Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • tampau florin

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Va salut pe toti,sunt nou in club asa ca o sa va rog daca puteti sa ma ajutati intr-o problema! Nu se mai aprind becurile pentru dat cu spatele. Am verificat becurile si sigurantele toate sunt in regula. Ce ar putea fi ? Am inteles ca poate fi vorba de o sonda dar nu stiu nici unde este si nici cum sa o verific daca mai functioneaza, sau poate fi altceva? Ce sa mai verific? Astept raspuns daca se poate si va multumesc!
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,302
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
poate fi sonda de pe cutia de viteze sau conectorul decuplat
  • tampau florin

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2011

  • Mesaj Privat
gabonne a scris:poate fi sonda de pe cutia de viteze sau conectorul decuplat
Imi cer scuze ca insist, dar puteti sa-mi spuneti unde sunt situate mai exact atat sonda cat si conectorul si cum pot sa probez daca sunt defecte sau nu sa nu le schimb degeaba. Va multumesc!
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,302
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
sonda e situata pe partea frontala a cutiei de viteze, cu putina bunavoita poate fi asemuita unui surub de M12, iar conectorul este mufa ce se cupleaza pe ea; se poate verifica prin by-pass-area ei cu o punte pusa pe cei doi papuci ai conectorului; daca se aprind becurile de marsarier in momentul in care ai aceasta punte pusa pe mufa (cu contactul pus), atunci problema e la sonda; o poti demonta si curata, uneori da rezultate; aceasta operatie poate fi facuta acasa, cu minime cunostinte tehnice
daca nici cu punte pe conector becurile nu se aprind, atunci trebuie verificat tot circuitul: cablaj, sigurante, becuri pentru depistarea si remedierea defectului - pentru aceasta trebuie cineva cu cunostinte de echipamente electrice
  • tampau florin

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2011

  • Mesaj Privat
In primul rand,LA MULTI ANI si multumesc tuturor pentru raspunsuri. Acum am alta problema la aceeasi vectra b din anul 2000. Becul xenon de pe dreapta face figuri la modul ca se stinge din cand in cand si asta se intampla de cand am venit acasa in Romania aprox 2 luni. S-a stins de trei ori pana acum de doua ori dupa ce am spalat masina si odata cand a nins puternic zilele astea. Becul se reaprinde a doua zi sau a treia si functioneaza normal. Am umblat un pic sub capacul de la far dar totul este uscat iar firele in regula! Credeti ca ar putea fi din cauza umezelii sau a gropilor sau datorita varstei lor caci nu cred ca au fost schimbate vreodata pt ca motorul are 150 000 km. si am cumparat-o din Spania unde nu sunt obligatorii farurile aprinse ziua deci nu sunt prea forjate. Vreau sa va spun ca de fiecare data cand se stinge apare in bord mesaj cu aceasta defectiune. Daca a-ti mai avut careva aceasta problema ce ma sfatuiti sa fac? Va multumesc si multa bafta!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR