Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • jonyx87

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Așadar....
Am schimbat ieri senzor ECT, supapa mers în gol, senzor clapeta accelerație, astea fiind noi (nu pe OE, am luat Bosch și Hella) și de la dezmembrãri un EGR care s-a întâmplat sã aibe și o garniturã, ca un fel de clingherit. Înainte de astea am „revenit” la benzina de la Rompetrol.
Am montat astea, am pornit, am așteptat sã ajungã la 90 de grade temperatura lichidului de rãcire fãrã sã accelerez și apoi am fãcut ceea ce fac eu cu OPCOM.
Rezultatul ... BIG SMILE... nu îmi vine sã cred cât de schimbate sunt toate, relanti, accelerație, PORNIRE..... Aveam și un lag la accelerație de care nu mi-am dat seama pânã sã schimb cele de sus. Nu știu care a fost problema dar acum e rezolvat.
Totul este ok.
Mulțumesc colegului big_electro61 pentru informații dar din nefericire pentru X16XEL Vectra B, OPCOM este destul de rezervat în privința utilizãri cu scopuri mai mult decât simple.... în afarã de câteva testãri, ceva resetãri, citire erori și câteva programãri nu avem ce face. Dar eu sunt doar un amator OPCOM și acum nici nu mai vreau sã avansez.
Salutãri și numai bine!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Pune OP-COM-ul pe o masina din 2010 si o sa vezi diferenta,in ceea ce priveste programul de diagnoza. 1997,e un an mai apropiat de inceputuri... Partea buna consta in faptul ca ti-ai rezolvat problema,dar...,modul de rezolvare lasa de dorit,fiind nerecomandat...!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR