- Vica Mircea
- *
- 45 mesaje
- din 12 Dec 2014
- Antara 2014
- Timis
Vica Mircea
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2014
- Mesaj Privat
Salut tuturor,
Am facut a 2-a revizie (38.626 km). Pe comanda de lucru au aparut urmatoarele :
lucrarea nr.1 - revizie 2 ani, ulei + filtre .
lucrarea nr.2 - verificat pierderi de ulei (solicitarea mea)
lucrarea nr.3- verificat geometrie roti (solicitarea mea).
lucrarea nr.4 - la viraj se aude un pocnet sub bord - joc in ax volan (solicitarea mea)
Au mai gasit ei ca placutele pe fata si spate au 4 mm si ca ar trebui schimbate. Nu le-am schimbat acum. Am o varianta mai buna.
Au mai gasit doua becuri arse.
Preturi :
manopera : 653,76 lei.
piese : 902,86 lei
altele (materiale consumabile , probabil lavete, etc) : 62,26 lei.
TVA este inclus.
TOTAL = 1.618,90 LEI
Lucrarile 3,4 si becurile au costat 357 lei.
Urmeaza sa ma conving daca vor mai fi pierderi de ulei.
Am facut a 2-a revizie (38.626 km). Pe comanda de lucru au aparut urmatoarele :
lucrarea nr.1 - revizie 2 ani, ulei + filtre .
lucrarea nr.2 - verificat pierderi de ulei (solicitarea mea)
lucrarea nr.3- verificat geometrie roti (solicitarea mea).
lucrarea nr.4 - la viraj se aude un pocnet sub bord - joc in ax volan (solicitarea mea)
Au mai gasit ei ca placutele pe fata si spate au 4 mm si ca ar trebui schimbate. Nu le-am schimbat acum. Am o varianta mai buna.
Au mai gasit doua becuri arse.
Preturi :
manopera : 653,76 lei.
piese : 902,86 lei
altele (materiale consumabile , probabil lavete, etc) : 62,26 lei.
TVA este inclus.
TOTAL = 1.618,90 LEI
Lucrarile 3,4 si becurile au costat 357 lei.
Urmeaza sa ma conving daca vor mai fi pierderi de ulei.
- gutab
- **
- 291 mesaje
- din 03 Nov 2009
- Antara 2014
- Brasov
gutab
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Brasov
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2009
- Mesaj Privat
- Giulestina
- **
- 183 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 183
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
- Vica Mircea
- *
- 45 mesaje
- din 12 Dec 2014
- Antara 2014
- Timis
Vica Mircea
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2014
- Mesaj Privat
- gutab
- **
- 291 mesaje
- din 03 Nov 2009
- Antara 2014
- Brasov
gutab
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Brasov
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2009
- Mesaj Privat
Vica Mircea a scris:Salut tuturor,
Am facut a 2-a revizie (38.626 km). Pe comanda de lucru au aparut urmatoarele :
lucrarea nr.1 - revizie 2 ani, ulei + filtre .
lucrarea nr.2 - verificat pierderi de ulei (solicitarea mea)
lucrarea nr.3- verificat geometrie roti (solicitarea mea).
lucrarea nr.4 - la viraj se aude un pocnet sub bord - joc in ax volan (solicitarea mea)
Au mai gasit ei ca placutele pe fata si spate au 4 mm si ca ar trebui schimbate. Nu le-am schimbat acum. Am o varianta mai buna.
Au mai gasit doua becuri arse.
Preturi :
manopera : 653,76 lei.
piese : 902,86 lei
altele (materiale consumabile , probabil lavete, etc) : 62,26 lei.
TVA este inclus.
TOTAL = 1.618,90 LEI
Lucrarile 3,4 si becurile au costat 357 lei.
Urmeaza sa ma conving daca vor mai fi pierderi de ulei.
Am facut a 2-a revizie (38.626 km). Pe comanda de lucru au aparut urmatoarele :
lucrarea nr.1 - revizie 2 ani, ulei + filtre .
lucrarea nr.2 - verificat pierderi de ulei (solicitarea mea)
lucrarea nr.3- verificat geometrie roti (solicitarea mea).
lucrarea nr.4 - la viraj se aude un pocnet sub bord - joc in ax volan (solicitarea mea)
Au mai gasit ei ca placutele pe fata si spate au 4 mm si ca ar trebui schimbate. Nu le-am schimbat acum. Am o varianta mai buna.
Au mai gasit doua becuri arse.
Preturi :
manopera : 653,76 lei.
piese : 902,86 lei
altele (materiale consumabile , probabil lavete, etc) : 62,26 lei.
TVA este inclus.
TOTAL = 1.618,90 LEI
Lucrarile 3,4 si becurile au costat 357 lei.
Urmeaza sa ma conving daca vor mai fi pierderi de ulei.
Caaatttt?
Jaf jaf jaf.
Becurile le poti schimba si singur. Nu prea se gasesc din cele speciale. Dar ...trebuie insistat
- gutab
- **
- 291 mesaje
- din 03 Nov 2009
- Antara 2014
- Brasov
gutab
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Brasov
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2009
- Mesaj Privat
- Vica Mircea
- *
- 45 mesaje
- din 12 Dec 2014
- Antara 2014
- Timis
Vica Mircea
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2014
- Mesaj Privat
Nu m-au multumit lamuririle. De fapt nu au gasit nimic, sau mai bine zis nu au stiut ce sa caute. Urmeaza sa vad cum se comporta masina la drum. Cat despre becuri , mi-au spus ca a trebuit sa dea jos bara si ca este mai greu de ajuns la ele. Tarifele de manopera incep de la 104 lei/ora aproape la orice fel de lucrare, la care se mai adauga pretul pieselor, materialelor.
Asa am patit si cu ASTRA. Dupa 2 ani de garantie am mers pentru revizie la un service cu personal serios, cu caietul service in mana, mi-au comandat materialele si cu tot cu manopera am ajuns la 60% din costurile de la reprezentanta - revizia la 2 ani.
Azi, ASTRA are 117.000 km , 9 ani si merge super .
Este clar ca nu mai calc pe la reprezentanta AUTOGLOBUS.
Asa am patit si cu ASTRA. Dupa 2 ani de garantie am mers pentru revizie la un service cu personal serios, cu caietul service in mana, mi-au comandat materialele si cu tot cu manopera am ajuns la 60% din costurile de la reprezentanta - revizia la 2 ani.
Azi, ASTRA are 117.000 km , 9 ani si merge super .
Este clar ca nu mai calc pe la reprezentanta AUTOGLOBUS.
- gutab
- **
- 291 mesaje
- din 03 Nov 2009
- Antara 2014
- Brasov
gutab
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Brasov
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2009
- Mesaj Privat
- Vica Mircea
- *
- 45 mesaje
- din 12 Dec 2014
- Antara 2014
- Timis
Vica Mircea
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2014
- Mesaj Privat
- Giulestina
- **
- 183 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 183
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
De la gropi nu ai joc in volan si pocnituri, am luat la gropi cu alte masini de trebuia sa raman cu volanul in mana dupa spusele astora!
E clar ca e defect de serie, mai multi avem problema asta si bag mana in foc ca e caseta de directie sau un servomotor ceva la cum se aude pocnitura. Eu inca o am in service, astept sa vad ce spun si la mine legat de "pocnituri"!
E clar ca e defect de serie, mai multi avem problema asta si bag mana in foc ca e caseta de directie sau un servomotor ceva la cum se aude pocnitura. Eu inca o am in service, astept sa vad ce spun si la mine legat de "pocnituri"!
- gutab
- **
- 291 mesaje
- din 03 Nov 2009
- Antara 2014
- Brasov
gutab
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Brasov
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2009
- Mesaj Privat
bogdangmc
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bihor
- Masina: Antara 2014 Z22D1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
- gutab
- **
- 291 mesaje
- din 03 Nov 2009
- Antara 2014
- Brasov
gutab
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Brasov
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2009
- Mesaj Privat
- Giulestina
- **
- 183 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 183
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
M-au sunat din service, masina sta la Radacini de 8 zile.
Constatari: pentru acel pocnet mic in volan cica trebuie schimbat un capat de bare si atentie! fulia de la arborele motor (adica in total vreo 1700 LEI)!
Turbina are din nou probleme, nu mi-au dat multe informatii dar dabia astept sa merg la ei. Nu au reusit sa rezolve nimic cu tacanitul motorului de la relantiu, cica au masurat injectoarele!
Ce parere aveti? Cica fulia de la arbore? Nu dau un leu pentru aia chiar daca e consumabil, e 1200 LEI si nu are cum sa se strice asa ceva la 35.000 kilometrii.
Legat de turbina e a 4 turbina schimbata, nu mai accept pe a 5-a. Tre sa vb cu un avocat sa-mi recuperz banii pe prastia asta de Antara. Am un feeling ca toate Antara sunt praf, am fost pacaliti.
Constatari: pentru acel pocnet mic in volan cica trebuie schimbat un capat de bare si atentie! fulia de la arborele motor (adica in total vreo 1700 LEI)!
Turbina are din nou probleme, nu mi-au dat multe informatii dar dabia astept sa merg la ei. Nu au reusit sa rezolve nimic cu tacanitul motorului de la relantiu, cica au masurat injectoarele!
Ce parere aveti? Cica fulia de la arbore? Nu dau un leu pentru aia chiar daca e consumabil, e 1200 LEI si nu are cum sa se strice asa ceva la 35.000 kilometrii.
Legat de turbina e a 4 turbina schimbata, nu mai accept pe a 5-a. Tre sa vb cu un avocat sa-mi recuperz banii pe prastia asta de Antara. Am un feeling ca toate Antara sunt praf, am fost pacaliti.
- gutab
- **
- 291 mesaje
- din 03 Nov 2009
- Antara 2014
- Brasov
gutab
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Brasov
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2009
- Mesaj Privat
- Iulius.Cezar
- *
- 17 mesaje
- din 01 Jul 2014
- Antara 2014
- Galati
Iulius.Cezar
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Galati
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2014
- Mesaj Privat
Salutare,
Dupa 40.000 km facuti, masina merge f. bine, am trecut prin 2 revizii cu ea (ulei + fitre), pus scut metalic dupa campania de inlocuit plasticul si vulcanizat o singura data o roata.
In rest din ce am citit pe forum, sa inteleg ca sunt unul din "norocosii" care au scapat.
Confirm zgomotul acela cand iau virajele prea tare (cred ca e de la un rulment ceva), dar nu este deranjant.
Regenerarile s-au pastrat la fel la aprox. 600 km, o singura data au fost 3 una dupa alta la cca. 100-150 km (au tinut fiecare cam 25 de min.) - nu stiu ce nu i-a convenit atunci.
Sa ne auzim cu bine!
Dupa 40.000 km facuti, masina merge f. bine, am trecut prin 2 revizii cu ea (ulei + fitre), pus scut metalic dupa campania de inlocuit plasticul si vulcanizat o singura data o roata.
In rest din ce am citit pe forum, sa inteleg ca sunt unul din "norocosii" care au scapat.
Confirm zgomotul acela cand iau virajele prea tare (cred ca e de la un rulment ceva), dar nu este deranjant.
Regenerarile s-au pastrat la fel la aprox. 600 km, o singura data au fost 3 una dupa alta la cca. 100-150 km (au tinut fiecare cam 25 de min.) - nu stiu ce nu i-a convenit atunci.
Sa ne auzim cu bine!
bogdangmc
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bihor
- Masina: Antara 2014 Z22D1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
- Giulestina
- **
- 183 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 183
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
Nu e revizia anuala, e un "recall"...cine se duce primu in service sa ne spuna si noua despre ce e vorba!
Offtopic: spuneam mai sus ca aveam un pocnet mic in volan cand viram stanga dreapta la viteze mici, se pare ca a fost de la captul de bara intradevar, acum nu mai face deloc.
Nu am platit nici fulia de la arbore nici capatul de bara, mi le-au pus pe garantie - atat le trebuia sa faca vreo figura!
In continuare nu e rezolvata problema cu acel tacanit la relantiu al motorului, ei zic in continuare ca stiu de acest fenomen dar e inofensiv masinii.
Iar mi-au reetansat baia de ulei acolo unde se tot scurge ulei, e ceva clasic la toate modelel am inteles - putin stiu sa etanseze bine si sa rezolve problema.
Offtopic: spuneam mai sus ca aveam un pocnet mic in volan cand viram stanga dreapta la viteze mici, se pare ca a fost de la captul de bara intradevar, acum nu mai face deloc.
Nu am platit nici fulia de la arbore nici capatul de bara, mi le-au pus pe garantie - atat le trebuia sa faca vreo figura!
In continuare nu e rezolvata problema cu acel tacanit la relantiu al motorului, ei zic in continuare ca stiu de acest fenomen dar e inofensiv masinii.
Iar mi-au reetansat baia de ulei acolo unde se tot scurge ulei, e ceva clasic la toate modelel am inteles - putin stiu sa etanseze bine si sa rezolve problema.
- Vica Mircea
- *
- 45 mesaje
- din 12 Dec 2014
- Antara 2014
- Timis
Vica Mircea
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Timis
- Masina: Antara 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2014
- Mesaj Privat
Salutare tuturor,
Am crezut de cuvinta sa revin cu niste precizari la aproape 2 luni dupa revizia la 2 ani (am 42.000 km).
S-a rezolvat scurgerea de ulei. La aprox.2 luni nu se vede nici o scurgere (am fost pe canal).
Au avut dreptate cu placutele de frana. Am fost la atelier si am verificat o placuta. Are grosimea de 4 mm. Initial avea 17 mm. Este normal in 2 ani sa se consume atata ? Este adevarat ca este o masina grea. Sau placutele nu mai sunt ce au fost.
Nu mai aud trosnituri in zona volanului . Nu stiu daca le-au rezolvat la service sau pur si simplu nu le-am provocat inca.
Puncte slabe :
La rev. 2 cheltuielile cu aceleasi consumabile si aceleasi operatii au crescut cu 10-15% fata de rev.1.
Deobicei in 1-2 zile dupa inlocuirea uleiului, isi mentine inca culoarea galbena, de abia dupa aceea incepe sa se innegreasca. Acum a fost negru de la inceput. Este posibil sa scrie cineva in caietul de service ca a inlocuit uleiul si de fapt sa nu fi facut asta ?
Cu reglajul rotilor nu am facut practic nimic. Am trecut de la - la +. Si am mai dat si bani. La atelierul in care am incredere mi-au spus ca ar fi un reglaj cam de 1 mm, de facut. Nu este asa grav.
Trebuie schimbate cauciucurile. Voi cum procedati , schimbati rotile cu totul sau numai cauciucurile ?
Am crezut de cuvinta sa revin cu niste precizari la aproape 2 luni dupa revizia la 2 ani (am 42.000 km).
S-a rezolvat scurgerea de ulei. La aprox.2 luni nu se vede nici o scurgere (am fost pe canal).
Au avut dreptate cu placutele de frana. Am fost la atelier si am verificat o placuta. Are grosimea de 4 mm. Initial avea 17 mm. Este normal in 2 ani sa se consume atata ? Este adevarat ca este o masina grea. Sau placutele nu mai sunt ce au fost.
Nu mai aud trosnituri in zona volanului . Nu stiu daca le-au rezolvat la service sau pur si simplu nu le-am provocat inca.
Puncte slabe :
La rev. 2 cheltuielile cu aceleasi consumabile si aceleasi operatii au crescut cu 10-15% fata de rev.1.
Deobicei in 1-2 zile dupa inlocuirea uleiului, isi mentine inca culoarea galbena, de abia dupa aceea incepe sa se innegreasca. Acum a fost negru de la inceput. Este posibil sa scrie cineva in caietul de service ca a inlocuit uleiul si de fapt sa nu fi facut asta ?
Cu reglajul rotilor nu am facut practic nimic. Am trecut de la - la +. Si am mai dat si bani. La atelierul in care am incredere mi-au spus ca ar fi un reglaj cam de 1 mm, de facut. Nu este asa grav.
Trebuie schimbate cauciucurile. Voi cum procedati , schimbati rotile cu totul sau numai cauciucurile ?
bogdangmc
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bihor
- Masina: Antara 2014 Z22D1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2015
- Mesaj Privat
Am întrebat la reprezentanta opel și ziceau ca într-adevãr este o rechemare în service, este recenta, au primit și ei informația abea vineri. Ziceau ca e ceva legat de sistemul start-stop, mai exact ceva cablaj de protecție la acest sistem. Urmeazã sa îmi facã o programare zilele urmãtoare, când o sa primeascã și ei mai multe detalii.
Legat de revizia nr.2 eu am plãtit 860 lei și mi-au schimbat uleiul, filtru ulei, filtru aer, filtru polen si filtru/filtrele de motorina (practic sunt 2 filtre de motorina sub mașinã; am rãmas și eu uimit când am vazut ca sunt 2 buc. unul lângã altul) ÃŽn privința uleiului, care a fost schimbat tot în fata mea, pot sa spun ca și la mine, dupã 200km(fãcuți în ziua schimbului) s-a înnegrit. De regula motoarele diesel înegresc repede uleiul.
Legat de revizia nr.2 eu am plãtit 860 lei și mi-au schimbat uleiul, filtru ulei, filtru aer, filtru polen si filtru/filtrele de motorina (practic sunt 2 filtre de motorina sub mașinã; am rãmas și eu uimit când am vazut ca sunt 2 buc. unul lângã altul) ÃŽn privința uleiului, care a fost schimbat tot în fata mea, pot sa spun ca și la mine, dupã 200km(fãcuți în ziua schimbului) s-a înnegrit. De regula motoarele diesel înegresc repede uleiul.