Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • raku21

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Fuel Quantity 5.5 - 8.5 mg/strk.
Skip ads

  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc mult de raspuns. Voi incerca sa modific pozitia capului pompei undeva intre aceste limite. Sa vedem ce se va intampla .
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Raku-le , la ce turatie se masoara in acest interval ( intre 5.5--8.5)? Si nu crezi ca o pozitie oarecare in acest interval va influenta si consumul de combustibil ? Atunci unde este mai bine de fixat langa 5.5 sau mai la 7-8 ?
  • raku21

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
iriahu a scris:Raku-le , la ce turatie se masoara in acest interval ( intre 5.5--8.5)? Si nu crezi ca o pozitie oarecare in acest interval va influenta si consumul de combustibil ? Atunci unde este mai bine de fixat langa 5.5 sau mai la 7-8 ?


La relanti fara consumatori porniti , la mine este undeva pe la mijloc dar diferentele apar si daca motorul nu este la temperatura optima.
Skip ads

  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
adica la 90-95 gC ? Acum pe timp de vara are temperatura vre-o ifluenta ?
  • raku21

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Da sa faci diagnoza la 90-95 gC pentru ca daca faci dimineata temperatura este alta si de aici alte valori.
  • cont-sters-13103

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salutare.astea sunt valorile masurate pe masina din semnatura.Ce parere aveti despre valori?(in afara de valoarea de la A/C,cred ca nu mai am freon).Am observat ca imi da P0400 - Critical system malfunction 2 (refer to checking procedure: trouble code description)
(05) - Not present cand dau numai cu spatele.am curatat egr-ul,si admisia.ce credeti ca ar putea fi?
Measuring blocks information:

System Voltage 13.9 V
Accelerator Position Sensor Signal 0.00%
Idle Switch Active
Mass Air Flow Sensor 495 mg/strk
Barometer Sensor 1.0 bar
Boost Pressure Command 1.2 bar
Boost Pressure 1.0 bar
Intake Air Temperature 34 °C
Coolant Temperature 60 °C
Engine Oil Temperature 52 °C
Fuel Temperature 31 °C
Brake Switch 1 Inactive
Brake Switch 2 Inactive
Clutch Switch Inactive
A/C Information Switch (Air Conditioning) Active 12V
A/C Pressure 1.80 bar
Fuel Cutoff Valve Active
Start of Delivery 21.7 °CA
Desired Injection Start 4.2 °CA
Actual Injection Start 4.2 °CA
Desired Injection Quantity 6.7 mg/strk
Injection Quantity 6.8 mg/strk
Pulse Ratio Boost Pressure Solenoid Valve 71.70%
EGR Command (Exhaust-Gas Recirculation Command) 323 mg/strk
EGR Pulse Ratio (Exhaust Gas Recirculation) 3%
Swirl Level Control Solenoid Valve Pulse Ratio 0.00%
Desired Engine Idle Speed 800 RPM
Engine Speed 804 RPM
Pump Speed 401 RPM
Diagnosis Glow Time Relay Active
Glow Time Relay Inactive 12V
A/C Request (Air Conditioning) Inactive 12V
Key (I) (Set/Accelerate) Inactive
Key (R) (Set/Decelerate) Inactive
Key (O) (Switch Off) Inactive
Vehicle Speed 0 km/h
Vehicle Speed Command 0 km/h
Telltale (Check Light) Off 12V
Glow Time Telltale Off 12V
High Pressure Diagnosis 1 0 Counts
High Pressure Diagnosis 2 0 Counts
  • raku21

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
dan_tmx a scris:
Pulse Ratio Boost Pressure Solenoid Valve 71.70%


Aici trebuie sa fie 65.00% , numai ca masina ta daca are 126hp cred ca e remapata , iar la A/C Pressure ar trebui sa fie peste 4 bari. In legatura cu P0400 verifici cam tot plecand de la pompa de vacuum , traseu vacuum , electrovalve , swirl , egr.
Skip ads

  • cont-sters-13103

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2007

  • Mesaj Privat
raku21 a scris:
dan_tmx a scris:
Pulse Ratio Boost Pressure Solenoid Valve 71.70%


Aici trebuie sa fie 65.00% , numai ca masina ta daca are 126hp cred ca e remapata , iar la A/C Pressure ar trebui sa fie peste 4 bari. In legatura cu P0400 verifici cam tot plecand de la pompa de vacuum , traseu vacuum , electrovalve , swirl , egr.

salut.masina este remapata.cu presiunea la AC stiu,trebuie sa bag freon.cu p0400 nu mai stiu c sa zic am verificat dar dc da numai in marsarier?
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Pentru Raku21 , ai cumva in arhiva ta de date un tablou de masuratori pentru Omega B 2.5td cu motor de BMW
model 98 ? Daca da, a-si fi curios sa pot compara date citite pe masina mea cu date de pe alta masina . Exsista si un tablou ideal de acest gen ?
  • nedelculeon

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
In weekend am testat masina unui prieten, si au iesit urmatoarele valori:
Measuring blocks information:

System Voltage 14.0 V
Accelerator Position Sensor Signal 10.80%
Idle Switch Inactive
Mass Air Flow Sensor 328 mg/strk
Barometer Sensor 1.0 bar
Boost Pressure Command 1.2 bar
Boost Pressure 0.9 bar
Intake Air Temperature 47 °C
Coolant Temperature 88 °C
Engine Oil Temperature 83 °C
Fuel Temperature 50 °C
Brake Switch 1 Inactive
Brake Switch 2 Inactive
Clutch Switch Inactive
A/C Information Switch (Air Conditioning) Active 12V
A/C Pressure 1.80 bar
Fuel Cutoff Valve Active
Start of Delivery 24.4 °CA
Desired Injection Start 5.6 °CA
Actual Injection Start 5.5 °CA
Desired Injection Quantity 7.2 mg/strk
Injection Quantity 6.9 mg/strk
Pulse Ratio Boost Pressure Solenoid Valve 65.00%
EGR Command (Exhaust-Gas Recirculation Command) 330 mg/strk
EGR Pulse Ratio (Exhaust Gas Recirculation) 26%
Swirl Level Control Solenoid Valve Pulse Ratio 0.00%
Desired Engine Idle Speed 800 RPM
Engine Speed 1.936 RPM
Pump Speed 969 RPM
Diagnosis Glow Time Relay Active
Glow Time Relay Inactive 12V
A/C Request (Air Conditioning) Inactive 12V
Key (I) (Set/Accelerate) Inactive
Key (R) (Set/Decelerate) Inactive
Key (O) (Switch Off) Inactive
Vehicle Speed 0 km/h
Vehicle Speed Command 0 km/h
Telltale (Check Light) Off 12V
Glow Time Telltale Off 12V
High Pressure Diagnosis 1 0 Counts
High Pressure Diagnosis 2 0 Counts
Problema la masina este ca nu trage motorul mai deloc,au fost schimbate recent toate consumabilele, s-a curatat admisia si egr,s-a facut proba si cu un alt debitmetru, s-a curatat inclusiv sorbul de motorina din rezevor.
Erori stocate nu are pe motor.
Singura banuiala ar mai fii turbina, la care nu ne-am uitat deloc.Din rezultatele testului se poate vedea vreo problema?
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Eu tot pe debitmetru as miza...
Skip ads

  • raku21

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Fa un test si peste 3000 rpm.
  • valentinosss

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 y 20 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2011

  • Mesaj Privat
salut am si eu o intrebare,am o vectra b 20 dti din 2001 si nu stiu cum sunt electrovalvele,adik,sunt cu 2 serii si nu stiu fiecare unde se pun
astept raspuns urgent,multumesc
  • raku21

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Incearca sa postezi doar o singura data.
  • nicushor89

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2011

  • Mesaj Privat
salut baieti , am si eu o mica problema daca pot sa-i zic asa , detin un opel astra 2000 dtl 16v an 2000 , mi se aprinde becul galben cu motorul pe bord , se aprinde se stinge in mers , si in momentul in care se aprinde nu mi trage , merge precum un diesel normal fara turbina , dupa cum am citit pe site parea a fii egr , l-am schimbat si la fel face , am verificat fiecare furtunas de la vacum si nu are nic nel mai mic por , am fost cu ea la tester si mi-a dat k are ceva la vacum , sa fie pompa de vacum oare ? mersi mult
  • raku21

  • Mesaje scrise: 532
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Postaza eroarea...
  • nicushor89

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2011

  • Mesaj Privat
scuze , dar nu mai stiu k nush unde am pus foaia de la tester , oricum mi-au zis k este ceva de la vacum si nu au stiut sa-mi zica ce anume .
  • thunder24

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2009

  • Mesaj Privat
eroarea p0400 poate sa fie si de la debitmetrul de aer
la mine debitmetrul a fost de vina si cum l-am schimbat a disparut orice eroare
cei care m-au sfatuit si pe mine mi-au spus ca e obligatoriu sa fie debitmetru nou.
  • nicushor89

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Aug 2011

  • Mesaj Privat
am schimabat si debitmetrul de aer si valva egr si tot asa se comporta . ms
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR