Ai uitat parola?


Atentie!

Discutiile despre uleiuri sunt mereu tinta vanzatorilor si distribuitorilor de uleiuri sub acoperire.

Luati recomandarile userilor ca atare.

Si fiti suspiciosi in special fata de userii care va abordeaza prin mesageria privata.

Facem tot posibilul pentru a le bloca accesul acestor indivizi.

Ne puteti ajuta raportandu-ne orice user care va trezeste suspiciuni.

— Echipa ClubOpel.com
  • pamihai

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jul 2004

  • Garaj Mesaj Privat
m-am hotarat sa-mi schimb apa+antigelul din instalatie. am fost la augsburg si mi-au spus ca nu se pune orice fel de antigel ci depinde daca ai voie sa pui cu silicati sau fara.
stie careva care e treaba cu silicatii si la ce motoare se folosesc?
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,313
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra X20DTL din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Apr 2004

  • Garaj Mesaj Privat
silicatii
- ataca garniturile, la diesel sunt mai multe
- au rol protector

Si ce ti-au recomandat ?
  • pamihai

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jul 2004

  • Garaj Mesaj Privat
mi-au spus sa pun fara silicati. acum chiuloasa la mine e din aluminiu si am citit undeva ca silicatii fac bine aluminiului.nici nu stiu ce sa mai zic!
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,313
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra X20DTL din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Apr 2004

  • Garaj Mesaj Privat
fac bine la al, dar ataca garniturile ...
  • pamihai

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jul 2004

  • Garaj Mesaj Privat
tu l-ai schimbat la masina ta?
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,313
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra X20DTL din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Apr 2004

  • Garaj Mesaj Privat
inca nu, dar cred ca o sa-i pun de ala verde hexol din metro.
de ala verde cred iti trebuie si tie.
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,313
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra X20DTL din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Apr 2004

  • Garaj Mesaj Privat
acelasi cod e trecut si la modelul tau
oricum, pe toate antigelurile pe care m-am uitat nu e trecut nici un cod

  • pamihai

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jul 2004

  • Garaj Mesaj Privat
din ce program le scoti toate astea? (off topic- poti sa-mi spui si mie ce coduri sunt pt. bujiile cu incandescenta la masina mea? )
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,313
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra X20DTL din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Apr 2004

  • Garaj Mesaj Privat
alea sunt din tis
ce-ti trebuie tie e din epc (am dar e vechi)
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,313
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra X20DTL din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Apr 2004

  • Garaj Mesaj Privat
schimbat antigel. operatia a reusit, pacientul putin nemultumit.
1. din discutiile cu respectivul mecanic, acest model nu are un buson sa desfaci si sa curga tot lichidul (de fapt sunt mai multe si probabil nu a vrut bataie de cap).
2. Operatia a constat:
- in desfacerea capacului de la vasul de expansiune
- se pune pe caldura (optional)
- a unui furtun care intra in motor (2 - ala mai gros) si se scoate pe sub masina
- se sufla in vasul de expansiune pt a se elimina lichidul care nu s-a scurs.



3. Se pune furtunul 2 la loc, se porneste motorul si se pune antigelul. Acum trebuie pus pe caldura !!!

Cantitatea pe care am golit-o/completat-o a fost de 4l.
Am pus la loc 3l de antigel si 1l de apa. Poate trebuia sa pun 4 de antigel. O sa mai fac niste socoteli si mai completez.
  • pamihai

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jul 2004

  • Garaj Mesaj Privat
ce antigel ai pus pana la urma? eu am cumparat aral fara silicati sa-i pun la a mea. am citit prin tis ca antigelul la opeluri e pus din fabrica lifetime. o fi adevarat?
  • Mateiux

  • Mesaje scrise: 169
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa Z14XE din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Mai 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Eu mi-am pus dinala romanesc era verde intr-adevar, dar oare e bun pt motor nu stiam ca trebuie si antigelul sa fie de un anume fel.........sa-l scot face rau motorului??? astept sugestii!!! Confused
  • pamihai

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jul 2004

  • Garaj Mesaj Privat
dieselul e mai pretentios pt. ca are multe semeringuri pe instalatie care trebuiesc protejate si de aceea trebuie antigel fara silicati. silicatii ataca garniturile si aluminiul.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,729
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Mai 2004

  • Garaj Mesaj Privat
pamihai a scris:dieselul e mai pretentios pt. ca are multe semeringuri pe instalatie care trebuiesc protejate si de aceea trebuie antigel fara silicati. silicatii ataca garniturile si aluminiul.

*
Diesel sau benzina, pe circuitul DE APA exista tot atatea simeringuri si anume la pompa de apa... Wink
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,313
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra X20DTL din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Apr 2004

  • Garaj Mesaj Privat
am mai completat 0,5 l antigel.
in final am pus hexol (am gasit cu 70k/l, in metro e 90k/l)
pus 3,5l antigel, 1l apa si restul pana la 7,4 l din cel vechi care nu a iesit...
ala are garantie 3 ani (e verde Wink merge - cel putin asa scrie - si pe diesel). pana la proba contrarie sunt multumit.
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,313
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra X20DTL din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Apr 2004

  • Garaj Mesaj Privat
m-am uitat de antigel pt o astra x17dtl din 2000 si uitati ce am gasit
(chestie ciudata aici scrie ca antigelul are culoarea albastra si mai sus cateva posturi in cealalta poza ca e verde - dar au acelasi cod Laughing )

  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jun 2004

  • Garaj Mesaj Privat
in concluzie, daca pui cu silicati risti sa ti se duca pompa de apa? cam in cat timp? Confused

eu am intrebat la agip daca aveau fara silicati si nu stiau ce-i aia....
  • denilson2160

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra Y 20 DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Jan 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Trebuie sa completez cu antigel in bidon este un pic sub limita , dar nu stiu de care sa cumpar . Cel existent are culoare galbena-inchisa.Am inteles ca trebuie fara silicati pentru motorina . Am opel astra caravan motor Y20DTH 2.0 din 2001. Ce tip de antigel sa cumpar: denumire , cod?
  • kapix

  • Mesaje scrise: 695
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra X16XEL din 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Jan 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Nu mai aruncati banii pe diferite marci si tipuri de antigel. Luati unul fara silicati daca vreti (oricum sunt daunatoare pentru garnituri), preparati-l conform instructiunilor si gata. Toate contin glicerina, chiar va intereseaza culoarea sau alte adaosuri? Faptul ca antigelul (cu sau fara silicati) este mai daunator pentru cauciuc decat apa distilata este compensat de protectia oferita metalului. Mai bine schimbati un furtun sau o garnitura la cativa ani (nu am auzit cazuri de deteriorare foarte rapida) decat o pompa de apa...
Vad ca unii preferea sa puna antigel pur sau mai putin diluat. Total gresit. Concentratia ideala este cea la care punctul de inghet este cel mai coborat (de obicei -35 grad celsius). Astfel, daca este vorba despre antigel concentrat, acesta trebuie diluat cu apa 1/1. Daca este gata preparat nu se mai adauga apa.
Daca aveti posibilitatea sa il testati, puteti sa il folositi atata timp cat isi pastreaza calitatile (punctul de inghet). Pentru testare exista o pipeta similara cu cea pentru acidul din acumulator, pe care orice service amarat ar trebui sa o aiba. Daca nu aveti chef de test, pentru siguranta este bine sa il schimbati o data la doi ani (de obicei acest lucru se face toamna).
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,412
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Jun 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Cei de la Opel recomanda ca la motoarele construite pina in septembrie 2000 sa se utilizeze antigel CU SILICATI si diluat cu apa dedurizata si are culoare verde-albastru , pentru motoare construite dupa octombrie 2000 sa se utilizeze antigel FARA SILICATI de culoare rosu-portocaliu diluat cu apa distilata deasemeni se recomanda respectarea culorii antigelului si neamestecarea lui.Concentratia pentru protectie la inghet de -40 C trebuie sa fie de 50%.

Discutii similare

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata