Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Aveam furtunul din poza cu rosu, copt si am ramas cu el in mana cand am vrut sa-l verific, in partea de jos.

Are cineva idee ce face asta ?


Skip ads

  • claudiu__

  • Mesaje scrise: 473
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Pompa face vacuum, il trimite prin furtunul tau rupt spre conducta aia metalica, pana intr-un "rezervor" de vacuum, de la care se intoarce prin conducta din stanga, care se continua cu furtunul care intra in electrovalva turbo. Din electrovalva, cand e cazul, se comanda geometria turbinei, prin celalalt furtunas.
Am pus si o poza ca sa intelegi mai bine.
Furtunul ala trebuie schimbat numai daca vrei sa folosesti turbina..Smile
La z19dth mai noi, nu neaparat la toate facelifturile(cred la tot ce e dupa 2007) rezervorul ala de vacuum si conductele de deasupra motorului nu mai exista, e montat doar un furtun direct de la pompa de vacuum spre electrovalva turbo, adica intre punctele marcate cu albastru pe poza. Poti sa faci si tu asa, daca fabrica a considerat inutil rezervorul ala, eu zic sa-l consideram si noi la fel...


  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,721
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
claudiu__ a scris:Poti sa faci si tu asa, daca fabrica a considerat inutil rezervorul ala, eu zic sa-l consideram si noi la fel...

Nu e inutil, e doar trecut la categoria "cost reduction' Smile)

CristianTM.
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Am inteles, si daca tragea aer fals pe acolo cese intampla ? nu mai deschidea geometria turbinei sau cum ?
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Da. Nu-ti facea presiune.
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
d-aia e mai vioaie acum Very Happy bun, am scos azi si boost sensor-ul ,era MUCI la modul ca era acoperit cu ceva negru ca un pamant cu ulei asa, l-am curatat cu spray de contacte si aer sub presiune. (ultima data cand am curatat egr-ul pe asta l-am sarit din schema sa-l curat). cam ce modificari in comportamentul masinii ar trebui sa vad ?
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
turbo lag mai mic
  • dr_tzyghe

  • Mesaje scrise: 408
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Ieri am fost si mi.am schimbat electrovalva turbo, si mecanicul mi,a facut o schimbare la conectarea furtunelor, dupa cum se poate vedea in poze. A zis ca a scurtat un circuit, penteu un raspuns mai prompt al masinii? Este in regula, sau ar trebui sa schimb cum era initial?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Tocmai ce s-a explicat mai sus...a fentat ceva lungime de circuit,teoretic mai putine sanse de defectiuni,raspuns mai rapid la acceleratie.....vezi care din ele sunt valabile.
  • dr_tzyghe

  • Mesaje scrise: 408
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Nu prea intelesesem...imi cer scuze si multumesc!
  • gaby302005

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Mai 2013

  • Mesaj Privat
salut ....ce rol are rezervor-ul de vacum si daca este actionat electric......la mine se duce vacuum pana la rezervor iar din el nu mai iese vacuum inspre electrovalva ...?
  • marar

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Nu cumva vidul foloseste si la frana?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR