xelebro
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2010
- Mesaj Privat
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
xelebro
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2010
- Mesaj Privat
ploscnicu
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2010
- Mesaj Privat
Salutare, de ceva timp nu imi mai functioneaza claxonul, am verificat siguranta si era arsa, am pus una noua si la prima apasare a butonului de pe volan s-a auzit un click si atat, am verificat din nou siguranta si aceasta tocmai se prajise(mentionez ca nu am gresit siguranta - 15A pozitia 10 pe panou la un Astra G), vreo idee careva?
- ddf
- ****
- 1,346 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,346
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
Ai scurt pe undeva sau ai pus o siguranta de valoare mai mica ( putin probabil).
Pune o siguranta noua si desfa mufa claxonului ( claxoanelor ca uneori sunt 2) .
Claxoanele sunt pe partea dreapta sub far .
Apoi incearca sa claxonezi : daca nu se mai arde inseamna ca ai scurt in claxon , daca tot se arde inseamna ca ai scurt pe traseu.
Pune o siguranta noua si desfa mufa claxonului ( claxoanelor ca uneori sunt 2) .
Claxoanele sunt pe partea dreapta sub far .
Apoi incearca sa claxonezi : daca nu se mai arde inseamna ca ai scurt in claxon , daca tot se arde inseamna ca ai scurt pe traseu.
- one_just_dany
- **
- 56 mesaje
- din 18 Apr 2010
- Astra 2000
- Alba
one_just_dany
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2010
- Mesaj Privat
popeyej
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2007
- Mesaj Privat
salut!
am folosit sfaturile lui Cata, avand probleme cu butoanele de claxon de ceva vreme.. am folosit si varianta "bandajarii" cu banda izolatoare neagra, dar arata ca dracu..
am dat jos capacul de volan folosind o cheie torx, am taiat cu o forfecuta de unghii de-a lu nevasa-mea pe conturul butonului rupt.. am folosit niste resturi de piele de la o haina de piele rupta taiate pe dimensiunea spatiului din interior, le-am lipit cu superglue.. apoi am mai taiat doua bucati de forma gaurilor pe care le-am lipit tot cu superglue pe deasupra, "peticele" devenind la nivel cu suprafata volanului..
daca te uiti atent se vede ca e o lucrare "de amator", dar decat butoanele alea de care te agatai cand invarteai volanul e mult mai bine..
poate reusesc sa pun si o poza cum a iesit sa se vada..
toate bune..
am folosit sfaturile lui Cata, avand probleme cu butoanele de claxon de ceva vreme.. am folosit si varianta "bandajarii" cu banda izolatoare neagra, dar arata ca dracu..
am dat jos capacul de volan folosind o cheie torx, am taiat cu o forfecuta de unghii de-a lu nevasa-mea pe conturul butonului rupt.. am folosit niste resturi de piele de la o haina de piele rupta taiate pe dimensiunea spatiului din interior, le-am lipit cu superglue.. apoi am mai taiat doua bucati de forma gaurilor pe care le-am lipit tot cu superglue pe deasupra, "peticele" devenind la nivel cu suprafata volanului..
daca te uiti atent se vede ca e o lucrare "de amator", dar decat butoanele alea de care te agatai cand invarteai volanul e mult mai bine..
poate reusesc sa pun si o poza cum a iesit sa se vada..
toate bune..
opelar
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Vaslui
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2009
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,224 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,224
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
Mutat aici noul dumneavoastra topic,se pare ca functia cauta nu este prea bine cunoscuta de dumneavoastra.
Recomandari pentru evitarea problemelor pe viitor.
Recomandari pentru evitarea problemelor pe viitor.
maseax
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 1997 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2010
- Mesaj Privat
Salut !
L-am scutit pe un coleg de servici de 2 goarne + 1 compresor pentru ele si vreau sa le montez pe o vectra B X16EL .
Intrebarea mea ar fi: Pot sa-l montez direct in locul claxonului !? Sau mai bine vin cu traseu separat , buton + releu !?
Multumesc !
edit : Stiu ca nu e o problema tehnica dar aici am ajuns din search ! Sory !
L-am scutit pe un coleg de servici de 2 goarne + 1 compresor pentru ele si vreau sa le montez pe o vectra B X16EL .
Intrebarea mea ar fi: Pot sa-l montez direct in locul claxonului !? Sau mai bine vin cu traseu separat , buton + releu !?
Multumesc !
edit : Stiu ca nu e o problema tehnica dar aici am ajuns din search ! Sory !
- vallyyy
- ****
- 1,717 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,717
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
Tot citesc pe aici de reparatie butonului de claxon ,l-am reparat si eu cu niste petece de piele ,insa nu stiu cum arata un airbag sarit sa vad daca cumva petecele afecteaza declansarea acestuia .Astept si eu o parere daca in urma reparatiei facute de mine pielea ar putea afecta declansarea airbagului ?
- ddf
- ****
- 1,346 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,346
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,224 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,224
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
vallyyy a scris:Tot citesc pe aici de reparatie butonului de claxon ,l-am reparat si eu cu niste petece de piele ,insa nu stiu cum arata un airbag sarit sa vad daca cumva petecele afecteaza declansarea acestuia .Astept si eu o parere daca in urma reparatiei facute de mine pielea ar putea afecta declansarea airbagului ?
Nu afecteaza nimic in deschiderea airbag-ului si Doamne fereste, de asa ceva.
- vallyyy
- ****
- 1,717 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,717
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
- KingBushido
- **
- 63 mesaje
- din 23 Dec 2010
- Astra 2005 Z14XEP
- Galati
KingBushido
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2010
- Mesaj Privat
Buna ziua tuturor!Am si eu o problema.Acum o saptamana cand a castigat Otelu Galati meciul cu Timisoara am iesit in oras cu masina si am folosit claxonu in exasperare.Prin urmare la un moment dat a murit.A2a zi m`am uitat era arsa siguranta de la claxon ; o schimb si zic gata dar..claxonu merge ce merge si la un moment dat iar se arde siguranta ; nu imediat ci la cateva zile de la inlocuire.Intrebarea mea este de ce mi se intampla asta?Posibil vreun releu?Si daca e asta stie cineva unde e situat?Sau sunt goarnele in sine..problema e ca nu stiu unde sunt.Si inca ceva..de atunci cand functioneaza claxonul se aude mult mai incet ca inainte.Mentionez ca masina e un Opel Astra G din 2005 1.4 twinport.
Va multumesc anticipat.
Va multumesc anticipat.
- KingBushido
- **
- 63 mesaje
- din 23 Dec 2010
- Astra 2005 Z14XEP
- Galati
KingBushido
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2010
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
Buna seara.
Sfatul meu este sa folosesti sigurante de aceeasi valoare, altfel poti sa incendiezi masina. Legat de claxon cred ca de la folosirea in exces s-a defectat bobina acestuia; o alta cauza ar fi ca firul care iti alimenteaza cu " + " claxonul ajunge sa dea la masa si atunci face scurtcircuit si iti arde siguranta (poate fi un defect care a a aparut pur si simplu sau poate fi ca urmare a folosirii in exces a claxonului - cablul s-a incalzit si s-a muiat izolatia iar apoi s-a frecat de vreo margine mai ascutita a caroseriei si s-a ciupit - dar este mai putin probabil).
De asemenea eu stiu ca nu are releu(doar daca ai claxoane "fortoase"), dar daca vrei sa verifici scoti un fir de pe claxon (vezi sa nu faci vreun scurtcircuit) si apoi apesi pe buton; daca este liniste in masina ar trebui sa auzi un clic de la releu; daca nu auzi inseamna ca nu are. Daca are atunci da, uneori se oxideaza (innegresc) contactele interne ale releului si nu mai claxoneaza puternic- valabil si pentru butoanele de pe volan .
Altfel, eu as verifica prin inlocuirea claxonului... Sau da-l jos si pune-l pe baterie cu doua fire, daca e pe cale sa se duca se vor incalzi firele excesiv.
Sau la atelier cu masina si nu te mai complici in nici un fel...
Bafta.
Sfatul meu este sa folosesti sigurante de aceeasi valoare, altfel poti sa incendiezi masina. Legat de claxon cred ca de la folosirea in exces s-a defectat bobina acestuia; o alta cauza ar fi ca firul care iti alimenteaza cu " + " claxonul ajunge sa dea la masa si atunci face scurtcircuit si iti arde siguranta (poate fi un defect care a a aparut pur si simplu sau poate fi ca urmare a folosirii in exces a claxonului - cablul s-a incalzit si s-a muiat izolatia iar apoi s-a frecat de vreo margine mai ascutita a caroseriei si s-a ciupit - dar este mai putin probabil).
De asemenea eu stiu ca nu are releu(doar daca ai claxoane "fortoase"), dar daca vrei sa verifici scoti un fir de pe claxon (vezi sa nu faci vreun scurtcircuit) si apoi apesi pe buton; daca este liniste in masina ar trebui sa auzi un clic de la releu; daca nu auzi inseamna ca nu are. Daca are atunci da, uneori se oxideaza (innegresc) contactele interne ale releului si nu mai claxoneaza puternic- valabil si pentru butoanele de pe volan .
Altfel, eu as verifica prin inlocuirea claxonului... Sau da-l jos si pune-l pe baterie cu doua fire, daca e pe cale sa se duca se vor incalzi firele excesiv.
Sau la atelier cu masina si nu te mai complici in nici un fel...
Bafta.
Ciprian_B
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Dolj
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2008
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Am si eu vesnica problema cu cu cauciucul rupt. Am gasit un tip care vinde capace aici.. El sustine ca se pot monta la airbag actual. Are dreptate ca sa nu dau degeaba banii .
Multumesc
Am si eu vesnica problema cu cu cauciucul rupt. Am gasit un tip care vinde capace aici.. El sustine ca se pot monta la airbag actual. Are dreptate ca sa nu dau degeaba banii .
Multumesc
- h0rm0n
- *****
- 3,973 mesaje
- din 31 Jan 2007
- Vectra 2001 Y26SE
- Timis
h0rm0n
- Mesaje scrise: 3,973
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Y26SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2007
- Mesaj Privat
- sozel
- **
- 215 mesaje
- din 08 Mai 2007
- Astra 2018 B14NET
- Bucuresti
sozel
- Mesaje scrise: 215
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2007
- Mesaj Privat
florinianc a scris:Problema e contactul mobil de sub airbag-ul de pe volan. Se poate sa fie murdar, sau sa se mai fi umblat pe acolo si sa nu fi fost puse corect inapoi.
salutare, cam aceeasi problema o am si eu la un astra h, caxonul merge numai daca apas pe buton intr-o anumita pozitie, si nici asa tot timpul. ma puteti ajuta cu un sfat? cum sa desfac pe acolo, cum sa curat, sau sa ma duc la mecanic cu ea ? multumesc