Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • vanatorul

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Kadett 1983 13 s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2011

  • Mesaj Privat
salutari la toata lumea. Va rog sa-mi dati o sugestie(viabila) despre returul de benzina. Am un Kadet 13s din 1983 pe benzina, care a avut carburator Varajet II iar acest tip nu a avut conducta de retur a benzinei de la carb la rezervor. Datorita unui consum mare, am montat un carb Solex 3035 pdsi(T) dar acesta are stutz de iesire a returului de benzina. Ce vreau sa intreb este daca pot sa fac un T-eu pe care sa-l pun pe conducta de alimentare, inainte de a intra in pompa si la care sa pun furtunul de retur de la carb, pentru a nu mai trage alta conducta pana la rezervor.Un mecanic mai batran decat mine, mi-a spus sa "blindez" iesirea din carb.Dar unde se duce benzina, intrucat stiu ca pompa trage de aprox de 8 ori mai multa benzina decat e necesar? Iar daca e musai sa trag alta conducta de retur, unde ma pot racorda la rezervor, fara a- da jos(inclusiv tot esapamentul) Cu multumiri, astep o sugestie de la cineva care a avut aceeasi problema.Inca odata, multumesc!
Skip ads

  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
blindeaza linistit returul
solex-ul meu nu are retur
  • vanatorul

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Kadett 1983 13 s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2011

  • Mesaj Privat
multumesc pt raspuns,totusi, daca bag intr-o sticla un furtun care vine de la retur, stand pe loc, la relanti, i-mi scoate in 3-4 minute aproape un litru de benzina. Daca blindez returul, unde se duce benzina? Ai tot Solex 3o/35 pdsiT? Cat consuma fara retur(cum ar fi retur blindat)?
  • BogdaGSI

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Kadett 1988 C20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Daca blindezi returul benzina se va duce in capul pistoanelor,in camerele de ardere de aici consum mai mare sau benzina bagata in baia de ulei.Daca carburatorul e prevazut cu iesire pentru retur ar fi bine sa ii tragi o conducta la rezervor.
Skip ads

  • vanatorul

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Kadett 1983 13 s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2011

  • Mesaj Privat
salutari, cam asa gandesc si eu, doar nu de florile marului s-a prevazut carb cu stutz de retur!
  • cosmindnb

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2009

  • Mesaj Privat
salut. nu blinda returul..iti zic din experienta, cand am avut returul infundat la pierburg-ul meu se accelera greu tare, masina abia tragea. consumul nu am avut timp sa imi dau seama cat a fost. ideea e ca atunci cand ai returul infundat nici pompa de benzina nu mai trage cum trebuie ca nu are unde sa bage atata benzina deci cand ma uitam la filtrul de benzina transparent se vedea un debit foarte mic de benzina intrand in el. iar despre acel T-eu nu o sa fie aceeasi chestie ca si cum ar intra direct in rezervor.
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
dragi colegi cand am luat masina am inventat eu un retur si am tras teava pana la rezervor si cand am ajuns acolo am realizat ca nu am intrare in rezervor in cazul asta ce propuneti sa ia ciocanul si un cui sa faca gaura? Ok atunci va mai repet ca la solex cuiul pontou e instare sa inchida presiunea data de pompa de benzina ca daca nu inchide puteti sa faceti retururi cate vreti ca tot in piston se duce benzina
Consumul fara retur in regim de autostrada la 120km/h , 1200km = 6,4l/100km
local sau mixt=8-9l/100km
oras =9-10l/100km
toate aceste situatii sunt cu un sofer care talpaleste masina indiferent de situatie.Acest consum e real la un motor de 1200cm3
Oricum dragi colegi daca aveti nelamuriri aveti nr de telefon in harta de asistenta rutiera si sunt bucuros sa va ajut
  • BogdaGSI

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Kadett 1988 C20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Sa te mufezi cu o conducta la rezervor nu e mare inginerie o poare face cu un stiut cu filet conic pt ca nu e mare presiunea pe retur.Iar carbul fie el solex fie alta marca din moment ce e prevazut cu iesire de retur nu cred ca e doar ca sa se afle in treaba constructorul.e mai simplu sa il anuleze decat sa ii faca un retur dar omul face cum vrea.
  • vali.stop

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Varianta cu T-ul e solutia cea mai simpla si eficienta .
  • vanatorul

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Kadett 1983 13 s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2011

  • Mesaj Privat
am un carb solex 30/35 pdsit la care,cu toate ca electrovalva functioneaza ca parte electrica(inchide/descchide) atunci cand o infiletez in carb nu-i pot regla relantiul.Jigleurul din capul ei are 4 gauri laterale mici si o gaura centrala foarte mica, prin care deabia trece o litza.Am gasit o alta electrovalva care se potriveste dar care nu functioneaza electric, asa ca i-am scos"poantoul"din interior, lasand-o ca simplu jigleur, dupa care am putut regla foarte bine relantiul.Problema este ca la aceasta, jigleurul din cap are doar 2 gauri laterale si una centrala, dar mai mari in diametru ca cele de pe cealalta electr.(cea originala} Va influienta acest lucru consumul de benzina, avand in vedere diferenta intre acele jigloare? Multumesc anticipat
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR