Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • mihaimgn

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2006

  • Mesaj Privat
De la un timp se aprinde cand si cand beculetul galben patrat cu o elice pe el.Masina merge normal.Ce credeti ce poate fi? Dar cel masinutza cu cheita?
Skip ads

  • botosu

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...ight=masina+cheie
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
cred ca te referi la becul patrat cu o steluta in el ( care simbolizeaza frig ) . becul ala simbolizeaza o problema la climatizare .

La mine s-a aprins cand mi s-a intrerupt un fir si imi ramanea termocupla blocata pe pornit
  • kotinko

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2007 Y17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Acel indicator cand se aprinde te avertizeaza ca motorul e supra incalzit
si sa-l opresti pt cateva min sa-si mai revina
aAsta ca sa nu-ti duca garnitura dde chiuloasa si alte complicatii
Skip ads

  • ANDREI_BAI

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Acel martor cu steluta in el care defapt este un radiator cu electroventilatorul indica defectiune la sistemul de racire al motorului si merge in regim de avarie.

Nu e de gluma cu martoru acela pentru ca se poate sa nu iti porneasca electroventilatorul si atunci se incinge apa in motor si rezulta foarte multe neplaceri.
  • eddiecristea

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2006

  • Mesaj Privat
martorul galben (cu elice) inseamna avarie motor, adica ceva e in neregula cu el, poate fi orice si trebuie sa verifici tot adica racirea, uleiul, combustibilul, pierderi de gaze de esapament cam tot ce tine de functionarea motorului
  • avlsystems

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Controleaza ventilatorul de pe radiatorul de aer conditionat.Daca aerul conditionat functioneaza si ventilatorul nu invarte din cand in cand inseamna ca nu iti mai functioneaza ventilatorul.
Asa am patit eu.
  • palisman

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2006

  • Mesaj Privat
patratul cu steluta pe el,de culoare galbena mi s-a aprins imediat dupa ce am apasat butonul de la climatizare Crying or Very sad si aer rece ioc, la cateva secunde dupa ce am decuplat AC-ul s-a aprins si becul galben cu motorasul. am citit in manual ca patratul cu steluta se refera numai la climatizare.Am reparat AC acu o luna ( 350 RON ) Sad si acum cand apas pe buton in loc sa scada turatia motorului cum e normal, la mine creste Question Shocked ,Numai inteleg nimic va rog sa ma ajutati!!!
Multumesc
Skip ads

  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Cu cat creste ? ca la mine relantiul sta la 900 in loc de 850 cand apas AC-ul . E normal .

Nu-i mai dati omului sfaturi gen gaze de esapament pt ca am mai zis , problema cu martorul ala este exclusiv la instalatia de climatizare . la mine mergea electroventilatorul continuu cand mi se aprindea becul . Va dati seama ce racire mare meserie aveam !
  • palisman

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Cred ca 800 are la relanti Question si creste aproape la 1000, si nu se intampla nimic. Alta data mie imi scadea tutatia foarte putin sesizabil in momentul porniri compresorului ( o sarcina in plus nu ?? Question ) si nu porneste nici electroventilatorul iti da senzatia de parca s-a eliberat motorul cand apas pe butonul de AC. Sugesti ??

PS. nu merge in regim de avarie eu am mers ai cu 140 asa ( fara AC ) si nu s-a simtit nici o diferenta.
  • ANDREI_BAI

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
A merge in regim de avari nu inseamna ca nu poti merge cu 140, pot merge si cu 180.
A merge in regim de avarie inseamna ca ECU nu se mai fonoseste de ubele valori ce vin de la unele sonde sau senzori aflati pe motor si foloseste niste valori standard.

De exemplu daca ECU nu citeste nici o valoare de la sonda de apa el va lua in calcul temperatura cea mai maire si va da comanda electroventilatoarelor sa mearga pe ca mai maire treape de vitez si atunci se va aprinde in bord si motorasul si radiatorul cu elice.
  • palisman

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Asta numai daca se aprinde martorul ?
azi dimineata am pornit si totul functiona " corect " Question si nu s-a mai aprins nici un martor. ( butonul de AC n-am avut curajul sa -l mai apas. )?
Skip ads

  • ANDREI_BAI

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Da numai daca se aprinde martorul merge in regim de avaraie.
Daca nu este aprins nici un martor pe bord totul este in regula ( numai sa nu fie ars ledu dela martor lucru care se intimpla foarte rar).
  • palisman

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Cred ca am depistat problema ,un scurt la intrarea in compresor, maine merg la electrician. am sa scriu rezolvarea.
  • deleted-3115

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Patratelul cu steluta in el trebuie sa se stinga dupa pornirea motorului sau inainte???
  • 21-Lancer

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2005

  • Mesaj Privat
coatu catalin a scris:Patratelul cu steluta in el trebuie sa se stinga dupa pornirea motorului sau inainte???


Dupa pornire, la 1-2 secunde.

Asteptam inca detaliile legate de rezolvarea problemei...

  • marrian2008

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2008

  • Mesaj Privat
semnifica o avarie la motor. necesita un tester.
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Oare mai are masina Question
  • Blanka2all

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Si daca se aprinde 1-2 secunde in timpul mersului? Atunci ce poate insemna?
K eu nu am mai dat drumul de ceva timp la aerul conditionat de ceva vreme si cand merg cu masina si se mai aprinde din cand in cand acel martor in bord timp de 1-2 secunde si nu stiu ce ar putea fi. Ma gandesc k de la gropi sau altceva nu ar mai face contact. Nu stiu ce sa zic! Astept si parerile voastre.
  • allex24

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2006 cdtl 1.7
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Buna ziua

Am si eu o problema cu martorul asta naravas
A trebuit sa trag masina pe dreapta cam 3 saptamani pana ce au sosit actele de la Leasing(ma rog...detalii)
dupa 3 saptamani ma urc in masina si ce sa vezi martorul de "Racire a motorului controlata electronic"
a ramas aprins, am facut un drum de vreo 40 Km motorul temperatura nu a trecut de 90 de grade masina
trage la fel de bine doar nu mai raceste asa de bine AC-ul iar din cate observ dupa fiecare drum scurt sau lung
ramane ventilatorul cam 5 minute pornit dupa oprirea motorului. Am fost cu ea la service au resetat eroarea si
ca prin minune ventilatorul sa oprit si AC-ul a inceput sa bage rece asa cum il stiam...mare bucurie Smile dar dupa
ce am oprit motorul si lam pornit din nou povestea o ia de la inceput..A mai trecut cineva prin treaba asta?

Opel Astra G 1.7 CDTI An fabricatie 2007
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR