa ca-ti recomand service.Multi nu folosesc pe timp de iarna clima/ac deloc,nerecomandat,fapt ce duce la "inghetarea" semeringului,uscare cum se mai spune.Simptome ar mai fi si urme fine de ulei aruncate in raza fuliei.SH un compresor se invarte pe la 200euro(-+).Respecte!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR