Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Dupã:

- schimbarea a 2 injectoare;
- schimbarea pompei de înaltã presiune;
- schimbarea rampei comune+senzor...

IAR nu îmi pornește decât cu spray / împinsã, la relanti motorul nu funcționeazã rotund și pierde putere. Ceara mamii ei de mașinã! Poate sã fie electromotorul? Încarcã în parametri, dar se aude un zgomot urât la fulie la pornire. Ce poate sã aibã? Nu apare nicio eroare. Nu pornește pur și simplu.
Skip ads

  • mg77

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Am fost de curand la o reprezentanta Opel sa verifice de ce imi porneste greu la cald. Au pus testerul nicio eroare, au forjat-o la maxim pana s-a incalzit bine si initial concluzia a fost ca "nu are nimic frate". Am fost sa platesc testarea masinii si cand sa scoata mecanicul masina dadea rateuri la greu, nu mai pornea la prima cheie. Pe urma au zis ca este posibil sa fie de la injectoare, dar ca sa fie verificate trebuie sa le trimita in alta parte, iar manopera sa le desfaca o gramada de bani, iar daca un injector este defect 500 lei reparatia.
Mai bine ma duc direct la o firma specializata in repararea injectoarelor sa le verifice.
Pornirea greoaie la cald o am din 2009 dar in rest la rece porneste la prima cheie si merge fara nicio problema. Are momente cand nu mai vrea sa porneasca dar o mai las cateva minute si folosesc a doua cheie de rezerva si porneste. Posibil si ceva probleme cu imobilizatorul.
  • Viktor Stoianovici

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2011 1.4 turbo
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
mishu88 a scris:Dupã:

- schimbarea a 2 injectoare;
- schimbarea pompei de înaltã presiune;
- schimbarea rampei comune+senzor...

IAR nu îmi pornește decât cu spray / împinsã, la relanti motorul nu funcționeazã rotund și pierde putere. Ceara mamii ei de mașinã! Poate sã fie electromotorul? Încarcã în parametri, dar se aude un zgomot urât la fulie la pornire. Ce poate sã aibã? Nu apare nicio eroare. Nu pornește pur și simplu.



@ Mishu88...ai schimbat cele de mai sus..ai mentionat rampa comuna si senzor presiune..pe rampa aceea in partea dreapta mai era si un regulator de presiune! L-ai inlocuit si pe acela?
Iti bat luminitele in bord cand dai la cheie? adica simti ca e slaba bateria? arunca un ochi la carbunii de la electromotor.... manopera este simpla si nu te costa nimik daca o faci tu.
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Am schimbat și senzorul. Încã nu am brad de Crãciun în bord (nu clipește nimic)... Nu vãd logica dupã care sã fie defect electromotorul pentru cã învârte, încarcã în limitele normale, bateria e nouã (1 lunã), însã am totuși o suspiciune pentru cã se aude urât la fulie/curea/rulment. Dupã ce bag spray (deci o suprapresiune în pompã), pornește instant.
Skip ads

  • Viktor Stoianovici

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2011 1.4 turbo
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
crede-ma ca toate au logica...dupa mecanici trebuia sa cumpar si eu un egr nou si pompa inalta presiune..dar s-a adeverit a fi doar electromotorul...si asta am constatat-o impreuna cu CorsaBlue...deci desfa si uita-te.

Legat de zgomot doar la anumite turatii ale notorului sau intr-o zona de turatii de ex: 900-1000 rpm...cauza e fulia de la alternator...este fulie cu ambreaj care face un zgomot de zici ca bate cineva chiuloasa...ma rog. Sper sa-ti fie de folos.

Ideea este ca tu ai pierdere de presiune pe undeva.....regulator banuiesc eu. altfel nu-mi explic. sau nu invarte bine incat sa se auto aprinda motorina.

Si app..un-i senzoru de presiune si altu-i regulatoru de presiune. eu te-am intrebat de REGULATOR nu de senzor.
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salut, Viktor. Mersi de rãspuns. Când am schimbat rampa, am schimbat cu tot cu senzor și regulator. Am fãcut adineauri testul dinamic la injectoare cu eprubetele. Injectoarele 3 și 4 ”pișã” de numa-numa. Injectoarele 1 și 2 abia le-am schimbat, alea dãdeau foarte puțin pe retur. Concluzie... trimis urgent la Buzãu la bãieți pentru reparat.

Mașina a intrat în țarã în noiembrie, de atunci face numai probleme. Motorina proastã, nu știu...
  • Luccck

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2005 z13dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
La -17 porneste la cheie , iar la +3grade stau si 5 min. Cum vine caldura am probleme cu pornirea, dar dupa ce porneste merge perfect. Corsa z13dt 2005. Am schimbat bateria(am pus de 60a),bujiile toate,am verificat altermatorul si este in parametri, fulia alternator,cureaua si rola intinzatoare + distributia(tot kitul,sa folosit kM de punere la punct).mai ramane de verificat alternatorul si senzorii de pe rampa. Pe numeroasele testere facute nu-mi indica vreo eroare . Toate sunt din vina mea ca m-am nascut sarac si cinstit. Toate problemele sunt din pricina unui service unde am fost sa schimb garnitura de chiuloasa si racitorul de ulei .Pana atunci toate mergeau perfect. Nu mai las masina niciodata la toti dobitocii care se cred meseriasi si mai zic ca au lucrat in germania si italia . O zi buna tuturor si la mai multi km fara probleme.
  • AlexCorsa

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2013

  • Mesaj Privat
georgs a scris:Buna baieti,am o corsa disel 1.3 si porneste din ce in ce mai greu la cald.Am dus-o la un service de cartier pentru o diagnoza si sa constatat pierderea presiunii din rampa comuna.S-au verificat injectoarele si au spus ca sunt ok dupa care s-a demontat regulatorul de presiune din capatul rampei.Mecanicul de acolo mi-a spus ca a gasit pilitura de alama in regulator si totusi nu mi-a dat un raspuns concret.A spus ca poate fi ori regulatorul ori pompa de inalta presiune.Poate cineva sa i-mi dea cineva un raspuns concret avand in vedere ca a le lua prin eliminare asa cum mi-a propus mecanicul e foarte costisitor.
verifica bujiile
Skip ads

  • AlexCorsa

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2013

  • Mesaj Privat
mishu88 a scris:Dupã:

- schimbarea a 2 injectoare;
- schimbarea pompei de înaltã presiune;
- schimbarea rampei comune+senzor...

IAR nu îmi pornește decât cu spray / împinsã, la relanti motorul nu funcționeazã rotund și pierde putere. Ceara mamii ei de mașinã! Poate sã fie electromotorul? Încarcã în parametri, dar se aude un zgomot urât la fulie la pornire. Ce poate sã aibã? Nu apare nicio eroare. Nu pornește pur și simplu.
VERIFICA BUJIILE
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Sunt bune bujiile, verificate, este de la injectoare. Pișã fiecare câte juma de kil de motorinã la 2 minute.
  • opelcorsa1.3CDTI

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2009 Y1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Buna seara,
Am mers azi cu masina dupa care cand am facut un viraj la stanga , am mers cativa metrii si mi s oprit motorul. Am incercat sa merg mai departe cu ea insa se blocase ambele roti din fata si incepuse sa iasa fum, erau foarte incinse. Dupa ce am lasat-o aproximativ 10-15 minute si-a revenit. Care stiti din ce cauza a facut asa?
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
hmm .. ca si cum ar fi presate ai schimbat recent placutele sau discurile¿
Skip ads

  • mi_ronic

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Z13DTH - pornire grea la cald
La schimbul de ulei si toate cele, am spart carcasa filtrului de motorina. Am luat una second, am pus filtru si garnitura noi. Surpriza: a pornit foarte bine si la cald timp de 1000 de km. Acum iar face figuri. Presupun ca se dezamorseaza pe la partea de filtrare. Repet, doar la cald!
  • pillif12

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Salut! am schimbat si eu un injector la corsa mea ca aveam probleme cu pornirea la cald, iar acum cu injectorul schimbat imi porneste bine dar scoate fum negru cand o turez si nu mai merge rotund...toate astea sa se intample din cauza ca nu am programat injectorul sau sa fie defect?injectorul nu este nou, este cumparat de la o firma care repara injectoare....
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Nu are nici o treaba cu programarea!
Daca inainte de a schimba injectorul nu-ti scotea fum,e clar ca de acolo e fumul!
  • pillif12

  • Mesaje scrise: 93
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Am rezolvat de-ocamdata problema cu pornirea la cald prin inlocuirea unui injector...dar acum urmeaza si celelalte ca sunt pe duca...
  • mishu88

  • Mesaje scrise: 399
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2006 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Desfaci furtunașele care intrã în capul fiecãrui injector și vezi pe la care curge mai mult. Ãla înseamnã cã dã pe retur, adicã trebuie rectificat/schimbat. Un injector bulit duce la pornire grea, mers nerotund, dã în nas la demaraj etc.
  • IonFive

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Salutari.

Detin un Opel Corsa C 1.3 CDTI fabricat in 2004.
Problema mea este legata de pornire foarte grea la cald cand este in temperatura optima de lucru si de o oarecare acceleratie puturoasa. Aici trebuie sa apas mai mult pe pedala ca sa se simta acul plecand.

Am pus masina pe tester si mi-a dat eroare EGR pe care l-am curatat ulterior.
Ce poate avea de porneste asa de greu? La RECE porneste la o cheie mai lunga nu la sfert.

Ulei nu mananca si consumul de motorina este excelent. Am avut masina data cumnatului care s-a dus pana la Suceava si a facut 1150 de km cu 48 de litri consumul fiind in jur de 4.5 pe E85.

Alte erori pe tester in afara de EGR nu mi-a dat.
Ce poate cauza pornire foarte grea la cald, si necesitatea de a apasa mai mult acceleratia pentru a simti putere?
Am mai mers cu masini diesel, si se simtea imediat cum apasam pedala de acceleratie.

Multumesc.
  • IonFive

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Domnilor, chiar nu este nimeni care sa aibe vreo banuiala ce ar putea avea?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Posibil regulator presiune rampa defect.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR