Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F
  • condrea florin

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 1994 X 1.6 SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2011

  • Mesaj Privat
salve!mi-am procurat piese noi si m-as incumeta sa le schimb singur.e dificil? mi-ati putea explica cam cum se face?
Skip ads

  • vali.stop

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Ai nevoie de presa pt. arc la treaba asta . Scoate piulita de la planetara , desfaci bieleta(leaga bascula de bara stabilizatoare) , scoti pivotul , apoi etrierul (2 suruburi cu inbus de 10) , scoti capul de bara si cele 2 piulite de la flansa . Etrierul sa-l asezi pe ceva sa nu atarne de racordul conductei de frana . Comprima arcul cu presa si desfaci piulita din capul amortizorului , scoti flansa , rulmentul si le inlocuiesti cu cele noi . Apoi faci totul in sens invers . E un pic dificil , daca n-ai mai facut nimic din toate astea .
  • condrea florin

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 1994 X 1.6 SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2011

  • Mesaj Privat
am mai mesterit una alta.multumesc,cred ca o sa ma descurc
  • synapse

  • Mesaje scrise: 398
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1993 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2010

  • Mesaj Privat
mare atentie la comprimarea arcului.ai grija sa stea bine ghearele presei pe spirele arcului.nu incerca improvizatii cu sarme sau alte chestii in loc de presa.daca respecti pasii mai sus amintiti de colegul,in cateva ore nu ai ce face.bafta.
Skip ads

  • condrea florin

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 1994 X 1.6 SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2011

  • Mesaj Privat
multumesc synapse,asa o sa fac
  • diablo2101

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 1994 C14nZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2010

  • Mesaj Privat
vali.stop a scris:Ai nevoie de presa pt. arc la treaba asta . Scoate piulita de la planetara , desfaci bieleta(leaga bascula de bara stabilizatoare) , scoti pivotul , apoi etrierul (2 suruburi cu inbus de 10) , scoti capul de bara si cele 2 piulite de la flansa . Etrierul sa-l asezi pe ceva sa nu atarne de racordul conductei de frana . Comprima arcul cu presa si desfaci piulita din capul amortizorului , scoti flansa , rulmentul si le inlocuiesti cu cele noi . Apoi faci totul in sens invers . E un pic dificil , daca n-ai mai facut nimic din toate astea .


Stiu ca discutia e veche, dar, pentru cei ce vor sa faca aceeasi operatiune.....

eu am reusit sa schimb flansa +rulmentul fara sa scot planetara, bieleta sau alte minuni..
La fel, am comprimat arcul cu presa speciala, desfacut piulita din capul amortizorului si cele 2 piulite ale flansei; scos flansa si rulmentul.
Ajuta sa scoti mai usor flansa daca apesi putin pe butuc in jos.
Numai bine si mare grija cu comprimarea arcului... Nu-i de joaca.
  • TazzDeejay

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 20dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2011

  • Mesaj Privat
ma avant si eu in aceasta discutie in speranta ca voi primi un raspuns.este absolut necesara comprimarea arcului si folosirea unei prese?sau se poate si prin alta metoda?
  • crisu_ rcd

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 1994 x16sz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Pai metode gasesti destule sti cum e romanul, cel mai bine este cu presa de arcuri altfel risti sa ramai fara dinti sau poate doamne fereste altceva, trebuie comprimat arcul bine nu cu improvizatii.
Skip ads

  • gionim67

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 tc4ee1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Buna,

O intrebare, cum se desface piulita din capul telescopului.....este in adancitura flansei si nu prea intra nimic acolo.

Multumesc.
  • nicusor_sef89

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2012

  • Mesaj Privat
in momentul cand comprimi arcul se creaza mai mult loc
  • gionim67

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 tc4ee1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Deci, in momentul ala intra o inelara cu cot?
  • nicusor_sef89

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2012

  • Mesaj Privat
da sau tubulara cu crichet dar cred ca trebuie sa folosesti si unj imbus pentru a contracara rotatia piulitei cu capatul amertizolui
Skip ads

  • MDL

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2009

  • Mesaj Privat
fratilor cum ati reusit sa scoate-ti capul de bara ca al meu nu vrea sa iasa deloc.. Sad
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
incearca sa incalzesti cu o lampa cu gaz locul in care intra pivotul de la capatul de bara si loveste usor cu un ciocan
  • MDL

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2009

  • Mesaj Privat
pai daca incalzesc topesc cauciucul ala Neutral
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
se mai poate scoate capu de bara si prim metoda comprimarii
se pune un cric,solid,(de preferat unu hidraulic)pe partea filetata a capului de bara si se ridica pana se comprima 3-4 cm arcu masinii,si se ciocaneste in levieru unde vine el prins,piulita se lasa infiletata la nivel cu partea filetata a capului de bara
dar este un mare dezavantaj,poate cade masina de pe suportii pe care ai suspendato,dar iese sigur capu de bara
  • MDL

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2009

  • Mesaj Privat
eu am pus masina pe "butuci"/suporti,cum vrei sa-i zici, si am pus sarma de 4 din aia groasa pe bratul la amortizor ala care vine pe capul de bara si cricul masinii exact cum ai spus si tu adica l-am pus pe surubul de la capatul de bara si am lasat piulita pe surub si am "dat" la cric pana s-a intins sarma aia la maxim...se lungea sarma si tot n-a iesit... ( am facut ca un fel de presa..improvizata )
maine o sa tai amortizorul cu flexul.o sa incerc sa nu ating si capul de bara si incerc sa scot asa...daca tai si capul de bara asta e....schimb si capetele de bara,o duc la geometrie si aia e... stau de 4 zile asa asteptand sa gasesc o metoda...
  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Parghie intre bara aia de la direectie si amortizor.
  • MDL

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2009

  • Mesaj Privat
crede-ma ca-n 4 zile am incercat de toate si nu vroia sa iasa Smile)
  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
La mine asa a fost scot cel de pe stanga, care era foooarte intepenit. (bine, plus vreo ora de ciocanit)
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR