Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
eu m-am uitat de vreo 2-3 ori la masinile recuperate si mi se par niste preturi exagerat de mari. E adevarat, e valoarea lor din romania, dar totusi, tinand cont ca cumperi o masina fugarita in romania 120.000km in 2 ani, nu cere mai nene pret cat neamtu sau mai mare, caci diferenta intre neamt si noi sut strazile, motorina si praful.

acestea fiind spuse, vad ca romanul inca se uita a kilometrajul masinilor de afara (de altfel din asta le si manaresc samsarii).
Eu am vazut masini cu 380.000km din care 200.000 facuti in romania (mondea diesel din 2003) si masina mergea superb, iar omul se chinuia sa o vanda, insa romanul se uita la junghiuri la acelasi pret, care abia porneau in targ...

De altfel am fost si eu acum vreo 4-5 ani sa vand astra-ul lui tata din 2000.
Erau masini in targ aduse de samsari cu 2-3 ani mai noi, cu minim 500euro mai scumpe insa care luceau perfect (nu inteleg cu reusesc aia sa le tina atat de curate).
Insa la ora 7 cand a dat sa o porneasca a durat vreo juma de ora si a umplut parcarea aia de fum.
Dar era lucioasa si arata bine.. la mine incepusera sa ma enerveze ca are prea multi km (aveam vreo 130k km pe bord, original, Dumnezeu stie, eu zic cu macar 50.000 in plus). Pompa de injectie era nou nouta, si mai aveam garantie la ea vreo 13luni.
Consumabilele erau mereu schimbate, si mai mult o vindeam ca aveam eu pata pe un pasat al unui prieten, ce-l dadea ieftin si imi placea la nebunie.
M-am enervat, si am plecat caci romanul mai are mult pana invata sa cumpere masini.
Multi fug dupa chilipiruri, cumpara cea mai tigaie masina cu 80k km pe bord si 4-5 ani vechime, dotata full.
Si cred tot ce zic samsarii (a fost a unei babute, a fost a unui director de banca si n-o folosea, era plecat omu la munca in anglia si nu putea sa o foloseasca, AC-ul merge dar i-am scos freonul ca nu e bine sa stea freonul prea mult in instalatie) si apoi vin toti aici si se plang si injura marca opel.

Parerea mea ca daca cumperi o masina SH, trebuie sa ii faci o inspectie cum trebuie. cauti sa vezi daca a fost lovita (se poate vedea la imbinari, si la tablele ce nu merg schimbate daca sunt drepte) te uiti la unghi, la faruri, la toate. Daca arata bine, chiar daca a fost lovita, a fost reparata cum trebuie.
o duci apoi la service sa-i faca tot felul de teste si sa vada daca motorul mai traieste.
Verifici sa mearga orice butonas, si sa se aprinda orice bec. daca o duci in service, poti sa-i pui pe aia sa-ti aprinda toata becurile din bord cu tech2-ul.
verifici amortizoarele, verifici tot ce iti trece prin cap.
Iar daca vrei sa faci pe dracu in 4, ii ceri caietul de service, si suni la firma la care si-a facut serviceul sau contractul si suni fostul proprietar si vezi ce zic ei de masina si de kilometrii ei.
Si gata.
Daca iti place o masina, si daca merge bine, nu prea conteaza kilometrajul.
iar eu unu prefer o masina cu 300.000km facuti in germania decat una cu 100.000 facuti in romania, asta in cazul dieselurilor.
Caci afara cu dieselul se fac distante lungi, nu ca in romania, 2-3 kilometri pana la munca, si din 100 in 100metri opriri si plecari, de ajungi in juma de ora.
Motorina afara e mai buna, praful mai putin, iar la intretinere in general se schimba tot ce trebuie.
asta e doar parerea mea, poate ma insel...
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
ai foarte mare dreptate

insa cea cu aprinsul tutoror becurilor din bord...
unele masini nu sunt prevazute din uzina cu becuri la toti indicatorii
cel mai des intalnit caz a fost lipsa becului de CC (care s-a intamplat si la mine)
nu ma deranjeaza deloc lipsa acestuia...
atat timp cat stiu ca restul masinii funcitoneaza corect...
la fel, lipseste de pe masina senzorul de nivel lichid parbriz, care l-am rezolvat romaneste cu o sarma, ca sa nu-mi mai dea eroare in computerul de bord... asta pana imi gasesc senzorul la un pret convenabil...
trebuie sa te uiti foarte atent la masina pe care o cumperi...
eu stiu destui romani care vand masini, aduse de ei din germania, insa ei le vand destul de repede samsarilor... samsarii le "prelucreaza" si le vand mult mai scump la altii, habarnisti...
eu la masina mea conform celor citite cu OP-COM am dati inapoi aproximativ 55000 de km (in bord am 120000 si in op-com vreo 175000)
insa ieri am vazut o masina data inapoi cu aproximativ 140000 de km
in bord avea 155000 si in realitate pe OP-COM am vazut 2950000 (aproximativ, nu mai tin minte exact)
depinde de la samsar la samsar...

cel mai bine ar fi sa gasesti o masina in care sa ai un singur prorietar pe romania,
primul mers cu masina sa-l faci cu proprietarul la volan, tu stand in dreapta...
il vezi cum exploateaza masina, cum negociaza gropile, cum accelereaza, cum sta la semafor (daca sta cu ambreiajul apasat > se duce volanta sau kit-ul de ambreiaj, etc)...
dupa care test de bucsaraie, tu stand langa mecanici si incercand sa vezi daca are lovituri puternice sau tabla schimbata pe unde nu ar trebui
ca are o aripa fata schimbata sau bara fata sau vreun far nu e tragedie pentru ca astea le poate pati oricine
insa la un accident mare nu prea mai iese masina dreapta oricat ai incerca...
trebuie sa te uiti la colturile clasice unde prinde rugina repede...
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Chestionar

De unde ati cumpara un opel?
Germania sau alta tara din Vest 56%
Targ Auto din Romania 2%
Bazar gen Autovit (Bucuresti) 2%
Recomandare de la "prieteni, cunostinte" 28%
Site-uri auto online romanesti (exclus forumuri auto) 10%
Forumuri auto romanesti (ex. clubopel.com) 0%
90 voturi

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR