Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • ioanv21

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1901 X17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema colegiii.joi am parcat masina si nu a mai pornit cand dadeam cheie doar CLICK si cam atat.bateria este noua de cateva saptamani are ochiul verde ce inseamna OK.ce ar putea fi_eu banuiesc electromotorul.vreo parere?masinuta e Opel Vectra B 1.7 TD din 1996,cod motor X17DT.sper ca am postat bine.multumesc
Skip ads

  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Pai altceva decat electromotorul nu prea poate fi. Il scoti si il verifici. Imi suna a bendix bulit problema ta.
  • ioanv21

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1901 X17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
si cam cat costa un bendix de asta?
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,723
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Salutari.Inainte de a demonta electromotorul,am rugamintea la tine sa pui alta baterie(incearca macar).Un coleg de la noi din comunitate a patit exact ca tine si de vina am constatat ca era bateria de acumulatoare.Aceasta avea voltajul necesar pornirii(12,56v),dar avea un ,,element,, terminat in interior.Amperajul minim necesar pornirii nu mai exista.Schimba mai intai bateria de acumulatoare (chiar daca spui ca este aproape noua).Se ia prin eliminare.Termini cu verificatul bateriei de acumulatori si dupa...incepi cu electromotorul.Ca si pret la bendix cam 120-150 Bosch.Numai bine.
Skip ads

  • FLO11

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Vectra 1994 TC4EEI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2008

  • Mesaj Privat
am avut o problema asemanatoare, a fost de vina masa electromotorului. verifica si asta
  • testo

  • Mesaje scrise: 302
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Ai putea avea periile(carbunii) de pe electromotor tocite, poti incerca sa bati punin cu, coda la ciocan in electromotor sa misti putin colectoru.
Acelasi lucru l-am patit si eu la cielo si inainte sa plec cu el bateam usor si apoi pornea.
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,723
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
testo a scris:Ai putea avea periile(carbunii) de pe electromotor tocite, poti incerca sa bati punin cu, coda la ciocan in electromotor sa misti putin colectoru.
Acelasi lucru l-am patit si eu la cielo si inainte sa plec cu el bateam usor si apoi pornea.


Salut(nu asi vrea sa fiu considerat OFF-TOPIC de catre moderatori),dar nu te supara.Aceasta nu este o solutie eficienta.Este o solutie de mecanic de duminica.NOI,... Opelistii,vrem sa ,,invatam,, ceea ce este bine si corect.Sfaturile noastre trebuie sa fie bune si eficiente,astfel incat membrul acestei comunitati sa isi poata rezolva eficient problema.Asa (bateam cu coada de la ciocan in electromotor) faceam la scoala de soferi ,la Raba sau Saviem.Nu crezi ca ,,am trecut,, de acest nivel?.
  • testo

  • Mesaje scrise: 302
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
ksper a scris:
testo a scris:Ai putea avea periile(carbunii) de pe electromotor tocite, poti incerca sa bati punin cu, coda la ciocan in electromotor sa misti putin colectoru.
Acelasi lucru l-am patit si eu la cielo si inainte sa plec cu el bateam usor si apoi pornea.


Salut(nu asi vrea sa fiu considerat OFF-TOPIC de catre moderatori),dar nu te supara.Aceasta nu este o solutie eficienta.Este o solutie de mecanic de duminica.NOI,... Opelistii,vrem sa ,,invatam,, ceea ce este bine si corect.Sfaturile noastre trebuie sa fie bune si eficiente,astfel incat membrul acestei comunitati sa isi poata rezolva eficient problema.Asa (bateam cu coada de la ciocan in electromotor) faceam la scoala de soferi ,la Raba sau Saviem.Nu crezi ca ,,am trecut,, de acest nivel?.

Eu i-am spus ce sa faca pe moment sa poata iesi din mocirla, acum fiecare intelege ce vrea din ce am spus eu oricum tu in nici un caz nu trebuia sa iei foc.
Ma scuzi ca am trecut peste sfaturile tale de mecanic. Nu are rost sa ma cert cu tine pe seama necazului unui coleg.
Skip ads

  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,723
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Ai MP.Ca sa nu poluam topicul.
  • ioanv21

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1901 X17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
salut baieti.nu trebuie sa va certati colegul a spus o solutie temporara,o stiam.am fost astazi la mecanic si am rezolvat rotorul avea scurt si periile varza.langa atelier aproape era un strungar am mers cu rotorul daca asta e numele corect pentru portiunea care intra in contact cu periile si la ''strunguit'' daca am folosit termenul corect.apoi problema a fost ca pe electromotor nu era nici o serie doar un numar,nu nume nu nimic.baietii de la magazinul auto nu au gasit perii,dar stiti cum e romanul inventiv.avea 3 platouri cu perii si din alea 3 a facut un platou cu perii.toata treaba ma costat 100 RON(manoperea)+10 RON(la strung)+30 RON(platoul de perii)=140 RON toata treaba.porneste la sfert de cheie.ce sa zic cred ca am iesit ieftin.cam asta a fost problema bine ca am rezolvat-o.multumesc pentru sfaturi colegilor.
  • ioanv21

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1901 X17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
si off-topic.in timpul vizitei de astazi am aflat ca trebuie sa schimb caseta de directie.imi curge ulei pe la bucsa din stanga pe ax foarte tare.nasol nu stiu cat e una second hand dar stiu ca noua e foarte scumpa.o sa vad cum o scot la capat.plus ca luna asta trebuie sa fac si asigurarea obligatorie.ce sa mai ''superb superb superb''.iubesc masinile Crying or Very sad Laughing
  • ioanv21

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1901 X17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
salut colegii.am revenit cu aceeasi problema doar ca de data asta in urma cu o saptamana a inceput sa miroase a ars si chiar a iesit putin fum.am inteles de la mecanic ca nu decupleaza bobina de pe electromotor.acum astazi nu mai porneste iarasi face doar CLICK .nu stiu ce sa ma mai fac.cred ca cel mai bine ar fi sa iau altul.
Skip ads

  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Pai problema ta este tot electromotorul, strungarul care ti-a strunjit rotorul electromotorului nu a facut treaba buna in sensul ca, periile colectoare, adica ce a strunjit strungarul, trebuiau finisate foarte fin, luciu metalic, apoi, cu un cutter sau altceva, trebuia curatat fiecare canal dintre perii in modul in care ele nu fac scurt circuit intre ele, apoi, posibil si carbunii pe care i-ai cumparat sa nu fi fost de calitate combinat cu faptul ca periile colectoare nu au fost facute cum trebuie, a dus la uzura carbunilor, practic, de cate ori dadeai la automat carbuni faceau arc electric pe periile colectoare de pe rotor si depuneau praf pe periile colectoare si se uzau, oricum mai mult de o saptamana nu te ducea reparatia aia, in concluzie, trebuie sa platesti din nou reparatia electromotorului plus manopera de preferat in alta parte decat unde ai fost ultima data, cumpara alt electromotor doar daca esti sigur 100% ca nu mai poate fi reparat al tau cu piese noi nu improvizatii, rotor nou, platou de carbuni de calitate, curatat totul foarte bine de praful de la carbunii uzati, verificat ca bendixul lucreaza corespunzator si nu ramane blocat sau bobina care-l actioneaza nu este arsa, gresat si montat la loc, un meserias care se ocupa cu asa ceva stie cu siguranta ce are de facut, eu ti-am zis pentru tine sa sti si tu daca stai pe langa vreun meserias daca isi face treaba. Bafta.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,675
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Daca nu-ti decupleaza bobina inseamna ca ai electromotorul cuplat permanent atunci cand mergi cu masina. Inchipuie-ti la ce turatii se invarte rotorul lui (are doar 6 sau 8 dinti deci e un pinion mic) si ce caldura genereaza asta, pentru ca nu e pe rulment ci pe o bucsa cu un pic de vaselina (in caz ca gresesc puteti sa ma corectati).
  • andrei_sebi18

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1997 x17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Inainte de toate vezi daca porneste motorul, pune pe cineva sa te impinga, baga a 3a si porneste motorul ca daca desfaci electromotorul degeaba e cam nasol
  • ioanv21

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1901 X17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
merge pornita impinsa.eu mam gandit la ceva nu stiu daca se poate habar nu am.rog sa nu radeti de ce am sa spun pentru ca nu ma pricep.deci masina merge impinsa.am o intrebare daca dau jos de pe ea electromotorul mai porneste impinsa?oricum vreau sa iau alt electromotor second de pe acelasi motor.e vreo posibilitate fiind de pe acelasi motor sa nu se potriveasca?e neaparat sal dau jos si sa merg cu el sa fiu sigur?
  • lcf_156

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Am avut Vectra B1 din 1996 x17dt 82cp. Aceasi problema am avut-o si eu cu electromotorul. Din pacate nu se gasesc componente pentru el. Eu am cumparat altul nou. Acum 3-4 ani am dat pe el 1100ron. Nu-ti pot da din pacate nici un sfat. Ar fi o varianta sa-l iei din dezmembrari dar nu ai nici o garantie ca nu te va lasa si ala in scurt timp.
  • ioanv21

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 1901 X17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
multumesc de sfat dar am pus alte intrebari.
  • Gatica

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2008

  • Mesaj Privat
lcf_156 a scris:Am avut Vectra B1 din 1996 x17dt 82cp. Aceasi problema am avut-o si eu cu electromotorul. Din pacate nu se gasesc componente pentru el. Eu am cumparat altul nou. Acum 3-4 ani am dat pe el 1100ron. Nu-ti pot da din pacate nici un sfat. Ar fi o varianta sa-l iei din dezmembrari dar nu ai nici o garantie ca nu te va lasa si ala in scurt timp.


Tin sa te contrazic avand in vedere ca si eu am avut o Vectra cu motor Isuzu, eu am cumparat si puntea de carbuni si bucsi pe producator, le-am montat si a functionat ok. Daca nu ma insel, era la vanzare si rotor.

Pentru @ioanv21: poti da jos electromotorul si merge cu masina.
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Sigur exista piese de schimb pentru electromotorul tau, incearca sa dai comanda si la alte magazine decat cele din zona ta, in general piesele se comanda dupa VIN. Mi se pare aiurea sa pornesti masina impinsa de cate ori ai nevoie de ea in loc sa dai comanda de piese si sa repari electromotorul la un meserias, pe principiul asta de ce nu incerci sa mergi cu masina impinsa fara motorina, doar merge si asa... Idea
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR