Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • madalyn2009

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
ekaterin a scris:salutare tuturor, sunt Catalin am un astra G 1.7CDTI 80 cai 2005 si 145000km, problemele pe care le am eu cu masina sunt 2 si anume :
- dimineata la rece porneste foarte greu la a II-a , a III-a cheie in rest porneste usor toata ziua fara probleme
- masina nu mai trage cand o calc, scoate fum,in urcare se deccelereaza nu are forta nici la 2500-3000 ture, nu are demaraj deloc ,pana in 2500 turatii face un zcomot la fel cum il facea inainte pana in 1800 ture (dupa care 'pleca de sub tine'), acum nici dupa 3000 nici dupa 4000 nu are forta ...am schimbat tot ulei filtre ca deobicei la 15000...si ce e foarte interesant acum la vale masina se accelereaza singura chiar si pe pilot automat...inainte nu cand am fost pe Transfagarasan cand luam piciorul de pe acceleratie se deccelera indiferent cat de abrupta era soseaua in coborare... mentionez ca anul trecut (a trecut fix un an) de cand mi-au curatat admisia si mi-au masurat compresia la club(compresia a fost egala pe toti cei 4 cilindri 24),si nici o eroare nu mi-a gasit Marius , mi-a incarcat versiunea noua de soft, cea care scoate mai putine gaze... ma poate ajuta cineva ...multumesc mult .

nu stiu ce sa iti zic ca are...cel mai bn ar fi sa o pui pe tester, fum negru scotea si la mine si nu avea acelasi demaraj dar totusi tragea ceva, era de la egr. lam curatat si acum merge bine. in privinta pornitului greu dimineatza stiam ca este de la injectoare, dar asta nu inseamna ca trebuie sa fie asa. cel mai bine o pui pe tester.
Skip ads

  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Cand au injectoarele probleme pornirea e grea la cald, nu dimineata.
  • madalyn2009

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
aco_008 a scris:Cand au injectoarele probleme pornirea e grea la cald, nu dimineata.

pff si eu care stiam ca e invers...
  • ekaterin

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2009

  • Mesaj Privat
cert e ca nu-mi iese nimic la tester...cu pornitul dimineata cred ca ar fii 2 cauze: prima bateria ( e din 2005 noembrie) invarte cam greu...si adoua bujiile incandescente nu-si fac treaba bine..nu stiu ce sa zic dar nu-mi fluera turbo dar am vibratie destul de mare , iar jocul in partea de admisie turbo e mare inainte nu era am avut rupt un prezon de la galeria tubul de inoxce duce la egr si a trebuit sa schimb galeria evacuare...iar cand mi-a montat desteptul ala turbo nu a icarcat teava de ulei cu ulei si din cate mi-aduc aminte intrase si mizerie in gaura unde intra ulei...cert ca s-a dat peste cap dupa s-a spart un furtun si sa incins putin motorul..nu a depasit 92 grade in bord...dupa care temperatura de lucru a crescut de la 84-85 la 88-89 aproape de 90 motorul nu main tragea...am schimbat termostatul acum sta la 86-87 inainte cand era 87 grade pornea numai ventilatorul de pe radiatorul de racire, la 89 porneau amandoua...acum pornesc doar la 89...am schimbat senzor temp de pe chiuloasa( de origine)...nu mi-a aparut nici o eroare...nu nteleg ce are...
Skip ads

  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
pentru pornitul greu, verifica bujiile. daca zici ca e doar dimineata la rece, sau ar mai putea fi dezamorsare pe circuitul de alimentare, insa asta tine doar de timp, nu de temperatura. daca crezi ca e de la rece, s-ar putea sa-ti trebuiasca alte bujii.
la partea a doua... nu stiu ce sa-ti zic, suna a masina fara putere, fugi la marius si roaga-l sa se uite sa vada ce ai. pot fi multe cauze, gen mizerie in admisie, egr blocat, westgate blocat, si fara un tester nu-ti poti da seama.
  • ekaterin

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2009

  • Mesaj Privat
dar nu am nici un martor aprins, se pot consuma bujiile?...bateria are cam 7 ani... Rolling Eyes ... daca eram in tara mergeam la Marius ... sunt in Spania iar aici e dezastru cu services-urile...
  • ciryboss

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
salut

vad ca la problema cu fum-ul sunt destul de multe solutii desigur deopinde si de cauza... am o situatie asemanatoare cu un Astra H 1.7CDTI 101CP care daca o accelerezintre2500 - 3000ture scoate un fum negru. Dubios este ca si pe liber, acu, ca este zapada tot iese pe toba un fel de funingine sau ceva gen stropi negrii care murdareste zapada si ma gandeam ca atunci cand nu este in sarcina mare nu ar trebui sa scoata astfel de "resturi". Ii puteti spune cam ce ar fi sau daca a mai avut cineva o astfel de problema? Ori pe un tester se poate observa? Acu 2 ani (maxim) am testat injectoarele la un service si erau ok.
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
poate trebuie cocsat un pic motorul..mers mai mult sa se incinga bine (daca ai cum pe frigul asta) asta si daca nu da rateuri in sarcina
Skip ads

  • ciryboss

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Nu am avut probleme/rateuri - totul este ok, merge bine nu are nimic. Numai ca scoate acel fum uneori deranjant dar mai mult imi este teama sa nu pice ceva care sa ma coste mai mult daca o verific mai tarziu.... O s-o forjez un pic dupa un drum mai lung cand am mototrul incalzit sa vedem cum reactioneaza
  • bashtan

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2001 y17tdi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2012

  • Mesaj Privat
buna ziua.m-am uitat de la inceputul discutiei si as vrea sa va cer ajutorul.am o problema similara cu a celor de mai sus si anume :am 1 opel asta g 1.7tdidin 2001 si acu la bord233000km si de ceva timp (cam de 2 ani)merg ca un melc sau mai bn zis trebuie ma rog de masina mea sa intre in turbina, mai bn zis masina nu trage deloc sau doar din viteza a4-A sau a5-a dupa 2700 rpm.ce am facut in privinta asta ?am fost la 1 tester in romania si respectivul mi-a zis ca ii da o eroare(nu m-a dus mintea sa ii cer nr de eroare) la o electrovalva a turbinei(am inteles ca are 3).am fost la 1 mecanic si i-am explicat acest aspect si mi-a zis ca e electrovalva din spatele motorului cum te uiti la el in stanga jos .se poate ajunge la ea pe elevator sau ...mai stiu eu cum .mecanicul mi-a zis ca piesa costa cam 750 lei .in momentul de fata nu sunt in romania si nu as vrea sa intreb prin intalia cam cat ar costa ca stiu sigur ca nu e doar 750 lei.acu va intreb pina la a schimba piesa respectiva ar mai putea sa fie si alte cauze?ca filtrele le schimb regulat 10-12k km.multi au zis ca e egr sau debitmetrul sau alte cauze...chiar si motorina ceea ce eu nu cred pt ca am pus de mai multe feluri din moldova si pina in italia .toate astea va intreb pina sa ajung iar la tester sau mecanic.solutii si sfaturi as putea sa primesc si mitimotanel@yahoo.com
  • micuta bestie

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Buna ziua ,
Am si eu o problema asemanatoare la Opelul meu Astra H 1.7 DTH 101cp, an 2005,180.000km.
Scoate fum negru cand accelerez iar in treapta 2 merge chiar in suturi pana o accelerez si scoate prima salva da fum. Am incercat sa ii curat admisia si ce mai e pe acolo insa nu s-a schimbat mare lucru. Am scos mufa de la debimetru si nu a mai mers motorul. Dupa toate operatiunile astea bestiuta mea nu a mai pornit deloc... Am mai remarcat de altfel ca imi consuma mai multa motorina decat pana acum, chiar cu 1-2 litri la suta de km.
Ce ma sfatuiti sa fac ca sa o aduc pe drumul cel bun si lin...
  • nislau

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jul 2009

  • Mesaj Privat
fum negru e clar de la arderea motorinei fara intermediul turbine. parerea mea e ca turbine nu-si mai face treaba. a se vedea loganurile diesel care nu au turbina si scot un fum...
Skip ads

  • adryian26

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut
Am un opel astra 1.7dti din 2000 ,55kw(75cai) ,241000km ,iar de ceva timp am vazut ca in forta la o turatie de 3000 scoate fum alb si parca da sa se inece.Dupa ce o las mai moale isi revine trage cum ar trebui sa traga si nu scoate pic de fum.Cam ce ar fi?
Multumesc pt ajutor.
  • madalyn2009

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
turbina cred, dar nu sunt sigur.
  • adryian26

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Asa mi-a spus un prieten,dar am vrut sa mai aud si alte pareri.Ms frumos pt promtitudine.
  • AnyMc

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Buna ziua tuturor de pe acest forum...sunt nou venita aici in acest club,deci nu prea stiu inca atat de bine cum functioneaza cu scrierea si postarea discutiilor. Am si eu o mica (sau mare)problema cu Opel Astra 1.7 CDTI 2004... aceasta masina am cumparato acum 4 saptamani (cu ceva kilometrii la bord,265.000)nu e aceasta o problema foarte mare...bun iar de putin timp am descoperit ca are ceva probleme (compresor defect,tampon motor rupt,si foaaarte mult fum negru) primul lucru care l-am facut a fost sa merg cu ea la tester.Zis si facut,la tester nu sa vazut nimic defect(inafara de problema stiuta,compresorul defect)...totul este in regula pe tester(i-am schimat toate consumabilele,ulei bun Luqui Moly) dar eu tot am probleme cu fumul negru,si exista doar la accelerari(si la cald si la rece)Alte probleme in afara de fum nu exista,trage bine,merge ca unsa ...dar nimeni nu-mi poate spune nimic mometan de unde acel fum ..... (miercuri ma duc cu ea la servis sa ii schimb tamponul motor)si mai am o problema cand intru din viteza 1 in a 2 se aude un cajait(sau precum o frecare,nu stiu cum sa o numesc)dar daca astept putin in viteza 1 si intru foarte usor in a 2 nu se mai aude nimic(dar pierde mult din turatii cat astept sa se aseze)sa fie doar de la tampon?cei de la servis au spus ca e posibil sa fie de la tamponul motor..iar daca nu...ceva dereglat..dar eu stiu?cutia de viteze o fii complet defecta? imi cer mii de scuze daca sunt off-topic,astept cu nerabdare parerile tuturor in cunostiinta de cauza...va doresc tuturor o duminica frumoasa
  • Decebalus

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salut, mergi la verificat injectoarele și curatã valva EGR. Ulei ce tip ai pus ? 5w40 ? Sper ca nu ai pus 10w40 care pe timp rece e cam Killer de turbine ..
Posibil ca mașina sa aibã soft modificat .. și a mea scoate mai mult fum de la soft ...

Un drum afara mai cu mers turat posibil sa rezolve problema temporar curãțând funinginea acumulata ...

Spor!
  • AnyMc

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Tinand cont ca locuiesc in Germania,merg cu ea foarte mult pe autostrada,atat in limite normale cat si mai turat la viteze si turatii mari(150-160km/h) Uleiul l-am pus la recomandarea si istoricul masinii numai 0w 30 iar de 2 ani a fost pus 5w30 ,cei de la Service specializat Bosch mi-au recomandat tot 5w30,nu consuma ulei.injectoarele sunt bune,am sa le spun si de aceasta valva EGR sa o curete Miercuri cand sunt programata ,de unde imi pot da seama daca are sau nu soft modificat?Din acest punct de vedere nu mi sa spus nimic
  • Decebalus

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Sincer nu știu cum poți verifica dacã mașina are soft tuning fãcut Sad
ÃŽnsã e posibil sa o rezolvi curatand valva egr și eventual admisia in funcție de ce gãsesc acolo.
Are totuși și ceva km și uzura își spune un cuvânt ..

Așteptãm vesti dupã ce faci acești pasi.
Eu am 218k cu a mea și merge OK încã cu mențiunea ca eu am anulat EGR acum 2 luni deoarece a picat ... și dupã ceva studii am ales sa anulez.

Tot scoate fum la accelerãri in forța ...
Tipul care a anulat EGR mi -a zis ca am un injector care nu mai suna cum trebuie și mi-a recomandat o verificare .. însã nu am ajuns...

Numai bine!
  • AnyMc

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Miercuri am sa revin cu noutati ... Totusi legat de schimbator ..puteti sa-mi spuneti ceva?sunt foarte nerabdatoare...si curioasa...toate cele bune va doresc.Multumesc pt timpul acordat
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR