Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • 89dam

  • Mesaje scrise: 1,175
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
@cuculica - masina am cumparat-o sh din Germanica,clema mi-au pus-o gratis, cu masina am mers la ei pentru ca am auzit la un coleg si am zis sa incerc si eu. Operatiunea a fost efectuata la Expocar Targoviste.
Totusi ma lamureste cineva cu avariile?
@guliver - fii bun te rog si da-mi linkul cu avariile ca eu nu am gasit. Multumesc
Skip ads

  • adilos

  • Mesaje scrise: 663
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A16LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
89dam a scris:Salut!
Am fost la rechemare cu astra H-ul meu pentru a monta o clema la mufa de la CIM acum vreo saptamana. Am aflat de la un coleg de forum si am mers impreuna. Operatiunea a durat foarte putin si totul a decurs ok si gratuit.
Astazi dimineata cand m-am uitat la masina in parcare surpriza: Masina avea avariile pornite, ma frec bine la ochi ca nu imi venea sa cred ce se intampla, sun nevasta sa vad daca a fost ea pe la masina cand a plecat la servici si surpriza - nu a fost!
Aserara cand am parcat-o nu am lasat-o cu avariile pornite (ca sunt nebun sa imi consum bateria), pe la ora 23 tot aseara am mai aruncat o privire la masina si era ok iar de dimineata bucurie.
Am tras nadragii si fuga in parcare descui masina si opresc avariile, dau o cheie - porneste totul ok.
Intrebare: Ce se intampla ca pana acum nu s-a intamplat? or fi fantome prin parcare? Vreun sfant? Cine stie?
Masina nu are sistem de alarma!
Astept cu interes lamuriri daca exista, sau o las in seama paranormarului.
LE Sper sa fi postat la sectiunea potrivita!

salut,chestia cu avariile am patit-o si eu,si la Astra H si Zafira B,este o problema din butonul de avarii,dar nu inseamna ca este stricat pentru a facut o singura data.
  • aidrian25

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2011

  • Mesaj Privat
sal. apropo de furtune,ieri mi-a crapat si mie un furtun scurt de aprox.10-15cm situat undeva langa turul de la calorifer,nu mai aveam antigel in vas deloc,nu am senzor de nivel si nici beculetul din bord nu s-a aprins. cost furtun 60ron.
Asa ca mare atentie la furtune.
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
@alexx1402,da la Gold&Platinum Bacau am fost,numai ca eu am fost sa activez CC-ul si baiatul care mi-a activat m-a rugat daca nu vreau si clema pe CIM,si mi-a luat el 30 lei,zicea ca sunt rechemate in service doar masinile cumparate de la ei! Rolling Eyes Asta e de acum faptul e consumat,m-a pacalit Smile ,invatatura de minte pt alti colegi!
Skip ads

  • Slash

  • Mesaje scrise: 1,057
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Pe 1.05.2011 am pierdut tot lichidul de racire. Cauza, un furtun care intra in termocupla ( cred/sper ca am retinut bine ) spart rau de tot ,intra un deget, de fapt era uzat si crapase.
Dupa remediere s-a verificat instalatia de racire precum si de AC, totul ok.
Aseara, dupa aprox 4 luni, am abservat ca am pierdut din nou tot lichidul de racire, lichid pierdut in sarcina ( folosit AC).
Am copletat cu apa si pana dimineata, masina oprita si stationata in parcare nu a pierdut nici un strop.
Nici cu motorul la relanti nu se vedeau pierderi/picaturi pe undeva.
In ambele situatii se prezinta si un miros ciudat, miroase a incins, dar usor dulce-acrisor.
Nu se observa nimic nici sub presuri in fata ( deci nu cred sa fie vreo garnitura) , apa nu bolboroseste in vas ( adica cred ca nu e de la chiuloasa )
O sa incerc si la DI-Bas poate mai e valabila chestia asta, apoi eventual un mecanic
Intre timp apreciez orice indiciu/sfat/parere.
Masina Astra H , 1.7 CDTI, 101 CP, 2005
Multumesc anticipat.
  • pocris

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2010

  • Mesaj Privat
@Slash,

De data asta cred ca ai o gaura mai mica! Smile
Porneste masina, AC-ul, si tine-o mai turata cateva minute. Monitorizeaza nivelul din vas. E imposibil sa nu remarci pe unde curge daca este iarasi vreun furtun. In relanti nici la a mea nu vedeam pe unde curge.
Pentru o mai buna vizibilitate recomand sa dai jos jos bateria si suportul de baterie. Bateria o legi apoi cu cabluri si ii dai talpite. Chiar si cu bateria jos nu o sa vezi fiecare furtun, asa ca va trebui sa bagi mana sa le pipai, cu grija ca va frige Smile. O oglinda cu maner mai lung ar ajuta.

Pana acum am schimbat doua furtune - unul crapat ca al tau si ultimul cu o gaura cat varful mina unui creion prin care pierdeam cam 2L antigel/10 KM.
Intre cele doua furtune schimbate a mai trebuit sa fie resiliconat corpul termostatului la contactul cu blocul motor pe unde pierdeam relativ putin dar constant.
  • gdragos

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2007

  • Mesaj Privat
dany77ro a scris:
respected a scris:salut. am un astra h 1.7 cdti, 100 cai, diesel. din cand in cand completez si eu cu antigel( cand se schimba temperatura afara, de la cald la rece ....f rece) cel putin asa am dedus eu.
acum 2 zile, in drumul spre buc, mi s-a spart un furtun undeva langa motor, de 15 cm lungime. am pierdut tot antigelul.
dupa parerea mea, si dupa cele citite mai sus, e clar ca e o problema la aceasta masina. sper sa nu mi se mai intample Smile
bafta

Aceasi problema cu acelasi furtun am avut vara trecuta.Nu aveam acel senzor la vasul de expansiune,iar in bord acel led pt avarii nu sa aprins.Am avut mare noroc"ca m-au oprit carabinierii pt un control de rutina,am coborat din masina si asa am observat ca facea balta sub masina(si nu putea fi doar Clima)Aveam un por destul de mare in acel furtun.Puteam sa am probleme serioase cu motorul pt ca pe autostrada de obicei nu te uiti la kilometraj(130-180)Asa ca am chemat oficina opel,mi-au schimbat acel furtun si vasul de expansiune(cu acel senzor)Sa speram ca nu se mai intampla ca e nasol rau de tot... Embarassed


Sã stați liniștiți! Eu am pãțit-o în Turcia și nu știu cât am mers fãrã coolant sau cu un nivel redus al lui... habar nu am avut pana cand, într-o pantã, încercând sã depãșesc un camion am retrogradat o treaptã și am apãsat accelerația dar motorul scãdea în turații... Am mai redus o treapta... același lucru.
Era același furtun care nu rezistã prea mult la presiunea din sistem... l-am schimbat deja de douã ori (nu l-am cumpãrat nou, ci am improvizat cu un furtun sertizat), dar e posibil sã fie afectat și de motorina care s-ar scurge din filtrul de motorinã la revizii (e chiar deasupra lui).
Din toate astea am învãțat cã trebuie sã verific în permanențã temperatura coolant-ului și cã Opel face mașini rezistente!
Baftã!
  • capydany

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2011

  • Mesaj Privat
am un opel astra h 1,3 cdti din 2006,in 2009 m-am intalnit prima data cu problema fiind la mare mi-a aparut mesajul coolant level ,am oprit si sub masina se forma o balta de lichid, a inceput sa curga dintr-o data si mult .mi-a stricat si concediul .pana in bucuresti am oprit de 10 ori sa completez lichidul pentru ca cei din mangalia de la un service vroiau sa imi schimbe garnitura de chiuloasa. in bucuresti la un mecanic a descoperit ca era fisurat un furtun de la lichidul de racire sub EGR cu vizibilitate redusa.m-i l-a schimbat cu unul de la daewo fiind mai ieftin.acum o luna iarasi am pierdut lichidul de data asta fiind un furtul care iese din motor si intra in bord ,fisurat langa colier l-am scurtat taindu-l in locul unde crapase.inainte de asta am schimbat si termostatul pentru ca nivelul scadea mult la rece si crestea cu motorul cald exagerat.problemele nu s-au oprit aici asa ca incerc sa merg si cu capacul desurubat pentru a nu mai face presiune in circuitul de racire.
Skip ads

  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salut,

@capydany incep prin a-ti ura bine ai venit in clubul nostru!
Aceleasi probleme le-am intampinat si eu la masina mea.
Prima oara am schimbat furtunul de tur care intra in calorifer, dupa, acel furtun greu accesibil de la egr de care vorbeai tu si al treilea returul de la calorifer. Ce mi s-a parut paradoxal este ca toate furtunele s-au spart in dreptul stutului pe care intra, iar bomboana de pe tort a fost diferenta de pret intre cele 2 furtune care intra in colorifer. unul 80 ron celalat care e mai lung cu fix 2 centimetrii 180 ron.Smile).
Acum ma pregatesc sa-l schimb pe al patrulea cel care vine de la vasul de expansiune si se duce in in turul de intra in radiator, are o galma de toata frumusetea.
Sfatul meu pentru tine ar fi sa verifici din nou etanseitatea sistemului si daca nu ai pierderi antigel, strange-i busonul de la vasul de expansiune, deoarece instalatia e gandita sa lucreze sub presiune.

Bafta
  • grifonul_alb

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2009

  • Mesaj Privat
In mijlocul lunii august-2011 mi s-a intamplat si mie sa se gaureasca un furtun - acela care iese din chiulasa motor si se duce in racitorul de ulei (termoflot). Dar stiind problema de la unul din prietenii mei (i se intamplase in primavara 2011) m-am uitat prima oara la acest furtun. Era seara 20.00 si mai aveam de facut vreo 100 km pana la destinatie. Pe moment atunci am facut rost de apa si din 20 in 20 km mai completam cu apa. Si m-am oprit la prima farmacie deschisa si am cumparat banda leucoplast ( 1 buc rola) A doua zi dimineata motorul fiind rece am putut "lucra" la el. Am rupt captete de 10-15 cm de leucoplast si am "bobinat" furtunul unde era gaurit. Am reusit sa pun 4 straturi. Dupa 2 zile de mers si sunat pe la diferite reprezentante Opel din zona Deva , Sibiu, Brasov am facut drumul Deva-Focsani fara nici o problema si am mai mers apoi si 1 saptamana prin zona Focsani pana am cumparat acel furtun. Mecanicul a ramas uimit de cat de bine a rezistat leucoplastul, desi la inceput a ras de mine si de ideea mea.
  • bodyn

  • Mesaje scrise: 207
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 1,7 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2008

  • Mesaj Privat
eu aveam o fisura puer mica si arunca pe motor si se evapoda,puneam circa 1 l la 2 saptamani
  • bacchus

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Tiaz a scris:Am si eu o curiozitate. Cei care aveti motoare de 1.3 vi s-au spart ceva furtune?
In momentul de fata sunt intrigat de pretul furtunelor si de costurile aferente manoperei pe care trebuie sa le platesti. Acestea mi se par cel putin piperate si lipsite de orice logica dupa cum urmeaza:
1. Decembrie 2010 - furtunul de tur cel care intra in calorifer 85 ron piesa, 25 ron antigel 1L, 100 ron manopera;
2. Februarie 2011 - unul din furtunule de apa din dreptul EGR 105 ron piesa, 50 ron antigel 2L, manopera 365 ron;
3. Aprilie 2011 - furtunul de retur cel care iese din calorifer 180 ron(este fix cu 2 cm mai lung decat cel de tur) piesa, 50 ron antigel 2L, 100 ron manopera.

CONCLUZIE: In decurs de 5 luni am schimbat furtune si antigel de APROXIMATIV - 1060 ron Evil or Very Mad .....si conform spuselor celor din service avand ca exemplu motoarele de 1.7 vor continua sa cada.
Cu riscul de a ma repeta nu gasesc nici o logica in modul in care sunt facute preturile datfiind faptul ca intre doua repere relativ identice diferenta de pret sa fie dubla Evil or Very Mad


Intr-o noapte, intorcandu-ma spre casa, mi-am dat seama ca, din senin, am pierdut tot lichidul de racire. A doua zi dimineata m-am bucurat cand am constatat ca furtunul de retur de la calorifer era gaurit (se vedea cu ochiul liber) si nu era altceva mai grav (radiator spart, garnitura de chiuloasa etc.) ... dar mi-am dat seama, ulterior, ca ma bucurasem prea repede . Era sa fac soc cand cei de la gtt mi-au spus ca acel furtunas costa 230 ron (practic cat un radiator sh). In cele din urma l-am luat de la autoa cu 175 ron. Per total toata bucuria m-a costat 300 ron (60 ron - antigelul cu apa iar restul, pana la 300, manopera)... un amarat de furtunas ... iar eu care credeam ca opelul este cel mai "ieftin" la piese
Skip ads

  • mihail75

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2011

  • Mesaj Privat
pentru ca subiectul e legat de lichidul de racire, postez aici:
in cartea tehnica a masinii proaspat cumparata (Astra H Sedan, 1.6) scrie ca lichidul e pregatit pentru iarna la temp. de -28 grade. Asa e? Sa scot din el si completez ca sa il aduc la -35? La noi iernile sunt cam grele, de aceea intreb.
  • capydany

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2011

  • Mesaj Privat
am mai postat in legatura cu pierderile de antigel in general din cauza furtunelor proaste dar e posibil sa ajute mult si supapa capacului de la rezervorul pe unde se pune lichid care nu se deschide la timp sa lase presiunea sa iasa .dupa ce mi-au crapat vreo 3 furtune si le-am inlocuit sau ''reparat'' inca imi pierdea lichid ..ce-i drept mai putin .atunci am schimbat busonul(capacul) de la rezervor cu unul nou si senzorul ce ma avertiza de fiecare data cand porneam masina ca pierd lichid s-a linistit . incercati si un buson daca aveti pierderi usoare de lichid ,costa 35 lei la'' autoa''
  • capydany

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2011

  • Mesaj Privat
P.S. multumesc lui Tiaz pentru sfaturi.
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Am sa incerc si eu sfatul tau!
  • bacchus

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Am tot auzit diverse pareri pro si contra (chiar si pe la unii mecanici) cu privire la modul in care trebuie infiletat busonul de la rezervorul de lichid: unii zic ca trebuie strans bine, altii ca trebuie lasat "mai liber". Are cineva un raspuns cu o explicatie pertinenta? Multumesc.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
bacchus, il strangi bine cu mana. De ce sa il lasi liber? sa scape presiune? Instalatia de racire lucreaza sub presiune, pentru ca sub presiune temperatura de fierbere creste. Daca presiunea creste prea mult in instalatie, busonul are o supapa pe unde o elibereaza.
  • CristiNistor

  • Mesaje scrise: 267
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Si eu zic la fel ce jE, capacul strans bine. Vasul de expasiune are un oificiu de preaplin prin care iese si aer si lichid, daca e nevoie.
Ca tot vorbim de lichid de racire, cat trebuie sa fie nivelul in vasul de expansiune peste nivelul de minim?
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
vezi ca ai un semn desenat pe vas, si pe care scrie "COLD". Acolo trebuie sa iti fie nivelul, cu motorul rece
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR