Ai uitat parola?


  • wigit

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa din 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Apr 2011

  • Garaj Mesaj Privat
salutare tuturor!sunt nou pe aici si am sa incep prin a spune cate ceva despre masinuta mea

corsa A din '88 motor 1.3 cdti in 4/5 usi

o masina veche intradevar dar cu valoare sentimentala.

intrebarile sunt urmatoarele:

1. probleme cu caroseria..rugina..mari pete pe aripi si usi fata.am cautat foarte mult piese de schimb pentru caroserie si nu am gasit pentru acest model,asa ca am incercat pe internet dar fara rezultat.
intrebarea mea este urmatoarea:ce parti componente de caroserie sar potrivi cu aceasta masina?de la alte masini sau chiar corsa stil mai nou?
reparatiile ar fi putin costisitoare si sa dau o groaza de bani pentru vopsele,grund,manopera,etc nu are rost deoarece am 2 gauri maricele in caroserie.ce propuneti?
2. vreau sa pun la punct partea tehnica a masini si anume:directie,frane,discuri,saboti,cabluri,etc...chiar si partea electrica dupa firele vechi.
am inteles gresit sau chiar asa este?am ramas putin socat oricum in legatura cu omologarea artizanala...se face chiar si la suspensi?sau 2 culori ale masini pe 2 noante deschis/inchis?daca stie cineva ceva despre asta ii multumesc anticipat!
  • Vinti

  • Mesaje scrise: 974
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Nov 2005

  • Garaj Mesaj Privat
wigit a scris:corsa A din '88 motor 1.3 cdti in 4/5 usi

mai taie din litere Laughing
  • wigit

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa din 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Apr 2011

  • Garaj Mesaj Privat
incerc doar sa ma fac inteles:D
  • Vinti

  • Mesaje scrise: 974
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Nov 2005

  • Garaj Mesaj Privat
motoarele cdti sunt de prin 2002 -2003 si pe Corsa A cred ca e 1.5 daca e diesel [ nu stiu exact, dar parca doar un singur tip de motor diesel a fost pe Corsa A ]
  • wigit

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa din 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Apr 2011

  • Garaj Mesaj Privat
asa imi este scris in talon plus ca este pe benzina...
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,890
  • Locatie:
  • Masina: Corsa C14NZ din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Sep 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Indiferent ce motor ar avea, tabla e aceeasi.
Problemele cu rugina sint mari, si eu caut sa rezolv cumva treaba asta.

Am gasit la cineva pe forum un atelier, dar 500 ron pentru reparat aripile din spate nu am in perioada asta.
  • wigit

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa din 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Apr 2011

  • Garaj Mesaj Privat
gabrield a scris:Indiferent ce motor ar avea, tabla e aceeasi.
Problemele cu rugina sint mari, si eu caut sa rezolv cumva treaba asta.

Am gasit la cineva pe forum un atelier, dar 500 ron pentru reparat aripile din spate nu am in perioada asta.


500 ron nu ar fi mult dar cand ne gandim ca am investi in jur de 200-300 ron max in cazul in care am face toata operatia pe cont propriu am iesi mult mai ieftin...am scuti un full sau cateva piese schimbate pe la masina.operatia nu este grea si depinde de starea caroseriei + timpul acordat acesteia.
am ajuns totusi la concluzia ca ma voi echipa cu cele necesare:compresor,pistol de vopsit,material fibra de sticla,chit,grund,vopsea,etc si ma apuk de treaba.filmulete ajutatoare le gasesc pe youtube deci nu ar fi o problema.riscul de esec e mare dar in situatii de criza ne adaptam Rolling Eyes
  • wigit

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa din 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Apr 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Vinti a scris:motoarele cdti sunt de prin 2002 -2003 si pe Corsa A cred ca e 1.5 daca e diesel [ nu stiu exact, dar parca doar un singur tip de motor diesel a fost pe Corsa A ]

am fost la un service auto de curand si spre surprinderea mea la mai multe intrebari si rugaminti de a imi raspunde am aflat ca de fapt motorul este un 1.3 i
in talon avand 1.3 cdti si insigna aceasi pe masina
o alta surpriza a fost acea de a afla ca seria motor se potriveste perfect cu talonul...am ramas socat Shocked
singurul raspuns ar fi ca atunci cand sa facut rar-ul sa fi gresit...este posibil?
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,122
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa B12XER din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Nov 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Da este foarte posibil,nu-ti ramane decat sa te duci la RAR si sa-i pui sa rectifice greseala.
  • wigit

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa din 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Apr 2011

  • Garaj Mesaj Privat
StefanTolos a scris:Da este foarte posibil,nu-ti ramane decat sa te duci la RAR si sa-i pui sa rectifice greseala.

banuiesc contra cost si refacut talonul complet...dezamagitor... Sad
  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,122
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa B12XER din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Nov 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Nu,nu te duci si le spui ca daca nu rectifica pe banii lor vei veni cu OPC-ul peste ei.
  • wigit

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa din 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Apr 2011

  • Garaj Mesaj Privat
StefanTolos a scris:Nu,nu te duci si le spui ca daca nu rectifica pe banii lor vei veni cu OPC-ul peste ei.

asa am sa fac,multumesc frumos!
  • adrian-ar

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa X10XE din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2009

  • Garaj Mesaj Privat
...sau il poti lasa asa si ulterior poti incerca sa pui un motor 1.3 cdti pe masina...euro4 parca sunt astea ... avantajul tau in cazul in care schimba astia normele de impozitare la masini... Smile
  • wigit

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa din 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Apr 2011

  • Garaj Mesaj Privat
adrian-ar a scris:...sau il poti lasa asa si ulterior poti incerca sa pui un motor 1.3 cdti pe masina...euro4 parca sunt astea ... avantajul tau in cazul in care schimba astia normele de impozitare la masini... Smile

din pacate ar fi prea frumos sa fie adevarat....motor cumparat=bani,talon schimbat=bani si ajung sa imi pun eticheta pe usa cu textul:"loc de dat cu capul"...nu locuim prin alte tari ca o modificare sa te coste un fleac si politia sati admire interesul sau pasiunea de a schimba ceva sau a adauga ceva la masina...
in schimb mam dus sa remediez situatia si culmea mau lasat fara cuvinte....:"cu asemenea probleme vi la noi?este seria motor corecta si trecuta in talon?nu'l intereseaza pe nimeni ce motor ai!si chiar din contra,in caz de accident ti se va pune un motor 1.3i"
si cu asta miam luat coada intre picioare si roiu' acasa
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,890
  • Locatie:
  • Masina: Corsa C14NZ din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Sep 2004

  • Garaj Mesaj Privat
De aici trag concluzia ca poti sa te feliciti.
La asigurari, te costa mai ieftin...

Daca vrei sa stii ce motor ai, poti sa te uiti ce scrie pe marginea lui, in dreptul pistonului 4, la garnitura de chiulasa.
  • wigit

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa din 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Apr 2011

  • Garaj Mesaj Privat
a schimbat cineva o aripa la aceasta masina?se potrivesc aripile pt cele de 2 usi la cele de 4 usi?a incercat cineva?nu de alta dar ale mele sunt intro stare jalnica si diferenta de pret este de 200 ron/buc
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,729
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Mai 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Aripile di, fata se potrivesc "fizic" dar au alta forma exterioara, alt "stil" sa zicem, deci trebuie schimbate amandoua...
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,890
  • Locatie:
  • Masina: Corsa C14NZ din 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Sep 2004

  • Garaj Mesaj Privat
wigit, am o aripa fata dreapta de la hatchback cu 2 usi.
Daca o doresti, trebuie doar vopsita.

Nu te costa decit drumul.
  • wigit

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa din 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Apr 2011

  • Garaj Mesaj Privat
gabrield a scris:wigit, am o aripa fata dreapta de la hatchback cu 2 usi.
Daca o doresti, trebuie doar vopsita.

Nu te costa decit drumul.


mersi mult dar am in 4 usi din pacate:((...pana la urma numi ramane decat sa o repar....daca nu ar fi avut consumul mic si o valoare sentimentala,ar fi fost de mult dusa la remat...nu vreau sa bag o groaza de bani in ea deoarece pentru mine conteaza mai mult partea mecanica decat estetica iar o aripa fata sa ma coste 450 ron mi se pare chiar mult.


sorin666 a scris:Aripile di, fata se potrivesc "fizic" dar au alta forma exterioara, alt "stil" sa zicem, deci trebuie schimbate amandoua...


in cazul in care le schimb amandoua,voi avea probleme in legatura cu asta?nu de alta dar in ultimul timp se pune mare accent pe tot cea ce tine de originalitate.


Folositi va rog frumos butonul 'EDITEZA' este activ timp de 120 de minute de la postare.
edit by StefanTolos

08.05.2011 14:36:15
  • opelSTT

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Salut, azi ma respins la RAR la inscriere cu corsa din 92, 1.2 benzina cum ca noxele sunt peste limita. Ce ii pot face? Ca masina merge bine. Multumesc

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata