Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F
  • mhn88

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1993 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salutare lume, am si eu o Astra F c14nz 1992. Problema este in felul urmator: masina am luato cu o impovizatie, si anume, electroventilatorul sa porneasca la buton, a trecut o perioada de timp am ciupit garnitura de chiuloasa, am refacut motorul. Buuun, acum schimb termocupla, eu vazand ca am mufa cu 3pini, cu termocupla cu 3pini ( 95-90, si 105-100 ) buun, a montato un electrician, a mers cand am testat, eu fericit ca am scapat gata in sfarsit de buton, dar se pare k nu, dupa ce am ajuns in fata blocului, cam fierbea in vas si nu a pornit deloc electroventilatorul. Ieri am fost la un prieten la un magazin de piese, am intrat pe EPC si am vazut ca Astra F c14nz 1992 nu are termocupla cu 3pini (2 viteze) si cu 2 pini ( 1 singura treapta de viteza) ,asadat am problema k mai am 1fir aiurea si anume unul maro simplu... Firele care sunt pentru termocupla trec prin rezistenta si pe urma pana la termocupla sunt MARO CU GALBEN si MARO CU ALB. Iar cel maro simplu, din cate vad este luat ca si +.

Ce ar trebui sa fac, ce ma sfatuiti, aveti pe cineva care m-ar putea ajuta, un Opel Fan, pe cineva? Nu vreau sa ma mai intorc la "buton", termocupla ba merge ba nu merge (de cele mai multe ori).

PS: Multumesc celor care au avut rabdarea sa imi citeasca tot post-ul si care imi raspuns
  • ieseanul

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Aici ce facem ii dam un raspuns omului sau ii stergem postarea? ca a trecut ceva vreme
  • astraopel

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2011

  • Mesaj Privat
mhn88 a scris:Salutare lume, am si eu o Astra F c14nz 1992. Problema este in felul urmator: masina am luato cu o impovizatie, si anume, electroventilatorul sa porneasca la buton, a trecut o perioada de timp am ciupit garnitura de chiuloasa, am refacut motorul. Buuun, acum schimb termocupla, eu vazand ca am mufa cu 3pini, cu termocupla cu 3pini ( 95-90, si 105-100 ) buun, a montato un electrician, a mers cand am testat, eu fericit ca am scapat gata in sfarsit de buton, dar se pare k nu, dupa ce am ajuns in fata blocului, cam fierbea in vas si nu a pornit deloc electroventilatorul. Ieri am fost la un prieten la un magazin de piese, am intrat pe EPC si am vazut ca Astra F c14nz 1992 nu are termocupla cu 3pini (2 viteze) si cu 2 pini ( 1 singura treapta de viteza) ,asadat am problema k mai am 1fir aiurea si anume unul maro simplu... Firele care sunt pentru termocupla trec prin rezistenta si pe urma pana la termocupla sunt MARO CU GALBEN si MARO CU ALB. Iar cel maro simplu, din cate vad este luat ca si +.

Ce ar trebui sa fac, ce ma sfatuiti, aveti pe cineva care m-ar putea ajuta, un Opel Fan, pe cineva? Nu vreau sa ma mai intorc la "buton", termocupla ba merge ba nu merge (de cele mai multe ori).

PS: Multumesc celor care au avut rabdarea sa imi citeasca tot post-ul si care imi raspuns


Salut,mi-am facut azi cont special pt a-ti putea raspunde,eu am un c16 nz dar banuiesc ca este la fel.Nu stiu ce culori trebuie sa vina acolo dar iti pot spune simplu,de la ventilator trebuie sa ai un fir la masa/caroserie/minusul bateriei,si altul (adica plusul)se duce catre termocontact,de la termocontact iti pleaca alt fir catre plusul bateriei..concluzia termocontactul intrerupe (in functie de temperatura)doar plusul,mentionez ca termocontactul are doar 2 pini si nu conteaza cum legi firele.Daca ai termocontact cu 3 pini este un pic mai complicat,ideea de baza este aceeasi doar ca de data aceasta este o singura intrare si doua iesiri(pentru temperaturi diferite),casa afli care sint pui termostatul in apa calda si atingi cu testerele aparatului de masura pus pe buzzer contactele in timp ce apa se infierbanta .Vei vedea ca prima oara buzerul va tipa intre 2 pini apoi pe masura ce se incinge va face contact si cealalta treapta.Se poate folosi ce treapta doresti .In cazul in care ai ventilator cu 2 trepte (mentionez ca prima treapta este obtinuta prin inserierea unui rezistor bobinat pe plus)dar nu mai ai mufa originala care intra in termocontact prima treapta care cupleaza trebuie atasata circuitului cu rezistor si este treapta cu turatie mai mica.Sper ca te-am ajutat.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR