Ai uitat parola?


  • adinan_superstar

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra z18xe din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2010

  • Garaj Mesaj Privat
buna ziua dragi conducatori de opel
tin sa precizez inca de la inceputul discutiei ca am folosit functia "cauta" dar nu am gasit ceva care sa ma lamureasca ,asa deci daca am gresit undeva rog un moderator sa-mi mute aceasta discutie
sambata trecuta nu am avut ce face si am curatat clapeta de acceleratie deoarece rare ori imi galopa la relanti ,nu mult de 2-3 ori 8-900 ture
toate bune si frumoase ,clapeta era ca si noua dupa 15 min ,monteaza mecanicu clapeta ,inlocuieste si un furtun care era crapat cel care recupereaza gazele ,pornesc motorul si surpriza au urmat 2-3 rateuri ,in cele din urma s-a revenit
acum nu mai galopeaza ,motorul se aude frumos ,rotund la relanti ,nu se bruscheaza ...nu are niciunfel de poblema doar ca dupa ce pornesc ,parcurg 4-500m se aprinde in bord eterna "masinuta si cheita" ...daca se poate un sfat din partea dumneavoastra e bine venit
tin sa precizez ca masina e un bertone de 1.8 16v
va multumesc si o zi buna va doresc tuturor
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Sep 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Ai putea incepe cu testul cu "agrafa" sa vezi ce mesaje de eroare ai.
  • adinan_superstar

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra z18xe din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2010

  • Garaj Mesaj Privat
nu prea agreez ideea testului cu "agrafa" sincer nici nu stiu daca merge la mine (z 18 xe) ,prin urmare am sa resetez ECU (cu consecinta geamurilor ,cine are coupe stie despre ce vorbesc) si daca mtoda nu da rezultate inseamna ca trebuie sa trec pe la un control mai amanuntit
  • aditz6

  • Mesaje scrise: 225
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra Z16SE din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Mai 2010

  • Garaj Mesaj Privat
eu intelesesem ca, curatarea clapetei se face cu testeru langa tine ca se tin cont de niste parametrii ai clapetei. daca gresesc sa ma corecteze cineva.
  • adinan_superstar

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra z18xe din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2010

  • Garaj Mesaj Privat
masina functioneaza in parametri normali as spune eu dar asta cu testerul chiar nu stiam dar in schimb am vazut clapeta ca era data la punctul de turatie normal (relanti) ...daca cineva cunoaste mai mult sau are experienta in asa ceva poate ne da si noua o informatie
  • ovidium

  • Mesaje scrise: 983
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra Z16SE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jan 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Eu unul am facut aceasta operatiune la masina mea si la cea a unui coleg de forum. Nu am avut necvoie de tester.
In timpul operatiunii am scos bateria
Dupa curatare si montarea bateriei am lasat contactul pus un minut dupa care am pornit motorul si nu au fost probleme.

Trebuie sa fii atent pentru ca exista pe corp un orificiu care trebuie si el desfundat (in exterior este un furtun) -orificiul este mic si trebuie desfundat deoarece se infunda relativ usur - un simptom ar fi pornirea greoaie la cald.
  • adinan_superstar

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra z18xe din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2010

  • Garaj Mesaj Privat
azi i-am facut testu unde am descoperit ca am 2 erori -1555 ,0170 (101710) ...si totusi nu inteleg ce nu i-a placut ,doar i-am curatat clapeta
  • jommin

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Salut. Am si eu o intrebare referitoare la clapeta de acceleratie la astra h 1,7 cdti 100 co. Am desfacut furtunul din capat si am observat ca era ulei inauntru. E normal ? Cu motorul oprit, clapeta nu era inchisa. Si asta este normal? Am desfacut-o pentru ca am vazut ulei in partea de jos si pentru ca aveam probleme cu acceleratia (pedala moarta si turatii necontrolate si in crestere chiar si in timpul mersului). Are cineva vreo idee ?
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 877
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Aceeasi problema a patit-o si un amic dupa ce a curatat clapeta motorul e Z18XE la un signum.Un furtunas nu era bine impins la locul lui si tragea putin aer fals .Imediat dupa ce a pus furtunasul bine la locul lui problema s-a rezolvat.La el se auzea si un pufait in esapament.
  • jommin

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Mai am o problema cu h-ul meu.
Dupa cum spuneam in postarea de mai sus, acceleratia imi face figuri. Apare iconita cu masinuta ci cheia si ...nu mai am acceleratie. Nu stiu cu ce sa o asociez. Am fost la service si mi-au zis ca este pedala. Am schimbat-o si ...fara efect. Am dat jos ECU si l-am trimis la verificat. Nu au putut sa il verifice ca nu stiu ce le lipsea. La montarea lui...SURPRIZA! A pornit la sfert si am facut inca 140 de km fara probleme. Ieri, probleme a revenit. Am ramas fara acceleratie si motorul turat cam pe la 1500 de ture. Azi i-am dat jos ECU , l-am "admirat" si l-am montat. A demarat fara probleme.
O singura asociere de factori imi vine in minte. Dupa o ploaie mare nu am mai pornit prima data si a doua oara dupa ce am spalat-o la presiune. Se poate sa intre umezeala la ECU si de aceea sa faca asa ? Sau este ceva legat de acceleratie ?
Va multumesc!
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 877
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Mergi la un service sa vada ce erori ai si dupa sa iti verifice instalatia electrica.Daca spui ca ti-au schimbat pedala degeaba ma gandesc ca poate fi o problema ori de la la clapeta ori de la inslatatie ori cel mai probabil de la ECU.Dar pana nu se vede ce erori are masina nu poti sa iti dai seama.
  • cristy905

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra Z18XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jan 2013

  • Garaj Mesaj Privat
salut.am si eu o problema cu clapeta de acceleratie (astra g 1.8 16v model 2001)testerul arata eroarea p1555-pozitie potentiometru clapeta semnal sarcina motor raport incorect.stie cineva care ar fi cauza?imi apare masina cu cheita o perioada,dupa cateva porniri nu mai apare dar se aprinde semnul de motor.deci sigur are o problema.poate imi spune cineva pasii care trebuiesc facuti pentru a demonta si curata clapeta,eventual si cateva poze.ms anticipat
  • PapynhoTM

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Jul 2013

  • Garaj Mesaj Privat
am si eu o problema,la testul agrafa am eroriile p1120/p1122 !si mai nou la un drum a inceput sa o ia razna,mai exact se tureaza cat poate...nu stiu ce are..ma puteti ajuta?
  • Paula Andreea

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Jul 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare! Am un Opel Corsa D din 2010, 1.2 benzina, semi-automata, cumparata noua de la Opel Di-Bas. Am patit la fel cum spuneti, s-a aprins martorul de service si a inceput sa se opreasca singura, apasam pe acceleratie si degeaba, se decelera pana se oprea de tot. Si trebuia sa opresc motorul 5 minute, apoi mai mergeam 4 km si iar se intampla chestia asta...asa am mers 25 km pana am ajuns acasa. Am dus-o la opel si dupa tester mi s-a spus ca este senzorul de la clapeta de acceleratie care ma costa vreao 2500 lei. Apoi am dus-o la un alt service si mi s-a spus acelasi lucru: ca este o parte de plastic acolo care se incinge la drum lung si se topeste si trebuie schimbata pedala cu totul pentru ca nu se gaseste separat. Problema mea este ca, ok schimb piesa asta cu una noua, insa am inteles ca si cea noua este tot de plastic...si atunci ce fac? la fiecare 3 ani schimb clapeta? I s-a mai intamplat cuiva treaba asta? La o masina mai noua? Plus ca acum cateva zile am primit o scrisoare de la ei pentru o rechemare in service ca e posibil ca vopseaua de pe ea sa prinda goluri de aer si sa se cojeasca..asta fiind a doua rechemare, am mai fost o data pentru nu stiu ce siguranta facuta prost de producator...Daca le fac reclamatie, rezolv ceva? Help!
  • Sperkule

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra Z14XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mai 2013

  • Garaj Mesaj Privat
PANA LA URMA, UN TUTORIAL DE CURATAT CLAPETA DE ACCELERATIE?
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 877
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Pai mare tutorial nu prea ai ce sa faci, ai tubulatura de la filtru de aer care trebuie sa o dai jos dupa aceea ai cele 2 furtune care intra in clapeta le bagi 2 bujii in cap ca sa nu curga(sunt modele care au furtune de apa pe clapeta sunt care nu au), dupa ai mufa de la motoras iar apoi 4 suruburi si gata ai scos-o.
Iti ei un WD40 (spray de curatat) sau cel mai bine cu benzina o carpa si niste manusi sa nu te murdaresti prea tare si te apuci de frecat.
Mare atentie cu clapeta in sine sa nu o fortezi cand curati pe acolo umbli usor.
  • Sperkule

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra Z14XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mai 2013

  • Garaj Mesaj Privat
multumesc, asa am sa fac.....suruburile sunt normale(se scot cu surubelnita) sau imi trebuie cheie?
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 877
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Feb 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Nu mai stiu cred ca imbus , sau tubulare.
  • rider1

  • Mesaje scrise: 578
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z16xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mar 2012

  • Garaj Mesaj Privat
La clapeta de acceleratie nu sunt suruburi cu cap hexagon, sunt din alea cu , colturi parca torx le spune.Daca dati clapeta jos, neaparat sa aveti garnitura de schimb.
  • sh3rkhan

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Zafira Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Dec 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Torx de 30 sau imbus, hexagon de 5. Scoateti borna de minus de la baterie inainte de a debransa mufa clapetei. Furtunasele de antigel le astupati sau nu, cum vreti. Sunt mai sus decat vasul de expansiune asa ca nu o sa curga mult antigel, aproape deloc. Doar ca inainte de a le debransa desfiletati busonnul vasului de expansiune pentru a elibera presiunea din instalatie, altfel s-ar putea sa va spalati pe fata cu antigel. Odata demontata clapeta se curata f bine cu "Brake cleaner", mai bine decat cu Carburol sau Decarbusolv sau benzina.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata