Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • TazzDeejay

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 20dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2011

  • Mesaj Privat
salutare.as vrea sa va cer un sfat.am un opel vectra din 2001,care are ceva probleme cu accelerarea.daca vreau sa o accelerez ii ia 2-3 secunde pana face acest lucru din momentul apasarii pedalei.totodata daca o tin turata pe la 1800-2200 rpm "pica" turatia pana la relanti dupa care urca din nou.am citit pe forum cum ar fi vorba de sonda de temperatura si senzorul de temperatura de la apa.le-am schimbat pe amandoua,dar,cand cuplez mufa la sonda la fel face.
insa cu mufa scoasa motorul merge asa cum ar trebui,adica se accelereaza constant si nu ii mai pica turatiile pana la relanti.
e posibil sa fi ramas vreo eroare in calculator si de aceea sa faca asa?
multumesc frumos si astept niste raspunsuri Sad
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Mergi la un test.
Revin-o cu codul de eroare daca vrei o parere la obiect.
Sonda/senzorul de temperatura nu influenteaza turatia atat de mult.
Parerea mea.
  • TazzDeejay

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 20dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2011

  • Mesaj Privat
iulian1971 a scris:Mergi la un test.
Revin-o cu codul de eroare daca vrei o parere la obiect.
Sonda/senzorul de temperatura nu influenteaza turatia atat de mult.
Parerea mea.



am inteles ca ar trebui resetat calculatorul,inclusiv ECU.e posibil?
multumesc frumos de sfat
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Nu stiu de unde ai inteles asa ceva. Ai fost la Mama Omida ?
Daca ai erori posteaza-le aici daca vrei sa primesti solutii la problema ta.
Skip ads

  • TazzDeejay

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 20dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2011

  • Mesaj Privat
iulian1971 a scris:Nu stiu de unde ai inteles asa ceva. Ai fost la Mama Omida ?
Daca ai erori posteaza-le aici daca vrei sa primesti solutii la problema ta.



inca nu am ajuns cu ea sa o pun pe tester.insa cum o pun o sa notez toate erorile(sa dea D-zeu sa nu fie prea multe) si o sa le postez aici.
ms fr
  • rudy39

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001 y20 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Salut.Am un VECTRA B 2001 y20 dth,am refacut turbina la Brsov la Turbo Car.A costat 10 mil.Acum se aprinde din mers becul galben(motor)si nu mai trage!Apoi se stinge singur si merge...si tot asa...Mentonez ca am curatat la montarea turbinei EGR si rampa cu supape.Am verificat si furtunasele de vacuumsi sunt bune...ar putea fi electrovalva defecta?Multumesc.
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,250
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
sau sunt inversate furtunasele de la electrovalva ce comanda turbina
  • gtt66
  • Suspendat
  • 27 mesaje
  • din 17 Jan 2011
  • Astra 2002 y17dt
  • Bucuresti
  • gtt66

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2011

  • Mesaj Privat
da astea sunt semne de electrovalva defecta dar incearca si cum spune colegu sa inversezi furtune poate nu le-au pus bine la service
Skip ads

  • TazzDeejay

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 20dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2011

  • Mesaj Privat
am revenit cu codurile de eroare ale masinii:

p0400

p1220

p0115

niste sfaturi si ce as putea face ar fi binevenite.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Asa mai vii de-acasa:

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=15820

P0115 Engine Coolant Temperature Circuit High Input
P0115 Engine Coolant Temperature Circuit Low Input
P0115 Insufficient coolant temperature for closed loop fuel control
P0115 Engine coolant temperature circuit malfunction
Pt. P0115 verifica mufa senzorului de temperatura si firele acesteia pe traseu.
  • TazzDeejay

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 20dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2011

  • Mesaj Privat
mufa o am scoasa.pentru ca daca o conectez imi merge pompa de injectie prost pe masina.am mentionat mai sus exact ce face.
insa aceea cu p0400-valva recirculare gaze probleme debit, ma intereseaza.ce ar trebui verificat ?
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
codul acela se refera la supapa EGR iar 1220 la rampa cu clapete de pe admisie. Ideal ar fi o curatare a acestora sau controleaza daca ai vacum la ele.
Skip ads

  • TazzDeejay

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 20dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2011

  • Mesaj Privat
dorin-b a scris:codul acela se refera la supapa EGR iar 1220 la rampa cu clapete de pe admisie. Ideal ar fi o curatare a acestora sau controleaza daca ai vacum la ele.


multumesc frumos de sfat dorin.insa am curatat luna trecuta tot EGR-ul inclusiv clapetele.insa m-ai ajuta daca mi-ai spune cum pot controla daca am vacuum.
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
scoti furtunasele pe rand, rogi pe cineva sa accelereze, si pui degetul in capatul furtunasului. Daca totul este in regula ar trebui sa simti ca trage (aspira) furtunasul. Poti sa desfaci cele doua suruburi de la EGR si sa-l scoti afara dupa care vezi daca tija lucreaza (fara sa scoti furtunasul)
  • marcel sz

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2013

  • Mesaj Privat
buna
am o zafira a si nu nu se accelereaza dupa ce trece de 2000 de ture si daca incerc sa o fortez se aprinde masina cu cheie in bord as dori sa imi dati un sfat ce sa fac la problema mea
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Bine ai venit.
Pentru inceput mergi la o diagnoza si spune ce erori gasesti.
E posibil sa ai probleme cu pompa de injectie (pistonas de avans blocat, cap hidraulic uzat, etc.).
Noroc.
  • marcel sz

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2013

  • Mesaj Privat
buna
am fost la tester si a dat supapa egr dar a fost debitmetru de aer si o supapa sau valva de vacuum care este situata sub debitmetru la zafira a si a trebuit sa le iau noi caci second nu au mers si nu merge daca nu le-am schimbat amindoua acum este racheta sper sa va ajute si pe voi .
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Multumim pentru informatii. Am totusi o intrebare: Daca pe tester a dat cod de EGR cum ti-ai dat seama ca e debitmetrul si supapa de vacum (de la turbina)?
Din punctul meu de vedere asta e interesant de stiut pentru ca atunci cand la tester apare cod de eroare la supapa EGR logic este sa cauti problema la EGR.
Oricum bine ca ai rezolvat si ai grije sa nu zbori prea jos Very Happy
  • dumitrache marius

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Tecuci-GL
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2006

  • Mesaj Privat
@ dorin-b - la y20dth - psg 15- aka EGR vacumatic - ECU da comanda la EGR, dar acesta fiind vacumatic, nu transmite un feed back la ECU, printr-un senzor de pozitie ceva, sa-i spuna ca e deschis, intredeschis sau inchis, astfel ca ECU ia informatii de la alti senzori ( debitmetru, senzorul de presiune din galeria de admisie, potentiometru pedalei de acceleratie) ca sa-si dea seama de cum lucreaza EGR.
Daca unul din senzori da o informatie, in limita a anumitor valori, care nu corespunde cu ce stie el ( ECU) ca trebuie sa fie intr-un anumit moment, atunci el interpreteaza ca ar fi ceva probleme cu EGR si genereaza cod P0400, cu toate ca informatia gresita nu se datoareaza functionarii defectuase a EGR-ului ci a senzorului care da informatia. De aceea la acest tip de motor, apare foarte des P0400 si nu se rezolva doar prin curatarea EGR-ului ci si prin interpretarea temeinica a celorlati parametri.
Stima.
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Este foarte logic ce spui tu. Sunt multe discutii pe forum legate de acel cod de EGR (0400), probleme la care unii au gasit rezolvarea iar altii fie n-au gasit-o fie n-au mai raspuns. Insist, totusi, pentru mai multe lamuriri si anume faptul ca exista coduri de defecte si pe senzorii de care spui (debitmetru, presiune turbo, pedala de acceleratie, etc...). Sa intelegem ca un cod de eroare exact pe debitmetru sau boost presure sau pedala/clapeta de acceleratie inseamna efectiv senzor distrus /valori total eronate pe care calculatorul le interpreteaza ca defect, iar o mica abatere de la parametrii o poate interpreta ca problema la EGR desi problema este senzorul care genereaza abaterea respectiva.
Oricum nu pot decat sa-ti multumesc si tie pentru raspunsul mai la obiect Respect!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR