Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • rzp_o4

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Am o corsa de 95 1.5 diesel. si am martorul din bord aprins la baterie. Am verificat incarcarea si alternatorul ( l-am desfacut am schimbat puntea diode si statorul) am masurat si incarca bine. Nu am probleme cu pornirea sau altceva doar ca arata acel martor aprins si nu mai am idee din ce cauza. Toti sa leaga de incarcarea bateriei ca am probleme si de alternator dar nu e asta.. are careva vreo idee din ce cauza mai poate sta aprins? Mentionez ca merg asa cu masina de vreo 6 luni .
Skip ads

  • ieseanul

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
rzp_o4 a scris:.......Am verificat incarcarea si alternatorul.............si incarca bine.....

Mai exact, vrem ceva valori.
  • rzp_o4

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2011

  • Mesaj Privat
valorile sunt intre 13,99 si 14,3 cand am masurat si cu farurile aprinse si masina turata si nu creste peste 14,3 ..
  • ieseanul

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Cam bizara treaba. Mai ales ca in mare valorile tare par bune si spui ca mergi de 6 luni asa...
Nu reusesc sa imi dau seama cam ce ar fi. Ca sa ne lamurim fa testul acesta (scris cu verde) si raspunde tot aici, cu valorile obtinute.
Instalatia ta electrica de la bord e cumva modificata? (ma gandesc sa nu ai tras un plus de prin alta parte, la becul din bord);
Cu pornirea cum stai? (porneste la prima cheie dimineata?).
Skip ads

  • rzp_o4

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2011

  • Mesaj Privat
O sa incerc sa fac testul sa vad daca ma descurc , la instalatie ce am vazut modificat, masina are carlig si am vazut in spate la stopuri un fir care duce plusul, l-am si desfacut crezand ca poate nu va mai aparea dar tot indica martorul. cu pornirea dimineata e ok, dau pe contact astept releul ( ca are un releu care face tac ) si dau la cheie si o ia numai cand e frig iarna trebuie sa o las putin pe bujii mai mult . DA si stopul de pe spate stanga nu se aprinde becul si are un fir legat la cel din dreapta. dar dupa cum am zis si daca il desfac tot nu se stinge martorul. Daca nu am demontat la ea de o sa o demontez toata pana la urma.
  • ieseanul

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
rzp_o4 a scris:...am martorul din bord aprins la baterie. ....
Daca ai timp si posibilitati, fa o poza cu martorul respectiv, caci ceva nu se leaga. Acesta sta aprins, deoarece:
    1 - ai o tensiune prea mica in instalatie sau
    2 - prea mare.
Bateria iti este buna, caci din cele scrise de tine, rezulta ca ai pornire ok. Astept rezultatele de la test, deoarce sunt confuz din cele scrise de tine pana acum (ca natura a defectului).
De demontat la ea e bine ca te bagi, caci asa ajungi sa vezi unde a gresit proectantul Razz .
  • rzp_o4

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Am facut testul in felul urmator:

Tensiunea din baterie 13.3 cu motor oprit ( dar am mers cu ea... inainte sa o masor vreo 10 min )

Tensiunea la relantiv 14.4 ( turata tot la fel )
Tensiunea cu ventilatoru aprins si lumini faza lunga: 13.8 turata la relantiv oscileaza intre 13.65 si 13.8 parca numai retin sigur.

Cam asa sunt valorile.. vreo idee ceva?
  • ieseanul

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Ideea este ca nu ai o defectiune la instalatia de incarcare a masinii, se pare ca ai o defectiune la partea de monitorizare a incarcarii. Nu reusesc sa imi dau seama de unde ar fi,... cel mai probabil cred, ca ai o improvizatie facuta la martorul de la bord.
Skip ads

  • rzp_o4

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2011

  • Mesaj Privat
ieseanul a scris:Ideea este ca nu ai o defectiune la instalatia de incarcare a masinii, se pare ca ai o defectiune la partea de monitorizare a incarcarii. Nu reusesc sa imi dau seama de unde ar fi,... cel mai probabil cred, ca ai o improvizatie facuta la martorul de la bord.



In legatura cu improvizatia, cam ce fel de improvizatie crezi? Ce nu ti-am zis numai stiu daca am mentinut este faptul ca ceasurile mele sunt de corsa benzinara dar si inainte sa le schimb era tot asa, deci nu cred ca ar fi asta vreo problema. Nu stiu ce sa mai verific. E posibil ca de exemplu sa se atinga 2 fire sa faca masa si sa stea acel martor aprins din cauza asta? Sau daca ar exista ceva de genul asta chiar daca e intensitate mica s-ar intimpla ceva mai rau? Numai am idei sincer.. de nu imi vine sa demontez toata instalatia ...Smile))
  • ieseanul

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Instalatia iti merge bine, eu cred ca tu ai o improvizatie in sensul ca ai legat un fir de plus direct de la contactul cu cheie la becul de la bord. Aici, trebuia sa vina un fir de la alternator (releul de tensiune mai exact), in acest sens tu cum ai pus cheia cum becul sta aprins pe viata..... Ma gandesc ca e posibil sa ai chiar prin bord niste fire incurcate. Ca sa vezi daca am dreptate trebuie sa identifici pe alternator care e firul care pleaca la becul de la bord si sa pui tu un bec mic de proba pe acest fir, sa vezi cum reactioneaza de aceasta data.
(nu dispera ii dai tu de capat cumva).
  • rzp_o4

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Probleme noi. Deci numai porneste masina. Am masurat bateria si are 13.2 volti. cand dau la contact se aprinde.. si face un tac apoi se stinge si bordu numai merge nimic. Am incercat sa o aprind cu clesti si merge porneste la prima cheie. Am incarcat bateria pe statie am lasat-o cateva ore apoi masina merge. am masurat incarcarea si incarca 14.4 Nu stiu care e problema. Asa ceva e nou... o fi oare din cauza incarcarii? Cineva mi-a zis ca sa schimb bateria ca nu are amperaj ca nu tine.. acu nu stiu asa de prosti sunt si electricienii astia m-am saturat ca ma duc cu ea si nu ma rezolva deloc. Ai vreo idee de ce face asa? Prima oara am crezut ca sa dus electromotorul. Dar nu stiu. O fi in scurt ceva?

PS: Ce baterie imi recomanzi sa cumpar? e mare daca iau una de 70 amperi? ca asta care o am e de 55. e una rombat pe acid. nu am cartea masinii si nu stiu ce tip de baterie pot pune pe ea
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Poti pune ce baterie vrei, numai sa iti incapa acolo
Skip ads

  • rzp_o4

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Am fost cu ea la verificat si e buna. Tipul mi-a spus sa imi iau una de 70 ca asta de 55 e de benzinara. Deci. am pus-o pe masina si porneste ( aceeasi baterie ) si acu merge... Nu stiu practic nu i-am facut nimic decat sa o plimb si am pus-o la loc si a pornit fara clesti. E posibil sa am vreun scurt sau un contact inperfect de face acel tac si apoi se duce curentul? Nu stiu.. dar si daca ar fi de ce cand pun clesti se aprinde si merge..? Cred ca pana la urma bateria e devina? Ah si am fost si cu masina, mi-a verificat el incarcarea cu aparatul lui. Si a zis ca incarca bine, masina porneste sfert. Iar de martorul baterie aprins a zis ca nu e ceva legat la el si de aia sta aprins.. ceva de genul asta... ca nu a legat bobina parca sau cam asa ceva..
  • stre3t

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2013

  • Mesaj Privat
salut. azi cand mergeam spre casa , dupa vreo 8 km de mers cu farurile aprinse m-i s-a aprins martorul de baterie , dupa ce am stins farurile la 2 secunde s-a stins, dupa aia am aprins iar farurile si nu s-a mai aprins. aveti vreo idee?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Posibil,perii(carbuni) uzate sau relativ blocate...
  • bassmafya17

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2014

  • Mesaj Privat
va salut am si eu o problema,am mai postat dar nu mai gasesc topicul.am o astra f c14cz.mi s a stricat alternatorul si am hotarat sa il inlocuiesc cu unul sh decat sa il repar.nu am gasit modelul meu si am luat altul ,dar nu de 70 A cum era cel original ci de 50A.l am inlocuit si imi incarca 14,4 relanti si 14.2 cu consumatorii porniti,zic eu ca este bine.
problema e ca tot am aprins in bord martorul de la baterie si cel cu (!)..
de ce asa?
este vreo problema ca alternatorul acesta este mai mic ,respectiv 50 A fata de 70?poate afecta bateria care o am noua.....?
  • Mitubrin

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema cu incarcarea dar la mine scade curentul din baterie.Pun bateria pe masina incarcata si o pornesc dupa care masor incarcarea si in loc de 14si ceva imi da12 si ceva si scade pina la 9 si ceva.precizez ca am schimbat alternatorul pentru ca am gasit o dioda arsa si tot imi "fura" curentul
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Si ce zici ? Alternatorul asta "nou" e bun daca se consuma bateria ?
  • petricavlad37

  • Mesaje scrise: 553
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Meriva 2009 x16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Repara-l sau cautã altul.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR