Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F
  • florin baltatescu

  • Mesaje scrise: 420
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Va rog sa ma ajutati si pe mine in legatura cu o problema. Am cumparat o astra f motor x16xel cu AC manual dar cu o fisura la teava care pleaca din radiator. Am schimbat radiatorul de AC si compresorul sh iar cand am incarcat cu freon si ulei , nu porneste ac, nu am curent la mufa de la compresor si nu se aprind nici becurile din butoanele de ac si recirculare. Am verificat toate sigurantele si nu stiu unde sa mai verific. Sa nu aiba tensiune din cauza ca afara erau 3-4 grade +?. Daca ma poate ajuta cineva va multumesc in suflet. Am fost la doua testere si la un electrician auto dar sant VARZA (toti au dat cu presupusul dar cu nici o rezolvare). va multumesc.
Skip ads

  • cornel2cornel

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Poate ai rezolvat intre timp sau daca nu incearca sa vezi daca functioneaza si releul de AC care-ti porneste compresorul. Se afla in cutia cu relee de langa servofrana in compartimentul motor.
  • florin baltatescu

  • Mesaje scrise: 420
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Am reusit sa il pornesc in doua zile, cand temperatura afara era de cca8-9 grade+ , dar dupa aceia s-a racit afara si nu a mai pornit. Releul sau mai bine zis releiele la astra f sant aproape sigur pentru ca unul cupleaza la apasarea butonului de AC doar cand altul de langa el este cuplat in functie de temperatura (la minecam peste 8 grade +), ambele sant langa sigurantele din interior sub bord se aude cum cupleaza cand ii permite ala de temperatura. D upa ce am fost la cinci ,, mesteri" si nu am rezolvat nimic am luar un fir si aparatul de masura , am scos mufa de la compresor si nu avea tensiune (cu mufa compresor scoasa nici nu are cum saaiba tensiune pentru ca circuitul este intrerupt), cu un fir pe + la baterie am masurat mufa si am constatat ca minus aveam pe unul din cele doua fire de la mufa compresor.
Am pus firul +de pe baterie pe celalant fir (mufa pusa in compresor si motorul pornit) :ambreajul a cuplat compresorul a pornit, ambele ventilatoare au pornit , am firul de + de pe baterie si uraaaa; compresorul cupla si decupla de la butonul de AC. A functionat in ziua aceia fara probleme iar in dimineata urmatoare nu a pornit decat dupa ce a stat masina in soare, 8,5 grade pe termometru din bord .
Mai am o nelamurire : mi s-a incarcat instalatia cu 900 gr agent frig r134 dar cu doar 80 ml ulei, mi se pare putin ulei tinand cont ca am inlocuit compresorul si radiaturul de ac ( lipsa ulei in instalatie) , IN CARTE LA ACEST MODEL SE DA 900 FREON SI 285 ML ULEI.
Daca credeti ca mi s-a pus putin ulei (nu vreau sa stric compresorul, l-am inlocuit din cauza unei pietre care mi-a luvit fulia facand ca ambreajul sa zangane nasol de tot) o sa merg sa imi completez in alt loc, mesterul care a incarcat instalatia zicand ca a pus destul ulei.
IN SPERANTA CA NU V-AM PLICTISIT .... ASTEPT PARERI
Apropo de relee in compartimentul motor am doua cutii cu relee una langa baterie , calalta sus langa servofrana, dar cand pornea AC tacanitul de releu se auzea de sub bord din cutia de sigurante, sant cateva relee acolo. In cutia de langa servofrana am doua relee unul de la claxon iar celalant tacane cand pun contactul. Oricum multumesc d-lui CORNEL2CORNEL (foarte bune fotografiile din garajul d-lui)
  • cornel2cornel

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2009

  • Mesaj Privat
din cate stiu, in cutia de langa servo trebuie sa fie si un releu care-ti porneste compresorul. si ulei trebuie sa aiba si compresorul in el fie nou sau sh. ulei mai aveai si pe instalatie inainte de schimb. prea mult ulei nu e bine pt ca-ti infunda filtrul, nici prea putin caci uzeaza compresorul. pt linistea ta mai poti adauga 100g
Skip ads

  • florin baltatescu

  • Mesaje scrise: 420
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Compresorul a fost sh ,am lasat sa se scurga uleiul din el inainte de montare pt ca era maroniu la culoare nu verzui cum era in fostul meu compresor, iar cand am incarcat inst. intai a facut vidarea si nu a scos nici o picatura de ulei (aparatul de incarcat trage inapoi atat freonul cat si uleiul din instalatie si dupa aia umple dupa cum a fost programat iar mesterul a zis ca nu trebuie pus mai mult de 80 ml ulei), freon nu aveam deoarece instalatia era goala.
Cand porneste prima data AC, cand o sa dea caldura, o sa merg sa mai fac o verificare :recuperare-reancarcare.
  • geosev37

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 1993 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Va salut! As vrea sa stiu daca are cineva aer conditionat pe Opel Astra 1.7 Tds, din 1993, motor Isuzu ? As dori sa stiu si m-ar interesa si cateva poze.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR