Gluma, negluma, dar raspunsul meu nu a fost nici ironic, nici la misto. I-am spus omului unde poate AFLA SIGUR ce euro are (sau mai bine zis... ce euro VA AVEA !) la inmatriculare.
Poate nu aveti idee cati s-au dus la RAR cu o norma euro pe brief si romanasii de la RAR n-au fost de acord cu standardele nemtesti pt ca nu corespundeau standardelor RAR Romania; in loc de E2 s-au pomenit cu E1 (si mai rau, cunosc un caz de E2 pe brief si trecut NON-EURO de RAR pt ca asa se incadra la ei), in loc de E3 s-au pomenit cu E2, in loc de E4 cu E3...
Deci asta a fost motivul pt care raspunsul meu a fost scurt si la obiect. In niciun caz n-am intentionat sa il jignesc, doamne fereste ! Noi putem sa ii spunem cum ar fi normal, dar pt RAR normalitatea poate fi alta. Personal o consider o absurditate faza cu "standardele RAR" diferite de standardele nemtesti. Cred ca nici sa ii pupe sub talpa pe nemti nu isi permit inginerii romani cu aparatura aia fabricata direct second-hand si setata dupa urechile lor