Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • cliven

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Salut!

Am o vectra b din 1997, motor x20dtl. La 2000 rpm plafoneaza si degeaba accelerez ca tot acolo ramane. Am fost la vreo 4 ateliere, au facut diagnoza si fiecare a spus ceva diferit de celalalt.
1. debitmetru de aer
2. electrovalva
3. pompa injectie
4. senzor "inceput de injectie"
Efectiv nimeni nu a reusit sa-i dea de capat.
Cine a mai patit asa ceva am rugamintea sa-mi raspunda cu sugestii.

Multumesc,

DAN
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,893
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
NU sunt sigur, dar statistica zice "debitmetru" in locul meu...
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
sfaturi:
- poti incerca un alt debitmetru
- electrovalva ? care ?
- pompa de injectie - urat sa nu fie asta

verifica sistemul de vacuum sa nu fie impuscat (sa traga aer).
si fara sarcina se limiteaza ? Coduri de eroare ? check engine e aprins ?
Orasul de unde esti ?
  • cliven

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2004

  • Mesaj Privat
DEBITMETRUL A FOST CURATAT. ERA PRAFUIT. CEI DE LA OPEL IASI AVEAU UNUL PE STOC DAR NU AU VRUT SA-L INCERCE DECAT DACA L-AS FI CUMPARAT. IN PLUS NU ERAU SIGURI CA ASTA ERA PROBLEMA. SI BANII NU MI-I MAI DADEAU INAPOI.

DAN
Skip ads

  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
decupleaza debitmetrul si vezi cum se comporta, in sarcina, in a 3-a. Vezi daca e o diferenta daca e inseamna ca mai merge ceva.
Prafuit ? ai mers fara filtru ?
  • cliven

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2004

  • Mesaj Privat
E VORBA DE ELECTROVALVA DIN SPATELE DEBITMETRULUI. CUM VERIFIC SISTEMUL DE VACUUM? DA, LIMITEAZA SI FARA SARCINA. CHECK ENGINE SE APRINDE DOAR CAND LIMITEAZA. SUNT DIN IASI. CODURI DE EROARE: PN1240, PN630, PN0400, PN1220. UNDE AM FOST ULTIMA DATA A DETECTAT DOAR PN1220: INCEPUTUL DE INJECTIE.
  • cliven

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2004

  • Mesaj Privat
NU AM MERS FARA FILTRU DAR TOTUSI MASINA ARE APROAPE 8 ANI. ERA PUTIN PRAF IN DEBITMETRU. AM SA INCERC SA DECUPLEZ DEBITMETRUL.
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
sistemul de vacuum

cu motorul pornit vezi daca iti functioneaza reciclarea aerului.
sau se misca cand e turata masina wastegate-ul / switchovervalves vacuum unit


Crying or Very sad scrie cu litere mici
Skip ads

  • cliven

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2004

  • Mesaj Privat
am sa verific ceea ce mi-ai spus
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
de cand iti face asa masina ? a avut vreo cauza fixa sau doar s-a intamplat ? Sigur nu este circuitul de vacuum pentru ca motorul se tureaza si fara turbo...

Ce electrovalva in spatele debimetrului? Nu exista asa ceva... Pe circuitul de aer este filtru, debimetru, senzor de temperatura, turbo, si motor...

Cand o accelerezi si se duce la 2000 rpm, se duce normal ? sau foarte greu ? Daca apesi acceleratia in continuare nu se intampla nimic ?
  • cliven

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Electrovalva nu e pe circuit cu debitmetrul. Se numeste "charge pressure control solenoid valve" e langa debitmetru, mai aproape de bord. Totul s-a intamplat brusc, nu a cazut in timp. Pana la 2000 rpm se accelereaza normal.
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Aia e o valva care actioneaza turbina cu ajutorul circuitului de vacuum. Daca aia ar fi stricata nu ar merge turbina adica masina nu ar trage... dar ar trebui sa poti sa o turezi peste 2000 rpm... Sunt dieseluri si fara turbo... Macar fara sarcina tot trebuia sa sara de 2000 rpm.

Vezi sa nu fie senzorul de pozitie al pedalei de acceleratie... Daca ala nu detecteaza peste o valoare se poate sa iti ramana turata la 2000...

Cel mai bine e sa te duci la un service unde au tester Tech2 care poate sa iti vada toti senzorii masinii, inclusiv in pompa de injectie si senzorul de pedala... De obicei la reprezentantele Opel gasesti asa ceva...
Skip ads

  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
vezi ca aia actioneaza wastegate-ul, daca iti accelereaza cineva masina trebuie sa se miste.

Verifica circuitul vacuumatic ! (ex. scozti furtune si pui degetul, si vezi daca ai vacuum)
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Cred ca nu m-am exprimat bine... Actioneaza o valva care da drumu la evacuare pe turbina...

Chiciuc... Chiar daca nu ar avea vacuum adica nu ar avea turbo... tot trebuia sa i se tureze peste 2000 rpm
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
poate nu s-a exprimat nici el bine Wink
altfel poate e senzorul de pozitie al pedalei de acceleratie.

Cel mai bine se duce la service, ca daca e ceva ce ii fac numai ei oricum o sa-i bage pe gat constatarea.
Sa spuna mai multe detalii, ce a incercat, ce a mai facut ...
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
codurile alea de eroare nu le gasesc pe nicaieri. ma ajuta cineva ?
  • merralvinci

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mai 2008

  • Mesaj Privat
[quote="cliven"]Salut!

Am o vectra b din 1997, motor x20dtl. La 2000 rpm plafoneaza si degeaba accelerez ca tot acolo ramane. ce-ti pot spune sigur,ai probleme pe sistemul de poluare.in momentul in care masina polueaza,intra un sistem de protectie si-ti pune motorul in fund.o alta cauza(am patit la mercedes)senzorul de presiune de la turbina.
  • mark

  • Mesaje scrise: 1,429
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1999 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2008

  • Mesaj Privat
bine ca mai dezgropasi si tu un "mort" ... la postul asta nu s-a mai postat din 2004 ... uita-te si tu inainte sa postezi ...
  • tiry213

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2008

  • Mesaj Privat
In 4 ani si-o fii luat omu alta masina, ca problema sigur a rezolvat-o.
  • thrill

  • Mesaje scrise: 875
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
off : si tu tiry bine ca l-ai readus in actualitate.. Neutral
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR